۶ ابزار رایگان برای ایجاد پست های جذاب در رسانه های اجتماعی

پست های جذاب

برای ایجاد پست های جذاب در رسانه های اجتماعی از این ابزارهای رایگان استفاده کنید:

این روزها در این دنیای رقابتی، برنامه های تبلیغاتی مختلفی برای رسیدن به مشتریان هدف کسب وکار مورد استفاده قرار می گیرد. کمپین ها، تبلیغات و رویدادها برای جذب مشتریان به سمت محصولات یا خدمات جدید اجرا می شوند. در این میان پوسترهای زیبا یکی از مواردی است که سال هاست مورد استفاده قرار می گیرد. از همان دوران بچگی با پوسترهای زیبایی که توجهمان را به خودشان جلب کرده بودند اشنا هستیم. همه ما پوسترها را در طرح ها و رنگ های مختلف دیده ایم که محصولی را تبلیغ می کنند.

با تغییر دنیای پیرامون، این ابزارهای طراحی آنلاین برای ایجاد پوسترهای زیبا نیز دستخوش تغییراتی شده اند. از پوسترهای متنی رنگی برای جلب توجه افراد در دنیای رسانه های اجتماعی استفاده می شود. می توان برای ایجاد چنین پوسترهای خلاقانه در دنیای آنلاین ابزارهای رایگان زیادی را پیدا کرد. بعد از اینکه چنین ابزاری را پیدا کردید می توانید بدون دانش حرفه ای، پوستر جذاب و  الهام بخشی را طراحی کنید. بله چندین ابزار آنلاین رایگان وجود دارد که به شما اجازه می دهد بدون سرمایه گذاری زیاد، پوسترهای جذابی طراحی کنید. این ابزارهای رایگان آنلاین به متخصصان هم کمک می کنند در زمان اندک یک کار حرفه ای ایجاد کنند. استفاده از چنین ابزارهایی به کسب وکارها هم کمک می کند یک پوستر حرفه ای و رقابتی بسازند و در عرض چند ثانیه حرف کسب وکارشان را به سر زبان ها بیندازند.

به کمک همین ابزارهای ساده، گروه های مدیریت رویدادها می توانند پوسترهای تبلیغاتی با تصاویر و متن های جذاب بسازند، دانش آموزان می توانند از آن ها برای تولید پروژه هایشان استفاده کنند، افرادی که فریلنسر هستند می توانند پوسترهای جذابی برای فعالیت هایشان تولید کنند. این موضوع بدین معنی است که چنین ابزارهای رایگانی می توانند همه نیازها را صرف نظر از گروه سنی، تخصص، مهارت های فنی، برآورده نمایند.

این ها کاربرپسند و جذاب اند و می توانند در دنیای دیجیتال هم پوسترهایی را در اختیارتان قرار دهند که به جلب نظر مخاطب می انجامد. اجازه دهید این ابزارهای رایگان را با هم مرور کنیم و ببینیم چگونه می توانیم به کمک آن ها افکارمان را به جهانیان منتقل نماییم.

 

برای آگاهی بیشتر در مورد دیگر خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همین حالا با ما تماس بگیرید .

 

 ابزار Adobe Spark:

شرکت ادوبی همیشه تجربه متفاوتی در دنیای دیجیتال و به کمک طیف وسیعی از محصولات در اختیار کاربرانش قرار می دهد. با وجود نوآوری هایی که این شرکت دارد ابزارهای خاصی به بازار ارائه می کند که می توان به راحتی با آن کار کرد. حالا ابزار جدیدی در اختیار کاربران قرار گرفته است که به کمک آن می توان در عرض چند ثانیه پوسترهای جدیدی ساخت. Adobe Spark ابزار آنلاین رایگانی است که به کاربران اجازه می دهد پوسترهای تبلیغاتی چشم نوازی را در محدودترین زمان ممکن ایجاد کنند. این ابزار قالب های متعددی دارد که به راحتی می توان از بین آن ها یکی را انتخاب کرد.

پست های جذاب

اگر می خواهید در پوسترهایتان از تصویر هم استفاده کنید مشکلی پیش رویتان قرار ندارد. می توانید تصویر خودتان را از روی رایانه یا موبایل شخصی آپلود کنید یا حتی از فروشگاه ابری کمک بگیرید

همچنین می توانید از گالری آنلاین تصاویر ادوبی هم دیدن کنید. این شرکت گالری فونت و متن هم دارد که در آن می توانید فونت های حرفه ای بیابید و متن های جذابی بنویسید. پس از این ابزار استفاده کنید و اجازه دهید پوسترهای زیبایی برایتان بسازد.

 ابزار PosterMywall:

ابزار PosterMywall یکی دیگر از ابزارهای رایگان برای ایجاد پوستر است که توسط گروهی از متخصصان و گروهی از متخصصان حوزه دیجیتال طراحی و توسعه یافته است. این ابزار در سال ۲۰۱۰ کار خودش را آغاز کرد و هنوز هم به کار خودش ادامه می دهد. در این ابزار می توانید قالب های متعددی را بیابید و پوسترهایی ایجاد کنید که تبلیغات تان را به سطح بعدی می برد. در این ابزار می توانید پوسترهای ویدئویی و تصویری را هم ایجاد کنید و یک پوستر جادویی بسازید.

پست های جذاب

PosterMywall از ویرایش مشارکتی و تکی هم پشتیبانی می کند و به شما اجازه می دهد فرایند تولید پوستر را راحت تر از قبل مدیریت کنید. در این ابزار تقریبا می توانید از هر طبقه بندی قالب دلخواه تان را بیابید. علاوه بر همه موارد ذکیر شده، قابلیت های پولی هم در این ابزار گنجانده شده است که تکنیک های تولید پوستر را به سطح بعدی منتقل می کند.

 ابزار Canva:

همانطور که می دانید canva هم یکی دیگر از نرم افزارهای رایگان تولید پوستر است که برای ایجاد انواع مختلفی از پوسترها برای نیازهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

این ابزار شگفت انگیز بیش از یک میلیون تصویر استوک در خود دارد که می توانید در بین آن گشت و گذار کنید و بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب نمایید. ابزار canva به شما اجازه می دهد در فرآیند تولید پوستر از قابلیت درگ و دراپ استفاده کنید. همین امر موجب می شود فرآیند کاربرپسندی در اختیار داشته باشید. حتی می توانید به کمک تصاویر این ابزار یا تصاویر خودتان، پوستر را سفارشی سازی کنید.

پست های جذاب

همچنین می توانید بنرها، آیکون ها و حتی فریم هایی را برای پوسترهایتان انتخاب نمایید. تیم حرفه ای Canva، طیف وسیعی از فونت ها را ایجاد کرده  که می توان از آن برای تولید پوسترهای جذاب و انتقال پیام به مخاطب بهره برد.

 ابزار Fotor:

یکی دیگر از ابزارهای جذابی که می توانید از آن در طراحی هایتان استفاده کنید Fotor است. این ابزار تقریبا هر چیزی که به طراحی مربوط می شود را در خود دارد. به عنوان مثال می توان به کمک تصاویر ، بنرها وایکون های موجود پوسترهای شبکه اجتماعی را ایجاد و ویرایش کرد. همین امر موجب می شود Fotor بهترین انتخاب برای ایجاد پوستر باشد. شما می توانید کارتان را از همان ابتدا آغاز کنید و تنها با ۴ یا ۵ کلیک به پایان برسانید.

بهیدو با داشتن تیم فنی و متخصص طراحی سایت در اصفهان همیشه در تلاش است زیبا ترین و جذاب ترین دیزاین ها را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

پست های جذاب

اگر به دنبال یک فرایند جادویی هستید می توانید از افکت های مختلف، استیکرها و سایر موارد هم استفاده کنید و پوستر شبکه اجتماعی تان را متمایز نمایید. این ابزار افکت ها و فیلترهای رایگانی را ارائه می کند و به شما کمک می کند تجربه عالی در طراحی پوستر داشته باشید.

کاربران این ابزار می توانند  تکنیک های الهام بخشی را برای ویرایش تصویر یا ایجاد پوسترهای رسانه اجتماعی تجربه کنند.

ابزار Brother CreativeCenter:

این گزینه هم یکی دیگر از ابزارهای آنلاین و رایگانی است که به شما اجزه می دهد طیف وسیعی از پوسترها را طراحی کنید و نیازهای تبلیغاتی تان را برآورده نمایید.  هر کاری که بخواهید انجام دهید Brother CreativeCenter راه حلی برای آن دارد. کافیست سایت آن ها را مرور کنید و صفحه پوستر رسانه های اجتماعی را بیابید. در میان قالب های متعددی که وجود دارد چرخ بزنید و ببینید کدام یک از آن ها می تواند نیازتان را برآورده سازد.

پست های جذاب

می توانید به کمک تصاویر، بنرها، آیکون ها، فریم ها و فونت ها طرح تان را سفارشی سازی کنید. در عرض چند دقیقه طرح تان را بسازید و ذخیره کنید. حالا یک پوستر جذاب برای رسانه های اجتماعی دارید که می توانید به کمک آن محصولات یا خدمات تان را تبلیغ کنید.

 ابزار Visme:

ابزار Visme یکی از ابزارهای طراحی رایگان است که به کاربران اجازه می دهد با سفارشی سازی ایده هایشان طرح های جذابی بسازند. این ابزار جذاب گالری درون ساختی دارد که در آن هزاران قالب مفید و میلیون ها تصویر استوک جای داده شده است. به کمک همین قابلیت ها می توانید پوسترهای متعددی برای تبلیغ در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. مهم نیست چه قالبی را برای طرح هایتان انتخاب می کنید، Visme در کنار شماست. اگر از این ابزار استفاده کنید متوجه می شوید که کار کردن با آن چقدر ساده و قابل اعتماد است. اگر می خواهید پوستر تولید شده تان را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید باز هم گزینه مدنظر را در اختیار خواهید داشت.

پست های جذاب

این ابزار علاوه بر اینکه ابزار تهیه پوستر است می تواند از سایر طراحی ها و تکنیک های چاپ نیز پشتیبانی کند. به همین خاطر است که Visme در میان جامعه طراحان  محبوبیت خاصی دارد. قالب های فصلی موجود در این ابزار به کاربران کمک می کند طرح هایشان را ایجاد و زمانبندی کنند. فکر نکنید که همه چیز به همین جا ختم می شود. شما می توانید در ابزار Visme قالب های خاص و مرتبط با رویدادها را هم پیدا کنید و کارهایتان را بر اساس انتخاب های فردی سفارشی سازی نمایید.

اگرچه این ابزارها رایگان و آنلاین هستند و به شما کمک می کنند پوسترهای جذابی تهیه کنید اما قابلیت های پولی هم دارند که با پرداخت هزینه به شما اجازه می دهند از قابلیت های اضافی بهره ببرید و طرح های جذاب تری بسازید. همه این موارد به نیازهای شما و قابلیت هایی که در ابزار مدنظر ارائه می شود بستگی دارد.

مزایای تبلیغات رسانه های اجتماعی نسبت به تبلیغات آفلاین

به طور کلی در دنیای امروز تبلیغات به دو دسته آفلاین و آنلاین تقسیم می شود. با توجه به اینکه کسب و کارها با یک برنامه ریزی خوب در تلاش برای رسیدن به اهداف خود هستند، لازم است در ابتدای پروژه برنامه بازاریابی خود را (آفلاین یا آنلاین) مشخص کنند.

بازاریابی اینترنتی گستره وسیعی دارد و در این مقاله به مرور شبکه های اجتماعی می پردازیم و مزایای تبلیغات در شبکه های اجتماعی را نشان می دهیم:

۱- طیف گسترده مخاطبان و امکان دستیابی به مخاطبان خاص

مزیت بزرگ شبکه های اجتماعی این است که شرکت های مختلف می توانند در هر زمان و مکان به مخاطبان داخلی و خارجی زیادی دست یابند. علاوه بر این، در این نوع تبلیغات می توانید مخاطبان هدف مرتبط با کسب و کار خود را هدف قرار دهید و این یک مزیت بزرگ برای دستیابی آسان به مخاطبان هدف است.

۲- تبلیغ آسان تر محصولات و خدمات

شرکت های مختلف به راحتی می توانند از طریق تبلیغات در شبکه های اجتماعی اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات خود را منتشر کنند، در مورد مزایا و ویژگی های اصلی آنها صحبت کرده و آنها را دنبال کنند. از سوی دیگر، تبلیغ محصولات و خدمات در قالب پیام در شبکه های اجتماعی برای همیشه ماندگار است و همیشه مخاطبان جدید می توانند به آنها دسترسی پیدا کنند.

اگرچه تبلیغات آفلاین مدت زمان محدودی دارند و دائمی نیستند.

۳- یک فرصت عالی برای به دست آوردن اطلاعات مشتری

تبلیغات آفلاین مانند ویدیوها یا محتوای منتشر شده در تلویزیون، رادیو یا بیلبوردها با مردم در تعامل است. اما امکان دریافت اطلاعات تماس یا آدرس ایمیل آنها وجود ندارد.

ضمن اینکه دریافت این اطلاعات با تبلیغات اینترنتی امکان پذیر است. به عنوان مثال، تبلیغات با هدف ترغیب مشتریان برای تکمیل فرم ثبت نام یا تشویق مشتریان به تماس و گفتگو با کارشناسان.

 ۴-  امکان بررسی در تبلیغات رسانه های اجتماعی

هنگامی که شرکت ها در شبکه های اجتماعی تبلیغ می کنند، می توانند فرآیندهای موجود را تجزیه و تحلیل کنند، موفقیت خود را در دستیابی به اهداف تعیین شده بررسی کنند و از آنها در تصمیم گیری های آینده برای نتایج بهتر استفاده کنند. روش های تبلیغات آفلاین را نمی توان در این مورد تحلیل کرد.

۵-  هدف قرار دادن یک مخاطب خاص

تبلیغات در رادیو، تلویزیون، بیلبوردها، کاتالوگ ها، مترو و غیره نشان داده می شود. برای همه؛ اما در شبکه های اجتماعی، شرکت ها می توانند تنها بخشی از مخاطبان مورد نظر خود را بر اساس داده های موجود و تکنیک های مختلف هدف قرار دهند.

۶-  به صرفه بودن از نظر مالی

بدیهی است که تبلیغات آنلاین مقرون به صرفه تر است. اما این نکته به معنای ارزان بودن آن نیست. به طور کلی، شرکت های مختلف برای کاهش هزینه ها و بهره مندی از مزایای گسترده تری که توضیح دادیم، تبلیغات در رسانه های اجتماعی را انتخاب می کنند. دلیل آن این است که در مقایسه با تبلیغات آفلاین، هدف گذاری و تأثیر مخاطب می تواند بازگشت سرمایه خوبی را به همراه داشته باشد.

۷- توانایی تجزیه و تحلیل و تأیید در زمان واقعی

یکی از بزرگترین مزیت های تبلیغات در شبکه های اجتماعی، امکان نظارت بر میزان تعامل مخاطبان در زمان واقعی است. اگر سیگنال های خوبی دریافت کنید و روند صعودی باشد. متوجه خواهید شد که فرآیند را به درستی انجام داده اید و استراتژی خوبی دارید. اگر نه، باید اصلاح شود.

امیدواریم از این ۶ ابزاری که معرفی کردیم استفاده کنید و نیازهایتان را به صورت خلاقانه برطرف نمایید. همه ما خیلی خوب می دانیم که فاکتور اصلی برای موفقیت و رشد هر کسب وکاری، برنامه های تبلیغاتی ان است. در این پوسترها شما می توانید به خوبی برنامه هایتان را تبلیغ کنید. پوسترها هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین ابزار تبلیغاتی موثر محسوب می شوند. در هر دو حالت پوستر طراحی شده باید جذاب و چشم نواز باشد و بتواند نظر مخاطب را به سمت خودش جذب نماید.

اگر پوستر شما به چنین شیوه ای طراحی شده باشد حتی در نگاه اول هم می تواند پیام تان را به مشتری منتقل نماید. به کمک همین پوستر در مسیر رشد و موفقیت قرار خواهید گرفت.  کافیست ساختار کلی پوستری که می خواهید ایجاد کنید را ترسیم نمایید. مخاطب تان را در نظر بگیرید، طرح نهایی قالب، تصاویر مورد نیاز، ترکیب رنگ ها، افکت ها، بنرها و متن ها را آماده کنید. بعد از اینکه همه این بلوک های سازنده آماده شدند می توانید از بین ابزارهای رایگانی که در بالا معرفی کردیم بر اساس نیازمندی هایتان یکی را انتخاب کنید و با کمی خلاقیت پوستر چشم نوازی بسازید. روحیه خلاقانه شما به کمک قابلیت های این ابزارها می تواند در ایجاد پوستر شخصی سازی شده کمکتان کند. منحصر به فرد بودن فاکتور کلیدی برای رسیدن به موفقیت است. پس به کمک این ابزارها سرعت تان را بیشتر کنید .

ممنون که تا انتهای این مطب با بهیدو تخصصی ترین مرکز سئو در اصفهان همراه بودید در قسمت کامنت ها نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز دهی شما به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  −  3  =  1

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان