تبلیغات موثر در اینستاگرام

تبلیغات موثر در اینستاگرام

مردم به شبکه اجتماعی اینستاگرام می پیوندند تا الهام بخش چیزهایی باشد که برای آنها اهمیت دارد و این فرصت مناسبی برای بازاریابان به وجود آورده است تا برند تجاری خود را در اینستاگرام به نمایش بگذارند. برای داشتن تبلیغات موثر در اینستاگرام شما نیازمند یک پیج تاثیرگذار هستید. پیج های تأثیرگذار در اینستاگرام معمولا دارای تمرکز محدود، سبک خاص، تصاویر و ویدئوهای جالب و یک پروفایل سالم هستند.در این بخش در مورد هر کدام از این ویژگی ها توضیحاتی داده خواهد شد.

تمرکز محدود: تمرکز باید به اندازه کافی باریک باشد تا یک مخاطب خاص ایجاد کند، اما نه خیلی محدود است که شما نتوانید دنبال کنندگان زیادی داشته باشید.

سبک خاص : تبلیغات موثر در یک پیج دارای یک سبک خاص هستند که مشخصات آنها یک نگاه یکپارچه پیرامون موضوع کسب و کار است. شاید این نوع عکس ها، رنگ ها و ویرایش و ترکیب، و یا حتی آنچه در عنوان ها گفته می شود و به طورکلی هر آنچه که هست، به نظر می رسد همگی نمایانگر یک مفهوم هستند.

 

استفاده از تصاویر و ویدئوهای جالب

تبلیغات موثر در اینستاگرام مبتنی بر عکس است بنابراین اگر عکس های خوبی نداشته باشید، فرصتی برای پیشرفت نخواهید داشت. همیشه مطمئن باشید که عکس های جدیدترین محصولات خود را به اشتراک گذاشته اید.حال به این سوال پاسخ دهید که اگر یک عکس هزاران کلمه ارزش داشته باشد پس یک ویدئو (که شامل عملا هزاران عکس است) چقدر ارزش دارد؟ بنابراین داشتن ویدئوی جذاب تبلیغاتی می تواند تاثیر بسیار زیادی در تبلیغات شما داشته باشد.

تبلیغات موثر در اینستاگرام

پروفایل سالم

پروفایل سالم یک پلت فرم رسانه ای مناسب برای تبدیل شدن به یک پیج تأثیرگذار است زیرا  از سطح بالایی از تعامل برخوردار است. پیج های تاثیرگزار هرگز به نشر پست های پشتیبانی شده و حمایت شده نمی پردازند و کاملا بی طرف برخورد می نمایند. همچنین تأثیر گذارها به طور منظم در اینستاگرام پست می گذارند و اطمینان حاصل می کنند که با عکس هایی که می گذارند با طرفداران خود، تعامل برقرار می کنند.

کسب درآمد از اینستاگرام

فروش محصولات و خدمات دیگر شرکت ‌ها و یا ثبت مشتریان آنها یک راه سریع و آسان برای کسب درآمد از اینستاگرام است. اینستاگرام یک شبکه ارتباطی محبوب است که به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی در آن ثبت ‌نام کنید و به طور رایگان شروع به کار کنید.

فرصت هایی که در اینستاگرام برای کسب درآمد وجود دارد شامل ۱. پست های حمایتی، ۲. بازاریابی وابسته و ۳.فروش محصولات و خدمات خود است. در واقع شما می توانید از طریق بازاریابی تأثیرگذار در اینستاگرام برای فروش محصولات خود و دیگران استفاده کنید همچنین ما قصد داریم شما را با رایج ترین روش درآمد در اینستاگرام آشنا کنیم. این امر باعث ایجاد محتوای پشتیبانی شده برای مارکت ها خواهد شد.

جالب است بدانید برخی از شرکت ها مبلغ قابل توجهی را به ازای  هر ۱۰۰۰ دنبال کننده پیج شما پرداخت خواهند کرد، بنابراین شما می توانید در هنگام انتشار عکس های حمایت شده از اینستاگرام کسب درآمد داشته باشید  واضح است هرچه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد درآمد خود را افزایش خواهید داد. بنابراین باید یاد بگیرید چگونه اینستاگرام می تواند از منظر تجاری کار کند. اما پولدار شدن از اینستاگرام تنها با داشتن میلیون ها فالوور امکان پذیر نیست؛ بلکه راه های دیگری نیز وجود دارد که تعیین می کند شما می توانید در اینستاگرام کسب درآمد داشته باشید یا خیر:

  • صبر و طاقت شما و این که آیا این پیوندهای تبلیغاتی به ارائه مارک های خاصی می انجامد یا خیر
  • تعامل دنبال کننده واقعی. از آنجا که مارک ها می خواهند محتوای خود را در پیجی تبلیغ کنند که محصولاتشان را به فروش برساند بنابراین فالوور زیاد به تنهایی کافی نیست بلکه تعامل فالوور نقش اساسی در فروش خواهد داشت.
  • تعداد دنبال کننده های شما که این بستگی به نحوه تصمیم گیری شما  برای کسب درآمد با محتوای پیجتان دارد.

جذب خوب مهم تر از تعداد فالوورها برای تأثیرگذاری است. زیرا شرکت ها به دنبال فروش محصول خود هستند. آنها به یک تاثیرگذار نیاز دارند که مردم را متقاعد کند تا محصولاتشان خریداری شود.

بازاریابی رسانه های اجتماعی برای یک کسب و کار بزرگ مشکل است. چرا که هنگامی که آنها به یک سطح مشخص از دنبال کننده در پیج خود رسیدند، شروع به کاهش افرادی می کنند که پیجشان را برای بازاریابی در نظر گرفته بودند. به همین دلیل است که آنها به دنبال خرید پیج های با فالوور بالا هستند. بنابراین باید گفت برندهای تجاری مهم  برای تبلیغ به دنبال پیجی هستند که به اندازه کافی بزرگ باشد تا در فروششان تاثیر داشته باشد. اما برای تضمین تعامل قوی نیز به اندازه کافی کوچک باشد. به همین دلیل است که شما باید حداقل ۱۰ هزار فالوور را هدف قرار دهید تا بتوانید در اینستاگرام درآمد خوبی کسب کنید.

تبلیغات موثر در اینستاگرام

راه های نگهداری فالوور در اینستاگرام

  • از دوستان خود دعوت کنید

شما می‌توانید در ابتدا با دوستان خود شروع کنید زیرا احتمالا ماندگاری آنها در پیج  شما بیشتر خواهد بود. پس از گزینه ” پیدا کردن و دعوت از دوستان ” استفاده کنید. اگر این گزینه را انتخاب کنید, اینستاگرام از طریق ایمیل و پیام‌های متنی با دوستانتان تماس خواهد گرفت و آن‌ها را به دنبال کردن شما دعوت خواهد کرد. این یک روش آسان برای جذب فالوور وفادار است, به خصوص اگر یک اکانت اینستاگرام جدید داشته باشید.

  • به دست آوردن اعتماد مخاطبان

ارزشمند ترین دارایی شما این است که اعتماد مخاطبانتان را با اشتراک گذاری محتوای مناسب به دست آورید. برای محافظت از این اعتماد و باقی ماندن دنبال کننده ها در پیجتان ، باید مطمئن باشید که به طور کامل به درآمد اینستاگرام وابسته نیستید و این به شما کمک می کند برندهایی که در پیجتان تبلیغ می کنید را خودتان انتخاب کنید و این یکی از مهم ترین راه های نگهداری فالوور در اینستاگرام است. همچنین استفاده از چهره خودتان در بعضی از پست ها منجر به افزایش اعتماد مخاطبان خواهد شد.

 

برای آگاهی بیشتر در مورد دیگر خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همین حالا با ما تماس بگیرید .

 

  • استفاده از پست ها و داستان های دنباله دار

یکی دیگر از راه های نگهداری فالوور در اینستاگرام این است که با گذاشتن پست ها و داستان های دنباله دار از حس کنجکاوی فالوورهایتان برای دیدن آخرین پست و یا ویدئوی خود استفاده کنید.در اینصورت آنها برای با خبر شدن از ادامه ماجرا در پیجتان باقی خواهند ماند.

  • در یک زمان بیش از حد پست نگذارید

بسیاری از مردم دنبال کننده های خود را با نشر پست‌ها و تبلیغات بیش از حد از دست می دهند و این به این دلیل است که کاربران در رسانه‌های اجتماعی افراد زیادی را دنبال می‌کنند ، و اگر قرار باشد هر کسی هر دقیقه یک پست منتشر کند، بر اعصاب آنها فشار می‌آورد و در نتیجه باعث می‌شود که آنها ترجیح دهند پیج را دنبال نکنند. بنابراین نشر ۱ تا ۴ پست در روز کافی است. همچنین دقت داشته باشید که فاصله نشر محتوایتان بیشتر از ۲ تا ۳ روز نباشد.

  • بخشBio مبتکرانه

Bio باید جذاب و نشان دهنده شخصیت شما باشد. درواقع Bio برای هر فردی می تواند بازتاب آشکاری از چیزی باشد که در واقع عاشقش است، بعضی اوقات ، همین بخش از پروفایل شما به تنهایی می تواند باعث دنبال کردن پیج شما بدون بررسی خاصی از محتوا باشد.

  • تعامل متقابل با دنیال کننده ها

دنبال کننده های شما اغلب تمایل دارند شما نیز پروفایل آنها را دنبال کنید و گاهی اوقات برای مطالب مورد نشر آنها لایک و کامنت بگذارید. همچنین اگر در مورد محتوای شما نظری ارائه دادند شما نیز با احترام به نظراتشان پاسخ دهید. تمامی این نکات به وفاداری آنها نسبت به پیج شما کمک خواهد کرد.

 

 طراحی بنر و پست در اینستاگرام

قبل از طراحی بنر و پست در اینستاگرام،  ابتدا لازم است بدانید مخاطبین شما چه کسانی هستند و سپس با توجه به سلیقه آنها بنر و ویدئوهای تبلیغاتی خود را طراحی کنید و به اشتراک بگذارید. سعی کنید در تبلیغ خود از تصاویر با کیفیت و جذاب استفاده کنید.

تبلیغات موثر در اینستاگرام

اندازه توصیه ‌شده برای تصاویر تبلیغاتی اینستاگرام به فرمت مورد استفاده شما بستگی دارد: برای مثال برای یک تصویر مربع ، به حداقل رزولوشن (۶۰۰ * ۶۰۰ پیکسل) و حداکثر رزولوشن (۱۹۳۶ *۱۹۳۶) ، برای یک تصویر منظره ای به حداقل رزولوشن (۶۰۰ * ۳۱۵ پیکسل) و حداکثر رزولوشن (۱۹۳۶ * ۱۹۳۶) و برای یک تصویر عمودی به حداقل رزولوشن (۶۰۰ * ۷۵۰ پیکسل) و حداکثر رزولوشن (۱۹۳۶ * ۱۹۳۶) نیاز خواهد بود. همچنین با توجه به اینکه اینستاگرام اجازه می‌دهد تنها۲۰ درصد از تصویر، متن داشته باشد بنابراین سعی کنید روکش‌های تصویری متنی را به حداقل برسانید.

حتما از تصاویری که منسجم و جذاب هستند استفاده کنید. به همین منظور و برای انتخاب بهترین تصاویر می توانید از نظرات کاربران نیز استفاده نمایید. راه دیگر استفاده از ویدئوی تبلیغاتی است . شما باید ۱۰۰ درصد تبلیغات ویدئویی در اینستاگرام را امتحان کنید.

تبلیغات ویدئویی یک راه عالی برای نشان دادن داستان مارکت شما و یا نشان دادن نحوه کار محصول و خدمات کسب و کارتان می باشد. به این منظور ویدئوهای تبلیغاتی شما باید با فرمت مربعی و حداکثر ۶۰ ثانیه باشند. دقت داشته باشید که برندتان حتما باید در ابتدای ویدئو حضور داشته باشد و در یک ویدئو بر روی یک هدف خاص تمرکز داشته باشید.

علاوه بر این لازم است یک شماره تماس یا راه ارتباطی در پایان تبلیغ خود ذکر نمایید.اما اگر می‌خواهید تنوع برند خود را نشان دهید، بهترین گزینه این است که به طور همزمان از چندین عکس و ویدئو در یک تبلیغ استفاده کنید. بااین فرمت تبلیغاتی، شما قادر به نشان دادن چند تصویر از محصولات و یا خدماتی که ارائه می‌دهید هستید. حداقل تعداد این قابلیت ۲ و حداکثر آن ۱۰ تصویر و یا ویدئو می باشد.

برای تکمیل فرآیند تبلیغات تجاری برندتان می توانید از درج داستان نیز استفاده کنید. ویدئوهایی که در بخش داستان اضافه می کنید باید کوتاه باشند، ترجیحا ۱۵ ثانیه یا کم‌تر و باید در سه ثانیه اول کاربران را درگیر کنند. در حال حاضر همه ابعاد عکس و ویدئو در این بخش پشتیبانی می‌شوند. بهتر است نیمی از داستان را بصورت بصری جذاب کنید، و اطمینان حاصل کنید که برندتان در چند ثانیه اول به نمایش گذاشته شده است برای موثر شدن تبلیغ حتما موسیقی را به داستان تان اضافه کنید.

امتیاز دهی شما به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

84  −    =  78

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان