مهمترین ابزار مدیریت پیج اینستاگرام

مدیریت پیج اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پر طرفدار در سطح جهان است که دارای ۱۵۰ میلیون کاربر است و تا کنون ۱۶ بیلیون عکس در آن به اشتراک گذاشته است! این آمار شنان می دهد که شما بررای موفقیت در این زمینه باید با مدیریت پیج اینستاگرام آشنایی کافی داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با مهمترین نکات و ابزار در زمینه مدیریت پیج اینستاگرام آشنا کنیم.

مهمترین ابزار مدیریت پیج اینستاگرام :

۱- Statigr.am :

یک ابزار مدیریت پیج اینستاگرام است که مبتنی بر وب کار می کند. با استفاده از این ابزار و امکانات محتلفی که در اختیار شما قرار میدهد مدیریت محتوای این شبکه بسیار آسان تر می شود علاوه بر اینکه می توانید گزارش از روند پیشرفت خود دریافت کنید.

ویژگی های ابزار Statigr.am :

  • صفحه اصلی این ابزار این امکان را به شما می دهد تا به راحتی محتواهای خود را بررسی کرده، لایک و کامنت ها را آنالیز کنید و فالوور جذب و یا ریمو کنید.
  • این ابزار آماری در رابطه با میزان رشد شما در فالوور، میزلن محبوبیت پست های انتشار داده شده و … را در اختیار شما قرار می دهد.
  • اسنپشات، عکسی را در اختیار شما قرار می دهد که نمایانگر میزان محبوبیت پست های شماست که می توانید آن را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید.
  • با استفاده از گزینه ارتقا می توانید پست های خود را با افرادی که اینستاگرام ندارند در فیسبوک به اشتراک بگذارید.

برای استفاده از ابزار Statigr.am جهت مدیریت پیج اینستاگرام می توانید به سایت آن مراجعه کرده و از طریق آن وارد صفحه کاربری خود شوید. این ابزار به بخش های مختلفی تقسیم شده است که می توایند از طریق تب های قرار داده شده به آن ها دسترسی داشته باشید.

۲- Postso :

با استفاده از این ابزار می توانید پست های خود را زمان بندی کنید. در ابتدا این ابزار تنها برای مدیریت پیج در اینستاگرام ایجاد شد ولی بعد از آن برای سایر شبکه های اجتماعی نیز ارتقا پیدا کرد. برای استفاده زا این ابزار تنها نیاز است که در آن ثبت نام کرده و آن را با اینستاگرام خود لینک کنید.

۳- Justunfollow :

این ابزار مبتنی بر وب کار می کند و امکان مدیریت فالوورها را به شما می دهد. به عنوان مثال شما می توانید انتخاب کنید تنها با کسانی در ارتباط باشید که شما را دنبال کرده و در واقع مخاطب وفادار شما هستند.

۴- Twtrland :

در مبحث دیجیتال مارکتینگ چیزی که از اهمیت بسیار زیادی برخورار است این است که شما از میزان فعالیت رقبای خود به خوبی آگاه باشید. این ابزار ابتدا تنها برای توییتر کارآمد بود ولی بعدا مدیریت پیج اینستاگرام و فیسبوک نیز به آن اضافه شد. شما می توانید اسم رقیب خود را در این ابزار وارد کرده و گزارشی از نحوه فعالیت آن دریافت کنید.

 

اینستاگرام کیمیانفیس
اینستاگرام تن تو
اینستاگرام آجیل نمونه
اینستاگرام آژانس هواپیمایی هفت ۷۲۴
اینستاگرام گروه صنعتی پژهشی آریانا
اینستاگرام بهین مبتکران ایده

 

یک قدم نزدیکتر به مشتری در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی پرکاربردترین مجراهای ارتباطی در فضای مجازی هستند. با توجه به سهولت دسترسی به بسیاری از شبکه های اجتماعی توسط موبایل این موضوع به قدری فراگیر شده که برای خیلی از مردم گذراندن یک روز بدون این شبکه ها تبدیل به امری غیرممکن شده است. تقریبا همه گروه های سنی از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند، اما اکثریت کاربران آن ها را جوانان و نوجوانان تشکیل میدهند. این گروه با توجه به اقتضای سنی تمایل خرید بیشتری برای محصولات مختلف دارند. بنابراین طبیعی است که بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی یا سوشیال مارکتینگ هر لحظه گسترده تر شده و تبدیل به مبحث جدی تری شود. همچنین استفاده از بازاربابی شبکه های اجتماعی جهت برند سازی و برقرار نمودن ارتباط با مشتریان، یکی از کاربردی ترین روش هایی است که امروزه اکثر مشاوران بازاریابی اینترنتی در شرکت های بزرگ از آن استفاده می کنند. شما می توانید با استفاده از سرویس های بهیدو در حوزه شبکه های اجتماعی، یک گام از رقبای خود در جلب مخاطب در شبکه های اجتماعی جلوتر باشید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی تبلیغات در اینستاگرام

چگونه می توان چند حساب کاربری داشت؟

تا قبل از سال ۲۰۱۷ اینستاگرام، ویژگی پتشیبانی از چند حساب کاربری را نداشت با این وجود که بسیاری از کاربران خواستار این امکان بودند. یعنی اگر کاربری قصد اضافه کردن حساب کاربری دیگری داشت، باید از حساب فعلی خود خارج می شد و طالاعات دیگری را وارد می کرد. برای یان کار تنها نیاز است که به صفحه کاربری خود بروید. سپس وارد تنظیمات شده و گزینه اضافه کردن اکانت جدید را انتخاب کنید.

چگونه بین اکانت های مختلف اینستاگرام سوئیچ کنیم؟

برای سوئیچ کردن شما چند راه پیش رو دارید. یکی اینکه از طریق نام کاربری شماست که در بالای صفحه کاربری قرار دارد. با زدن ضربه ای روی نام خود می توانید سایر حساب ها را مشاهده کرده و یکی را انتخاب کنید. یا می توانید از طریق نوار ابزاری که در پایین صفحه قرار دارد، روی عکس پروفایل ضربه زده و وارد یکی از حساب ها شوید.

چگونه می توان اکانتی را که در اینستاگرام اضافه کرد، حذف نمود؟

برای این کار می توانید وارد صفحه کاربری شده، سپس از طریق تنظیمات گزینه خارج شدن از اکانت مورد نظر را انتخاب کنید. به همین سادگی!

 

 

چگونه پروفایل اینستاگرام شخصی و تجاری خود را مدیریت کنم؟

بسیاری از صاحبان تجارت که به تازگی با ابزار دیجیتال مارکتینگ آشنا شده اند، سوالات متعددی در رابطه با ابزار دیجیتال مارکتینگ و نحوه استفاده از آنها را دارند. به عنوان مثال : چگونه می توان پروفایل شخصی را از تجاری جدا کرد؟ چگونه می توان هر دو را داشت و چگونه می توان آن ها را مدیریت کرد.

بسیاری از افراد تصور می کنند مدیریت ۲ حساب کاربری همزمان با هم کار بسیار پیچیده ای است. اما نه تنها مدیریت ۲ پروفایل اینستاگرام بلکه صفحات کاربری چند شبکه اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک و … کاری ندارد البته اگر شما روش آن را بدانید! در ادامه ما نکاتی را به شما آموزش می دهیم تا با نحوه مدیریت چند اکانت با هم آشنا شوید. این روش ها به ما جواب داده است پس امتحان کردن آن برای شما هم ضرری ندارد.

 

۱-برنامه ریزی :

بسیاری از بلاگر ها برای موفقیت خود در زمینه تولید محتوا و … از برنامه ریزی استفاده می کنند چرا که در موفقیت آن ها بسیار موثر است. برای موفیقت در  شبکه اجتماعی اینستاگرام شما باید تولید محتوای خود را به صورت منظم انجام دهید. برای این کار می توانید از یکی از ابزار های مخصوص این کار به نام Hootsuite استفاده کنید. البته ابزارهای دیگری نیز وجود دارند ولی من تجریه استفاده از این ابزار را دارم.

با استفاده از این ابزار من پست و محتواهایی که قرار است برای صفحه کاربری تجاری اینستاگرام خود استفاده کنم را زمان بندی می کنم. به این ترتیب به راحتی می توانم به تعداد فالوور های خود اضافه کنم چرا که آن ها را در ارتباط با خود نگه می دارم. اما توجه داشته باشید که انجام این کار برای صفحات تجاری ضروری است و نه شخصی.

۲-تم پست :

 

نحوه نمایش پست های شما در اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است. پس اگر ساختار های زیبایی را برای انتشار پست های خود در نظر بگیرید، می توانید فالوور های بیشتری جذب کرده و به احتمال زیاد ترافیک وب سایت خود را بالا ببرید. ابزارهای مختلف و قوی در زمینه ویرایش عکس برای اینستاگرام وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید. از طرف دیگر حساب کاربری شخصی شما است. باز هم در این نوع پروفایل نیازی نیست که شما از شیوه خاصی استفاده کنید و آن را بای مدت زیادی رعایت کنید. تنها چیزی که اهمیت دارد سلیقه شخصی شماست.

۳-هشتگ :

استفاده از این ویژگی اینستاگرام می تواند موجب معرفی شما به بسیاری از افراد باشند چرا که بسیاری از کاربران اینستاگرام برای پیدا کردن مطالب مورد نظر خود از این ویژگی استفاده می کنند. البته توجه داشته باشید که باید از هشتگ اینستاگرام به درستی استفاده کنید چرا که در غیر این صورت باید شاهد نتایج منفی آن برای اکانت خود باشید. بسیاری از کاربران از هشتگ هایی استفاده می کنند که مرتبط با پستشان نیست و در نتیجه اینستاگرام آن ها را بلاک می کند.

برای حساب شخصی خود نیز می توانید از هشتگ استفاده کنید، باز هم این مسئله به سلیقه شخصی خود شما بستگی دارد و الزامی برای استفاده از آن نیست.

۴-محتوا :

مخاطبان گرامی توجه داشته باشید که محتوایی که برای وب سایت خود تولید می کنید را نمی توانید به طور مستقیم در شبکه اجتماعی اینستاگرام خود قرار دهید. اینستاگرام بیشتر با محتوای عکس و ویدئو سر و کار دارد پس بهتر است به صورت بهینه به این دو فرم محتوای خود را در اختیار کاربر قرار دهید. خوشبختانه در این قسمت هم پروفایل شخصی اینستاگرام محدودیتی برای شما ندارد.

۵-استوری :

این ویژگی اینستاگرام روش دیگری برای ارائه محتوای شما به کاربران است. چرا که تنها برای ۱ روز در پروفایل شما باقی می ماند پس سعی کنید که همه چیز را همان طور که می خواهید در اختیار کاربر ارائه دهید. چه برای پروفایل شخصی و چه تجاری این ویژکی یکسان است.

 

همراهان عزیز با توجه به میزان محبوبیت اینستاگرام، مدیریت پیج اینستاگرام نیز اهمیت پیدا می کند. با گذشت زمان رقابت در این شبکه کمی مشکل شده است ولی با استفاده از ابزار مخصوص شما می توانید به راحتی مطابق با برنامه و نقشه پیشرفت خود حرکت کنید.

امتیاز دهی شما به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18  +    =  20

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان