۱۲ نکته مهم تبلیغات کلیکی (pay-per-click)

بهبود تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یکی از بهترین راه ها برای افزایش بازدید از وبسایت است. با نمایش دادن محصولات یا خدمات خود در صفحه اول موتور جستجو Google و یا Bing، احتمال افزایش درآمد شما چند برابر خواهد شد. نرخ بازگشت سرمایه در بازاریابی ( Return on Investment به اختصار ROI )، کلید موفقیت شما در مدیریت تبلیغات کلیکی است. برای رسیدن به اهداف و نتایج مطلوب در زمینه بازاریابی دیجیتال، نیاز است تامخاطب به درستی شناسایی شده و در زمان و مکان مناسب امر بازاریابی را انجام داد.

در زیر ۱۲ راهکار جهت بهبود تبلیغات کلیکی و رسیدن به نرخ بازگشت سرمایه در بازاریابی ارائه شده است:

  1. بهبود ساختار کلیدواژه ها

برای توسعه کلیدواژه ها باید در نظر داشت تا مطالب و ارتباط آنها با یکدیگر به درستی رعایت شوند. اگر می خواهید هزینه های تبلیغاتی خود را پایین آورده و سود بیشتری داشته باشید، کلیدواژه ها و لغات کلیدی باید با مطالب مرتبط باشند. کمپین ها باید بر اساس موضوعات و مطالب طبقه بندی شوند.

بهبود تبلیغات کلیکی

برای مثال، اگر لوازم التحریر می فروشید، نیاز است تا بخشی جداگانه برای قسمت “کتاب” و “قلم” در نظر بگیرید.

برای بخش رمان و خاطرات، بایستی قسمت “یادداشت ها” را درنظر بگیرید. هر کدام از این قسمت ها حداقل بایستی ۲ تبلیغ داشته باشند. با این کار باعث خواهید شد که تبلیغات در زمان مناسبی و بصورت چرخشی دیده شوند.

برای برنامه ریزی و پیاده سازی لغات کلیدی برای بهبود تبلیغات کلیکی، می توانید از برنامه هایی همچون Google Keyword Planner  یا SEMrush PPC Keyword Tool بهره ببرید..

بهبود تبلیغات کلیکی

همچنین راهی وجود دارد که می توانید لغات و گذرواژه های کلیدی را بطور مستقیم در تبلیغات کلیکی خود بکار گیرید تا از رقبایتان پیش بیفتید. شما به راحتی قادر خواهید بود که لغات اصلی و گذرواژه ها را وارد برنامه کرده، لغات مشابه را حذف کرده و یا بطور مستقیم آنها را ویرایش کنید.

  1. ایجاد صفحات مربوط به موضوع

موفقیت نهایی در تبلیغات کلیکی زمانی است که به فروش ختم شود و نه تنها یک کلیک ساده. صفحات مرتبط بگونه ای باید پیاده سازی شوند تا شرایط لازم را برای جذب مشتریان فراهم کند. برای داشتن تبلیغات ثمربخش نیاز است تا این موضوع را جدی بگیرید. موقعیت تبلیغ یا رتبه تبلیغاتی بستگی به کیفیت کامپیوتر و تجربه صفحه تلفن همراه شما دارد. پیامی که در تبلیغ نشان داده می شود، بایستی با مطلب اصلی همخوانی داشته باشد.

لغات اصلی و واژه های کلیدی باید بگونه ای باشند که موضوع اصلی را پوشش دهند. استفاده از تبلیغات در صفحه اصلی وبسایت فکر جالبی نیست. صفحات تبلیغاتی بایستی بگونه ای طراحی شوند تا فرد را مجاب به دیدن آن کرده تا پس از آن، وی اقدامات بعدی نظیر خرید را انجام دهد.

با طراحی صفحات مرتبط و تبلیغی مناسب، مشتریان‌تان قادر خواهند بود تا با صرف زمان کمتری به کالای مورد نظر خود دست پیدا کنند. برای هر محصول صفحه ای مرتبط و جداگانه در نظر بگیرید تا در صورت اقدام بعدی، مشتری بتوانید به سادگی و تنها با یک کلیلک همچون کلیلک بر روی “خرید”، درخواست خود را نهایی کند.

 

برای آگاهی بیشتر در مورد دیگر خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همین حالا با ما تماس بگیرید .

 

  1. پیشنهادات در مورد کلمات کلیدی

یک کمپین جداگانه برای پیشنهادات در مورد کلمات کلیدی شرکت کننده ایجاد کنید. استفاده از این تکنیک که سرنخ ها و نقاط قوت مشتریان را برای خود داشته باشید، قانونی است. شما باید به نکاتی همچون نحوه و استراتژی فروش رقبای خود و نرخ پیشنهادی آنها توجه کنید. برای اینکه بتوانید رقبای خود را کنار بزنید، می توانید در نرخ هایتان نرخ کمتری پیشنهاد کنید.

زمانی که قرار است از محصولاتی که در سبد فروش رقبای شما نیز وجود دارد، تبلیغ کنید، بایستی به واژه های کلیدی و همچنین لغات اصلی در تبلیغ شان توجه کنید. به کمک ابزار “درج واژه پویا/ Dynamic Keyword Insertion” کلمات کلیدی بصورت خودکار به تبلیغ شما بر اساس جستجوی تان اضافه خواهد شد. استفاده از نام رقبای تجاری تان در آگهی غیرقانونی است.

شما می توانید از کلمات کلیدی و واژه های جستجوی رقبای تان استفاده کنید؛ اما استفاده از نام رقبای تان در تبلیغ می توانید شما را با مشکل مواجه کند. در اینصورت شما گرفتار سیاست های برنامه شده و Google علاوه بر آن، شرکت رقیب نیز می توانید از شما به دلیل استفاده از نام شان در تبلیغ، شکایت کند. بنابرابن می توانید از ابزار “درج واژه پویا/ Dynamic Keyword Insertion” و یا به اختصار DKI ، برای درج کلمه های کلیدی تبلیغ رقبای تان به تبلیغ های خودتان اقدام کنید.

استفاده از تحقیقات تبلیغاتی SEMRush

بهبود تبلیغات کلیکی

با استفاده از SEMRush شما قادر خواهید بود نحوه کسب و کار رقبای تان را زیرنظر بگیرید. برای تحقیق کلیدواژه ای، ابزار عالی به نام  SEMRush وجود دارد.  اطلاعات بسیاری برای شما تامین میکند که برای بررسی رقبا و کلیدواژه های رقابتی در سئو به کار میرود. شما میتوانید دامین یا کلیدواژه ای را وارد کنید و نتایج آن را ببینید. ما میتوانیم کلیکهای خریداری شده را ببینیم و همچنین میتوانیم ببینیم سالانه هر چند ‫وقت یک بار یک کلمه را جستجو میکنند. همینطور که پایین تر می آییم عبارت های مشابه با کلمه مدنظر خود را می بینیم و می توانیم این کلمات را بررسی کنیم و کلیدواژه های جا مانده را پیدا کنیم. اینها کلیدواژه هایی هستند که مردم در کمپین های تبلیغاتی دنبال میکنند بنابراین برای پیدا کردن آنها باید از کلیدواژه های مرتبط استفاده کنیم.

بهبود تبلیغات کلیکی

شما می توانید با استفاده از ابزار “PPC Keyword Tool” کلمات کلیدی کمپین تان را مدیریت کرده و حتی لغات نامناسب را نیز تشخیص دهید؛ سپس تغییرات دلخواهتان را از طریق AdWords Editor داشته باشید.

  1. بهینه سازی کلمات کلیدی منفی

این امر بسیار مهم بوده و رعایت آن بر کسی پوشیده نیست. بهینه سازی برای کلمات کلیدی منفی برای حفظ یکپارچگی حساب AdWords بسیار مهم است. با استفاده از این راهکار می توانید مطالب غیر مرتبط با فعالیت تان را حذف کرده و در هزینه هایتان نیز صرفه جویی کنید. برای مثال، اگر شما دارای یک شرکت تجهیزات پزشکی بوده که ویلچر می فروشد، اگر می خواهید که وبسایت تان از بار ترافیکی مناسبی برخوردار شود، مطمئن شوید که از لغاتی همچون “اجاره/Rent” و یا “دست دوم/Second Hand” استفاده کنید. از کلیک کردن در مکان هایی که قصد کاربران با اهداف کسب و کار شما مطابقتی ندارد، اجتناب  کنید.

شما می توانید کلمات کلیدی منفی را در صورتی که نیاز باشد، اضافه و ویرایش کنید.

  1. استفاده از کلید واژه های مناسب با کلمات تطابقی

کلید واژه ها و نوع اصلاح کننده ها (Modifiers) می توانند در PPC نقشی بسیار کلیدی داشته باشند و روند کار را بطور کامل عوض کنند. استفاده از اصلاح کننده های مناسب نه تنها هزینه های شما را کاهش می دهد، بلکه بار ترافیکی بیشتری برای وبسایت تان به دنبال خواهد داشت.

چهار نوع از اصلاح کننده ها یا Modifier وجود دارد.

  • Broad Match: با استفاده از این نوع می توانید بیشترین تأثیر را به دست آورده و به وسیع ترین مخاطب برسید. با استفاده از اصلاح کننده ی BroadMatch می توانید هرجایی که مشتری کلمه ای مرتبط با محصول تان را جستجو کرد، تبلیغ تان برای وی نمایش داده شود. برای مثال، اگر برای موضوعی همچون “دوچرخه های سرعتی” اصلاح کننده Broad Match را اعمال کنید، اگر کاربر کلمات جستجویی همچون: “دوچرخه لوکس”، “دوچرخه پر سرعت” و یا حتی “هواپیما سریع السیر” را جستجو کند، تبلیغ شما برای وی نمایش داده خواهد شد. برای استفاده از Broad Match بایستی دقت به خرج داده تا تعداد کلیک های بی ربط و ناخواسته به حداقل کاهش پیدا کند تا اینگونه در هزینه هایتان صرفه جویی شود.
  • Broad Match Modified: این اصلاح کننده با یک علامت “+” در مقابل عبارت کلمه کلیدی شما نشان داده می شود. این اصلاح کننده در صورتی تبلیغ را نمایش خواهد داد که کلمات کلیدی به آن طریقی که شما تعیین نموده اید، وارد شوند.
  • Phrase Match: یا تطابق دهنده عبارت ها عبارات کلیدی و عبارت ها در علامت نقل قول قرار می گیرند. به کمک این اصلاح کننده تبلیغ تان زمانی نمایان خواهد شد که کاربر دقیقا عبارت تعریف شده توسط شما را وارد کند؛ بدین سبب تبلیغ برای وی نمایش داده خواهد شد. ترتیب کلمات کلیدی ممکن است تغییر کند.
  • Exact Match: عبارت دقیق در این حالت کلمه کلیدی در” [] یا براکت” قرار می گیرد. در این حالت کلمه مورد استفاده توسط کاربر دقیقا بایستی با کلمه تعریف شده توسط شما یکی باشد تا تبلیغ شما برای وی نمایش داده شود. کاربر با استفاده از این حالت، تعداد بسیار کمی نتیجه دریافت می کند؛ اما نتایج با موضوع مورد نظر کاربر کاملا تطابق دارد. این راه مقرون به صرفه ترین است.

ابزار جادویی ویرایش Semrush یا SEMRush Keyword Magic Tool

بهبود تبلیغات کلیکی

با استفاده از ابزار جادویی ویرایش Semrush یا SEMRush Keyword Magic Tool شما می توانید لغات کلیدی مرتبط را پیدا کرده، آنها را دسته بندی کرده و در صورت نیاز آنها را ویرایش کنید. این ابزار با سایر ابزار ها نیز قابلیت تعامل دارد که به کمک آنها می توانید لغات جدیدی را کشف کرده و پروسه تبلیغ خود را بهبود ببخشید.

  1. با استفاده از متد گسترشی تبلیغات، می توانید جلوه نفیسی به تبلیغات خود ببخشید

تبلیغ بایستی بگونه ای باشد که نکات کلیدی و اصلی محصول در آن قید شده باشد. بهترین راه استفاده از لغات کلیدی رقبای تان است. تبلیغ خود را بگونه ای پیاده سازی و تنظیم کنید که لغات کلیدی رقبای تان را نیز در خود جای داده باشد تا در اینصورت کاربر با سرچ کلمات، علاوه بر اینکه محصول رقیب نمایش داده می شود، محصول شما نیز نمایش داده خواهد شد.

اما از طرفی نیز سعی کنید که تبلیغ خود شما اینگونه نباشد! یعنی لغات کلیدی منحصر به فردی را برای تبلیغ هایتان در نظر داشته باشید. برای این کار می توانید از استراتژی های مختلفی همچون “Free Consultations/ مشاوره رایگان”، “Call Now For Best Deal/ هم اکنون برای خریدتان اقدام کرده و تماس بگیرید” تا اینگونه مشتریان ترغیب شوند که رو به تبلیغات شما بیاورند. با استفاده از Expaned Text Ads یا ETAs، شما قادر خواهید بود تا فضای اضافی برای انتقال اطلاعات مهمی در مورد محصول یا خدمات خود ارائه دهید. با استفاده از استراتژی ها مختلفی و استفاده از ETAs می توانید تمامی فیلدهای اطلاعاتی را پر کنید.

زمینه های تبلیغاتی گسترده (Expanded Text Ads Fields)

Final URL: نشانی اینترنتی نهایی می تواند یکتا و منحصر به فرد بوده و به موضوع مورد نظر مروبط باشد.

Headline 1 : عنوان ۱، عنوان ۳۰ کاراکتری میتواند شامل نام تجاری و نقطه فروش منحصر به فرد محصولات یا خدمات باشد.

Headline 2: عنوان ۲، عنوان ۳۰ کاراکتری باید شامل اطلاعات حیاتی و توصیف محصول یا سرویس همراه با یک پیشنهاد فریبنده یا CTA باشد.

Path 1 and Path 2: مسیر ۱ و مسیر ۲، از دو زمینه اختیاری ۱۵ کاراکتری می توان برای ارائه متن محصول یا خدمات استفاده کرد. از این دو زمنیه می توان برای نشان دادن مهم ترین واژه های کلیدی استفاده کرد.

شرح: از فیلد شرح که ۸۰ کاراکتری است، می توان برای قید نیاز های مشتری و نکاتی که ممکن است آنها را ترغیب به محصول کند، استفاده کرد. در قسمت پایانی می توان از جمله، عبارت یا سوالی استفاده کرد که حس کنجکاوی را در فرد ایجاد کند تا به دنبال جزییات بیشتر رفته و در مورد محصول بیشتر تحقیق کند.

SEMRush Ad Builder چیست؟

بهبود تبلیغات کلیکی

با استفاده از SEMRsuh Ad Builder قادر خواهید بود تا بر اساس کمپین تبلیغاتی خود، بتوانید تبلیغات متنی پیشرفته ای طراحی کنید.

بهبود تبلیغات کلیکی

  1. ویرایش و تغییر تبلیغات موجود با بازدهی پایین و راندمان کم

به دلیل ترس از دست دادن اطلاعات قدیمی، برای تغییر و ویرایش تبلیغات قدیمی شک و شبهه وجود دارد. یکی از مهمترین فاکتورها در تخمین جایگاه تبلیغات و یا اهمیت تبلیغات، “کیفیت تبلیغ/ Quality Score” است

گوگل از طریق مکانیزم هایی که دارد ( از طریق CTR که میزان کلیک های موجود بر تبلغات را مانیتور می کند) تخمین می زند که چه تعداد بار از تبلیغات شما بازدید شده است و به چه میزان بر رو آنها کلیک شده است.

توصیه می شود که تبلیغ قدیمی را تغییر داده و یک تبلیغ جدید و موثر ایجاد کنید. اگر مقدار CTR تبلیغ تان زیر ۱ درصد باشد، می توانید با اطمینان خاطر آن را پاک کرده و یک تبلیغ جدید درست طراحی کنید. این تبلیغ جدید گرچه نوپا است، اما به دلیل نمره (Ad Rank) و Quality Score  بالای آندر قیاس با تبلیغی که میزان CTR آن ۱.۰ درصد است، اثربخشی بیشتری دارد. هر تبلیغی که میزان CTR آن پایین باشد، توسط گوگل تشخیص داده شده و بد تلقی می شود. میزان CTR بر حسب نوع کاربری و محصول شما خواهد بود. اگر میزان CTR برای محصول شما توسط گوگل زیر ۱ درصد تشخیص داده شد، بهتر است که به فکر یک تبلیغ جدید بیفتید. هرچند که شما قادر خواهید بود تا اطلاعات تبلیغات پاک شده خود را از قسمت “تبلیغات پاک شده/Removed Ads” بازیابی کنید. تبلیغات با بازدهی بالا، میزان CTR بالایی داشته و نیاز به تغییر ندارند.

از آنجایی که هر تبلیغ را می توان ویرایش کرد، بایستی در نظر داشته باشید که در صورت اعمال تغییر در تبلیغ، تمامی داده ها و رنک های آن ریست می شود. اگر از طرفی می خواهید در تبلیغ هایتان تغییری اعمال کنید و اط طرف دیگر نیاز دارید تا تاریخچه داده های تان به قوت خود باقی بماند، می تواند از ابزار “Ad Customizers” استفاده کنید. می توانید با استفاده از “{}” بصورت دینامیکی مقادیر را تغییر دهید. با اینکار تبلیغ جدیدی ایجاد نخواهد شد؛ اینگونه تنها در تبلیغ قبلی تغییراتی را اعمال کرده اید با استفاده از Ad Customizers می توانید برای یک متن، چند متغیر درنظر بگیرید.

ابزار بررسی کننده تاریخچه تبلیغات یا SEMRush Ad History Tool

بهبود تبلیغات کلیکی

با استفاده از این ابزار قادر خواهید بود تا تبلیغ هایی که در طول گذر زمان ایجاد کرده اید را مدیریت و ویرایش کنید. اگر مشاهده می کنید که رقبای تان از تبلیغی در طول چندین ماه استفاده کرده و این تبلیغ به درستی وظیفه جذب افراد را انجام می دهد، این امر نشان دهنده این است که مدیریت این تبلیغ به درستی صورت گرفته است.

  1. از هر افزونه آگهی مرتبطی استفاده کنید

استفاده از افزونه آگهی ها می تواند بطور قابل توجهی مقدار CTR تبلیغ شما را بالا برده و توجه کاربران را به خود جلب کند. در حال حاضر حدود ۱۰ افزونه آگهی در Google AdWords وجود دارد. گوگل پیشنهاد می کند که از همه افرونه هایی که برای کسب کارتان نیاز است، استفاده کنید. حداقل شما باید از چهار افزونه در هر کمپین برای افزایش کارایی تبلیغات خود استفاده کنید. افزونه های تبلیغاتی حال حاضر عبارتند از:  Sitelinks extensions, Callout extensions, Structured snippet extensions, Call extensions, Message extensions, Location extensions, Affiliate location extensions, Price extensions, App extensions and Review extensions.

بهبود تبلیغات کلیکی

  1. بکارگیری هدف گذاری جغرافیایی

با بکارگیری هدف گذاری جغرافیایی می توانید مشتریان خود را بر اساس موقعیت جغرافی شان دسته بندی کنید؛ اینگونه شما قادر خواهید بود بیشترین استفاده را از کمپین تبلیغاتی خود داشته باشید. همچنین با استفاده از هدف گذاری جغرافیایی، شما قادر خواهید بود تا کمپین PPC خود را بر اساس آب و هوا، تغییر فصل ها و یا با رخداد ها و فستیوال های تقویمی مطابقت دهید.

بهبود تبلیغات کلیکی

برای مثال، در یک فصل سرد می توانید لباس های گرم همچون کت را برای یک سری نواحی جغرافی خاص بصورت پیش فرض پیشنهاد دهید؛ در حالیکه در همین برهه زمانی برای یک منطقه جغرافیایی دیگر، یک سری پیشنهادات دیگر داشته باشید.

 

  1. هدف گذاری مشتری ها بر اساس زمان و تاریخ

برای بهینه سازی عملکرد تبلیغاتی خود، مشتریان بالقوه را در طول زمان و روزهای زمانی که بیشترین فعالیت را دارند، هدف گذاری کنید. با استفاده از داده های گذشته و گزارشات تجزیه و تحلیل گوگل، شما به راحتی می توانید زمان و روزهایی را که بیشترین تبادلات اطلاعات را با کاربران دارید، تعیین کنید.

بهبود تبلیغات کلیکی

مهم تر از همه اینکه می توانید با استفاده از ابزار برنامه ریز گوگل (Ad Schedule Feature of Google AdWords) همیشه یک قدم از رقبایتان جلوتر باشید. همچنین می توانید بر اساس داده ها و آنالیز ها، زمانی که بیشترین جستجو در مورد محصول شما می شود را مانیتور کرده و آنها را بر اساس زمان و تاریخ تنظیم کنید.

  1. بهینه سازی کمپین های موبایل (Mobile Campaigns)

زمانی که بحث بازاریابی PPC می شود، تجهیزات قبل هم همچون موبایل ها قابل چشم پوشی نیستند. امروزه نقش تبلیغات بر روی موبایل ها و تبلت ها بیش از پیش بر رنگ شده است. باید کمپین های جداگانه ای را برای کاربران تلفن همراه درنظر گرفت تا اینگونه بتوانیم بازدهی بیشتری داشته باشیم.

امروزه استفاده از موبایل در تمامی نقاط جغرافیایی شایع شده و نقش آن در زندگی افراد غیرقابل انکار است. بهترین راه برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی برای موبایل ها، استفاده از کمپین فعلی و کپی آن است. برای این کار می توان برای کامپیوتر و برای موبایل یک کمپین واحد در نظر گرفت.

بهبود تبلیغات کلیکی

در قیاس با سایر کمپین ها، استفاده از کمپین های روی تلفن های همراه امکان “مشاهده و خرید تلفنی” فراهم خواهد شد.

  1. از توصیه های گوگل در صفحات استفاده کنید

توصیه ها و کلمات نشان داده شده در صفحات می تواند به شما و کمپین تبلیغاتی تان کمک شایان کرده و سبب رشد شما در آینده شود. شما با استفاده از این کار قادر خواهید بود تا درک عملکرد کلی و کارآیی کمپین های تبلیغاتیتان را به راحتی تشخیص دهید. این صفحان زمانی کارایی خود را نشان خواهد داد که دارای تاریخچه باشند. بر اساس تاریخچه ها، پیشنهاداتی بر طبق خواسته های کاربر به وی داده خواهد شد.

بهبود تبلیغات کلیکی

استفاده از کمپین تبلیغاتی مبتنی بر PPC، سبب خواهد شد تا بازاریابی شما وارد مرحله تازه ای شود. اطمینان حاصل کنید که تمام فرصت های در دسترس را برای بهینه سازی تجربه کاربری از دست ندهید. هر دلاری را که قرار است برای صرف تبلیغات هزینه کنید، حساب شده خرج کنید.

 

۱/۵ - (۱ امتیاز)

2 Comments

  1. Zahrash گفت:

    بینهایت از محتوای عالیتون متشکرم. تعداد زیادی از سوالاتم پاسخ داده شده بود.
    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14  +    =  20

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان