چرا وبلاگ ها در سال ۲۰۱۹ با شکست مواجه می شوند؟

وبلاگ نویسی

آیا وبلاگ نویس هستید و می خواهید ترافیک بیشتری به سمت سایت یا وبلاگ تان جذب کنید؟ در انجام اینکار موفق نبوده اید؟ دلایل بسیار زیادی برای شکست وبلاگ نویسی وجود دارد. در این مقاله برخی از این دلایل را با هم مرور خواهیم کرد. اگرچه همه ما اشتباهات رایجی در وبلاگ نویسی داریم اما اگر بتوانیم خطاهایمان را برطرف کنیم قادر خواهیم بود به وبلاگ نویسی موفقی دست یابیم. در ادامه همچنان با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ و برندینگ ، طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و محتوایی همراه باشید تا ببینیم چرا وبلاگ نویسی با شکست مواجه می شود.

 تنبلی در کار:

وبلاگ نویسی

تنبلی می تواند هر کسب وکاری را تحت تاثیر خود قرار دهد و آن را به نابودی بکشاند. در وبلاگ نویسی با تنبلی به جایی نخواهیم رسد. ما باید سخت کار کنیم و صبور باشیم. پس تنبلی را کنار بگذارید و فعالیت تان را بیشتر کنید. تنبلی بسیار مضر است و می تواند وبلاگ یا کسب وکار آنلاین شما را به فرطه نابودی بکشاند. به عبارت ساده تر نمی توان موارد ارزشمند را یک شبه به دست آورد. شما باید سخت کار کنید.

 

 تمرکز در مدت زمان کوتاه:

وبلاگ نویسی

اگر می خواهید در مدت زمان کوتاهی ثروتمند شوید باید همین حالا وبلاگ نویسی را کنار بگذارید.

وبلاگ نویسی یک فرایند طولانی مدت محسوب می شود و نیازمند صبر و حوصله زیادی است. برای رسیدن به موفقیت باید حداقل ۴ یا ۵ سال منتظر بمانید. خیلی از افراد هستند که وقتی می فهمند وبلاگ نویسی درآمدزایی خوبی دارد به سراغ آن می روند و وبلاگ نویسی را شروع می کنند اما بعد از چند وقت خسته می شوند و آن را کنار می گذارند. همین امر موجب می شود وبلاگ ترافیک کافی نداشته باشد. ترافیک اصلی ترین گزینه برای درامدزایی از وبلاگ هاست. پس اگر می خواهید در وبلاگ نویسی موفق شوید و پول پارو کنید باید صبر و حوصله داشته باشید.

 

سرعت بارگذاری پایین:

وبلاگ نویسی

سایتی که به کندی بارگذاری می شود وبلاگ تان را نابود می کند. هیچ چیزی بدتر از سرعت بارگذاری پایین در سایت ها نیست. اگر سرعت بارگذاری وبلاگ تان بسیار پایین است پس کاربران از سایت بازدید نخواهند کرد و به سراغ سایت دیگری خواهند رفت. همین امر باعث می شود نرخ بیکاریتان (Bounce Rate) افزایش یابد، سئو و رتبه بندی آن هم تحت تاثیر قرار گیرد. سعی کنید سرعت بارگذاری سایت را زیر ۳ ثانیه نگه دارید. حتی گوگل هم سرعت بارگذاری را یکی از فاکتورهای رتبه بندی تعیین کرده است.

 

برای آگاهی بیشتر در مورد دیگر خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همین حالا با ما تماس بگیرید .

 

 برای سئو بهینه سازی نشده است:

وبلاگ نویسی

اگر به درستی از قابلیت های سئو در وبلاگ تان استفاده نکنید ممکن است هرگز موفق نشوید. سئو سایت شما را برای موتورهای جستجو آماده می کند و می توانید وبلاگ تان را در صفحه اول جستجو نمایش دهید. برای بهینه سازی مقالات تان از نکات زیر بهره ببرید:

  • کلمات کلیدی اصلی را در عنوان بگنجانید
  • کلمات کلیدی اصلی را پیوند یکتا قرار دهید
  • از کلمه کلیدی در پاراگراف اول استفاده کنید
  • از کلیدواژه تان در تگ ALT تصاویر استفاده کنید
  • کلمه کلیدی را در هدینگ ها قرار دهید
  • چگالی کلیدواژه را بین ۲ الی ۲.۵ درصد نگه دارید

استفاده از محتوای کپی شده:

وبلاگ نویسی

اگر نمی خواهید در وبلاگ نویسی شکست بخورید هرگز از مطالب کپی شده استفاده نکنید. همیشه به دنبال تولید محتوای با کیفیت و منحصر به فرد بروید. علاوه بر همه موارد بیان شده، مقالات تان باید جذاب و همیشه سبز باشد. حتی وبلاگ هم می تواند در فهرست سیاه قرار گیرد.

اگر محتوایتان را از سایر وبلاگ ها کپی کنید، گوگل رتبه بندی تان را کاهش می دهد و شما را در فهرست سیاه می گذارد.

خیلی از افراد مبتدی در دنیای وبلاگ نویسی به دنبال کپی کردن مطالب وبلاگ های محبوب می روند و فکر می کنند با اینکار به ستاره وبلاگ نویسی تبدیل می شوند. اما اینکار چیزی جز جریمه شدن برایشان ندارد. پس کپی کردن مطالب باعث شکست وبلاگ ها می شود.

 

 استفاده از محتوای کوتاه:

وبلاگ نویسی

محتوای طولانی در موتورهای جستجو عملکرد بهتری دارد. اگر پست وبلاگی کوتاهی بنویسید، ممکن است رتبه خوبی در گوگل نداشته باشید. همیشه محتوایی بنویسید که حداقل ۱۰۰۰ کلمه دارد. می توانید طول محتوا را بیشتر از این هم در نظر بگیرید.

 

نبود پژوهش بر روی کلمات کلیدی:

وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی بر مبنای پژوهش کلمات کلیدی است. اینکار به شما کمک می کند ترافیک خوبی برای وبلاگ تان به دست آورید و محتوایتان را سئو دوست نمایید. قبل از نوشتن مقاله، کلیدواژه ها و ترافیکی که برایتان به ارمغان می آورند را در نظر بگیرید. این کار مهم ترین فاکتور در وبلاگ نویسی است. خیلی از وبلاگ نویسان مبتدی هستند که از پژوهش کلمات کلیدی قبل از نوشتن مقاله استفاده نمی کنند و این کلمات را بر اساس ذهنیتی که دارند انتخاب می نمایند. این اشتباه بزرگی است.

اگر این کار را بکنید، وبلاگ نویسی تان با شکست مواجه می شود.

 

نادیده گرفتن فرآیند به روزرسانی:

وبلاگ نویسی

اگر نمی خواهید در وبلاگ نویسی با شکست مواجه شوید نوشتن را به یک عادت منظم تبدیل کنید.  خیلی از وبلاگ نویسان هستند که بعد از انتشار ۱۰۰ یا ۱۵۰ پست، فرآیند تولید محتوای منظم را کنار می گذارند اما اینکار درست نیست. اگر به طور منظم وبلاگ نویسی نکنید رتبه و ترافیک تان به تدریج کاهش می یابد.

 

نخواندن سایر وبلاگ ها:

وبلاگ نویسی

اگر سایر وبلاگ های برتر را مطالعه نمی کنید اشتباه بزرگی مرتکب می شوید. باید برخی از وبلاگ نویسان که کارشان را بلد هستند دنبال کنید. علاوه بر این می توانید  درباره فعالیت هایشان اطلاعات کسب کنید و وبلاگ تان را مدیریت نمایید.

 

 تبلیغ نکردن:

وبلاگ نویسی

شما باید وبلاگی که به تازگی راه اندازی کرده اید را تبلیغ کنید. اگر وبلاگ تان را در رسانه های اجتماعی تبلیغ نکنید برای رسیدن به موفقیت باید زمان بیشتری را اختصاص دهید. خیلی از سایت های اجتماعی هستند که به شما کمک می کنند به طیف وسیعی از مخاطبان تان دست پیدا کنید. از جمله این رسانه های اجتماعی می توان به فیس بوک، توییتر یا اینستاگرام اشاره نمود.بنابراین بعد از اینکه مقاله تان را بر روی وبلاگ منتشر کردید باید آن را بر روی رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. با اینکار، افراد از وبلاگ تان اطلاع پیدا می‌کنند و  دوست دارند دوباره از آن بازدید نمایند.

علاوه بر سایت را در سایت های دایرکتوری هم ثبت کنید. اینکار به افزایش اتوریتی دامنه و رتبه بندی سایت کمک می کند.

 

استفاده نکردن از طراحی واکنشگرا:

این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. گوگل سایت های واکنشگرا را دوست دارد و اگر طراحی سایت شما واکنشگرا نباشد گوگل آن را جریمه می کند و رتبه اش را کاهش می دهد. برای جلوگیری از جریمه شدن، سایت را موبایل دوست طراحی کنید و از قالب های ریسپانسیو بهره ببرید.

 

دزدی قالب:

وبلاگ نویسی

این هم دلیل دیگری برای شکست وبلاگ نویسی است. اگر قالب های پولی را از هر جایی دانلود کنید و آن را بر روی وبلاگ تان استفاده نمایید قطعا در وبلاگ نویسی شکست می خورید. این قالب ها در برگیرنده لینک هستند و ترافیک سایت شما را به جای دیگری هدایت می کنند. اگر وبلاگ شما ترافیکی داشته باشد فرد دیگری نفعش را می برد. علاوه بر این، هاست تان هم ممکن است suspend شود.  پس از انجام اینکار خودداری کنید.

این ها اصلی ترین دلایل شکست خوردن وبلاگ نویسی بودند. اگر از چنین تاکتیک هایی استفاده می کنید بهتر است همین امروز آن ها را کنار بگذارید.

 

۵ افسانه درباره سئو که به هنگام راه اندازی وبلاگ باید مدنظر داشته باشید:

زمانی که صحبت از سئو به میان می آید افسانه های زیادی هم بیان می شود. بیشتر افراد فکر می کنند که فرآیند سئو یکبار برای همیشه انجام می شود یا اینکه در آن از طیف عظیمی از کلمات کلیدی برای رتبه بندی استفاده می شود. اما سئو آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. سئو یک چرخه منظم و ثابت از تجزیه و تحلیل ها، ارزیابی ها و استفاده از داده هاست. سئو برای کسب وکارهای کوچک و همه افرادی که به دنبال رقابت در دنیای آنلاین هستند ضروری است. اما آیا می دانید چه چیزی درباره سئو درست است و چه چیزی درست نیست؟ در این بخش به همین موضوع خواهیم پرداخت. افسانه هایی که درباره سئو وجود دارد را در ادامه با هم مرور می کنیم.

وبلاگ نویسی

 ۱- رسانه های اجتماعی کمکی به سئو نمی کند، همه چیز به محتوا بستگی دارد:

این موضوع اصلا درست نیست. هر باری که فردی پست وبلاگی شما را در رسانه های اجتماعی همچون فیس بوک لایک می کند یا آن را در توییتر ریتوییت می کند، سیگنال مثبتی را به موتورهای جستجو می فرستد. پس از رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

۲- بیشتر سایت ها در حال حاضر مجهز به قدرت سئو هستند:

متاسفم اما سئو یک پکیج از پیش آماده شده نیست که به هنگام آغاز سایت بخواهید از آن استفاده کنید. شما باید یک پلتفرم برای سایتتان انتخاب کنید که برای سئو مفید است و افزونه هایی به آن اضافه کنید که سایتتان را سئو دوست می کند. اگر برایتان ممکن بود از همان ابتدا با یک مشاور سئو مشورت کنید.

۳- شما باید متاتگ کلمات کلیدی را داشته باشید:

متاتگ های کلمات کلیدی متعلق به گذشته هستند. این روزها چنین مواردی به رتبه بندی تان کمک نمی کنند. البته باید به خاطر داشته باشید که هنوز هم به متادیسکرپشن نیاز دارید( متادیسکرپشن را کوتاه تر از ۱۶۰ کاراکتر نگه دارید).

۴- هدینگ های H1 بسیار مهم اند:

سرتیترها تاثیری بر روی سئوی شما ندارند. عنوان پست بیشتر تزیینی است. چیزی که واقعا اهمیت دارد کلمات کلیدی و ایده هایی است که در جملات اول هر پست به کار می برید. ممکن است سرتیترهای عالی داشته باشید که افراد را به کلیک بر روی آن ترغیب می کند اما اگر آن محتوا نتواند کاربر را در خود نگه دارد بازی را باخته اید.  این همان چیزی است که باعث کاهش رتبه بندی تان می شود.

۵- لینک ها بسیار مهم تر از محتوای خوب هستند:

برخی از افراد بر این باورند که از طریق لینک ها می توانند محبوبیت زیادی به دست آورند و رتبه بالاتری کسب کنند. سایت های قابل اعتماد به سایت های معتبر لینک می دهند اما به سایت هایی که اعتبار زیادی ندارند لینک نمی دهند. بله لینک ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند اما محتوای با کیفیت ضروری تر از هر چیز دیگری است. متخصصان بر این باورند که اگر بودجه کافی در اختیار داشتید باید نویسنده ماهری را برای نوشتن محتوای خوب استخدام کنید. سرمایه گذاری بر روی محتوا به معنای تولید محتوا بر روی وبلاگ و صفحات سایت است و باعث تولید سرنخ می شود. شما می توانید بر روی سایت های معتبر هم پست بنویسید و به تدریج لینک هم به دست آورید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

78  −    =  69

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان