برند شما چگونه می تواند در دنیای رقابتی امروز خود را متمایز سازد؟

دنیای رقابتی

چگونه در دنیای رقابتی امروز، مخاطبین و مشتریان خوبی برای شرکت خود به دست آوریم؟

دنیای دیجیتال امروز با شرکت های مختلفی پر شده است. حالا سوال اینجاست که برند شما چگونه می تواند در این میان خود را متمایز سازد؟ در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم و ببینیم در این دنیای رقابتی چگونه می توانیم مخاطب و مشتری خوبی به دست اوریم.

این روزها، برندها محصولات و خدمات خود را در محیطی بازاریابی و به فروش می رسانند که بسیار رقابتی تر از گذشته شده است. مشتریان نیز در معرض محتوای بازاریابی زیادی قرار می گیرند و همین امر انتخاب یک برند را برایشان دشوار می سازد. در چنین شرایطی برندها باید بتوانند خود را از سایر رقبا متمایز سازند. محصولات  نیز بسیار پیشرفته تر از قبل شده اند و حتی مدل های اصلی و اولیه نیز فراتر از نیازهای افراد است. ابداعات و فناوری ها نیز به حاشیه سود کوتاه مدتی منجر شده اند و رقبا را قوی تر از قبل می سازند.

شاید تنها مزیت رقابت پایدار داشتن درک عمیق و بهتر از چیزی باشد که افراد به دنبالش هستند و ممکن است از محصولات شما خرید کنند. رسیدن به چنین شرایطی بسیار چالش برانگیز است. همه برندها الزاما به داده های یکسانی در مورد مشتری، هدف گیری رسانه ای، شبکه های اجتماعی و غیره دسترسی دارند و معمولا از ابزارها و تخصص های آنالیتیکی یکسانی هم استفاده می کنند.

استفاده از مزایای رقابت موجود در دنیای دیجیتال با نگاه کردن و بررسی مکان های قدیمی امکان پذیر نخواهد بود. در حال حاضر برندها باید دید خود را تغییر دهند و  به شیوه متفاوتی با افراد تعامل داشته باشند.

 

برای آگاهی بیشتر در مورد دیگر خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همین حالا با ما تماس بگیرید .

 

 برندهای موفق با افراد به عنوان مخاطبانی برخورد خواهند کرد که  تعامل با آن ها باید پرورش داده شود. این برندها تنها به این فکر نمی کنند که مشتریان افرادی هستند که باید به سرعت تحت تاثیر قرار گیرند و محصولات و خدمات آن ها را خریداری نمایند. این استراتژی جامع باید بتواند نیازهای مشتری را به صورت واحد درآورد و  تصور مخاطب را به گونه ای تحت تاثیر خود قرار دهد که او را به سمت خرید هدایت نماید. اگر به دنبال درک ارزش مخاطب تعاملی با برند هستید ارتباط معنادار فیس بوک و توییتر را مورد بررسی قرار دهید. بیشتر برندها سعی می کنند از همان ابتدا چالش های موجود را مورد بررسی قرار دهند.

رویکرد هدایت برای هر فردی که در معرض تبلیغات بوده است می تواند اشنا باشد. جمعیت در این شرایط طبقه بندی می شود و هدف گذاری ها ایجاد می گردد. به احتمال زیاد خریدار با تبلیغاتی که برای جذب هوشیاری و تشویق به خرید طراحی شده است، به سمت  خرید محصول و خدمات هدایت می شود. این فرایند اغلب برای برندها شناخته شده است.

ما از واژه بازدید و تاثیر رسانه برای توصیف چیزی که خریداری می شود استفاده می کنیم و تمایل ما برای ایجاد تاثیر و بازدید باعث می شود پیام هایمان در ذهن مخاطب حک شود. سپس رفتار خرید و وفاداری مشتری پیگیری می شود و یک دوره خرید برای افراد اختصاص داده می شود. رویکرد هدایت به استراتژی شرکت های سرگرمی که به دنبال ساخت مخاطب هستند بسیار نزدیک است. وفاداری و سرگرمی بر اساس محتوای بسیار تعاملی و ترغیب کننده ایجاد می شود و بر اساس نحوه ارائه محتوا چنین شرایطی تعیین می گردد.

دنیای رقابتی

خوب حالا اجازه دهید ۵ مرحله موجود برای کسب مشتری و مخاطب را با هم مرور کنیم :

برای اینکه بتوانیم از مزایای دنیای رقابتی امروز  استفاده کنیم باید استراتژی هل دادن و کشیدن را با هم ترکیب نماییم. در ادامه ۵ مرحله ای که باید مدنظر قرار دهید را با هم مرور می کنیم.

۱- همزادی مشتری خود را شناسایی کنید:

فناوری های دیجیتال سطح بی سابقه ای از تعامل بین برند و مشتری که  دو شریک در ارتباطات هستند را ایجاد کرده است. در دنیایی که همبستگی بین محصولات و ابزارهای دیجیتال افزایش پیدا کرده است خرید نمی تواند پایان یک استراتژی بازاریابی موفق باشد. ارتباط بین مشتری و برند باید فراتر از خرید محصولات و خدمات باشد و به یک ارتباط مداوم بین برند و مخاطب تبدیل گردد.

۲- مشتری را در سه بعد مورد بررسی قرار دهید:

پیشرفت های انجام شده در فناوری های بازاریابی باعث ایجاد یک همگام سازی داده محور محتوای تبلیغتی با بافت رسانه ها شده است. در حال حاضر نه تنها می توان جایی که مشتری محتوا را مورد استفاده قرار می دهد را شناسایی کرد بلکه می توان کاری که در حال انجامش هستند و چرایی انجام اینکار را مورد بررسی قرار داد. بیشتر بازاریابان امروزی همانند شکارچیانی هستند که به دنبال منطقه ای برای نفوذند زیرا به خوبی می دانند مشتریانشان آنجا جمع شده اند. به جای اینکه تبلیغات روی بیلبوردها را در این مناطق مورد استفاده قرار دهید چرا از روش های خلاقانه و ابداعی همچون ارائه بطری آبی که تبلیغی روی آن نوشته شده است استفاده نمی کنید؟

با تقویت روحیه مفهمومی بازاریابی محتوایی می توان درک و دریافت پیام برند را بهبود بخشید و تعامل بازدیدکننده را افزایش داد.

۳- داستان خود را در ابتدا عرضه کنید و سپس به تبلیغ برند بپردازید:

محتوا صرف نظر از رسانه یا جایگاهی که در آن عرضه می شود بر روی تاثیر داستان سرایی برای رسیدن به حداکثر تاثیر تکیه دارد. مهم تر از همه، محتوا باید به خوبی توسعه یافته باشد و بتواند افراد را به شیوه بهبود یافته ای به یک هدف واحد سوق دهد. یک کمپین موفق می تواند ذهن مشتری را از طریق انتقال از زمان حال به آینده روشن تر، درگیر خود سازد. روشن شدن اینده و حل مشکلات امروزی مشتریان از طریق محصول یا خدمات یک برند انجام می شود. بازدیدکنندکان بیشتر از اینکه به خود محصول علاقه داشته باشند مایل به شنیدن داستان برند هستند. آن ها ممکن است برای دیدن آخرین تبلیغات یک شرکت به صفحه اجتماعی اش سر نزنند اما دوست دارند داستان های جذابشان را با سایر افراد به اشتراک بگذارند.

 ۴- یک سیستم داستان سرایی ایجاد کنید:

یکی از مزایای ایجاد مشتری و مخاطب وفادار این است که برندها دیگر نیازی ندارند بر روی تکرار واحد یک پیام برای رسیدن به یک نقطه تکیه کنند. همانند فیلم های محبوب، برندهایی که تعامل با کاربران خود را پرورش می دهند می توانند داستان های خود را به صورت سریالی مطرح کنند و در میان رسانه ها و پلتفرم هایی که مخاطبان در آن حضور دارند به اشتراک داستان های خود بپردازند. هر بخش از محتوا که برای فضای مفهومی خود تولید می شود می تواند مخاطب را به تعامل با محتوای برند به شیوه طبیعی تر سوق دهد.

 ۵- ببینید چه چیزی بیشتر اهمیت دارد:

از معیارهای رفتاری و نگرشی استفاده کنید. در دنیای رقابتی دیجیتال، معیارهای تولید شده توسط  ماشین بی شماری وجود دارد و بر اساس رفتارهای مشاهده شده این معیارها به برندها اجازه می دهد جایی که مخاطبین هستند و تعاملی که با بازاریابی محتوا دارند را ارزیابی نمایند. چنین معیارهایی در برگیرنده نرخ کلیک است اما می تواند زمان سپری شده در سایت، لایک ها و اشتراک ها در رسانه اجتماعی نیز باشد.  حالا می توان چنین معیارهایی را به کمک معیارهای مرتبط با برند همچون آگاهی از برند، محبوب بودن و نیت خرید ترکیب کرد. اینکار تصویر کامل تری از نحوه تعامل مخاطب با محتوا ارائه می کند و برندها را قادر می سازد این محتوا را به شیوه مرتبط تر و معنادارتری ایجاد نمایند.

شناخته شدن برند در دنیای واقعی

مشتری+مخاطب= مزیت استفاده از دنیای رقابتی

در دنیای رقابتی امروزی بیشتر ماها به یک روش بازاریابی امتحان شده و صحیح پایبند هستیم و در نهایت نمی توانیم خودمان را در میان رقبا متمایز کنیم. هر تاثیر می تواند عمر کوتاهی داشته باشد و تا زمانی ادامه پیدا کند که برند دیگری از روش جدیدتری برای جذب مخاطب استفاده نماید.

 

دلایلی که نشان می دهد دیجیتال برندینگ حوزه جدید بازاریابی است:

این روزها صنایع مختلف به سرعت در حال رشد هستند و فناوری های مختلفی ظهور می کند. پلتفرم های اجتماعی جدیدی در اختیار افراد قرار می گیرد و ویدئوهای ویروسی، به روزرسانی های الگوریتم ها و انطباق افزایش یافته موبایل شاهدی بر این تغییرات است.  در تلاش برای بهبود استراتژی های خلاقانه بازاریابی باید مطمئن شویم که خود را با این تغییرات عصر دیجیتال هماهنگ می کنیم و از قواعد آن بهره می بریم. همچنان با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ ، طراحی سایت و سئو سایت همراه شوید تا در ادامه از چرایی اهمیت دیجیتال برندینگ و اینکه چرا حوزه جدید بازاریابی است صحبت کنیم .

دنیای رقابتی

انتخاب کاربران بسیار متنوع شده است:

تمرینات مرتبط با ساخت برند یکی از موارد ضروری برای این عصر است. اگرچه برندینگ همیشه برای افراد ضروری بوده است اما زمانی که موقعیت دیجیتال و تغییر رفتار کاربران را در نظر می گیریم می توانید به اهمیت بیشتر آن پی ببریم.برندینگ دستگاهی برای توسعه و حفظ برند در سطح رقابتی است. در دنیای رقابتی امروز، باقی ماندن در این حوزه بسیار چالش برانگیز شده است. کاربران آنلاین بیشتر از سال های قبل اطلاعاتی کسب کرده اند.

با وجود حجم زیادی از اطلاعات و جریان داده ها در این شرایط، کاربران انتخاب های متنوعی خواهند داشت.

برند دیجیتال قوی و قدرتمند برای نشان دادن خلاقیت یا نشان دادن محصولات و خدمات به دیگران بسیار ضروری است.

دیجیتال برندینگ می تواند ارتباط پایدار و مستمری را ایجاد کند:

برندها قدرت اندکی در مورد صحبت هایی که در حوزه دیجیتال در موردشان می شود دارند. مشتریان به دیدگاه و نظرات سایر خریداران دسترسی دارند و همین امر بر روی انتخابی که برای خرید دارند اثر می گذارد. ارتباط آنلاین با خریداران به ندرت به اتمام معامله منجر می شود. ایجاد برند در عصر دیجیتال باید این موارد را مدنظر داشته باشد و بتواند برای مشتریان ارتباط امن، پایدار و ثابتی را ایجاد کند. این روزها نقاط تماس زیادی وجود دارد و کاربران به کمک این نقاط می توانند با برند و دیجیتال برندینگ تماس داشته باشند. همین امر ارتباط پایدار و مستمری را تضمین می کند.

پلتفرم های دیجیتال این ارتباط را تقویت می کند:

برندینگ به معنای مرتبط بودن با مشتریان است. متخصصان بر این باورند که پلتفرم های دیجیتال می تواند ارتباط بین برندها، افراد و کالاها و خدمات را تقویت کند.  ساخت برند دیجیتال قدرتمند می تواند از محبوبیت رسانه های اکتسابی نیز بهره ببرد. برندینگ علاوه بر این که مراقب محصولات و خدمات شماست به ارتباطات اجتماعی، فرآیندهای فروش،خدمات رسانی به مشتریان، کارمندان و سایر موارد نیز نظارت دارد.

شما باید بدانید دنیای دیجیتال چه تغییراتی را برای صنعت مدنظر ایجاد کرده است.

دیجیتال برندینگ مزیتی برای برندهای کوچک است:

متخصصان دیجیتال برندینگ را به عنوان مزیتی برای برندهای کوچک می دانند زیرا می تواند پایه و اساس مشتریان را توسعه دهد. کسب وکارهایی که نمی توانند از تبلیغات گران قیمت تلویزیونی یا چاپی استفاده کنند می توانند تصویر برند خود را بر روی پلتفرم های دیجیتال بسازند. حالا زمان آن فرا رسیده است که کسب وکارهای کوچکی که نقش مهمی در رشد اقتصاد کشورها دارند به دنبال دیجیتال برندینگ باشند. این روزها دنیای دیجیتال متحمل تغییرات یادی شده است. حالا زمان آن فرا رسیده که کسب وکارها خود را با این تغییرات جدید وفق دهند و شرایط شان را بر اساس تغییرات اصلاح نمایند. برندهایی که در شهرهای کوچک فعالیت دارند باید رفتار مشتریان خود را بشناسند و برند خود را بر همین اساس توسعه دهند.

دیجیتال برندینگ در برخی از کشورها هنوز جزو جریان های اصلی نیست:

ما وارد دنیای رقابتی دیجیتال شده ایم. با اینحال دیجیتال برندینگ در برخی از کشورها مانند هند هنوز جریان اصلی برای کسب وکار نیست. پایه و اساس مشتریان بسیار گسترده است و در نقاط تماس دیجیتال زیادی حضور دارد. این روزها دسترسی افراد به گوشی های موبایلی نیز بیشتر شده است.

هند باید به دنبال ایجاد سیاست هوشمندانه تری برای بازاریابی دیجیتال باشد. تعامل زنده و بررسی آن در دیجیتال برندینگ هنوز در هند به عنوان یک فناوری بهینه سازی نشده است.

 

کمپین های آنلاین در این کشور مانیتور نمی شوند و اغلب برندها نمی توانند مشتریان را در دنیای دیجیتال به دست آورند. راه حل های دیجیتال و فناوری باید در دسترس باشند و به بافت و زمینه هندی ها مرتبط گردند. زمانی که این اتفاق رخ دهد ما شاهد شکوفایی استعدادها خواهمی بود. هنوز در پلتفرم های اجتماعی زبان هندی به خوبی توسعه نیافته است. به همین خاطر فرصت های زیادی از دست می رود. زمانی که صحبت از راه حل های تکنیکی برای محتوا در زبان هند به میان می آید ما راه طولانی در پیش داریم. با اینحال همه چیز در حال تغییر است و با افزایش داده ها و سرعت دانلود در اینترنت می توان به سمت جلو حرکت کرد.

 

نکاتی برای ایجاد برند محلی و افزایش سرنخ های محلی آنلاین:

برند محلی

هیچ چیزی برای کسب وکارهای محلی مهم تر از تولید سرنخ های محلی نیست. آن روزها که شما فلایرهای رنگی بر روی تلفن ها و سایر محل ها نصب می کردید و خودتان را معرفی می کردید دیگر گذشته است. حالا می توانید از قابلیت های دنیای آنلاین به نفع خود استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم ۱۰ مورد از نکات مربوط به بازاریابی آنلاین را برای ایجاد برند محلی و افزایش سرنخ ها معرفی کنیم.

۱- بر روی سئوی محلی تسلط پیدا کنید:

برای اینکه بتوانید موفق شوید باید اطمینان حاصل کنید که آدرس خود را مدام بر روی همه صفحاتی که مدیریت می کنید تبلیغ می کنید. مطمئن شوید که کلمات کلیدی تان را بر روی صفحه اصلی قرار می دهید تا کسب وکار و خدماتتان را توضیح دهید. فهرست جدیدی از کسب وکار را بر روی سایت تان ایجاد کنید. حداقل باید فهرست محلی برای کسب وکارتان در گوگل، فیس بوک، Yelp و Yellow Pages داشته باشید.

۲- از سایت های خاصی برای تولید سرنخ های بیشتر استفاده کنید:

اگر شرکت بزرگی دارید که در زمینه های متعددی فعالیت می کند می توانید بری هر کدام از نواحی سایت جداگانه ای ایجاد کنید و به این ترتیب سرنخ های بیشتری به سمت سایت خود جذب نمایید.

 ۳- از نظرات مثبت مشتریان به نفع خود استفاده کنید:

کسب وکارهای محلی اگر  در دید مشتری مفید نباشند خیلی سخت می توانند سرنخ های جدید به سمت سایت خود جذب نمایند. این موضوع می تواند کسب وکار را نابود کند. بر اساس مطالعه ای که در سال ۲۰۱۴ انجام شد، نظرات آنلاین مشتریان  بسیار اهمیت دارد. ۸۸ درصد از مشتریان به هنگام تصمیم گیری برای خرید به نظرات سایر مشتریان توجه می کنند.

۴- در دنیای آنلاین به نظراتی که درباره کسب وکارتان بیان می شود پاسخ دهید:

چه این نظرات مثبت باشد و چه منفی باید با مخاطبان خود تعامل داشته باشید. پاسخ دادن به نظرات منفی و نظرات مثبت چندین مزیت برایتان دارد. اولا، نشان می دهد که شما به عنوان صاحب کسب وکار به مشتری خود اهمیت می دهید. ثانیا به افرادی که نظر منفی داده اند کمک می کند رابطه بهتری با شما داشته باشد. باید سعی کنید این نظرات را مدیریت نمایید و نظرات منفی را به شیوه درستی خنثی کنید.

۵- درباره خودتان و کارمندتان در صفحات اجتماعی صحبت کنید:

داستان هایی را برجسته کنید که ممکن است برای خوانندگان محلی تان جالب و جذاب باشد. از اخبار صنعت عبور کنید.  صحبت هایی که درباره صنعتتان می کنید فقط برای رقبا و همکارانتان جذاب است نه برای مشتریان.

در عوض درباره رویدادهای محلی که حتی به کسب وکارتان مربوط هم نیستند صحبت کنید. درباره رویدادهای ورزشی محلی توییت کنید. این موضوع باعث می شود افراد شما را به عنوان فردی بشناسند که از تیم های محلی حمایت می کند و زمانی که ریتوییت می شود دسترسی تان به مخاطب را بیشتر می کند.

۶- با رسانه های محلی ارتباط داشته باشید:

این موضوع  فقط به معنای استفاده از رادیو،تلویزیون یا روزنامه نیست. این روزها هم بازاریابی انتشارات محلی خود را دارد. این ها افرادی هستند که به خاطر نظراتی که منتشر می کنند در میان افراد محبوبیت دارند و قابل اعتمادند. شاید این افراد در نواحی دیگر اهمیتی نداشته باشند اما برای جامعه محلی شما متخصص هستند. این افراد را بیابید و از انتشارات محلی هم استفاده کنید. اگر دارای کسب وکاری هستید که خدماتی را ارائه می کنید یک قابلیت رایگان برایشان در نظر بگیرید. هر کاری می توانید بکنید تا درباره تان حرف های خوب و مثبتی بزنند.

برند محلی

۷- موبایل دوست باشید:

اگر سایت موبایل دوستی ندارید ممکن است مشتریان خود را از دست بدهید. یکی از مطالعات گوگل نشان می دهد ۵۰ درصد از مشتریانی که جستجوهای محلی را بر روی گوشی های هوشمند خود انجام می دهند در عرض همان روز از فروشگاه بازدید می کنند و ۳۴ درصد از افرادی که بر روی رایانه یا تبلت جستجو می کنند همان روز از فروشگاه بازدید می کنند. این موضوع نشان دهنده اهمیت سئو برای جستجوهای محلی است.

۸- از تبلیغات محلی هم استفاده کنید:

مطالعات گوگل نشان می دهد ۶۷ درصد از کاربران گوشی های هوشمند دوست دارند تبلیغات سفارشی از طریق شهر و کدپستی شان دریافت کنند و ۶۱ درصد دوست دارند این تبلیغات برای محیط اطرافشان سفارشی سازی شده باشد. ۶۱ درصد نیز از آدرس یا شماره تلفن در تبلیغات استفاده می کنند.

۹- به جای خرید آنلاین  آنها را به خرید محلی تشویق کنید:

۳۰ درصد از کاربران اگر بدانند شما فروشگاه دارید به فروشگاه می آیند و ۳۵ درصد اگر بدانند سریع تر به فروشگاه برسند به اینکار دست می زنند. ۳۱ درصد از مشتریان هم اگر تخفیف خوبی بگیرند به دنبال خرید محلی خواهند بود. این اطلاعات را در جستجوی موبایلی تان به خاطر داشته باشید.

۱۰- از افزونه های موقعیت استفاده کنید:

شما باید از افزونه های موقعیت و تنظیم مزایده برای موقعیت های مختلف بهره ببرید. موفقیت کسب وکار محلی شما به این وابسته است که بتوانید سرنخ های محلی را جذب کنید و آن ها را به مشتریان وفاداری تبدیل کنید. نکاتی که در این انتهای  مقاله بیان شد را به خاطر داشته باشید و باز هم روش های جدیدی برای ارتباط با شبکه محلی تان بیابید.

امتیاز دهی شما به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

89  −  84  =  

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان