طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک

آمارها نشان می دهد بیش از نیمی از خریداران خانه ها در سراسر جهان، ملک مورد نظر خود را به صورت آنلاین از وب سایت های املاک پیدا کرده اند که این آمار بسیار بیشتر از افرادی است که برای خرید خانه به صورت حضوری به بنگاه املاک و مستغلات مراجعه می کنند. از این رو آژانس های دیجیتال مارکتینگ زیادی اقدام به طراحی سایت املاک برای مشتریان خود می کنند.

طراحی وب املاک و مستغلات به بنگاه ها و آژانس های املاک کمک می کند تا تصویر مناسبی از خدمات خود ارائه نمایند. طراحی حرفه ای سایت املاک به جذب مشتریان بالقوه چه به عنوان خریدار و چه فروشنده کمک زیادی کرده و در نتیجه معاملات بیشتری را برای آنها می بندد.  اگر شما هم می خواهید برای طراحی سایت املاک اقدام نمایید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را دنبال نمایید.

آیا می خواهید یک وب سایت املاک و مستغلات داشته باشید؟ همین الان با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو تماس بگیرید تا متخصصان ما به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند.

چرا به طراحی سایت املاک نیاز است؟

اگر می خواهید به یک آژانس املاک و مستغلات قوی در سطح شهر خود و یا در سطح کشور تبدیل شوید یکی از اولین گام هایی که باید بردارید طراحی سایت املاک است. واقعیت این است که این روزها اکثر افراد وقتی تصمیم به خرید بزرگی می گیرند ، مخصوصاً در مورد خرید خانه یا ماشین ، ابتدا به صورت آنلاین در مورد آن سرچ می کنند. اما اگر روزی همه مشتریان بالقوه املاک و مستغلات به خریداران آنلاین تبدیل شوند و شما را در آنجا پیدا نکنند، چگونه می خواهید بقای تجارت خود را حفظ کنید؟ بنابراین باید همین امروز به فکر طراحی سایت املاک باشید.

یک سایت املاک کاملا کاربردی و حرفه ای به شما کمک می کند تا معلاملات بیشتری در طول سال داشته باشید. اما راه اندازی وب سایت املاک و مستغلات نیاز به ملاحظات و تعهد زیادی دارد. بنابراین قطعا هنگام تصمیم برای طراحی سایت املاک ، سوالات خاصی در ذهن شما به وجود خواهد آمد، مانند اینکه برای ساخت سایت املاک از کجا شروع کنید؟ چگونه نام دامنه مناسب برای وب سایت خود تهیه کنید؟ هاست وب سایت خود را از کجا تهیه کنید؟ چگونه سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید؟ و بسیاری از سوالات دیگر.

برای مشورت جهت طراحی وب سایت املاک و آگاهی بیشتر در مورد دیگر خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همین حالا با ما تماس بگیرید .

مزایای ایجاد وب سایت برای آژانس های املاک و مستغلات

  •  یک پایگاه گسترده تر از مشتریان را ایجاد کنید:

همانطور که در ابتدا گفته شده بیش از ۵۰٪ از خریداران مسکن به صورت آنلاین خانه های خود را خریداری کرده اند. بنابراین ایجاد یک وب سایت املاک در جذب مشتریان بیشتر و بستن قراردادهای بیشتر کمک می کند.

  • یک مارک شخصی قدرتمند تر داشته باشید:

وب سایت املاک و مستغلات شما چهره برند شماست. شما می توانید از این صفحه برای به اشتراک گذاشتن سوابق و تجربه های فروش خود استفاده کنید و به معرفی خود و نشان دادن تخصصتان بپردازید.

  • همیشه در دسترس باشید:

هیچ محدوده زمانی و مرز جغرافیایی در اینترنت وجود ندارد. با یک وب سایت می توانید به صورت شبانه روز  در دسترس مشتریان خود باشید. مشتریان می توانند هر زمان که بخواهند اطلاعات وب سایت شما را بررسی کنند و برای فروش و یا خرید خانه تصمیم بگیرند.

  • فرصت های بازاریابی دیجیتال را به دست آورید:

اگر می خواهید از تمامی فرصت های بازاریابی دیجیتال برای رونق کسب و کار خود استفاده کنید ، علاوه بر حضور در شبکه های اجتماعی حتما به فکر طراحی سایت املاک نیز باشید.

  • فروش خود را افزایش دهید:

فناوری های پیشرفته به خریداران این امکان را می دهد تا بدون خروج از خانه خود،  املاک مورد نظر خود را در گوشی همراه ، تبلت و دسکتاپ خود نگاه کنند. عکاسی زیبا از املاک و مستغلات آماده برای فروش در وب سایت شما ، قطعا تمایل افراد به خرید را بیشتر خواهد کرد.

به این ترتیب اگر می خواهید بستری عالی برای رشد و گسترش کسب وکار خود ایجاد کنید، کافی است برای طراحی یک وب سایت املاک حرفه ای با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک و بهینه سازی آن برای موتوهای جستجو (سئوی سایت املاک)

پس از طراحی وب سایت املاک، وب سایت شما باید برای موتورهای جستجو در شهر، منطقه، بازار تخصصی و مخاطبان هدف شما بهینه شود. به این ترتیب مردم شما را در میان ده ها و شاید صدها  نتیجه جستجوی مشاغل و سایر وب سایت های املاک و مستغلات در منطقه ، راحت تر پیدا خواهند کرد. جهت ساخت و راه اندازی وبسایت املاک و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو می توانید با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو تماس بگیرید.

متخصصان حرفه ای سئو معتقد هستند تولید محتوای مناسب کمک زیادی به ارتقاء رنک وب سایت شما در موتورهای جستجو می کند. شما می توانید یک گام فراتر از رقبای خود پیش بروید و علاوه برای خرید و فروش املاک از وب سایت خود برای ترسیم تصویری از زندگی در شهر یا محله مسکونی که در آن مشغول به فروش مغازه، خانه و آپارتمان هستید استفاده کنید. مثلا شما می توانید اطلاعات مربوط به مدارس، مناطق تفریحی، کلینیک های درمانی و مکان های عمومی دیگر که نزدیک به املاک مورد نظر شما برای فروش هستند را در وب سایت خود درج کنید.

در این صورت مشتری با محیطی که می خواهد در آن خانه خریده و ساکن شود بهتر آشنا شده و راحت تر برای خرید تصمیم بگیرد. عکاسی باکیفیت و چشم نواز نیز همان چیزی است که فضای کلی سایت شما را ایجاد کرده و افراد را برای خرید ترغیب می کند. بنابراین با فراهم کردن چنین مکانی که افراد بتوانند درباره همه جوانب خرید خود اطلاعات بیشتری کسب کنند می توانید صداقت خود را به مشتریان ثابت کنید.

اهمیت دسته بندی در طراحی سایت املاک

در طراحی سایت املاک خود به این فکر کنید که مشتریان شما برای اجتناب از اتلاف وقت، شکل مجازی این کار را انتخاب کرده است. مشتری می خواهد در هر زمان و مکان و سر فرصت ملکی را انتخاب نماید.

بنابراین بهتر است املاک خود را دسته بندی کنید. اینگونه مشتری شما به راحتی به ملک مورد نظر خود دست پیدا می کند. موقع طراحی سایت املاک خود باید بدانید که قیمت برای مشتریان چه خریدار چه فروشنده بسیار مهم است پس قیمت های خرید وفروش، رهن، اجاره و از این قبیل اطلاعات به روز را در اختیار مشتریان خود قرار بدهید. ملک های ثبت شده، همین طور املاک اکازیون خود را دسته بندی کنید. پس از دسته بندی مشخص کنید این ملک در چه شاخه ای قرار دارد،تا مشتری سر در گم نشود.

نکات لازم برای طراحی سایت املاک

  •  عکاسی با کیفیت از املاک

ضروری است که پلت فرم املاک و مستغلات شما دارای عکس های حرفه ای با کیفیت بالا از املاک برای فروش و اجاره باشد. علاوه بر این ، می توانید یک گام جلوتر رفته و محتوای ویدیویی را نیز در پیشنهادات فروش خود به مشتریان ارائه نمایید.

  • ثبت نام ساده و سریع

امکان ثبت نام در سایت شما باعث می شود تا لیستی از کاربرانی را که به سایت شما مراجعه کرده و احتمال دارد مشتری بالقوه شما باشند به دست آورید. البته به یاد داشته باشید که کاربران از پر کردن فرم های طولانی ثبت نام متنفر هستند. بنابراین سعی کنید مرحله اول ثبت نام خیلی سریع و ساده باشد.

  • طراحی سایت کاربر پسند

هنگام طراحی صفحه اصلی و صفحات داخلی به یاد داشته باشید که نباید بیش از دو تماس برای هر صفحه وجود داشته باشد. تمام پیوندها و دکمه ها باید قابل کلیک بوده و منجر به ایجاد صفحات مناسب شوند. سعی کنید از روند طراحی فلت و دکمه های شفاف و ساده استفاده کنید.

  • برخورداری از صفحه تماس با ما

یک صفحه جداگانه برای تماس با ما در نظر بگیرید یا یک گفتگوی مستقیم یا پشتیبانی فوری برای کاربران خود داشته باشید. برای ارتباط فوری با مشتری می توانید از امکان چت آنلاین در سایت خود بهره ببرید. علاوه بر این محل دفتر خود را همراه با آدرس بر روی نقشه نشان دهید تا مشتری اطمینان بیشتری به کسب و کار شما پیدا کند.

  • امکان جستجوی پیشرفته

جستجوی پیشرفته برای وب سایت املاک و مستغلات بسیار مهم است و به کاربران کمک می کند تا خیلی سریع و راحت تر به ملک مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. شما می توانید امکان جستجو را با قابلیت های پیشرفته ای همچون (فیلترها) به سایت خود اضافه کنید. معمولاً متغیرها شامل دامنه قیمت ، نوع ملک ، کلمات کلیدی ، تعداد اتاق خواب و حمام و غیره هستند

طراحی سایت املاک اختصاصی و نیمه اختصاصی در آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو

به یاد داشته باشید که وب سایت املاک شما باید انعطاف پذیر، کاربر پسند، پر سرعت، حرفه ای، ایمن همراه با بسیاری از گزینه های بصری جذاب باشد. برخورداری از چنین وب سایتی قطعا به یک برنامه نویس و طراح حرفه ای و با تجربه وب نیاز دارد که بتواند سایت شما را درست مطابق با اهداف تجاریتان طراحی و آماده سازد.

مثلا با طراحی اختصاصی برخی از ماژول ها می توان قابلیت های جدید و جذابی به وب سایت شما اضافه کرد که در وب سایت های سایر رقبای شما دیده نمی شود. با طراحی اختصاصی یک سایت املاک به بازدیدکنندگان خود اجازه دهید لیست املاک شما را با فیلترها و ویژگی های مختلف بر اساس نوع ساختمان ، سال ساخت ، قمیت و موارد دیگر مشاهده نمایند. نمایش مکان دقیق جغرافیایی ملک در گوگل مپ نیز یکی دیگر از ویژگی های مفید و کارآمد در سایت های املاک است که باید به آن توجه نمایید.

اصول مختلفی در زمینه طراحی وب موثر وجود دارد و وب سایت املاک شما می تواند با رویکردهای مختلفی از جمله رویکرد مشتری محوری، پاسخگویی آنلاین و غیره طراحی شود. متخصصان ما در شرکت بهیدو به ترفندهای لازم در مورد چگونگی ایجاد بازار برای آژانس های املاک و مستغلات که منجر به موفقیت کسب و کار شما می شود آگاه هستند. ما سایت رقبای شما را به خوبی ارزیابی کرده و لیستی از ویژگی های اصلی هر یک از آنها را تهیه می کنیم.

فرصت داشتن یک بستر شخصی برای بازاریابی و فروش همیشه جذاب است و نشان دهنده دقت و تمایل شما به ایجاد ارزش افزوده بیشتر است. اگر به دنبال یک سایت حرفه ای برای کسب و کار خود هستید حتما با یک کارشناس حرفه ای طراحی وب مشورت نمایید.

در صورتی که قصد ایجاد یک وب سایت املاک را دارید می توانید با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، سئو و دیجیتال مارکتینگ تماس بگیرید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

63  +    =  72

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان