طراحی سایت گردشگری سلامت

گردشگری سلامت

سفر برای درمان بیماری یک راه حل جدید نیست. سال های زیادی است که مردم سراسر دنیا به دنبال مقصدهایی هستند که می توانند خدمات و مزایایی را برای درمان بیماری آنها ارائه دهند. هنگامی که این افراد به کشور دیگر سفر می کنند، به رونق هر چه بیشتر بخش های گردشگری، درمانی، هواپیمایی، هتل ها، رستوران ها و مقاصد جذاب توریستی آن کشور کمک می کنند.

بنابراین با توجه به اهمیت این حوزه در افزایش درآمد ناخالص کشورها، باید با ارائه راه حل های گوناگون، افراد بیشتری را از سراسر دنیا برای دریافت این گونه خدمات از کشورمان تشویق کنیم. یکی از این راه حل ها طراحی سایت گردشگری سلامت است که در ادامه به بررسی اهمیت آن می پردازیم.

گردشگری سلامت و مزایای آن

در گردشگری سلامت، بیماران تلاش می کنند تا در خارج از کشور، درمان مناسب خود را پیدا کنند. به عبارت دیگر گردشگری پزشکی را می توان به عنوان فرآیند سفر به خارج از کشور محل اقامت، به منظور دریافت مراقبت های پزشکی تعریف کرد.

علاوه بر این که افراد برای درمان بیماری از کشورهای فاقد امکانات مناسب پزشکی به کشورهای توسعه یافته سفر می کنند. ما شاهد بیمارانی هستیم که برای دسترسی به خدمات درمانی با قیمت مناسب از کشورهای ثروتمندتر به کشورهای کمتر توسعه یافته سفر می کنند. کم هزینه بودن اقدامات پزشکی و محل اقامت و همینطور دسترسی به پروازهای ارزان از جمله عواملی است که آنها را به انتخاب این سفر مصمم می کند.

 

برای آگاهی بیشتر در مورد دیگر خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همین حالا با ما تماس بگیرید .

 

گردشگری در کنار درمان

مسافران خارجی می توانند در کنار دریافت خدمات پزشکی مقرون به صرفه، به گشت و گذار در مناطق جذاب گردشگری کشور مقصد بپردازند و از فرهنگ و سنت های آن کشور بازدید نمایند. در حقیقت این همان مساله ای است که واژه گردشگری را در مفهوم گردشگری پزشکی قرار می دهد.

افزایش روزافزون محبوبیت گردشگری سلامت، توجه سیاست گذاران، رسانه ها، شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری و پزشکان را به خود جلب کرده است. به طوری که بسیاری از کشورها می خواهند برای پیشرفت در این حوزه، خدمات درمانی با کیفیت بالا و با قیمت مناسبی را ارائه دهند.

متداول ترین درمان ها در گردشگری سلامت

متداول ترین نوع رویه های درمانی که بیماران در سفرهای گردشگری پزشکی دنبال می کنند عبارتند از: جراحی زیبایی، دندانپزشکی، پیوند عضو، جراحی قلب، جراحی ارتوپدی، درمان سرطان  و غیره است. با این وجود، انواع مختلفی از خدمات را می توان از طریق توریسم پزشکی، از درمان های اساسی گرفته تا انواع مختلف طب سنتی و جایگزین، به دست آورد.

گردشگری سلامت

ایران؛ مقصد جذاب گردشگری سلامت

ایران به عنوان کشور ارائه دهنده خدمات پزشکی با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه به عنوان یکی از مقصدهای جذاب گردشگری سلامت برای مردم کشورهای همسایه و حتی برخی از کشورهای اروپایی و ایالات متحده آمریکا تبدیل شده است. بیمارستان های ایران از پزشکان مشهور و امکانات عالی پزشکی برخوردار هستند. سالیانه تعداد زیادی از مردم دنیا برای انجام جراحی های پلاستیک/زیبایی، دندانپزشکی، جراحی چشم و …  به ایران سفر می کنند.

ترکیب منحصر به فردی از تجربه، امکانات و منابع طبیعی به موفقیت سیستم مراقبت های بهداشتی ایران کمک کرده است. بنابراین با توجه به پتانسیل بالایی که ایران در زمینه جذب توریسم پزشکی دارد، باید از این فرصت برای افزایش درآمد ناخالص کشور نهایت استفاده را برد.

بر همین اساس در این اینجا به یکی از راهکارهایی که حوزه دیجیتال و فناوری اطلاعات برای افزایش سود گردشگری سلامت ارائه داده است اشاره خواهیم کرد.

کسب سود بیشتر از صنعت گردشگری سلامت

افراد زمانی به درمان خارج از کشور فکر می کنند که در محل زندگی خود درمان قطعی و امیدبخشی برای بیماری آنها وجود نداشته باشد و یا نیاز به پرداخت هزینه های بسیار بالایی دارد که اصلا به صرفه نیست.

جهانگردی پزشکی نمایانگر یک پدیده جهانی و چند میلیارد دلاری است که پیش بینی می شود طی دهه آینده رشد قابل توجهی داشته باشد. با رشد جهانی در سفرهای پزشکی و ورود هر چه بیشتر کشورها به این بازار رقابتی باید به دنبال ایجاد مزیت رقابتی در میان سایر کشورهای ارائه دهنده تور پزشکی باشیم. بنابراین با فراهم آوردن یک بستر مناسب نظیر طراحی سایت گردشگری سلامت برای انعکاس موضوعات و پیشرفت های اخیر پزشکی در کشور و همینطور معرفی روش های درمانی جدید و جایگزین، می توان برای جذب هر چه بیشتر مشتریان از سراسر دنیا جهت دریافت خدمات پزشکی اقدام کرد.

گردشگری سلامت

شرکت های ارائه دهنده خدمات تور سلامت

شرکت های گردشگری زیادی در ایران و سایر نقاط جهان درحوزه گردشگری سلامت فعالیت دارند. آنها با معرفی بهترین خدمات بیمارستانی کشور خود و همینطور ارائه خدمات دریافت و تمدید ویزا برای بیماران، رزرو هتل و بلیط هواپیما، استخدام پرستار خصوصی برای بیماران و یا ارائه سفرهای فرهنگی در کنار درمان، اقدام به برگزاری تورهای چند روزه حوزه سلامت می کنند. آنها سعی می کنند طیف گسترده ای از خدمات و درمان های کم هزینه را در کنار سطح بالایی از کیفیت و امنیت، به مشتریان خود ارائه دهند.

علت افت پذیرش گردشگری سلامت

یکی از موانع اساسی در پذیرش گردشگری سلامت، عدم استفاده از استراتژی های مناسب بازاریابی به منظور ایجاد امکان ارزیابی و مقایسه کیفیت و هزینه خدمات گردشگری پزشکی برای بیماران خارجی است. در واقع زمانی که جایی برای ارائه تبلیغات مناسب خدمات گردشگری و مراقبت های پزشکی شما وجود نداشته باشد و یا مردم کشورهای دیگر به راحتی نتوانند با زبان خودشان به آن دسترسی داشته باشند، قطعا درک مناسبی از کیفیت خدمات شما به دست نخواهد آورند. به این ترتیب احتمالا به سمت رقبای شما که در این زمینه بیشتر فعالیت داشته اند جذب می شوند. داشتن یک وب سایت گردشگری سلامت حرفه ای و چند زبانه گام موثری در پیشبرد اهداف جذب توریسم پزشکی خواهد بود.

لزوم طراحی سایت گردشگری سلامت

بیش از نیمی از بیمارانی که به دنبال درمان هستند، روند درمانی خود را با یک جستجوی آنلاین ساده در اینترنت شروع می کنند.  برای هدف قرار دادن بیماران خارجی که به خدمات و مهارت های ارائه شده توسط شما نیاز دارند، در گام اول به طراحی یک سایت سفارشی در حوزه گردشگری سلامت و پزشکی احتیاج دارید. این سایت باید بتواند به چندین زبان دنیا و از طریق ویدئو و عکس های با کیفیت کلیه خدمات، مهارت ها و تخصص تیم شما را به مردم سراسر جهان نشان دهد. وب سایت شما باید اطلاعات خاصی درباره حوزه های تخصصی شما ارائه دهد. همچنین نشان دادن اسنادی برای اثبات مهارت های کادر درمانی همکاری کننده با شما نیز لازم است. ارائه مشاوره آنلاین هم یکی از مزیت های اصلی سایت شما نسبت به دیگر رقبای این حوزه است و می تواند بیماران زیادی را از سراسر جهان برای دریافت خدمات گردشگری پزشکی شما ترغیب کند.

طراحی سایت گردشگری سلامت در آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو

طراحی یک وب سایت خلاقانه و حرفه ای در حوزه گردشگری سلامت را از تیم آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو بخواهید. این شرکت از به روز ترین گرایش های مورد نیاز در طراحی سایت و اپلیکیشن گردشگری سلامت آگاه است. اگر به دنبال شروع کار جدید در حوزه گردشگری پزشکی و کسب و کار خود هستید و یا می خواهید وب سایت در حال اجرای خود را تقویت و مدیریت کنید، بهیدو به شما کمک می کند تا تجارت خود را به سطح بالایی از فناوری دیجیتال مجهز کنید و خدمات خود را به صورت آنلاین به سراسر دنیا معرفی نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

ویژگی های طراحی سایت گردشگری سلامت در بهیدو

آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو به شما کمک کند تا ترکیب کاملی از تمام عناصر طراحی، تصاویر و فیلم ها را که می تواند باعث تبلیغ موثر کسب و کار شما و جذب گردشگران سلامت خارجی شود، در سایت خود تجربه کنید. ما می دانیم که چگونه می توان یک طراحی سایت گردشگری سلامت جذاب، کاربر پسند، ریسپانسیو و بهینه برای موتورهای جستجو را ایجاد کرد تا کسب و کار شما به راحتی و بدون دردسر ارتقاء یابد.

گردشگری سلامت

معرفی کلیه خدمات شما در سایت گردشگری سلامت بهیدو

برخی از بخش های مهمی که در سایت یا اپلیکیشن گردشگری سلامت طراحی شده توسط شرکت بهیدو لحاظ می شود، عبارتند از:

  • معرفی خدمات تور گردشگری سلامت
  • معرفی مراکز درمانی
  • معرفی پزشکان متخصص
  • امکان تغییر زبان سایت به زبان های عربی، انگلیسی، ترکی و روسی
  • گالری عکس و فیلم مرتبط با خدمات
  • امکان مشاوره آنلاین
  • معرفی محل اقامت به همراه رزرو هتل
  • رزرو بلیط هواپیما
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ارائه تورهای گردشگری شهری
  • استخدام مترجم

به این ترتیب گردشگران حوزه سلامت از طریق اطلاعات درج شده در سایت و اپلیکیشن شما از تمامی اطلاعات لازم در خصوص امکانات و هزینه خدمات مرتبط با اقامت و درمان که توسط شما ارائه شده است، مطلع می گردند. این سایت همچنین امکان پرداخت هزینه به صورت آنلاین از طریق حساب ارزی را میسر می کند. علاوه براین رزرو، تماس تلفنی و پرداخت حضوری نیز امکان پذیر است.

بهیدو در کنار طراحی سایت و اپلیکیشن خدمات آنلاین گردشگری سلامت، اقدام به ارائه بهترین خدمات سئو و همینطور تبلیغات آنلاین در بازارهای هدف جهت بازاریابی آنلاین موثر را نیز فراهم کرده است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1  +  6  =  

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان