تجربه مشتریان خود را به کمک دیجیتال برندینگ دوباره زنده کنید!

برندینگ

دیجیتال برندینگ

در دنیای امروز هر چیزی می تواند یک محصول باشد. به عنوان مثال یک آب  تمیز قدیمی را در نظر بگیرید. هزاران بطری آب از برندهای مختلف وجود دارد که در سرتاسر دنیا با نام آب به فروش می رسند. اما در حال حاضر این برندها چگونه می توانند مشتریان خود را ترغیب کنند به جای استفاده از سایر مایعات یا نوشیدنی های تولید شده توسط رقبا از بطری های آب آن ها خرید نمایند؟ پاسخ به این سوال چیزی جز برندینگ نیست.

برندینگ شرکت ها را قادر می سازد معنای متفاوتی به محصولات یکسان بدهند. مفهوم برندینگ از اوایل ۲۷۰۰ سال قبل از میلاد آغاز شد. در این زمان مصریان باستان در برندینگ توسعه و پرورش حیوانات اهلی بودند و می خواستند خود را متمایز کنند. این واژه از واژه قدیمی Brandr به دست آمده است که به تمریناتی اطلاق می شود که از آهن های برند برای ایجاد نشانه گذاری بر روی دام ها استفاده می شود.

برندینگ

در طول سال ها، برندینگ به یک شیوه خاص برای توسعه محصول و خدمات توسعه پیدا کرد و در حال حاضر به عنوان فرآیندی در نظر گرفته می شود که می تواند درک مثبتی از شرکت، محصولات یا خدمات آن را در ذهن مشتری ایجاد نماید. اینکار با ترکیب عناصری همچون لوگو، طراحی، ماموریت و  قالب مستمر از طریق روابط بازاریابی انجام می شود.

علامت ها در دوره قرون وسطایی بوجود آمد که راهی برای چاپ خانه ها و سایر صنایع برای تشخیص محصولاتشان بود. انقلاب صنعتی منجر به افزایش تولید انبوه و حمل کالاهای تجاری شد و تولیدکنندگان سعی کردند علامت شرکت خود را  بر روی جعبه ها و کالاهای موجود برای تمییز کردن خود از رقبای دیگر قرار دهند. رادیو و تلویزیون شروع به ارائه راه حل های جدید برای شرکت ها برای تولید تقاضا برای محصولات شان کرد و در سال  ۱۹۶۰، تبلیغ کنندگان از رسانه های جمعی استفاده کردند تا علامت های تجاری را با مزایای احساسی مرتبط کنند.

این روزها با افزایش  کاربرد اینترنت و رسانه های اجتماعی، برندینگ به مرحله بعدی رفته است. اما بر خلاف روزهای گذشته، اینترنت مشتریان را قادر ساخته است با تبلیغ کنندگان ارتباط داشته باشند و بتوانند با شرکت ها نیز تعامل موثری برقرار نمایند. بدین خاطر است که دیجیتال برندینگ مهم تر از قبل شده است. دیجیتال برندینگ چیزی است که باعث می شود شرکت ها خود را در ذهن مخاطبان متمایز کنند و افرادی که تحت بمباران پیام های بازاریابی در طول اینترنت قرار می گیرند را با خود همراه سازند.

 

برای آگاهی بیشتر در مورد دیگر خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همین حالا با ما تماس بگیرید .

 

دیجیتال برندینگ یک بخش کلیدی برای کسب رضایت و خوشحالی مشتری است زیرا شما را متمایز می سازد. دیجیتال برندینگ برند را قادر می سازد ارزش های خود را به مشتری ارائه کند. بازاریابی محتوایی و رسانه های اجتماعی دو رسانه قدرتمند هستند که دیجیتال برندینگ را می سازند.

همچنان با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات طراحی سایت و اپلیکیشن ، سئو و بهینه سازی سایت ، دیجیتال مارکتینگ و  برندینگ ، تولید محتوا و تبلیغات آنلاین همراه باشید.

برندینگ

بازاریابی محتوایی:

داستان سرایی همیشه بخشی از بازاریابی بوده است. در دنیای امروز، داستان سرایی در کل اینترنت دیده می شود. ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای آنلاین که در برگیرنده وبلاگ ها، ویدئوها یا پست ها برای تحریک ذهن مخاطب است می تواند اساس و بنیان بازاریابی محتوایی را تشکیل دهد.

در اصل، داستان جزو هویت شماست. ارائه محتوای مرتبط مناسب با مراحل مختلف سفر مشتری می تواند محصولات و  خدمات شما را به افراد معرفی کند و اهمیت آن ها را اشکار سازد.

 رسانه های اجتماعی:

رسانه های اجتماعی کافی شاپ های امروزی هستند که در آن ها صحبت های مختلفی ارائه می شود. این رسانه ها می توانند بر روی شرکت ها اثر بگذارند و مفهوم خریدار B2B اجتماعی را ایجاد کنند. رسانه های اجتماعی در صنعت B2B بر روی خریدار تاثیر بسیار زیادی دارند. کانال هایی همچون توییتر، فیس بوک و اینستاگرام به طور گسترده برای ترویج بازاریابی در این صنعت به کار می روند.  شرکت ها می توانند برای کمک به ایجاد هویت دیجیتال از گوش دادن اجتماعی استفاده کنند. هویت خود را بر اساس چیزی که مشتری می خواهد تغییر ندهید بلکه روش صحبت کردن با مشتری را عوض کنید و هویت را بر همین اساس شکل ببخشید.  بعد از اینکه  هویت توسعه پیدا کرد، دیده شدن برند نیز می تواند به کمک تبلیغات دیجیتال، سئو، سایت های تعاملی و مناسب و آنالیتکس آنلاین دنبال شود.

تجزیه و تحلیل مزایا:

 تعامل با مشتریان:

افزایش دستگاه های شخصی و کاربرد آن ها بازاریابان را قادر ساخته است به طور مستقیم با مخاطبین هدف از طریق رسانه اینترنت تعامل داشته باشند.

 

به کمک دیجیتال برندینگ بازاریابان می توانند عناصر مختلفی را در محتوا برای بازاریابی به شیوه تعاملی تر انتخاب کنند. برندها می توانند USP محصولات خود را از طریق گیف ها، ویدئوهای زنده، توییت های خوب و پاسخ به کامنت ها و ایجاد تبلیغات بنری بر روی سایت های مرتبط نشان دهند. نباید تجربه مشتری را نادیده بگیرید.

برندینگ چند کانالی:

دیجیتال برندینگ به برند شما اجازه می دهد پلتفرم های مختلفی را پوشش دهد. هویت برند شما در میان پلتفرم های مختلفی همچون رسانه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، برنامه های چت یکپارچه شده است. با رسانه های نمایشی مختلف می توانید پیام خود را برای هر مشتری سفارشی سازی کنید و تجربه او را بهبود ببخشید.

 ویروسی شدن:

این گزینه یکی از مفاهیمی است که افراد درک درستی از آن ندارند. پست هایی که ویروسی می شوند در واقع پست هایی هستند که نتیجه خوبی در میان مخاطب داشته اند. هیچ تضمینی برای ویروسی شدن محتوا وجود ندارد. ممکن است یک محتوا در بازه زمانی کوتاهی ویروسی شود و محتوای دیگری چنین قابلیتی نداشته باشد.

دیجیتال برندینگ برندها را قادر می سازد به سادگی تعامل مشتری را از طریق اشتراک ها، کلیک ها، توصیه ها، بازخوردها، تعامل اجتماعی و سایر موارد بسنجند.

پیشرفت:

با دنبال کردن و ادامه دادن دیجیتال برندینگ می توانید بفهمید که در این محیط تغییرکننده، توسعه برند و دیده شدن آن چقدر اسان است.  دیجیتال برندینگ تنوع بیشتری نسبت به سایر روش های بازاریابی سنتی فراهم می کند اما شما هم باید مطمئن شوید که عادت هایی را برای توسعه برند به صورت آنلاین و آفلاین توسعه می دهید.

برندینگ

شش ایده برای کمک به SME برای انجام وظایف پیچیده در سال ۲۰۱۸

برندینگ به سرعت در حال تغییر است و همانند قبل موضوع ساده ای نیست. فهرستی از کانال ها برای بازاریابان مدرن وجود دارد که پایانی ندارند و کار کردن بر روی آن ها نیازمند مهارت های فنی و خلاقانه است. کار کردن بر روی یک کانال به طور موثر می تواند یک شغل تمام وقت باشد و زمانی که فهرست متوسطی از کارهایی که باید انجام شود را مدنظر قرار می دهید باید به فکر  مواردی همچون سایت شرکت، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، روابط عمومی، رسانه های اجتماعی، تولید محتوا، برندینگ، ارتباط تحلیلگرها، ایمیل ها باشید تا بتوانید کار خود را به خوبی انجام دهید.

بازاریابی و ماهیت آن بسیار مبهم است و همین امر باعث می شود موفقیت در این حوزه دشوار باشد. همین امر باعث می شود پیگیری معیارهای بازاریابی نیز کمی دشوار باشد و اولویت بندی مواردی که باعث موفقیت می شود به تلاش بیشتری نیاز داشته باشد. برندینگ تنها داشتن لوگوی خوب یا طراحی کارت ویزیت نیست. چالش بازاریابی های مدرن شما را ملزم می کند برندتان را برای حفظ انتظارات مشتری آماده کنید و از تاکتیک های رقبا هم استفاده نمایید. شش ایده زیر به شما کمک می کند دیجیتال برندینگ خود را بهبود ببخشید.

۱- شخصی سازی بسیار مهم است:

شما خودتان هم مشتری هستید پس باید بدانید انتظارات افراد بسیار بیشتر از سال های قبل است. برندها باید بتوانند توجه افراد را در بازار شلوغی به خود جلب کنند. از  فناوری های قابل پوشیدن تا دستگاه های مختلف و تجربه خرید از طریق واقعیت مجازی، مشتریان انتظار دارند محصولات یا خدمات شما برای آن ها سفارشی سازی شده باشد. متاسفانه برای صاحبان کسب وکارها این رویکرد ممکن است در ابتدا یک رویکرد موفقیت آمیز نباشد. از آنجایی که هر کسب وکاری نمی تواند خدمات سفارشی برای مشتریان خود ایجاد کند شما می توانید از رویکردهای ساده ای که برای طولانی مدت مفید هستند استفاده کنید. افراد عاشق خاص بودن هستند و مشتریان شما از این قاعده مستثنی نخواهند بود. شما می توانید کار خود را با تکنیک های اصلی همچون هدف قرار دادن نامشان در بازاریابی ایمیلی یا سوال کردن از مشتریان برای بازخورد بعد از خرید، آغاز کنید. موارد کوچک بسیار موثر خواهد بود. خودتان امتحان کنید.

۲- در مورد انتخاب دامنه فکر کنید:

دامنه های بسیار خوبی وجود دارد که در حوزه کاری خود موفق هستند. ایا متوجه این موضوع شده بودید؟ اگر فکر می کردید دامنه تاثیری در حضور شما ندارد بهتر است طرز فکر خود را عوض کنید. حالا زمان آن فرا رسیده است که همه چیز را تغییر دهید. به خصوص اگر از دامنه های Net و info استفاده می کنید. گزینه های خوبی در حال حاضر وجود دارد. خلاقیت داخلی خود را به آغوش بکشید.

برندینگ

فقط مطمئن شوید که با متخصص سئو قبل از خرید مشورت می کنید تا دنیای سئو را هم از دست ندهید.

۳- مسائل و مشکلات مهم را مدنظر داشته باشید:

همانند نکته اول، افراد باید به فکر هم باشند. این موضوع بدین معنی است که برند شما باید به مشکلات مهم هم فکر کند. تنها نام برند نیست که آن را از سایر برندها متمایز می کند. هر برندی که بخواهد با مشتریان خود ارتباط داشته باشد باید عنصری از انسانیت را در برند ایجاد نماید. چیزی را پیدا کنید که واقعا می تواند برند را متمایز کند و باعث ایجاد تفاوت شود. چه بخواهید پولی را اهدا کنید یا زمانی را برای ایجاد آگاهی صرف نمایید مهم نیست. همه این موارد کمک کننده خواهد بود. اینکار نه تنها برای افرادی که کمک تان را دریافت می کنند خوب است بلکه می تواند به برند اجازه دهید استراتژی های روابط عمومی را نیز اعمال نماید

۴- برند در برابر تجربه برند:

در مورد آخرین باری که به فروشگاه Dusk سر زدید خوب فکر کنید. فضای این فروشگاه عالی است و می تواند حس خوبی در میان مشتریان ایجاد کند. این تنها یک نمونه بود. برندینگ آن ها تنها در مورد تم رنگی و طراحی سایتشان نیست. این برندینگ در مورد تجربه ای است که برای هر مشتری به هنگام بازدید از فروشگاه ایجاد می شود.

بری ایجاد تجربه برند زمانی را اختصاص دهید و خلاقانه فکر کنید. با احساس افراد، بوها، صداها، بینش ها و طعم ها ارتباط برقرار کنید.

۵- ایموجی ها را نادیده نگیرید:

این گرافیک های کوچک دیجیتال ابزار عالی برای انتقال احساسات به هنگامی است که فرصت محدودی برای استفاده از کاراکترها و کلمات وجود دارد. ایموجی ها نه تنها می توانند به این شیوه مفید باشند بلکه برند شما را شخصی تر می کنند زیرا افراد دوست دارند به هنگام تعامل با دوستان و اعضای خانواده خود از این ایکون های جدید استفاده کنند.  برند خود را زنده کنید و کمی به آن شخصیت بدهید. با مشتریان خود به زبانی صحبت کنید که دوست دارند.

۶- زمان طلاست:

مشتریان از شما انتظار دارند به سرعت به درخواست هایشان پاسخ دهید. ۹۰ درصد از تصمیم های خرید احساسی است و اگر شما در پاسخگویی کند باشید فروش را از دست می دهید. ممکن است نتوانید از نیروی انسانی برای پاسخگویی شبانه روی در رسانه های اجتماعی استفاده کنید پس باید از استراتژی هایی استفاده کنید که به مشتریان پاسخ مناسبی می دهد. فیس بوک از این قابلیت استفاده می کند و  به کاربران نشان می دهد کسب وکار موجود با چه سرعتی به پیام های مشتری پاسخ می دهد.

انتظارات مشتری در مورد پاسخگویی کسب وکارها بسیار شدیدتر از قبل شده است و باید مطمئن شوید برای برآورده کردن این نیاز استراتژی درستی دارید.  اگر بتوانید این شش ناحیه را  تشخیص دهید برندینگ عالی خواهید داشت و می توانید آن را با کسب وکار خود هماهنگ کنید. باید مطمئن شوید که شهرت و اعتبار را در برند خود ایجاد می کنید. کسب وکاری نباشید که منتظر می ماند و گرایش های موجود را پس از سایر رقبا  اعمال می کند. همین حالا عمل کنید و قبل از سایر رقبا دست به کار شوید.

سخن نهایی:

مشتریان امروزی دنبال گشت و گذار در اینترنت هستند  و از پلتفرم های آنلاین همچون رسانه های اجتماعی، جستجوی آنلاین و اپلیکیشن های موبایلی برای تصمیم گیری در خرید استفاده می کنند. دیجیتال برندینگ به شما کمک می کند صدای خود را به گوش مشتری برسانید و با او تعامل داشته باشید. این مشتری می تواند شما را کشف کند، ارتباط برقرار نماید و به دیده شدن و اعتبار برند کمک کند. توسعه برندینگ قوی به شما کمک می کند مشتریان بیشتری به دست آورید، سرنخ تولید نمایید، محتوا را مورد استفاده قرار دهید و به آگاهی از برند کمک نمایید. پیشنهاد می کنیم در این راستا حتما با تیم فنی و متخصصین  آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات دیجیتال برندینگ ، دیجیتال مارکتینگ ، طراحی سایت و سئو سایت در ارتباط بوده و از پیشرفت و موفقیت روز افزون کسب وکار خود لذت ببرید.

 

 

امتیاز دهی شما به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  65  =  75

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان