افزایش فالوور در اینستاگرام

افزایش فالوور در اینستاگرام

اگر به تازگی در حال راه اندازی یک تجارت آنلاین هستید، تصور اینکه چگونه می توانید محصول خود را با موفقیت بیشتری از طریق اینستاگرام بفروشید در وهله اول می تواند مشکل به نظر برسد. اما واقعا راه های افزایش فالوور در اینستاگرام چیست؟ حقیقت این است که افزایش فالوور در اینستاگرام و به دست آوردن هزاران فالوور کار آسانی نیست و نیاز به آگاهی از اصول و ابزارهای مدیریت اینستاگرام و پیروی از روش هایی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

همچنان با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده کلیه خدمات طراحی سایت ، خدمات مدیریت اینستاگرام ، خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی و خدمات سئو در اصفهان همراه باشید.

راه های افزایش فالوور در اینستاگرام چیست؟

قطعا هدف شما از راه اندازی یک پیج کاری در اینستاگرام این است که در یک بازه زمانی منظم، بازخورد بیشتری از صفحه ی اینستاگرام خود دریافت کنید و مخاطبان بیشتری را به دست آورید. بنابراین؛ اگر هم اکنون با مشکلاتی همچون فالوور کم، بازدید کم و فروش کم در اینستاگرام روبرو هستید؛ شما باید نحوه مدیریت اینستاگرام خود را تغییر دهید. همچنین برای افزایش فالوور در اینستاگرام به دنبال امتحان کردن این روش ها باشید:

  • از برچسب محصولات در پست های اینستاگرام خود استفاده کنید

استفاده از هشتگ های مرتبط در پست هایتان یک استراتژی موثر برای به دست آوردن مخاطبان جدید و افزایش فالوور در اینستاگرام است. این روش می تواند به شما کمک کند تا در نمایه اینستاگرام خود به تعامل بیشتری دست یابید. هشتگ گذاری بسیار موثر است زیرا به شما این امکان را می دهد تا محتواهای مشابه خود را دسته بندی کرده و آنها را راحت تر و سریع تر به اطلاع مشتریان برسانید.

راه های افزایش فالوور در اینستاگرام

انواع مختلفی از هشتگ وجود دارد که شما می توانید  برای جلب توجه مخاطبان و افزایش فالوور در اینستاگرام از آن استفاده کنید. این هشتگ ها عبارتند از:

– هشتگ های محصول:

این نوع هشتگ ها محصولات شما را توصیف می کند.

– هشتگ های فصلی و مناسبتی:

این هشتگ ها مخصوصاً برای جشنواره ها و مناسبت ها مورد استفاده قرار می گیرند.

– هشتگ برچسب جغرافیایی:

اگر می خواهید کار تجاری خود را در منطقه خاصی گسترش دهید، می توانید هشتگ برچسب جغرافیایی را انتخاب کنید.

– هشتگ های مخفف:

هشتگ های مخفف بیشتر در زبان انگلیسی پرکاربرد هستند. برای مثال هشتگ OOTD# به معنی لباس روز، بسیاری از کاربران با استفاده از این هشتگ لباس های روزانه خود را به اشتراک می گذارند، این هشتگ نیز یکی از هشتگ های پرطرفدار بازاریاب ها و کاربران است. شما می توانید با یک سرچ ساده در اینترنت هشتگ های مخفف بیشتری را پیدا کنید.

– هشتگ های عبارت مرتبط:

اگر می خواهید با ارگان های خاصی ارتباط برقرار کنید یا پیروان موجود خود را هدف قرار دهید، می توانید هشتگ های عبارتی مرتبط را انتخاب کنید.

– هشتگ های مارک دار:

استفاده از هشتگی که نشان دهنده نام تجاری شما باشد می تواند یک استراتژی موثر برای ارتقاء ارزش برند شما و رسیدن به مخاطب مورد نظر  باشد.

همچنین اگر مدتی است که در اینستاگرام مطلب ارسال می کنید و احساس می کنید با استفاده از هشتگ ها و کلمات کلیدی در پست های خود هنوز قادر به افزایش فالوور نشده اید اصلا نگران نباشید. سعی کنید از هشتگ و برچسب های مرتبط در استوری های اینستاگرام خود نیز استفاده کنید. هشتگ زدن در داستان های شما شانس دیده شدن توسط مخاطبانی را که آن هشتگ خاص را دنبال می کنند افزایش می دهد. برخی از هشتگ های معروف و پر بازدید در اینستاگرام عبارتند از:

# LUXURY

#LOVE

# INSTAGOOD

# PHOTOOFTHEDAY

# BEAUTIFUL

# HAPPY

مدیریت اینستاگرام و افزایش دنبال کننده

  • از فیلترهای اینستاگرام استفاده کنید

جهان به سرعت در حال تغییر است و تمرکز بیشتری بر روی موضوعات اجتماعی است. مردم عاشق تعامل با مارک ها و مشاغل گوناگون هستند. بنابراین سعی کنید از فیلترهای متنوع اینستاگرام برای افزایش فالوور های نمایه خود استفاده کنید. برخی از رایج ترین فیلترها عبارتند از: X-Pro II، Lo-fi، Amaro filter ، Rise و غیره. همچنین، برچسب های مختلفی وجود دارد که شما می توانید در موارد خاص مانند جشن ها و غیره آنها را انتخاب کنید.

  • از برچسب های جغرافیایی استفاده کنید

موقعیت جغرافیایی خود را در استوری ها و پست های اینستاگرام نشان کنید تا مخاطبان و مشتریان محلی شما افزایش یابند. شما می توانید با استفاده از برچسب های موقعیت مکانی به مخاطبان خود در مورد مکان فعلی خود و محصولات موجود در بازار محلی اطلاع دهید. با استفاده از برچسب گذاری جغرافیایی در مدیریت اینستاگرام مشاغل محلی می توانند با ارسال پست منظم به این فیدها و همچنین تعامل با پست های مشتریان احتمالی که از نظر فیزیکی در مجاورت آنها هستند، از برچسب های مکان ارزش بیشتری کسب کنند.

  • از محتوای ایجاد شده توسط مخاطبانتان استفاده کنید

از نظرات کاربران در مورد محصولات و خدمات شما که به صورت عکس، فیلم یا صدا تهیه شده است استفاده کنید. در واقع شما با نشان دادن افرادی که از محتوا و محصولات صفحه اینستاگرام شما در زندگی واقعی خود استفاده کرده اند می توانید رابطه قابل اعتماد تری با مخاطبانتان ایجاد می کند که به افزایش فالوور و رشد برند شما کمک می کند.

  • در زمان مناسب محتوای خود را در اینستاگرام پست کنید

هنگام ارسال مطالب خود در اینستاگرام، شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که چه زمان و تاریخی برای انتشار محتوا مناسب تر است؟ طبق آمار به دست آمده روزهای تعطیل مثل جمعه برای پست محتوا در اینستاگرام مناسب نیست. همچنین بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در روزهای هفته بین ۳ تا ۴ بعد از ظهر است.

شما همچنین می توانید از ابزارهای تحلیلی اینستاگرام برای یافتن زمانی که بیشتر دنبال کنندگان شما در اینستاگرام فعالیت دارند استفاده کنید. این استراتژی به افزایش فالوور و بازدید شما در اینستاگرام کمک می کند.

نشان کردن محصولات در پست ها و نوشتن جزئیات بیشتر در زیرنویس ها به شما این امکان را می دهد تا بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید و دنبال کنندگان خود را در نمایه اینستاگرام افزایش دهید.

استفاده از استوری اینستاگرام برای افزایش دنبال کننده

  • برای افزایش فالوور از Instagram Stories استفاده کنید

استوری ها می توانند به شما در افزایش فالوور در اینستاگرام کمک کنند. در واقع هر زمان که شخصی روی نمایه شما قرار می گیرد، با استفاده از استوری ها مدت کوتاهی برای متقاعد کردن وی جهت دنبال کردن خود خواهید داشت. شما می توانید از داستان ها برای نمایش ایده ها، پست ها، محصولات، خدمات و غیره استفاده کنید. در استوری اینستاگرام می توانید انواع مختلف محتوا را مانند عکس، فیلم، GIF، بومرنگ، فیلتر و غیره ارسال کنید و مخاطبان بیشتری را به دست آورید.

  • فالوور واقعی بخرید

در صورتی که یک تجارت نوپا هستید، می توانید از شرکت های ارائه دهنده خدمات مدیریت اینستاگرام کمک بگیرید و فالوور واقعی بخرید. خرید فالوور به شما کمک می کند تا در یک بازه زمانی کوتاه تر فالوورهای خود را افزایش دهید و فروشتان را به حداکثر برسانید.

کاربران به پیج های دارای فالوور بالا اعتماد بیشتری برای خرید خواهند داشت. بنابراین تا زمانی که فالوور پیج شما افزایش نیابد نمی توانید انتظار زیادی از فروش آنلاین خود داشته باشید. اگر به خدمات مدیریت اینستاگرام و خرید فالوور نیاز دارید با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو تماس بگیرید.

  • آخرین روندها را دنبال کنید

شما باید با آخرین روندها و محصولات پر مخاطب در اینستاگرام کاملاً آشنا باشید. برای افزایش فالوور در اینستاگرام شما باید آخرین مدها و سبک ها را در نمایه اینستاگرام خود نمایش دهید. این استراتژی شما می تواند منجر به جذب دنبال کنندگان بیشتر شود. برخی از محصولات پرفروش در اینستاگرام عبارتند از:

– محصولات زیبایی و مراقبت از پوست

– غذا و رستوران

– لوازم جانبی مد

– دکوراسیون منزل

– محصولات بهداشتی و تناسب اندام

  • از ویدئوی زنده و فیلم های IGTV استفاده کنید

ویدئوی زنده اینستاگرام و فیلم های IGTV کلیدهای اجرای یک استراتژی بازاریابی موفق هستند. با استفاده از اینستاگرام، می توانید از ویدیوهای Instagram Live و IGTV برای انتقال پیام خود یا نمایش هر ویژگی و به روزرسانی جدید محصولات به مخاطبان استفاده کنید.

برخی نکات دیگر برای افزایش فالوور در اینستاگرام

– یک نام تجاری قوی انتخاب کرده و از لوگو و تصویر متناسب با آن نام استفاده کنید.

– لینک وب سایت خود را به حساب اینستاگرام تان اضافه کنید.

– یک بیوگرافی چشمگیر در نمایه خود اضافه کنید که نشان دهنده تجارت شما باشد.

– با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و از آنها بازخورد بگیرید.

– به ایده ها و پیشنهادهای مختلف خلاقانه فکر کنید.

– به مناسبت های گوناگون کمپین و مسابقه برگزار کنید.

امتیاز دهی شما به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  −  4  =  5

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان