۷ نکته برای یافتن بهترین شریک سئوی گوگل

شریک سئو

شرکای سئو

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا همان سئو یک روش ارزشمند برای کسب وکارتان است تا بتواند ترافیک طبیعی به سمت سایت جذب کند و سرنخ ها را به مشتری تبدیل نماید. اگر به دنبال موفقیت در دنیای سئو هستید باید شریک مناسبی برای سئوی سایتتان انتخاب کنید تا شما را به سمت کمپین های موفقی هدایت کند. در این مقاله ۷ نکته را برای یافتن بهترین شریک سئوی گوگل مرور خواهیم کرد.

۱- اهداف سئویی تان را تنظیم کنید و شریکی را بیابید که در رسیدن به این اهداف کمکتان کند:

قبل از اینکه بخواهید شریک سئو ی مناسبی برای خود بیابید باید بدانید دوست دارید به چه مواردی دست پیدا کنید. تعریف اهداف به شما کمک می کند بر روی شرکت هایی تمرکز کنید که به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کنند. در ابتدا، ببینید دوست دارید در کمپین های سئویی تان به چه چیزی دست پیدا کنید. می توانید اهداف مختلفی برای سئو داشته باشید. شاید دوست دارید به مقدار خاصی از اهداف برسید، درآمدتان را برای کسب وکار افزایش دهید، دانلودهای بیشتری کسب کنید و برندتان را بهبود ببخشید.

بعد از اینکه اهدافتان را تدوین کردید می توانید شریکی را بیابید که به شما کمک می کند به چنین اهدافی دست پیدا کنید.

 

برای آگاهی بیشتر در مورد دیگر خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همین حالا با ما تماس بگیرید .

 

در مورد اینکه می خواهید به کمک کمپین های سئویی تان به چه چیزی دست پیدا کنید خوب فکر کنید. می توانید برای رسیدن به مقدار خاصی از افراد، افزایش درآمد برای کسب وکار، به دست آوردن دانلود یا اشتراک بیشتر یا بهبود برند اهدافی را تنظیم کنید.

شریک سئو

۲- در مورد فهرست برترین شرکای سئو، هوشیار باشید:

گاهی از اوقات برای یافتن شریک مناسب برای کسب وکارتان به سراغ گوگل می روید. عبارت بهترین و برترین شرکای سئو را تایپ می کنید و اولین نتیجه ای که می بینید فهرستی از شرکت های برتر است. بر روی آن کلیک می کنید و اسم شرکت های برتر را می بینید و از میان آن ها یکی را انتخاب می کنید. خوب مشکل این فرآیند کجاست؟ زمانی که برای یافتن شریک سئوی خود بر روی سایت هایی تکیه می کنید از عبارات برتر یا بهتر استفاده می کنند، ممکن است با شرکت هایی روبرو شوید که واقعا بهترین نیستند. این شرکت ها بابت دیده شدن در چنین فهرستی پول می دهند.  این موضوع می تواند برای کسب وکارتان مضر باشد. شاید فکر کنید شرکتی که در فهرست برتر قرار دارد بهترین گزینه است اما همیشه اینگونه نیست.

شرکت های زیادی وجود دارد که کارشان را به خوبی انجام دهند و برای دیده شدن در این فهرست ها پولی پرداخت نمی کنند. البته این موضوع بدین معنی است که همه سایت های موجود در این فهرست برای دیده شدن پولی پرداخت کرده اند. برخی از شرکت ها هم هستند که برای رسیدن به چنین فهرستی پول نمی دهند. پس بهترین کار این است که خودتان شرکت های موجود را تایید کنید. خوب حالا سوال اینجاست که از کجا بفهمیم شرکت های موجود در این فهرست قابل اعتماد هستند یا خیر؟ تایید شرکت های موجود در این فهرست و شناسایی معتبرترینشان می تواند کار سختی باشد. شما باید بهترین شرکت را بیابید و ببینید چه منابعی برای کمک به شرکت شما دارد. شرکت سئویی معتبر قطعا مواردی را برای تایید حرف هایش دارد. وجود نظرات مشتریان یا تستیمونیال ها قطعا مهم خواهد بود. اگر دوست داشتید جستجوی اولیه تان را با این فهرست ها آغاز کنید محتاطانه رفتار نمایید.

۳- به دنبال شریک سئویی باشید که از تمرینات کلاه سفید استفاده می کند:

شاید این گزینه مهم ترین نکته برای انتخاب شریک سئویی تان باشد. اگر می خواهید بهترین شریک سئویی را برای خودتان انتخاب کنید، به دنبال شرکت هایی باشید که از سئوی کلاه سفید استفاده می کنند. سئوی کلاه سفید ترکیبی از تکنیک هاست که با موتور جستجوی گوگل کار می کنند تا بتوانند رتبه تان را بهبود ببخشند. این تکنیک ها از  قوانین گوگل تبعیت می کنند و به سایت شما اجازه می دهند به طور طبیعی رتبه ای کسب نمایند.

برخی از تکنیک های سئوی کلاه سفید عبارت است از :

  • تولید محتوا برای جذب ترافیک بیشتر به سمت سایت
  • بهبود زمان بارگذاری سایت برای ارائه سریع تر اطلاعات
  • انطباق با دستگاه های موبایلی
  • استفاده درست از کلمات کلیدی برای کسب رتبه
  • ایجاد سایتی با ناوبری آسان که به تعامل با مخاطب منجر می شود.

این ها تمرینات پذیرفته شده سئوی کلاه سفید هستند که به سایت شما کمک می کنند به طور طبیعی در موتورهای جستجو دیده شوند.  شما باید از شریک سئویی کمک بگیرید که از این تکنیک ها استفاده می کنند.

از شریک سئویی کمک بگیرید که از تکنیک های سئوی کلاه سفید استفاده می کنند نه تکنیک های سئوی کلاه سیاه.

شاید شرکت هایی وجود داشته باشد که تکنیک های سئوی کلاه سیاه را ارائه می کنند. این تکنیک ها بر خلاف راهنماهای گوگل هستند و از روش های نادرستی برای رتبه بندی استفاده می کنند.

شریک سئو

سئوی کلاه سیاه اصولی نیست و می تواند به حذف شدن سایت از نتایج گوگل یا کاهش رتبه تان منجر شود.برخی از تکنیک های سئوی کلاه سیاه عبارت است از :

  • استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در متن برای رسیدن به رتبه های برتر
  • نشان دادن یک محتوا به جستجوکننده و محتوای دیگر به موتورهای جستجو که با عنوان کلاکینگ شناخته می شود.
  • ایجاد محتوای ضعیفی که هیچ ارزشی برای مخاطب ندارد.
  • خرید و فروش لینک یا استفاده از مزرعه لینک برای لینک بیلدینگ غیر قانونی

این ها تکنیک هایی هستند که نباید از آن ها استفاده کنید. تکنیک های سئوی کلاه سیاه تاثیر منفی بر روی کمپین هایتان دارند و می توانند نتایج بدی به همراه داشته باشند. از کار کردن با شرکت هایی که رسیدن به بهترین نقاط گوگل را تضمین می کنند یا می گویند در عرض چند روز می توانند رتبه تان را بهبود ببخشند خودداری کنید. سئو یک فرآیند طولانی مدت است و نمی توان به سرعت به نتایج ارزشمند رسید. اگر به دنبال شریک سئویی هستید باید گزینه ای را انتخاب کنید که از تکنیک های سئوی کلاه سفید استفاده می کند.

۴- به دنبال توصیه های دیگران باشید:

اگر نمی دانید چگونه شریک مناسبی برای سئوی سایتتان بیابید از توصیه های دیگران استفاده کنید. افراد زیادی هستند که از خدمات سایت های مختلف برای سئو استفاده می کنند و می توانند توصیه های ارزشمندی در اختیارتان بگذارند.

 

از افراد حرفه ای یا شخصی درباره شرکای سئو بپرسید. اگر تجربه ای داشتند می توانید از نظراتشان بهره ببرید. اینکار نگاه دقیق تری برایتان فراهم می کند و به شما کمک می کند بهترین گزینه را انتخاب کنید. اطلاعات دهان به دهان بهترین گزینه برای ایجاد فهرستی از شرکت های سئویی برای کسب وکارتان است. شما می توانید از این گزینه به عنوان نقطه شروع استفاده کنید.

۵- توصیفات (تستیمونیال) مشتریان این شرکت ها را بررسی کنید:

اگر نمی دانید چگونه بهترین شرکت را انتخاب کنید، می توانید از تستیمونیال های مشتریان این شرکت ها استفاده کنید. توصیفات مشتریان به اندازه نظرات مشتریان عالی است. این ها تجربیات واقعی از طرف مشتریان واقعی است. توصیفات مشتریان به شما کمک می کند بینش خوبی درباره شرکت مدنظر به دست آورید. می توانید تجربیات آن ها را ببینید و درک خوبی از کارهایی که برای مشتریانشان انجام می دهند به دست آورید. می توانید بینش ارزشمندی درباره کمک هایی که از طرف شرکت برای رسیدن به اهداف سئویی تان دریافت خواهید کرد به دست آورید.

توصیفات مشتریان به شما کمک می کند بینشی درباره کار شرکت سئویی به دست آورید. می توانید تجربیات این شرکت را ببینید و درک خوبی از کارهایی که برای مشتریانشان انجام می دهند داشته باشید.

علاوه بر تویفات مشتریان، می توانید به دنبال نظرات شرکت های مختلف هم باشید. موقعیت هایی همچون گوگل مای بیزنس یا فیس بوک به شما اجازه می دهند نظرات افراد را بدانید.

۶- بر روی شرکت هایی تمرکز کنید که با بودجه تان سازگارند:

بودجه یکی از موارد ضروری به هنگام تصمیم گیری است. شما باید شرکتی را بیابید که با بودجه تان سازگار است و می تواند کمپین موثری در اختیارتان بگذارد. مشکلی که درباره سئو وجود دارد این است که قیمت ها یکی نیست. مجموعه مختلفی از خدمات وجود دارد که شرکت ها می توانند بر اساس نیازشان از آن استفاده کنند. این موضوع کار را برای کسب وکارها دشوار می کند چون همه به دنبال بهترین خدمات با بهترین قیمت ها هستند. چگونه می توان با قیمت و خدمات مناسب بهترین شرکت را یافت؟ در ابتدا به دنبال شرکتی باشید که قیمت گذاری شفافی دارد. زمانی که شرکت ها قیمت هایشان را به صورت آنلاین منتشر می کنند با شما صادق و روراست هستند. نباید درباره این شرکت ها زیاد نگران باشید.

شریک سئو

اگر شرکتی قیمت گذاری شفافی ندارد با آن ها تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری بخواهید. مطمئن شوید که همه اطلاعات را به درستی دریافت می کنید و می دانید چه چیزی در پلن تان خواهد بود. شما باید به دنبال شریک سئویی باشید که کارش را به بهترین شکل انجام می دهد اما به قیمت ها هم فکر کنید. اگر بودجه زیادی ندارید این موضوع را هم مدنظر داشته باشید. با دانستن قیمت های شرکت های سئو، می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

۷- سوال بپرسید:

زمانی که به دنبال شرکت سئویی هستید مطمئن شوید که از آن ها سوالاتی را می پرسید. درباره شرکت مواردی را بیاموزید و ببینید چه چیزی به کسب وکارتان می دهند. اینکار به شما کمک می کند بهترین شرکت را بر اساس اهدافی که در سر دارید انتخاب کنید. می توانید سوالاتی همچون سوالات زیر را بپرسید:

  • زمانی که مشکل پیش می آید چه می کنید؟
  • برای کمپین من از چه منابعی استفاده خواهید کرد؟
  • چه کسی بر روی کمپین من کار می کند؟
  • برای رسیدن به اهدافم چگونه کمکم خواهید کرد؟
  • برای مشتریان تان از چه تاکتیک هایی استفاده می کنید؟

این نوع سوالات به شما کمک می کنند بینشی درباره شرکت به دست آورید و ببینید چگونه کمپین تان را مدیریت می کنند.

این یک روش عالی برای کمک به یافتن شریک سئویی تان است.

 همین امروز بهترین شریک سئو را برای کسب وکارتان بیابید:

سئو یک استراتژی ارزشمند است که سرنخ های با کیفیتی به سمت سایت جذب می کند و کسب وکارتان را رشد می دهد. یک کمپین سئویی قدرتمند با انتخاب شریک سئویی مناسب آغاز می شود. اینکار به شما کمک می کند کمپین های موفقی را ایجاد کنید که به رشد کسب وکارتان کمک می کند.

امتیاز دهی شما به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8  +  2  =  

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان