برای هر کسب و کاری طراحی یک سایت حرفه ای، هوشمندترین مسیر برای موفقیت بیشتر است. حضور آنلاین در وب می تواند به شما کمک کند تا مشتریان بیشتری پیدا کنید. اگر به فکر راه اندازی یک وب سایت برای کسب و کار خود هستید، یکی از اولین سؤالاتی که احتمالاً به ذهن شما می رسد در مورد هزینه طراحی سایت است. پاسخ به این سوال به اهداف شما برای طراحی سایت بستگی دارد. در واقع هزینه طراحی سایت با توجه به رویکرد و نیاز شما در کسب و کارتان متغیر است. مثلا اگر به دنبال طراحی یک سایت پیچیده و سفارشی هستید قطعا باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. چرا که یک طراحی سایت ارزان معمولا از امکانات و عملکرد بالایی برخودار نیست و یا هزینه طراحی سایت معمولی با هزینه طراحی سایت فروشگاهی متفاوت است.

اما یکی دیگر از موارد مهم در تعیین قیمت طراحی سایت ، تفاوت بین ظاهر سایت و عملکرد آن است. یک ظاهر خوب وب سایت صرفا نمی تواند نشان دهنده یک سایت عالی باشد، بلکه عملکرد یک سایت در کنار ظاهر آن بسیار مهم است. بنابراین قبل از اینکه به فکر طراحی سایت خود باشید، باید بفهمید که برای انجام چه کارهایی به آن نیاز دارید.

در ادامه به ویژگی هایی که در تعیین قیمت طراحی سایت موثر هستند می پردازیم. اگر درک بهتری از عوامل تأثیرگذار بر قیمت طراحی وب سایت داشته باشید بهتر می توانید برای سفارش یک سایت مناسب تصمیم گیری کنید.

  • هزینه طراحی سایت

تشخیص اینکه کدام طراحی سایت هزینه بیشتری دارد، فقط با دیدن ظاهر آن امکان پذیر نیست. بلکه امکانات یک وب سایت نقش مهمی در تعیین قیمت طراحی سایت دارند. به طور کلی برای ساخت وب سایت سه راه اصلی وجود دارد که عبارتند از:

  • طراحی سایت با قالب های آماده وب
  • طراحی سایت کاملا اختصاصی (کدنویسی اختصاصی)
  • طراحی سایت نیمه اختصاصی

بنابراین اینکه شما کدام روش را انتخاب کنید تأثیر زیادی در قیمت طراحی سایت شما خواهد داشت. به عنوان مثال، ایجاد سایت با قالب های آماده وردپرس هزینه زیادی ندارد. اما چنین وب سایتی مسلما به تنهایی کارایی چندایی برای کسب و کار شما نخواهد داشت. در طراحی سایت ارزان با قالب وردپرس شما باید هزینه میزبانی، تم ها، پلاگین ها و حتی خدمات کمی حرفه ای تر را پرداخت کنید تا سایت شما قابل استفاده باشد.

اگر به دنبال امکانات بیشتر برای فروش اینترنتی از طریق وب سایت و همینطور بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو هستید، باید از خدمات طراحی سایت اختصاصی یا نیمه اختصاصی استفاده کنید. در این صورت باید با توجه به آپشن های مورد نیاز، هزینه بیشتری پرداخت نمایید. به طور کلی برای یک حضور موفق در اینترنت شما به چند چیز اساسی نیاز دارید. قیمت طراحی سایت به موارد زیر بستگی دارد:

  • هزینه ثبت دامنه
  • هزینه دریافت گواهی SSL و تامین امنیت سایت
  • هزینه میزبانی وب (هاست)
  • هزینه طراحی وب
  • هزینه نصب پلاگین های سفارشی
  • هزینه سئو و بهینه سازی سایت
  • هزینه پشتیبانی و بروزرسانی وب سایت

در ادامه در خصوص هر کدام از این هزینه ها بیشتر توضیح خواهیم داد.

هزینه طراحی سایت اصفهان

  • هزینه دامنه برای وب سایت چقدر است؟

نام دامنه یا دامین اولین چیزی است که برای داشتن یک وب سایت حرفه ای به آن نیاز دارید. نام دامنه شما همان چیزی است که در URL نشان داده می شود (مانند “behido.com“).  افراد از طریق نام دامنه شما وارد وب سایت می شوند. انتخاب یک نام دامنه خوب ضروری است. زیرا برای وب سایت شما یک هویت آنلاین ایجاد می کند. یک نام دامین خوب ضمن کمک به رشد نام تجاری شما، در بین بازدیدکنندگان سایت و مشتریان بالقوه نیز اعتبار ایجاد می کند.

شما باید در ابتدا نام مورد نظر برای دامنه خود را در سایت فروش دامنه جستجو کرده و در صورتی که قبلا این نام به ثبت نرسیده باشد آن را خریداری نمایید. هزینه دامین با توجه به پسوند آن که می تواند یکی از پسوند های org ، net، com ،info  و IR  باشد متغیر است. پسوندهای بین المللی رایج عموما از قیمت بالاتری برخوردار هستند. دامنه IR قابلیت ثبت برای شهروندان ایران را دارد و نسبت به پسوندهای بین المللی از قیمت مناسب تری برخوردار است.

علاوه بر هزینه ثبت نام اولیه، هزینه دیگری نیز جهت تمدید سالانه از شما دریافت می گردد. شما همچنین می توانید دامین خود را از میان برخی دامنه های معروفی که قبلا خریداری شده و هم اکنون در معرض فروش قرار گرفته است انتخاب کنید. البته این دامنه ها را باید با توجه به قیمتی که مالک برای آن در نظر گرفته است خریداری کنید و عموما از قیمت بالایی برخوردار هستند.

  • هزینه دریافت گواهی SSL چقدر است؟

یک گواهی SSL با محافظت از انتقال داده های حساس در وب سایت، از امنیت اطلاعات شرکت شما و همچنین بازدید کنندگان سایت شما محافظت می کند. مانند نام دامنه شما ، گواهی SSL شما نیز در URL قابل نمایش است و کاربران می توانند آن را مشاهده کنند. اگر وب سایتی دارای گواهی SSL معتبر باشد ، URL آن با “https” و نه “http” نمایش داده می شود. همچنین در سمت راست URL خود، یک قفل نیز مشاهده خواهید کرد. اگر روی این قفل کلیک کنید ، منویی با اطلاعات گواهی نشان داده می شود.

در چشم انداز دیجیتال امروز، کاربران مقدار بسیار زیادی از اطلاعات حساس را به صورت آنلاین به اشتراک می گذارند. از درج اطلاعات کارت اعتباری آنها هنگام خرید محصول گرفته تا ارائه نام و ایمیل آنها هنگام ثبت نام در خبرنامه. بنابراین اگر وب سایت شما غیرقابل اعتماد به نظر برسد، مصرف کنندگان با آن تعامل پیدا نمی کنند که این به ضرر کسب و کار شما خواهد شد. همچنین برخی مرورگرها مانند Chrome به کاربران درمورد کلیک بر روی سایت های بدون گواهی SSL هشدار می دهند.

شما باید به منظور برخورداری از امنیت مطلوب در حوزه دیجیتال مارکتینگ ، برای دریافت گواهی SSL اقدام کنید. این کار معمولا توسط شرکت طراح وب سایت انجام می شود. اگر گواهینامه SSL را به صورت پولی دریافت کنید، اغلب با سطح امنیت بالاتر، ضمانت بالاتر و سطح رمزگذاری پیشرفته تر همراه است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو تماس بگیرید.

  • هزینه میزبانی وب سایت چقدر است؟

میزبانی سرویسی است که به کاربران اینترنتی امکان دسترسی به وب سایت شما را می دهد. یک میزبان وب فضایی را در سرور خود برای سایت شما فراهم می کند و به افراد سراسر دنیا امکان مشاهده آن را می دهد. مانند نام دامنه و گواهینامه SSL شما ، میزبانی وب نیز از فاکتورهای پیش پرداخت و مستمر در هزینه وب سایت است.

برای تعیین قیمت طراحی سایت ، پس از اینکه نام دامنه خود را پیدا کردید، نوبت به میزبانی وب می رسد. انواع مختلفی از سرورها برای میزبانی وب سایت شما وجود دارد که هزینه آنها با توجه به ویژگی و موقعیت متفاوت است. خدمات پشتیبانی، امنیت و سرعت از ویژگی های مهم یک هاست خوب است.

میزبانی وب سایت بر زمان بارگذاری صفحه و بر گسترش وب سایت شما تأثیر می گذارد. بنابراین حتما سعی کنید از یک ارائه دهنده میزبان معتبر، هاست خود را تهیه نمایید. اگر به دنبال یک هاست ارزان هستید ما به شما استفاده از یک میزبان وب مشترک را پیشنهاد می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر از انتخاب یک هاست با کیفیت این مقاله را مطالعه نمایید.

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

  • هزینه طراحی سایت چقدر است؟

همه دوست دارند یک وب سایت زیبا، حرفه ای و پر سرعت داشته باشند. هزینه طراحی سایت با توجه به اینکه سایت شما از یک قالب سفارشی سازی شده برخوردار باشد و یا یک قالب ساده و معمولی از پلتفرم های معروف وردپرس یا جوملا ، متفاوت است. در صورتی که از قالب های آماده استفاده نمایید باید هزینه کمتری برای طراحی سایت بپردازید. اما اگر این قالب ها پاسخگوی نیاز و سلیقه شما نباشند طراحان وب سایت یک قالب اختصاصی را برای شما طراحی می کنند. برای ساخت قالب های اختصاصی به دانش برنامه نویسی نظیر زبان ASP.Net نیاز است. با توجه به امنیت و کارایی چندین برابر این سایت ها می توان نتیجه گرفت هزینه ساخت قالب های اختصاصی عموما بالاتر می باشد.

در صورتی که طراحی سایت خود را به برنامه نویسان و طراحان با تجربه و با دانش بالا بسپارید قطعا برای یک عمر از یک وب سایت حرفه ای پرسرعت و ایمن برخوردار خواهید شد. بنابراین توصیه می کنیم فریب وعده های طراحی سایت با نازل ترین قیمت ( زیر ۱ میلیون تومان) را نخورید. چرا که این سایت ها بعد از راه اندازی قطعا با مشکلات متعددی نظیر ظاهر بی کیفیت، سرعت پایین و گاها خطاهای برنامه نویسی همراه هستند و به این ترتیب شما را به اهداف بزرگ کسب و کارتان نمی رسانند.

  • دیگر ویژگی های تاثیر گذار در هزینه طراحی سایت

امکان اتصال به شبکه های اجتماعی

ریسپانسیو بودن طراحی سایت

طراحی حرفه ای سایت ( طراحی اختصاصی آیکون ها، لوگو، اسلایدر، عکس و …)

تعداد صفحات وب سایت و …

هزینه طراحی وب سایت

  • هزینه نصب پلاگین های سفارشی چقدر است؟

اگر در وب سایت خود به پلاگین های سفارشی (افزونه ها) نیاز داشته باشید طراحان وب سایت آن پلاگین ها را به قالب وب سایت شما اضافه می نمایند. برای مثال ممکن است بعد از مدتی بخواهید یک فروشگاه اینترنتی را به وب سایت خود اضافه نمایید. در این صورت باید از یک متخصص بخواهید که پلاگین مربوط به درگاه پرداخت اینترنتی را به وب سایت شما اضافه نماید. هزینه نصب و راه اندازی پلاگین ها در وب سایت متفاوت است. برای اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید.

  • هزینه سئو و بهینه سازی سایت چقدر است؟

مبحث سئو در هزینه طراحی سایت بسیار اهمیت دارد. سئو و بهینه سازی وب سایت باعث می شود که بازدید سایت شما در گوگل افزایش یابد که در نتیجه آن افراد زیادتری که به دنبال خرید محصولات شما هستند، به سوی سایت شما هدایت می شوند. به عبارت دیگر سئو در بازاریابی اینترنتی بسیار مهم است. افراد موفق در کسب و کارهای اینترنتی هزینه ای که برای سئو و بهینه سازی سایت  پرداخت می شود را به عنوان یک سرمایه گذاری تلقی می کنند. خدمات سئو شامل بهبود سئوی گوگل از طریق بهبود سئوی داخلی، بهبود سئوی خارجی، بهبود سئو برای کلمات کلیدی و … می باشد.

  • هزینه پشتیبانی و بروزرسانی وب سایت چقدر است؟

پشتیبانی دائمی از وب سایت برای هر کسب و کاری که به تازگی و یا قبلا یک وب سایت ایجاد کرده و نگاه بلند مدتی به کسب و کار خود دارد بسیار حائز اهمیت است. هزینه پشتیبانی مربوط به هزینه های تولید محتوا، بروز رسانی سایت و کلیه خدمات پشتیبانی و پاسخگویی بعد از طراحی سایت می باشد. اگر شما فرصت کافی جهت تهیه مطالب جذاب، بهینه سازی شده و کاربردی برای سایت خود را ندارید، می توانید این کار را به تیم کارشناسان با تجربه تولید محتوا بسپارید. هزینه های مربوط به پشتیبانی و بروز رسانی سایت به صورت دوره ای (ماهیانه یا سالیانه) دریافت می گردد.

هزینه طراحی وب در آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو

از دید کاربران و همچنین موتورهای جستجو ، طراحی وب بسیار مهم است. طراحی وب نه تنها به تصاویر وب سایت شما بلکه به قابلیت استفاده از سایت شما نیز توجه دارد. از طرفی Google و سایر موتورهای جستجو به عملکرد و طراحی سایت شما اهمیت می دهند. زیرا آنها می خواهند نتایج مرتبط و بهترین عملکرد آنلاین را در اختیار کاربران قرار دهند. طراحی سایت ارزان که با سرعت وب سایت کند و معمولا غیرقابل استفاده همراه است، قطعا در بالای نتایج جستجو نمایش داده نخواهد شد. بنابراین اگر به سایتی نیاز دارید که کیفیت محصولات و خدمات شما را به خوبی نشان دهد، حتما با یک طراح برجسته وب مشورت نمایید.

فراموش نکنید در بازار آنلاین امروز، سرمایه گذاری در بخش دیجیتال مارکتینگ برای شرکت ها بسیار مهم است. این بخش بازاریابی شامل استراتژی های آنلاینی است که قابلیت مشاهده آنلاین شما را بهبود می بخشد. بنابراین پس از طراحی سایت، شما باید به دنبال راه هایی برای افزایش بازدید سایت و در نتیجه تبدیل و درآمد بیشتر باشید. برای اطلاع از تعرفه ها و سایر عوامل موثر در هزینه طراحی سایت و خدمات پشتیبانی از سایت می توانید با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو تماس بگیرید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5  +  5  =  

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان