اگــــر بـــه دنبـــــال وبســـایتی چشـم نــواز و منـحصـــر به فــرد هستیـــد، استــفــاده از خـدمــــات طــــــراحــــی ســـایــت اخـتـــــصاصی هویت بــــرند خـــــود را ارتـقــــــــا دهیـــد و مشتـــــــریـــــــــــــــــان بیشــتــــــــــری جـــــــذب کـنـیـــــد.

طراحی سایت اختصاصی؛ بهتــرین انتخــاب هر کسب و کار

تا به حال پیش آمده از خود بپرسید چطور ممکن است برخی از کسب و کارها طی مدت زمان کوتاهی رونق پیدا کرده و تبلیغات گسترده انجام مدهند؟ دنیای امروزه عصر دیجیتال و ارتباطات آنلاین است که به تمامی افراد در هر نقطه از کره زمین این امکان را می‌دهد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. دنیای دیجیتال به سرعت در حال پیشرفت است و به همه ما این امکان را می‌دهد با دارا بودن دانش و تجربه کافی در این بستر برای خود یا کسب و کار خود فعالیت کنیم. یکی از بهترین راهکارها برای دیده شدن در تمامی حرفه‌ها طراحی سایت و به خصوص طراحی سایت اختصاصی است که تنها مختص یک کسب و کار یا شخص طراحی شود.

طراحی سایت اختصاصی - بهیدو

منظور از طراحی سایت اختصاصی چیست؟

حتما تا به حال تجربه این امر را داشته‌اید که بخواهید از یک فروشگاه اینترنتی به صورت آنلاین خرید کنید یا وارد صفحه اختصاصی شخص مطرحی شوید. با جست‌وجو کردن مطلب مربوطه در گوگل صفحات متعددی برای شما باز می‌شود که همگی آن‌ها به عنوان یک وبسایت در گوگل شناخته خواهند شد‌.

طراحی سایت اختصاصب معمولا برای سازکان هایی که دارای برنامه و اهداف بلند مدت هستند و قصد دارند در بستر دیجیتال یک صفحه رسمی و خاص داشته باشند، مناسب تر  است. برای مثال یک فروشگاه بزرگ اینترنتی را در نظر بگیرید که ابتدا فعالیت خود را با معرفی برند خود آغاز کرده و اکنون به منظور ثبت سفارش آسان‌تر و جذب مخاطبان بیشتر اقدام به ایجاد سایت اختصاصی کرده است.

سایت اختصاصی برای یک مجموعه یا فروشگاه یا کسب و کارهای بزرگ با قابلیت های ویژه طراحی می‌شود. از لحاظ عملکرد ممکن است تمامی این سایت‌های اختصاصی شبیه به یکدیگر باشند؛ اما در برخی مواقع صاحب پروژه تصمیم به ایجاد تغییراتی خاص برای سایت می‌گیرد. کدنویسی‌هایی که برای راه اندازی سایت اختصاصی توسط مجموعه ما انجام می‌شود تماماً محرمانه هستند و مختص سایت اختصاصی شما خواهند بود.
اگر شما بخواهید یک سایت با ایده‌های کاملا نو و بروز داشته باشید، باید اقدام به طراحی وب اختصاصی کنید که در این نوع سایت، کدنویسی به صورت جزئی‌تری انجام می شود و هیچ شرکت یا مجموعه دیگری نمی‌تواند از آن کدها استفاده نماید. در واقع ساخت سایت اختصاصی به این معنا است که کدهای استفاده شده برای ساخت سایت شما تنها مختص شما است.

مزایای طراحی سایت اختصاصی - بهیدو

مزایای ساخت سایت اختصاصی

یـک مجموعــه کاری می‌تواند حتی یک سایت معمولی برای کسب و کار خود راه‌اندازی کند؛ امـــا چه چیـــزی موجـــب می‌شـــود که اغلــــــب فروشگاه‌ها یا کسب و کارهای دارای اهداف بلند مدت ترجیح می‌دهند سایت اختصاصی خـــــود را داشتــــه باشنـــد؟ پاسخ ایـــن ســوال واضــــح است، چــرا کــــه اغلــــب ما در بستـــــــر دیجیتال به دنبال داشتن برتریــن صفحات از لحاظ گرافیک، زیبایــــی، دسترســـی آســـان و غیـــره هستیم.

طراحی سایت اختصاصی به یک کسب و کار این امکان را می‌دهد تا تمامی قابلیت های موردنظر خود را به راحتی پیاده سازی کنند. سفـارش ساخت سایت شخصی یا شرکتی اختصاصی کاملا مطابق سلیقه و نیاز مخاطب و بازدیدکنندگان انجام می‌شود که این مورد به عنوان یکی از برترین مزیت‌های طراحی وبسایت اختصاصی شناخته خواهد شد.

تحلیل و بررسی‌هایی که پیش از ساخت سایت اختصاصی توسط کارشناسان و متخصصان ما در مجموعه بهیدو انجام می‌شود درصد خطا و شکست را در پروژه به شدت کاهش می‌دهد. انجام این امر به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با اطمینان کافی و صرف هزینه کمتر اقدام به طراحی سایت اختصاصی کنند. از لحاظ فنی نیز می‌توان گفت یکی دیگر از مزیت‌های مهم وب سایت اختصاصی سئوبیس بودن آن خواهد بود؛ چرا که از همان ابتدا تمامی مراحل و جزئیات با دقت و تخصص کافی صورت می‌گیرند.

مراحل طراحی سایت اختصاصی در بهیدو

گام اول

بررسی اهداف کسب و کار

گام دوم

ایجاد یک طرح اولیه

گام سوم

طراحی وایرفریم

گام چهارم

طراحی و پیاده سازی

گام پنجم

تایید نهایی

درخواست مشاوره رایگان

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر یا مشاوره رایگان در زمینه خدمات طراحی سایت اختصاصی دارید، می توانید با وارد کردن شماره خود در فرم زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید. کارشناسان تیم بهیدو در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

امکانات طراحی وب سایت اختصاصی

شاید اغلـــب شمـــا در این فکــر باشید که اگر می‌تــوان با هزینه کمتر سایت وردپرسی راه‌اندازی کرد
پس چه نیازی به طراحی سایـــت اختصاصــی است. باید بگوییم با اینـــکه هزینه ساخت سایت‌هـــای
اختصاصــی بالاتر است امــــا تنها نبایــد به هزینه‌هـــا در این مبحـث توجه کرد؛ چرا که امکانات سایت
یکــــی از مهم ‌تریـــن موارد در طراحــی و ساخــت آن‌ها خواهد بود. سایت‌ هــای اختصاصــی بــــدون
محدودیت هستند و از لحاظ عملکرد نیز تفاوت‌های ویژه‌ای با دیگر سایت‌ها دارند، به همین دلیل
است که اغلب کسب و کارهای حرفه‌ای و هدفمند به سراغ ساخت سایت اختصاصی می‌روند.

یکی از مهم‌ترین امکاناتـــی که سایــت‌های اختصاصــی در اختیــار شما قرار می‌دهنـد اضافه کـردن
ویژگی‌هــای جدید و منحصر بــه فرد به سایــت است. همیــن مورد موجب می‌شود مخاطب به راحتی
بدون نیاز به نوشتن کدنویسی‌های جدید بتوانــد ویژگــی مورد نظــر خود را به سایت اضــافه کنــد و
بر میزان بازدیدکنندگان سایت خود بی‌افزاید‌.

طراحی سایت کدنویسی در بهیدو

تکنولوژی های مورد استفاده برای طراحی سایت اختصاصی

ویژگی های طراحی وبسایت اختصاصی

در واقع این ویژگی‌های سایت اختصاصی هستند که آن را تبدیل به یک بستر محبوب برای صاحبان کسب و کارها کرده‌اند. اغلب صاحبان کسب و کارهای مدرن به دنبال طراحی سایتی هستند که بتوانند با استفاده از آن موجب توسعه اهداف خود شده و مخاطبان بیشتری را به سوی خود جذب کنند. طراحی سایت اختصاصی با توجه به ویژگی‌هایی که دارد به تنهایی نیمی از این هدف را برای صاحبان کسب و کارها به ارمغان می‌آورد.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی سایت اختصاصی شامل موارد زیر می‌شوند:

واکنش‌گرا بودن سایت با کدنویسی

منظور از واکنش‌گرا بودن سایت یعنی تمامی قسمت‌های آن مرتب بوده و المان‌های آن در موبایل نیز نمایش داده شوند که سایت اختصاصی این ویژگی را دارا است.

امنیت بالای سایت‌های اختصاصی

یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های مشتریان مربوط به امنیت وبسایت است که سایت‌های اختصاصی به خوبی چنین امنیت بالایی را دارا هستند.

وجود یک طراحی اختصاصی با کدنویسی

کدنویسی اختصاصی در چنین سایتی موجب زیباتر شدن و در نتیجه افزایش بازدهی سایت می‌شود که این امر از مهم‌ترین ویژگی‌های سایت‌های اختصاصی به شمار می‌رود.

کاربرپسند بودن سایت‌های اختصاصی

سایت‌های اختصاصی را به این دلیل که هر صفحه از آن‌ها به صورت جداگانه کدنویسی می‌شوند می‌توان کاملا مطابق سلیقه و شناخت مخاطبان هدف طراحی کرد به
همین دلیل کاربران فراوانی از بازدید چنین سایت‌های ابراز خوشایندی می‌کنند.

نمونه کارهای طراحی سایت اختصاصی

ما نمی‌گوییم که بهترین هستیم، بلکه با نتایج حاصل، آن را به اثبات می‌رسانیم.

طراحی سایت اختصاصی بهتر است یا وردپرسی؟

در بخش‌هـــای قبـــلی اشاره‌ای به هزینــه طراحــی سایت اختصاصــی نسبـــت به وردپــــرسی کرده‌ایــم که ممکــن است برخــی افراد به دلیـــل همیـــن هزینـــه به ســوی طراحــــی سایت وردپرســی رو آورند. سوالــی که تمامــی صاحبــان کســب و کارها پیـــش از اقدام به طراحی سایــت برای مجموعــه خود از خودشــان می‌پرسنـــد در رابطـــه با همیـــن طراحـــی سایــــــــت وردپرسی یا اختصاصی است.
تفـــاوت سایـــت اختصاصی و سایت وردپرســـی در cms اختصاصــــی آن هـــاست. در واقـــع برای طراحی سایت وردپرسی باید حتــما از قالــب‌های آمـــاده استفــاده کرد. طراحـــی سایت وردپرسی هزینه کمتری را نسبت به طراحی سایت اختصاصی به دنبال دارد و حتی امروزه می‌توان با پیشرفتی که داشتـه از آن برای داشتــن یک وبسایت مناسب استفاده کرد. امــا هنگامــــی کـــه صاحبــان یـــک کسب و کار به دنبــال طراحـــی یــــک سایـــت با قابلیـــــت‌ها و ویژگی‌های منحصربه فرد باشند به سراغ طراحی فروشـــگاه اینترنتــی اختصاصی یا طراحی سایت شرکتی اختصاصی خود می‌روند.

طراحی سایت اختصاصی یا وردپرسی - بهیدو

سئو و بهینه سازی سایت اختصاصی

سئو سایت کدنویسی - بهیدو

سئو کردن سایت روشی برای کسب رتبه برتر در موتور جست‌وجوی گوگل است که به صاحبان سایت‌ها این امکان را می‌دهد بیشتر دیده شوند. زمانی که سایت اختصاصی به خوبی مراحل سئو را طی کند می‌تواند در بستر اینترنت رتبه بالایی کسب کرده و بر میزان بازدیدکنندگان آن صفحه اضافه شود.
در واقع میزان دیده شدن سایت اختصاصی شما تا حد بسیار زیادی به روند سئو آن بستگی دارد که تا چه اندازه تخصصی انجام شود. متخصصان سئو مجموعه بهیدو می‌توانند پس از طراحی سایت اختصاصی شما روند سئو آن را بر عهده بگیرند. در صورت تمایل برای انجام سئو سایت خود کافی است با کارشناسان ما در این مورد صحبت کنید.

اگر بخواهید در میان سایر رقبا که در بستر دیجیتال فعالیت می‌کنند موفق حاضر شوید بهترین راه پس از طراحی تخصصی سایت جدی گرفتن فرآیند سئو کردن آن است. شما می‌توانید در صورت عدم داشتن اطلاعات کافی در این حوزه از راهنمایی‌های مشاوران برتر و کاردان ما در بهیدو بهره‌مند شوید.

با خدمات سئو سایت بهیدو به صدر گوگل بروید

شما هم جزو بهترین ها باشید.

طراحی سایت اختصاصی برای چه کسب و کارهایی گزینه بهتری است؟

با طراحی سایت اختصاصی از محدودیت‌های سایت‌های وردپرسی خلاص
می‌شوید و به راحتی می‌توانید به سلیقه خود و مخاطبان هدف، سایت
مورد نظر را طراحی کنید. ایجاد یک سایت تخصصی برای تمامی کسب و
کارهای بزرگ که به دنبال توسعه و پیشرفت هستند و از طرفی اهداف بلند
مدت دارند یک امر ضروری و مفید است. با طراحی چنین سایتی می‌توان
از امکانات بروز و مدرن آن در دنیای دیجیتال بهره‌مند شد و رونق را به
کسب و کار خود آورد.

شاید برای بسیاری از کارفرماها سوال باشد که آیا ایجاد این نوع سایت برای کسب و کار آن‌ها مناسب است یا خیر. در پاسخ به این سوال باید بگوییم چنانچه در حوزه‌ای فعالیت می‌کنید که نیازمند جذب مخاطبان بیشتری هستید و قصد دارید در حیطه جهانی فعالیت کرده و رشد کنید طراحی این سایت برای شما بهترین انتخاب است.

در این بخش شما را با چند مورد از کسب و کارهایی که بهتر است از این طراحی سایت حرفه‌ای بهره‌مند شوند آشنا می‌کنیم. چنین کسب
و کارهایی شامل موارد زیر می‌شوند:

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

طراحی سامانه اختصاصی آموزشی

طراحی سایت کسب و کارهای صنعتی

طراحی سایت شرکتی

اگر به خدمات طراحی سایت اختصاصی نیاز دارید همین امروز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هزینه طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی با اهداف متعددی توسط کسب و کارهای بزرگ صورت می‌گیرد که هر یک از این کسب و کارها به دنبال توسعه و رشد خود هستند. اگر صاحب کسب و کار کوچکی هستید، بهتر است در اولین اقدام برای طراحی سایت از طراحی سایت‌های تخصصی صرف نظر کنید.

از آنجایی که قیمت طراحی سایت اختصاصی نسبت به طراحی سایت وردپرسی بسیار بالاتر است برای کسب و کارهای کوچک توصیه نمی‌شود. ما در مجموعه بهیدو در تلاش هستیم با کمک طراحان حرفه‌ای و متخصصین حوزه طراحی سایت با مناسب‌ترین قیمت این امر را برای شما به انجام برسانیم. شما می‌توانید از تمامی خدمات مجموعه ما با مناسب‌ترین قیمت بهره‌مند شوید و پشتیبانی دائمی را نیز دریافت کنید.

به طور کلی نمی‌توان قیمت دقیقی از طراحی سایت اختصاصی عنوان کرد، چرا که انجام این امر کاری تخصصی بوده و هر طراح با توجه به تجربه، تخصص، سابقه کاری و نرخ خود هزینه‌ای را دریافت می‌کند. اگر به دنبال یک سایت کاربردی با ویژگی‌های خاص به سلیقه خود و مخاطبان هدف خود هستید نباید چندان به هزینه طراحی این سایت اهمیت دهید؛ چرا که اهداف بزرگتری در دست اقدام است.

بهیدو؛ بهترین شرکت طراحی سایت اختصاصی

در دنیایی که تکنولوژی تمامی جنبه‌های زندگی ما را در بر گرفته و آن را تحت تاثیر قرار داده است فعالیت در بستر وب می‌تواند کسب و کارهای بزرگ و کوچک را به عرش برساند. طراحی سایت اختصاصی یکی از برترین اقداماتی است که کسب و کارهای بزرگ به خصوص کسب و کارهای فروشگاهی می‌توانند برای بهتر دیده شدن و جذب حداکثری افراد از آن استفاده کنند.

طراحی چنین سایتی امری کاملا تخصصی بوده و حتما باید توسط افرادی حرفه‌ای، متخصص و کاردان در این حوزه انجام شود. ما در مجموعه بهیدو که به عنوان یکی از برترین طراحان ساخت سایت‌های اختصاصی در کشور به شمار می‌رویم از طراحان سایت و متخصصان حرفه‌ای بهره‌مند هستیم تا بتوانیم خدمات ارزنده‌ای به شما مشتریان ارائه کنیم. ما در بهیدو با بهره‌مندی از دانش روز دنیا به کمک متخصصین حرفه‌ای خود در هر زمان از شبانه‌روز آماده خدمات‌رسانی به شما و رفع مشکلات سایت‌های شما هستیم. در بهیدو طراحی سایت با امنیت بالا و پشتیبانی مشخص انجام می‌شود که همین موارد موجب جلب توجه مشتریان زیادی به مجموعه کاری ما شده است. توصیه می‌کنیم پیش از اقدام به طراحی سایت با مشاوران برجسته و ماهر مجموعه ما صحبت کنید و سوالات خود را نیز از آنان بپرسید.

جدیدترین مقالات

۵/۵ - (۱۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  −  1  =  4

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان