راهنمای کامل تبلیغات در اینستاگرام

راهنمای کامل تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات موفقیت آمیز در اینستاگرام کار خیلی سختی نیست ، چرا که کاربران از قبل آماده ی خرید در این سیستم عامل محبوب هستند ، به ویژه در حال حاضر که پست های “قابل خرید” با رشد بی سابقه ای رو به رو بوده است. با این حال برای انجام فعالیت های مدیریت اینستاگرام به صورت حرفه ای و پر بازده باید از تمام نکات لازم مطلع باشید. راهنمای کامل تبلیغات در اینستاگرام می تواند راهکارهای جدیدی را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهد. پس فرصت را از دست ندهید و همین الان با مطالعه این مقاله نکات لازم برای موفقیت بیشتر در فروش آنلاین را بیاموزید!

فراموش نکنید تبلیغات اینستاگرام ، ابزاری اساسی برای هر بازاریاب شبکه های اجتماعی است. اگر به تازگی مدیریت اینستاگرام یک پیج تجاری را در دست گرفته اید اصلا نگران نباشید. چرا که در این پست ، قرار است ما همه چیزهایی که می خواهید در مورد نحوه تبلیغات در اینستاگرام بدانید را بررسی می کنیم. با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همراه باشید.

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

تبلیغات اینستاگرام شامل پست ها یا داستان هایی می شود که یک کسب و کار برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود در اینستاگرام منتشر می کند. علاوه بر این اینستاگرام ابزارهای مختلف دیگری را نیز برای بازاریابی و تبلیغات در این فضا در اختیار کاربران خود قرار داده است. برای مثال شما می توانید حتی از دکمه تماس برای هدایت ترافیک به سمت خرید محصول خود استفاده کنید.

به این ترتیب اینستاگرام چندین قالب تبلیغاتی را به شما ارائه می دهد و شما می توانید بر حسب نیاز و دانش خود از مزایای آنها بهره مند شوید. برخی از انواع رایج تبلیغات اینستاگرام عبارتند از: داستان های تبلیغاتی ، تبلیغات از طریق انتشار عکس ، تبلیغات ویدئویی، تبلیغات IGTV و غیره. هر کدام از این آپشن ها برای اهداف مختلف تجاری قابل استفاده هستند.

علاوه بر این کسب و کارهای آنلاین می توانند از ویژگی های دیگر اینستاگرام مانند افزودن فیلترهای عکس ، جلوه های ویدئویی و متن برای ایجاد تبلیغات سرگرم کننده و خلاقانه و جذب مشتری بیشتر استفاده کنند.

اگر به صورت حرفه ای در رشته مدیریت اینستاگرام در حال فعالیت هستید قطعا با تجهیزات مختلف اینستاگرام برای ارائه یک تبلیغ حرفه ای آشنایی دارید. در غیر این صورت می توانید با کارشناسان ما در بهیدو تماس بگیرید. همچنین در ادامه نکات جدیدی را برای تبلیغات بهتر در اینستاگرام به شما آموزش خواهیم داد.

چرا به تبلیغات اینستاگرام نیاز دارید؟

به طور کلی ، اینستاگرام سطح تعامل بسیار بالاتری را نسبت به سایر رسانه های اجتماعی ارائه می دهد. شما می توانید با استفاده از اینستاگرام تصویر بهتر و صمیمی تری از عملکرد داخلی شرکت خود به مشتریانتان نشان دهید. به عبارت دیگر تبلیغات با محوریت اینستاگرام می تواند به مشتریان شما تصویر بهتری از چیزی که هستید ارائه دهد.  هرچه کاربران ، شما را بیشتر بشناسند ، احتمال خریدشان بیشتر است.

چرا به تبلیغات اینستاگرام نیاز دارید؟

این رسانه اجتماعی برای اغلب کاربران سرگرم کننده و پر از شور و اشتیاق است و به همین خاطر مدت زمان زیادی را در آن می گذرانند. به این ترتیب از اینستاگرام می توانید برای ارائه محصولات یا خدمات به خوبی استفاده کنید. از همه مهم تر ، استفاده از بستر تبلیغاتی اینستاگرام نیز آسان است و عملکرد عالی آن به رشد مشاغل کوچک تر نیز کمک می کند. امکانات موجود در اینستاگرام دسترسی به کاربران هدف را برای مدیریت اینستاگرام تسهیل می کند و می تواند به طرز موثری در فروش آنلاین شما معجزه کند!

راهنمای کامل تبلیغات در اینستاگرام

مرحله شماره ۱: درباره رقبای خود تحقیق کنید.

قبل از شروع به ایجاد تبلیغات اینستاگرام خود ، باید مدتی را صرف تحقیق در مورد رقبا کنید. مثلا چه نوع تبلیغاتی را ارائه می دهند؟ آنها از چه فراخوان هایی استفاده می کنند؟ چگونه مخاطبان را با صفحه تجاری خود درگیر می کنند؟ یکی از بهترین راه ها برای انجام این نوع تحقیقات رقابتی بازدید از حساب اینستاگرام یک رقیب و کلیک بر روی وب سایت یا دیگر حساب های آنها است. در مرحله بعد ، به صفحه محصول آنها بروید و روی برخی محصولات خاص کلیک کنید. این یک روش عالی جهت الهام گرفتن برای کمپین تبلیغاتی اینستاگرام شما است!

مرحله شماره ۲: اهداف تبلیغاتی خود را پیدا کنید.

در اینستاگرام ، می توانید از یک یا چند اهداف تبلیغاتی زیر استفاده کنید. این اهداف بر روی نحوه بهینه سازی تبلیغات اینستاگرام و نحوه تأثیرگذاری شما تأثیر می گذارد.

  1. آگاهی از برند: معمولا رایج ترین هدفی است که در تبلیغات اینستاگرام یافت می شود. چرا که این رسانه اجتماعی مکان خوبی برای شروع فعالیت های بازاریابی شما است و موجب می شود تا افراد بیشتری با محصول و خدمات شما آشنا شوند.
  2. فروش محصولات: محصولات و خدمات خود را برای فروش به نمایش بگذارید.
  3. ۳. ایجاد ترافیک برای وب سایت: می توانید مخاطبان را از طریق کلیک کردن روی تبلیغ به وب سایت یا فروشگاه آنلاین خود هدایت کنید.
  4. ۴. ایجاد تعامل با مخاطبان: افراد بیشتری را مجبور کنید تا پست یا صفحه شما را ببینند و با آن درگیر شوند. تعامل با مخاطب در اینستاگرام شامل نظرات ، اشتراک ها ، پسندیدن ها و پاسخ رویدادها می باشد.
  5. ۵. نصب برنامه: می توانید افراد را به لینک نصب اپلیکیشن کسب و کار خود هدایت کنید.
  6. بازدید از ویدئو: با انتشار ویدئوهایی از محصولات و پشت صحنه خدمات و فعالیت های کسب و کار خود آگاهی از نام تجاری خود را افزایش دهید.

 مرحله شماره ۳: تبلیغات اینستاگرام خود را هدف گذاری کنید.

هدف گذاری تبلیغات اینستاگرام تلاش برای یافتن بهترین فرد برای بازدید از تبلیغات شماست.  برای مثال اگر جوراب های جالب با طرح های خاصی را می فروشید ، سعی کنید افرادی را که به احتمال زیاد محصولات شما را خریداری می کنند هدف قرار دهید.

شما می توانید برای رسیدن به هدف گذاری از ابزارهای مکان ، اطلاعات جمعیتی ، علایق ، رفتار و موارد دیگر در اینستاگرام استفاده کنید. هرچه تبلیغات شما برای مخاطب مناسب تر باشد ، شانس بیشتری برای فروش خواهید داشت.

تبلیغات اینستاگرام خود را هدف گذاری کنید.

مرحله شماره ۴: در تبلیغات اینستاگرام خود خلاقیت داشته باشید.

ساخت آگهی تبلیغاتی اینستاگرام شما بخشی از هنر و بخشی از علم است. قبل از شروع ، باید فکر کنید که هدف شما چیست ، به چه کسانی می خواهید برسید و اینکه چه نوع پیام و لحنی به دنبال کنندگان شما انگیزه می دهد تا با تبلیغ شما درگیر شوند. چهار نوع تبلیغات اصلی در  اینستاگرام وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید: تبلیغات به وسیله تولید محتوا و عکس ، تبلیغات به وسیله نمایش اسلاید، تبلیغات ویدیویی و تبلیغ در استوری.

مرحله شماره ۵: کمپین تبلیغاتی ایجاد کنید.

برای موفقیت در اینستاگرام باید کمپین بازاریابی قوی ایجاد کنید و یا در یک کمپین بازاریابی شرکت کنید. علاوه بر این شما باید کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود را در حین اجرا ویرایش و بهینه کنید! اگر تازه با تبلیغات اینستاگرام شروع می کنید ، تبلیغات خود را به مدیریت اینستاگرام حرفه ای بسپارید تا متناسب با نیازهای شما عمل کند.

چگونه یک بلاگر مناسب برای تبلیغ در اینستاگرام انتخاب کنیم؟

هنگام تصمیم گیری برای تبلیغات در صفحات و پیج های بلاگرهای اینستاگرامی مهم ترین سوالی که پیش می آید این است که چگونه یک بلاگر یا اینفلوئنسر مناسب را برای تبلیغ در اینستاگرام انتخاب کنیم؟ اگر به دنبال راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی با نتایج بی نظیر در اینستاگرام هستید باید به دنبال شخصی باشید که دقیقاً با مخاطبان هدف شما مطابقت داشته باشد.

بلاگرهایی که تعداد مخاطبان واقعی بسیار زیادی دارند مثلا چندین هزار نفر معمولا با فالوورهای خود ارتباط نزدیک تری برقرار می کنند. آنها اغلب به نظرات کاربران پاسخ می دهند، ویدئوهای زنده منتشر می کنند و همینطور سایر فعالیت های تعاملی را انجام می دهند که باعث ارتباط قوی تر با کاربران می شود.

 این باعث می شود تا کابران به آنها اعتماد کنند، به نظرات آنها گوش دهند و توصیه های آنها را برای خرید در نظر بگیرند. بنابراین پیدا کردن چنین بلاگرهایی که تعداد زیادی از مخاطبان هدف شما آنها را دنبال می کنند و درخواست تبلیغ از آنها باعث تحریک کاربران به خرید و در نتیجه افزایش تقاضا برای کالاهای شما می شود. البته هزینه تبلیغات در اینستاگرام برای بلاگرها با توجه به تعداد دنبال کننده های واقعی آنها متغیر است. اما پیش از هرچیز حتما از قانونی بودن فعالیت آنها و واقعی بودن مخاطبانشان مطمئن شوید.

تبلیغات در صفحات و پیج های بلاگرهای اینستاگرامی

چگونه میزان اثربخشی کمپین تبلیغاتی اینستاگرام را بررسی کنیم؟

طبق راهنمای کامل تبلیغات در اینستاگرام شما باید پس از هر همکاری با بلاگرها جهت تبلیغات، حتما گزارش های دقیقی را تهیه کنید که اطلاعاتی را در مورد میزان اثربخشی کمپین تبلیغاتی تان ارائه می دهد. چنین گزارشی باید بر اساس داده های زیر باشد:

  • تعداد دنبال کننده های بلاگر؛
  • میانگین تعداد لایک و کامنت زیر هر پست؛
  • میزان درگیری مخاطبان؛
  • نتایجی که به دست آمده است ( از جمله بررسی میزان افزایش حضور در پروفایل شما، افزایش فروش  و غیره. )

این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی آینده خود را بهتر سازماندهی کنید. همچنین به شما امکان می‌دهد بهترین بلاگرها را برای به دست آوردن نتایج بهتر انتخاب کنید.

مزایای کار با بلاگرها برای تبلیغات در اینستاگرام چیست؟

همانطور که می دانید امروزه دنیای رسانه های اجتماعی به یک فضای عالی برای بازاریابی آنلاین کسب وکارها تبدیل شده است. اما اگر می خواهید با موفقیت محصولات و خدمات خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید باید به دنبال موثرترین روش های تبلیغاتی باشید. یکی از روش های تبلیغاتی موثر در رسانه های اجتماعی تبلیغ از طریق بلاگرهای معروف و مورد اعتماد مردم است. در ادامه ی راهنمای کامل تبلیغات در اینستاگرام به مهم ترین مزایای این نوع تبلیغات اشاره می کنیم:

– مردم به دلیل علاقه مندی به زندگی بلاگرها قضاوت های آنها را قبول می کنند، به آنها اعتماد دارند و به توصیه های آنها گوش می کنند. بنابراین قطعا تبلیغات از طریق یک شخصیت معتبر در اینستاگرام می تواند به کلید موفقیت شما تبدیل شود.

– قیمت تبلیغات در بین بلاگرها در اینستاگرام بسیار متفاوت است. پیشنهادات از چند میلیون تومان تا چندصد هزار تومان وجود دارد. بنابراین، هر مشتری قادر خواهد بود گزینه به صرفه را برای تبلیغ کسب وکار خود پیدا کند.

– انواع فرمت ها برای همکاری با بلاگرها جهت تبلیغ محصول یا خدمات شما وجود دارد. آنها می توانند محصول شما را در قالب یک پست، یک استوری، یک ویدئوی زنده، یک مسابقه و روشهای دیگر به مخاطبانشان معرفی کنند که هر کدام روش ها می تواند تعرفه خاص خود را داشته باشد.

به این ترتیب پست های تبلیغاتی در صفحات برترین اینفلوئنسرها ابزار قدرتمندی در تبلیغات هستند. با کمک آنها می توان تصویر مثبتی از محصول ایجاد کرد و آن را به یک محصول پرفروش در بازار تبدیل کرد.

منبع: instamer.com

امتیاز دهی شما به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8  +  2  =  

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان