چگونه در ۵ گام بک لینک های با کیفیت رایگان به دست آوریم؟

09 چگونه در 5 گام بک لینک های با کیفیت رایگان به دست آوریم؟

دوست دارید رتبه های بالاتری در گوگل به دست آورید؟ کلیک بیشتری بگیرید و سرنخ بیشتری کسب کنید که کمکتان می کند کسب وکار و سایت آنلاین تان را رشد دهید و پول بیشتری به دست آورید؟

اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است پس بک لینک می تواند بهترین گزینه برایتان باشد. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد چگونه می توانید بک لینک های با کیفیت رایگانی در ۵ گام به دست آورید. چه سایت جدیدی راه اندازی کرده باشید یا بخواهید سایت قدیمی تان را نونوار کنید این روش ها برایتان موثر خواهد بود. همچنین در ادامه سعی می کنیم راز و رمزهای رایگان و البته قدرتمند کسب بک لینک را با هم مرور کنیم. قبل از اینکه به سراغ این رموز برویم باید بنیان و اساس لینک بیلدینگ را با هم یاد بگیریم و ببینیم این ها چگونه کار می کنند. در این مقاله هر چیزی که نیاز باشد را پوشش خواهیم داد.

 بک لینک ها چه کاری برای سایت شما انجام می دهند؟

موضوع بسیار جالبی که در مورد بک لینک ها وجود دارد این است که کمکتان می کنند نتایج بسیار قدرتمندی برای سئو بگیرید. این بک لینک ها رتبه سایت شما را بهبود می بخشند و به سایتتان کمک می کنند در نتایج بهتری از گوگل نشان داده شود. اما نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که بک لینک ها را درست ایجاد کنید. اگر بتوانید بک لینک ها را به شیوه درستی کسب کنید حتما برایتان کارساز و مفید خواهند بود.

 

شما باید بک لینک ها را به شیوه طبیعی به دست آورید. اگر اینکار را نکنید، گوگل جریمه تان می کند و ممکن است کسب وکارتان به صورت جدی آسیب ببیند.

 در گوگل رتبه بالاتری کسب کنید:

از زمانی که من وارد بازی بک لینک ها شدم و آن ها را روی سایت خودم اجرا کردم ترافیکم دو برابر شد و در موتورهای جستجو جایگاه بسیار خوبی به دست آوردم. این فرآیند تا به حال که رو به کندی نداشته و نشانه های خوبی هم برایم به ارمغان آورده است. اما تفاوت من و سایر بازاریابان دیجیتال این است که من تلاش می کنم بک لینک هایم را به شیوه درستی بسازم و از آن ها استفاده کنم. در ادامه به شما نشان خواهم داد چگونه می توانید اینکار را روی سایت خودتان انجام دهید. اینکار کمک تان می کند کلیک و سرنخ بیشتری برای سایت یا کسب وکارتان به دست آورید. بک لینک ها چیزی بیشتری از لینک دهی به محتوا هستند و می توانند به جذب ترافیک طبیعی به سایت کمک کنند، به پست ها کمک کنند رتبه بهتری داشته باشند و به شما کمک کنند به عنوان یک اتوریتی شناخته شوید. همه این ها به سرنخ و در نهایت فروش منجر می شود. اصلا مهم نیست بر روی سایتتان چه چیزی به فروش می رسانید بک لینک ها کمکتان می کنند بهترین شرایط را برای خودتان ایجاد کنید.

 

برای آگاهی بیشتر در مورد دیگر خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همین حالا با ما تماس بگیرید .

 

آیا می توان به صورت رایگان بک لینک به دست آورد؟

بله قطعا. اما باید محتاطانه عمل کنید. برای مدت زمان طولانی من تنها بر روی سئوی داخلی تمرکز می کردم زیرا گوگل سایت هایی که بک لینک های بدی داشتند را جریمه می کرد. به همین خاطر همیشه تلاش می کردم از ورود به دنیای بک لینک ها خودداری کنم.

 

رقابتی شدن سئو مرا مجبور کرد نحوه به دست آوردن بک لینک به شیوه صحیح را بیاموزم. در این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه می توانید به صورت کاملا رایگان بک لینک به دست آورید. فقط باید به خاطر داشته باشید که ساخت بک لینک به انرژی و زمان نیاز دارد. ابزارهایی هست که کمک تان می کند این فرآیند را سریع تر طی کنید اما همه این ها هزینه بر است. اگر بودجه کافی برای اینکار را ندارید  باید برای ساخت بک لینک رایگان زمان صرف کنید.

 سئوی کلاه سیاه نوعی سئوست که به شما اجازه داده نشده به آن ورود پیدا کنید. از سوی دیگر سئوی کلاه سفید یکی از بهترین روش های سئوست . روش های کلاه سیاه تلاش می کنند سیاست های گوگل را نادیده بگیرند اما در روش های کلاه سفید بدون  زیر پا گذاشتن این قوانین می توان به موفقیت دست پیدا کرد.  نکته ای که درباره  بک لینک ها باید به خاطر داشته باشید این است که برای کسب آن ها بیش از چند روش وجود دارد. برخی از افراد از روش هایی برای ساخت بک لینک استفاده می کنند که تاکتیک های کلاه سیاه در نظر گرفته می شود.  به همین خاطر شما باید از به کار بردن این روش ها خودداری کنید تا مشکلی برای کسب وکارتان ایجاد نشود.

 

بدترین اشتباهاتی که به هنگام کسب بک لینک نباید مرتکب شوید:

تا به حال از خودتان پرسیده اید تفاوت بین سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه سفید چیست؟ اجازه دهید چند دقیقه ای درباره بایدها و نبایدها حرف بزنیم.  یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای سایتتان بیفتد جریمه شدن توسط گوگل است. متاسفانه اگر نتوانید فرآیند لینک بیلدینگ را به درستی اجرا کنید ممکن است ندانسته به سایتتان آسیب وارد کنید. در ادامه کارهایی که نباید در فرآیند لینک بیلدینگ انجام دهید را با هم مرور می کنیم.

 بک لینک خریداری نکنید:

خرید بک لینک یکی از مواردی است که نباید انجامش دهید چون برخلاف سیاست های گوگل است. گوگل دوست ندارد سایت ها به خرید بک لینک روی بیاورند. این موضوع به نظر منطقی می رسد چون گوگل به دنبال سایت هایی است که به صورت طبیعی بک لینک سازی کرده اند. به عبارت دیگر گوگل دوست دارد محتوایی تولید شود که خودش به صورت طبیعی به کسب بک لینک منجر می شود. به همین خاطر هیچ کس نباید در فرآیند خرید بک لینک درگیر باشد.

به تبادل لینک هم نپردازید:

تبادل لینک هم یکی دیگر از مواردی است که گوگل دوستش ندارد.  همانطور که قبلا نیز گفتم گوگل دوست دارد افراد محتواهای ارزشمندی بنویسند و به کمک آن بک لینک های با کیفیتی به دست بیاورند.

اگر شما این قوانین را نقض کنید جریمه می شود.

گوگل به دنبال محتوای ارزشمند است تا بتواند خودش لینک به دست آورد.این شرکت دوست دارد کاربرانش بهترین محتوای موجود را بیابند. بک لینک ها هم ابزاری هستند که به  تسهیل این فرآیند کمک می کنند. زمانی که افراد تلاش می کنند وارد فرآیند خرید لینک شوند این سیستم به هم می خورد.

 کسب بک لینک باید یک طرفه باشد:

ایده ای که پشت بک لینک ها وجود دارد این است که این بک لینک ها باید به صورت یک طرفه به دست آمده باشند. به عبارت دیگر باید مراحل زیر را طی کنند:

زمانی که یک محتوای عالی تولید می کنید این محتوا باید سایر سایت ها  را ترغیب کند تا به شما لینک بدهند. چرا؟ چون پست شما یک پست معتبر در موضوع مدنظر است. این محتوا اولین محتوایی خواهد بود که در نتایج جستجو نشان داده می شود و می تواند اطلاعات بسیار ارزشمندی در اختیار کاربران بگذارد. لینک دادن به آن نتایجش را بهتر می کند. به همین خاطر است که گوگل از بک لینک ها برای کمک به سئوی سایت ها استفاده می کند. آن ها خیلی خوب می دانند که بک لینک های طبیعی به خاطر محتوای ارزشمند به دست می آیند. این همان ارزشی است که گوگل به دنبالش می گردد.

چگونه دیده شدنم در گوگل را به کمک استراتژی لینک بیلدینگ دو برابر کردم؟

09 چگونه در 5 گام بک لینک های با کیفیت رایگان به دست آوریم؟

من برای بک لینک سازی روش های مختلفی را امتحان کردم. خودم همه این روش ها را رفتم. ساعت ها وقت روی لینک بیلدینگ گذاشتم ، آستین هایم را بالا زدم و سخت کار کردم.  به یک سایت پول دادم تا اینکار را برایم انجام دهند. در یک دوره آموزشی شرکت کردم تا ببینم چگونه می توانم بک لینک های با کیفیت به دست آورم.  به همین خاطر توانستم روش های بسیار خوبی برای کسب بک لینک به دست آورم و در ادامه می خواهم درباره شان حرف بزنم. اما اجازه دهید همه چیز را از ابتدا شروع کنیم.

 چگونه برای سایتمان بک لینک بسازیم؟

این روش رایگان است و تنها  کاری که شما باید انجام دهید این است که زمانتان را صرف اینکار کنید. من این روش را از طریق آزمون، خطا و تجربه به دست آورده ام. اما به شما می گویم که  واقعا کار می کند. پس اجازه دهید ۵ گامی که برای آغاز کار نیاز داریم را با هم مرور کنیم.

  1. پست هایی بیابید که برای کلمات کلیدی سخت در نیچ تان رتبه خوبی می گیرند:

این اولین گام شماست. در ابتدا باید پست هایی را بیابید که برای کلمات کلیدی سخت در نیچ یا بازار کاری تان می توانند رتبه خوب و بالایی به دست بیاورند. انجام اینکار آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. کافیست سری به گوگل بزنید و درباره موضوعی که می خواهید  برایش مطلب بنویسید جستجو کنید. حالا به نتایجی که به دست آمده است خوب نگاه کنید.

 

بهتر است اینکار را به صورت ناشناس انجام دهید. اگر از کروم به عنوان مرورگر استفاده می کنید وارد وضعیت InCognito شوید.  شاید از خودتان بپرسید چرا باید برای کلمات کلیدی سخت رتبه به دست بیاوریم و نه برای کلمات کلیدی آسان؟ چون کلمات کلیدی سخت نیازمند بک لینک های بهتر و بیشتری هستند تا بتوانند رتبه ای به دست بیاورند. این ها کلمات کلیدی رقابتی هستند و بدون بک لینک های با کیفیت به سختی می توان آن ها را به صفحه اول گوگل آورد.  باید به دنبال محتوای منتشر شده توسط سایت هایی باشید که بک لینک های عالی زیادی دارند. این پست ها برای عبارات رقابتی بهینه شده اند. عبارتی که در ابزار Keyword Finder رتبه ۵۰ یا بالاتر را دارند.  اگر کلمات کلیدی طولانی پیدا کردید که نمره سختی شان ۲۰ بود می توانید بفهمید که بک لینک های زیادی برایش لازم نیست. چرا چون برای رسیدن به این کلمات و رتبه بندی آن ها بک لینک های زیادی لازم ندارید.

 همیشه به دنبال عبارات رقابتی بگردید:

به خاطر داشته باشید که شما باید به دنبال عبارات رقابتی باشید که به درد نیچ تان می خورد. این ها پست هایی هستند که مخاطبان تان دوست دارند مطالعه اش کنند.  بعد از یافتن این پست ها فهرستی از بک لینک ها را ایجاد کنید. به عبارت دیگر باید فهرستی از سایت/ صفحه/ پست را بیابید که به پست رقیبتان لینک داده اند. برای اینکار به یک ابزار قدرتمند نیاز دارید. می توانید از ابزارهایی همچون Ahrefs, Semrush یا Keyword Finder استفاده کنید.

خوب حالا که در انتهای گام اول هستید باید فهرستی از بک لینک های این چنینی داشته باشید.

  1. پست عالی و ارزشمندی درباره آن موضوع بنویسید. پستی که بهتر از مقاله رقبا باشد.

حالا وارد گام جذاب ماجرا شدیم. شما باید در این مرحله سخت کار کنید تا بتوانید رقبایتان را از دور خارج سازید. در این گام باید محتوای جذاب و ارزشمندی درباره موضوع انتخابی تان بنویسید. به خاطر داشته باشید که پست جدید شما باید بهتر از سایر پست هایی باشد که در رتبه های بالا قرار دارند.

 چگونه پست بهتری بنویسیم؟

پست بهتر به معنای پست ارزشمند است. یعنی پستی که بتواند ارزش بیشتری برای مخاطب داشته باشد. برای اینکه بتوانید پست بهتری بنویسید باید اطلاعاتی که مخاطب به دنبالش هست را در اختیارش بگذارید.  اگر برای پست وبلاگی رقابت می کنید که ۱۳ ایده مختلف دارد شما می توانید درباره ۲۳ ایده حرف بزنید و درباره اش مطلب جذابی بنویسید. اگر می خواهید مقاله ای که ۱۰ مورد برتر در یک حوزه را نشان می دهد شکست دهید یک  مقاله ۱۵ فهرستی بنویسید و آن را به طور مفصل توضیح دهید.

09 چگونه در 5 گام بک لینک های با کیفیت رایگان به دست آوریم؟

اگر بتوانید مقاله ای با جزییات دقیق بنویسید می توانید سایر رقبا را پشت سر بگذارید. اگر می خواهید مقاله ای که اطلاعات ارزشمندی دارد را شکست بدهید باید مطلبی بنویسید که جزییاتش بیشتر باشد. به عنوان مثال می توانید یک مقاله فنی بنویسید یا پست هایی را ارسال کنید که واقعا اطلاعات ارزشمندی برای مخاطب دارد. در نوشته هایتان از تصاویر ناب تری استفاده کنید. اگر می خواهید چیزی را توضیح دهید اسکرین شات های بیشتری در آن بگنجانید. اگر مطلبی می نویسید که نیازمند دستورالعمل های مرحله به مرحله است، گام های بیشتری نسبت به رقیبتان بنویسید.  همچنین باید اطمینان حاصل کنید که پستتان ساختار خوبی دارد و به خوبی نوشته شده است. گرامر بهتر، خطاهای کمتر، اشتباهات املایی کمتر می تواند برگ برنده تان باشد. به طور خلاصه، مطلب شما باید به اندازه کافی حماسی و جذاب باشد تا بتواند گوی رقابت را از رقبا بدزد.

  1. فرآیند توسعه را آغاز کنید:

بعد از اینکه مقاله ی ارزشمندتان را نوشتید که می تواند به خوبی رقابت کند حالا باید فرآیند توسعه و پیش دستی کردن را آغاز کنید. در طول این مرحله باید آدرس ایمیلی سایت هایی که به مطالب رقبا لینک داده اند را جمع آوری کنید. شاید از خودتان بپرسید چرا باید اینکار را انجام دهیم؟ چون به کمک این روش می توانید فهرستی از سایت ها را بیابید که بهتان لینک می دهند.

 

به عبارت دیگر در این گام باید یک سری فرآیند را مدنظر داشته باشید:

  • حالا شما بر روی موضوعی جستجو کرده اید که به نیچ یا بازارتان مرتبط است.
  • مطمئن شده اید که این موضوع بر اساس کلمه کلیدی رقابتی است
  • یک مقاله عالی پیدا کرده اید که برای آن عبارت رقابتی رتبه دارد.
  • حالا از ابزارهای مرتبط با کلمات کلیدی استفاده کرده اید تا تمام بک لینک های مرتبط با مقالات رقبا را بیابید.
  • در این مرحله سعی کردید یک مقاله حماسی بنویسید و کاری کنید از سایر مقالات ارزشمندتر باشد.
  • در نهایت آدرس سایت هایی که به مقالات رقبا لینک داده اند را پیدا کردید و آدرس ایمیل شان را یافته اید.
  • پس می توانید دست به کار شوید.

 

اگر بخواهید این فرآیند را  به صورت دستی انجام دهید زمان زیادی از شما می گیرد اما در انتهای این مقاله متوجه خواهید شد که چگونه می توانید سرعت این فرآیند را بالاتر ببرید.  این فرآیند در برگیرنده جستجو برای پیدا کردن صفحات تماس بر روی سایت هایی است که می خواهید از آن ها بک لینک بگیرید. شاید این اطلاعات در فوتر سایت باشد یا در جای دیگر درج شده باشد اما نکته مهم یافتن آدرس های ایمیلی و ذخیره کردن آن هاست . خوشبختانه بیشتر سایت ها اطلاعات تماسشان را جلوی دید مخاطبان قرار می دهند . اینکار به شما کمک می کند این فرآیند را سریع تر و راحت تر انجام دهید.  بعد از اینکه آدرس ایمیلی صاحبان سایت را پیدا کردید باید آن را در یک برگه اکسل یادداشت کنید تا بعدا بتوانید تمامی اطلاعات را بررسی نمایید. شما باید نام سایت را در یک ستون، آدرس ایمیل شان را در ستون دیگر بنویسید. اگر آدرس ایمیل سایت را پیدا نکردید باید کمی خلاق باشید. صفحه فیس بوکشان را بررسی کنید، سری به سایت یوتیوب بزنید و کانالشان را بررسی نمایید، نام سایت را گوگل کنید. به هر حال شما باید این آدرس ها را بیابید تا بعدا بتوانید از آن ها برای کسب بک لینک استفاده کنید. در این گام شما به هر سایتی که قبلا پیدا کرده اید سر می زنید و آدرس ایملش را پیدا می کنید. بعد از اینکه ایمیل ها را جمع آوری کردید می توانید یک ایمیل برای هر کدام بنویسید و از آن ها درخواست لینک کنید.

 نمونه ایمیلی که می توانید ارسال کنید:

سلام. من فلانی از سایت …….. هستم.

وقتی سایتتان را بررسی می کردم متوجه شدم به این پست……… بک لینک داده اید. این مطلب بسیار جذاب است اما من منبع کامل تری جمع آوری کرده ام  که مطمئنم مخاطبانتان بیشتر دوستش خواهند داشت.  لطفا مطلب مرا بررسی کنید و اگر دوست داشتید به آن لینک بدهید.

با احترام

به خاطر داشته باشید که شما می توانید برای این فرآیند از قالب های ایمیلی مختلفی استفاده کنید. این الزاما ایده جدیدی نیست و بیشتر افراد از ان استفاده می کنند. به عنوان مثال من سعی می کنم قالب های ایمیلی را بر اساس تجربه و کارکردش انتخاب کنم. خوب حالا که با روند کلی کار آشنا شدید می توانید به هر کدام از ایمیل هایی که جمع آوری کرده اید پیام بدهید و از آن ها بخواهید به منبع تان لینک بدهند.  شاید مجبور شوید کمی فهرست ایمیلی تان را تغییر دهید. شاید ایمیل های متفاوت نتایج متفاوتی برایتان داشته باشد. نکته اصلی این است که زیاد وسواس به خرج ندهید. شما باید این ایمیل ها را ارسال کنید و بک لینک به دست آورید.

  1. افرادی که بهشان پیام داده اید را دنبال کنید:

خوب حالا به مرحله چهارم فرآیند کسب بک لینک رسیده ایم.

09 چگونه در 5 گام بک لینک های با کیفیت رایگان به دست آوریم؟

فهرست ایمیلی اولی که ارسال کردید را به خاطر دارید؟ متاسفانه ۹۸ درصد یا حتی بیشتر  موارد ، بار اولی که برایشان ایمیل فرستادید نادیده تان می گیرند. این موضوع بدین معنی است که باید حداقل یک بار دیگر بهشان پیام بدهید. به من اعتماد کنید. ارسال این ایمیل ها می تواند در بیشتر موارد مفید باشد. اما بهتر است این روند را محتاطانه انجام دهید تا مشکلی برایتان پیش نیاید. خوب تا به اینجای کار فرض کردیم صاحبان سایت ها بدون درخواست هزینه به شما لینک می دهند اما گاهی از اوقات افراد برای اینکه لینکتان را در سایت بگذارند تقاضای پول می کنند. برخی ها ممکن است ۱۵۰ هزار تومان بابت یک لینک پول دریافت کنند و برخی ها هم تقاضای بک لینک می کنند. من خودم به این درخواست ها پاسخ منفی می دهم چون دوست ندارم قوانین گوگل را نقض کنم.  همانطور که قبلا نیز گفتم گوگل دوست ندارد ما بک لینک بخریم. گوگل دوست ندارد در حلقه تبادل بک لیک بیفتیم.  گوگل به دنبال بک لینک های طبیعی است که با انتشار محتوای ارزشمندی که افراد می خواهند به آن لینک بدهند به دست می آید. به همین خاطر بهتر است به فرآیند طبیعی کسب بک لینک پایبند باشید. شما به بک لینک های طبیعی نیاز دارید نه پولی. اگرچه خرید بک لینک می تواند وسوسه کننده باشد اما اینجا همان جایی است که تکنیک های کلاه سیاه سئو آغاز می شود. ورود به این حوزه سایتتان را نابود می کند.

  1. فرآیندتان را مقیاس بندی کنید:

دو ابزار مختلف وجود دارد که می توانید از آن ها برای مقیاس بندی فرآیند لینک بیلدینگ استفاده کنید. در این بخش می خواهیم چند مورد را با هم بررسی کنیم.

 ابزار Hunter.io:

این ابزار به شما کمک می کند آدرس های ایمیلی که قبلا درباره شان حرف زدیم را پیدا کنید. این کار باعث می شود در زمانتان صرفه جویی کنید و به شدت توصیه می شود.

ابزار Mail Shake:

این ابزار هم می تواند سیستم ترکیب ایمیل خودکاری برایتان باشد. این گزینه بهتان اجازه می دهد قالب ها، نام سایت و آدرس ایمیلی شان را وارد کنید. سپس کمکتان می کند به افراد ایمیل دهید. در این شرایط دیگر لازم نیست به صورت دستی ایمیل ها را وارد کنید . همچنین به کمک این ابزار می توانید ایمیل هایی که باز شده اند را پیگیری نمایید. این کار کمکتان می کند اتفاقاتی که رخ می دهد را رصد کنید. اگر می خواهید به تلاش هایتان جهت بدهید این ابزار را به شدت توصیه می کنم.

 

دو روش برای مقیاس بندی لینک بیلدینگ:

دو سیستم مختلف هست که من به افرادی که می خواهند این فرآیند را آغاز کنند و ترافیک و سئوشان را بهتر نمایند توصیه می کنم. یکی از سیستم ها نیازمند دادن پول به یک شرکت است تا برایتان بک لینک به دست آورند  و دیگری سیستم آموزشی است که کمکتان می کند این فرآیند را خودکارسازی کنید.

سایت ReachCreator.com:

این سایت یکی از شرکت های لینک بیلدینگ در انگلستان است که من چندین بار با آن ها کار کرده ام و روند کاری شان را دوست دارم. به ازای هر ۱۰ لینکی که برایتان کسب می کنند ۲۳۵۰ دلار پول می گیرند. این هزینه ممکن است کمی زیاد به نظر برسد اما شما باید بدانید که آن ها همه این فرآیند را برایتان انجام می دهند. آن ها کار جستجو و تحقیق را انجام می دهند و برایتان بک لینک های معتبر به دست می آورند. این روش یکی از تکنیک های کلاه سفید است و به معنای خرید بک لینک نیست.  من خودم ۷۵۰۰ دلار به این شرکت پرداخت کرده ام و می توانم قاطعانه بهتان بگویم که یک سرویس عالی است.

 روش لینک بیلدینگ آسمان خراش:

 اگر بودجه کافی برای استفاده از سایت های ارائه دهنده خدمات بک لینک را ندارید و نمی توانید از پس هزینه شان بر بیایید می توانید از رویکرد شخصی تری استفاده کنید . برای اینکار یکی از سایت ها (http://milesbeckler.com/backlinks ) به شما آموزش می دهد چگونه این فرآیند را اجرا کنید. این سایت ۴۰ ویدئوی آموزشی دارد که به صورت گام به گام فرآیند کسب بک لینک را نشانتان می دهد. روش آسمان خراش برای کسب بک لینک به شما نشان می دهد چگونه صدها ایمیل برای ارسال پیدا کنید.  همچنین قالب های مختلفی را در اختیارتان می گذارد. شما می توانید از این قالب ها برای مدیریت فرآیند کسب بک لینک استفاده کنید و آن را تسریع نمایید.  حتی می توانید این قالب های ایمیلی را به ابزار Mailshake وصل کنید و کل فرآیندتان را به سادگی و به آسانی اجرا نمایید.  این یک دوره آموزشی عالی است  اما اگر می خواهید فرآیند لینک بیلدینگ را خودتان انجام دهید باید با ابزارها هم آشنا باشید تا بتوانید در زمان و تلاشتان صرفه جویی کنید.  من از این فرآیند نتایج بسیار عالی به دست آوردم. همین حالا هم از این دوره آموزشی بهره می برم.  اگر تیم بزرگی در اختیار ندارید باز هم می توانید از چنین دوره های آموزشی بهره ببرید و دانش خود را بیشتر کنید. این دوره آموزشی به شما نشان می دهد چگونه می توانید صدها یا حتی هزاران ایمیل را در یک هفته ارسال کنید.

 ابزارهای تحقیق بر روی بک لینک ها:

همانطور که می دانید ابزارهای زیادی برای تحقیق بر روی بک لینک ها وجود دارد که شما می توانید از هر کدام که دوست داشتید استفاده کنید. اما در ادامه سه مورد از محبوب ترین ابزارها را برایتان معرفی می کنم. هر کدام از این ابزارها مزایای منحصر به فرد خود را دارند.

 

ابزار Ahref:

Ahrefs یکی از ابزارهایی است که می توانید به کمک آن ترافیک جستجویتان را بیشتر کنید، رقبایتان را بررسی نمایید و محتوای موجود در نیچ تان را مانیتور کنید.  شما تنها با ۷ دلار می توانید ۷ روز از آن به صورت آزمایشی استفاده کنید.  در این ابزار قابلیت هایی همچون تجزیه و تحلیل رقبا، تحقیق بر روی کلمات کلیدی، تحقیق بر روی بک لینک ها، تحقیق بر روی محتوا، بررسی رتبه ها، مانیتورینگ وب و غیره را می توانید داشته باشید.

 ابزار Semrush:

این سایت جوایز متعددی را از آن خود کرده است. به کمک این سایت می توانید بک لینک ها را تجزیه و تحلیل کنید و اطلاعات مربوط به خلا بک لینک را به دست آورید. این ابزار سایت شما را بررسی می کند و اطلاعاتی درباره سئوی داخلی بهتان می دهد. Semrush به شما اجازه می دهد برندتان را مانیتور کنید و گزارش سفارشی از آن بگیرید. اینکار اطلاعات زیادی درباره بک لینک ها بهتان می دهد.

ابزار Keyword Finder:

این سایت به شما اجازه می دهد به ابزارهایی دسترسی داشته باشید که در فرآیند لینک بیلدینگ به دردتان می خورند:

  • تحقیق بر روی کلمات کلیدی
  • تجزیه و تحلیل صفحه نتایج جستجو
  • پیگیری رتبه بندی ها
  • تجزیه و تحلیل بک لینک ها
  • تجزیه و تحلیل سایت

این ها همچنین نسخه های رایگان برای پژوهش کلمات کلیدی را هم ارائه می کنند که می توانید از این قابلیت برای انجام ۵ جستجو در روز استفاده کنید. قابلیت خیلی خوبی است. این گزینه یکی از محبوب ترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی در اینترنت است اما ابزار دیگری هم برای تجزیه و تحلیل لینک های رقبا دارد که کمکتان می کند این فرآیند را به سطح بالاتری ببرید و راحت تر به لینک سازی بپردازید.

خوب همانطور که مشاهده کردید در این مقاله تلاش شد یک روش ۵ مرحله ای برای کسب بک لینک به شیوه درست آموزش داده شود. در بخش های مختلف به استفاده از تکنیک های کلاه سفید گوگل اشاره کردیم. حتی ابزارهای عالی را معرفی کردیم که به کمک آن ها می توانید مسیرتان را هموارتر سازید. اما هنوز یک نکته یا بهتر بگویم راز سر به مهری باقی مانده است. اگر یک عنصر ضروری و مهم را در این معادله نداشته باشید هیچ کدام از ابزارها یا خدمات لینک بیلدینگ کمکتان نخواهد کرد. واقعیت این است که همه چیز با یک محتوای عالی شروع می شود. محتوایی که بتواند ارزشی برای مخاطب داشته باشد و به شما کمک کند در اینترنت دیده شوید و البته پیدا شوید. اینجاست که همه چیز شروع می شود. شما به یک محتوای عالی نیاز دارید که به نیچ یا موضوع خاصی اشاره کرده باشید. اگر محتوای حماسی بر روی سایتتان نداشته باشید فقط هزینه، زمان و انرژی تان را در لینک بیلدینگ به هدر می دهید.

در چنین شرایطی شما هیچ چیز با ارزشی برای ارائه ندارید. محتوای حماسی به شما کمک می کند با گذشت زمان بک لینک جمع آوری کنید. این ها لینک های طبیعی هستند که نیازی به پرداخت پول هم ندارند.

 سخن نهایی :

خوب  در این مقاله سعی کردیم هر چیزی که به بک لینک سازی اصولی مربوط است را پوشش دهیم. اما نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که سئو یک فرآیند طولانی مدت است. در این فرآیند می توانید صبور باشید و تلاش کنید. اگر احساس می کنید زمان و انرژی کافی برای اینکار را ندارید بهتر است از شرکتی کمک بگیرید که در این زمینه تجربه و تخصص کافی را دارد . اگر برندتان را تازه راه اندازی کرده اید و بودجه زیادی در دست ندارید می توانید از همان مراحلی که در بالا بدان اشاره کردیم بهره ببرید. این مراحل قطعاً زمانبر هستند اما در نهایت کمکتان می کنند بهترین نتیجه را بگیرید. تولید محتوای حماسی را هم فراموش نکنید. اگر می خواهید موفقیت تان را در بازاریابی دیجیتال بیشتر کنید کسب بک لینک بهترین روش خواهد بود. صبور باشید و تلاش کنید. مطمئن باشید در نهایت جواب زحماتتان را خواهید گرفت.

 

امتیاز دهی شما به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  −  8  =  1

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان