این روزها وب سایت ها در توسعه حضور جهانی کسب وکارها نقش بسزایی دارند. به همین خاطر تمرکز بیشتر بر روی طراحی وب سایت شرکتی یا طراحی فروشگاه اینترنتی ، گامی مهم در جهت به حداکثر رساندن نرخ تبدیل یک وب سایت است. اما انتخاب ویژگی های مناسب برای طراحی وب‌سایت فروشگاهی یا شرکتی که کاملا با اهداف سازمان شما هم راستا و هم سو باشد کار آسانی نیست و نیاز به تجربه و تخصص بالایی دارد. شرکت نرم افزاری بهیدو سال ها است در زمینه طراحی سامانه های اختصاصی ، طراحی پورتال سازمانی و طراحی سایت در اصفهان فعالیت دارد و همواره به دنبال رشد و شکوفایی هر چه بیشتر تجارت آنلاین همشهریان و هموطنان عزیز می باشد. اگر به مشاوره رایگان در زمینه طراحی وب‌سایت فروشگاهی یا وب سایت شرکتی نیاز دارید همین امروز با ما تماس بگیرید. در ادامه در خصوص مهم ترین ویژگی های یک وب‌سایت فروشگاهی حرفه ای بیشتر توضیح خواهیم داد:

طراحی وب‌سایت فروشگاهی حرفه ای

وقتی صحبت از ساختن وب‌سایت فروشگاهی می شود، در واقع همه چیز در مورد عملکرد، طراحی و ویژگی های یک پلت فرم تجارت الکترونیک است. اما برای موفقیت وب سایت شما چه ویژگی هایی لازم است و کدام پلتفرم‌های تجارت الکترونیک می‌توانند به بهترین شکل به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کنند؟ اگر ترجیح می‌دهید در این خصوص با یک متخصص فناوری اطلاعات برای دریافت مشاوره راهکارهای IT یا مشاوره تحول دیجیتال صحبت کنید، همین امروز با کارشناسان شرکت نرم افزاری بهیدو تماس بگیرید. قطعا شما به عنوان یک صاحب کسب و کار، به وب سایتی نیاز دارید که ویژگی های آن با سازوکار و فرآیندهای کسب وکار شما متناسب باشد. مثلا اگر قصد فروش اینترنتی محصولات و خدمات خود را دارید وب سایت شما باید از یک درگاه پرداخت اینترنتی امن برخوردار باشد. در ادامه به چک لیست طراحی وب‌سایت فروشگاهی اشاره می کنیم.

وب اپلیکیشن pwa یا پیش‌رونده چیست؟

وب اپلیکیشن pwa در سال ۲۰۱۵ برای اولین بار توسط گوگل اجرا و در مرحله تست قرار گرفت و بعد از سال ‌ها توانست محبوبیت خوبی را به دست آورد. این محبوبیت به خاطر قابلیت ‌ها، سرعت و عملکرد بسیار عالی این برنامه هاست به طوری که بسیاری از سایت‌ ها هم از آن استقبال کرده اند. بنابراین شرکت ها به جای طراحی صفر تا صد اپلیکیشن اندروید یا اپلیکیشن IOS از این تکنولوژی استفاده می کنند تا خیلی ساده و سریع تر اپلیکیشن خود را داشته باشند. با این برنامه حتی نیاز نیست برای هر کدام از پلتفرم‌ های اندروید و IOS به طور جداگانه اپلیکیشن طراحی کنید، بلکه فقط با یکبار طراحی وب اپلیکیشن pwa برای سایت خود می توانید خیلی ساده برای هر موبایلی که می‌خواهید آن ‌را مورد استفاده قرار دهید. برای مشاوره در خصوص طراحی وب اپلیکیشن pwa با ما تماس بگیرید. البته توجه داشته باشید که طراحی و اجرا کردن این اپلیکیشن‌ها هم یک سری کار‌های مخصوص به خود را دارد و نباید فکر کنید که خیلی ساده و بدون هیچ دانش قبلی امکان پذیر است. شما باید در این زمینه تخصص کافی داشته باشید یا طراحی وب اپلیکیشن pwa را به یک متخصص در این زمینه بسپارید. اما در کل به هزینه و زمان کمتری نسبت به طراحی اپلیکیشن اندروید و IOS نیاز دارد.

   افزایش امنیت
   مقرون به صرفه بودن
   عملکرد روان و بهبود تجربه کاربری
   نرخ تبدیل بالاتر
   تعامل بهبود یافته
  بهبود رتبه جستجو

pwa یک برنامه وب مبتنی بر فناوری های وب است. در عین حال، به لطف اضافه شدن جدیدترین ویژگی های جاوا اسکریپت، بسیار شبیه به یک اپلیکیشن عمل می کند. شرکت هایی که در استفاده از فناوری PWA سرمایه گذاری می کنند، عموما از مزایای زیر برخوردار می شوند:

تفاوت طراحی وب اپلیکیشن pwa با اپلیکیشن های دیگر چیست؟

اپلیکیشن ‌ها با pwa ها تفاوت‌ های بسیاری زیادی دارند و برای انتخاب بهتر باید این تفاوت ها را بدانیم. در این بخش به بررسی یک سری از این تفاوت‌ها می پردازیم تا بتوانید بهتر با آن‌ها آشنا شوید و به خوبی در این زمینه اطلاعات کسب کنید.

برای استفاده از وب اپلیکیشن ها باید آنلاین باشید

  • pwa ها بر بستر وب هستند اما در موبایل شما نیز افزوده خواهند شد. با این وجود برای استفاده از وب اپلیکیشن‌ های پیشرو باید به اینترنت متصل باشید و امکان دریافت خدمات به صورت آفلاین وجود ندارد. به همین خاطر برخی شرکت های بزرگ در کنار pwa ها که استفاده از آنها ساده و سریع است، از اپلیکیشن های اصلی نیز برای ارائه برخی خدمات به صورت آفلاین استفاده می کنند.

اپلیکیشن ‌های اندورید و IOS حجیم هستند

  • اپلیکیشن ‌های عادی حجیم بوده و برای نصب آنها در گوشی خود باید مدت زمانی را منتظر بمانید. اما وب اپلیکیشن پیشرو خیلی ساده و با چند کلیک بر روی دستگاه مورد نظر قابل نصب است. pwa ها حتی نیاز به دانلود کردن هم ندارند و با اضافه شدن آیکون آنها در موبایل به راحتی می توانید در صورت آنلاین بودن از این برنامه ها استفاده کنید.

وب سرعت وب اپلیکیشن pwa ها بسیار زیاد است

  • طراحی وب اپلیکیشن pwa به گونه ای است که نسبت به اپلیکیشن های معمولی سرعت بسیار بالاتری دارد و کاربران می توانند خیلی سریع تر نیاز‌های خود را از طریق آنها رفع نمایند.

مرورگر امکان ذخیره اطلاعات کاربر در pwa وجود دارد

  • طراحی وب اپلیکیشن pwa به گونه ای است که امکان ساخت پنل کاربری را برای مخاطبان شما فراهم می سازد. بنابراین فعالیت کاربران در دیتابیس ذخیره شده و با حذف و نصب دوباره ی نرم ‌افزار نیز همچنان اطلاعات قبلی کاربران باقی می ماند.

وب اپلیکیشن pwa یا پیش‌رونده چیست؟

با توجه به اینکه اپلیکیشن ‌های پیشرو به صورت APK یا EXE نیستند، بنابراین نحوه استفاده از آنها نسبت به اپلیکیشن های معمولی متفاوت است. این اپلیکیشن ها از طریق مرورگر‌های روی گوشی شما یعنی فایر فاکس یا کروم نصب شده و قابل اجرا هستند. این مرورگر‌ها دارای قابلیت هایی هستند که به کمک آن می توانید به خوبی pwa را در صفحه موبایل خود اضافه کنید. به این ترتیب استفاده از این قابلیت خیلی ساده در مرورگرهای وب امکان دسترسی به وب اپلیکیشن پیشرو را فراهم می سازد. برای سفارش طراحی وب اپلیکیشن pwa همین امروز با شرکت دیجیتال مارکتینگ بهیدو تماس بگیرید

طراحی وب اپلیکیشن pwa چگونه است؟

روش‌های زیادی برای ساخت pwa وجود دارد اما پیش از هر چیز باید بدانید که این برنامه ها به طور کلی تحت وب هستند. بنابراین برای طراحی وب اپلیکیشن pwa باید به زبان‌ های برنامه نویسی تحت وب به خوبی مسلط باشید. اما اگر سایت شما وردپرس باشد طراحی وب اپلیکیشن pwa برای آن ساده است و با استفاده از یک سری افزونه ی وردپرس به راحتی و بدون هیچ‌گونه کد نویسی می توانید برای وب سایت خود pwa ایجاد کنید

در وب اپلیکیشن به فوتر نیاز ندارید

فوتر یک مکان رایج برای اطلاعیه حق چاپ، شرایط و ضوابط استفاده، پیوندها به حساب های رسانه های اجتماعی و ثبت نام در خبرنامه وب سایت است. تمام این محتوا در هر صفحه وب یکسان باقی می ماند. پاورقی ها گاهی اوقات فضای زیادی را اشغال می کنند که می تواند یک مشکل جدی برای دستگاه های تلفن همراه با صفحه نمایش کوچک باشد. بنابراین هنگام طراحی وب اپلیکیشن pwa باید از شر فوتر خلاص شوید. در عوض، ایجاد یک نوار ناوبری برای مهمترین اطلاعات بسیار بهتر است. دکمه ها باید دارای اندازه مناسب با محدوده مناسب ناحیه انگشت کاربران باشند. در نتیجه، کاربران بلافاصله به مهمترین صفحات یا اقدامات دسترسی پیدا می کنند. اطلاعات اضافی که نمی توانند در نوار ناوبری جا شوند، می توانند به منو منتقل شوند.

روی طراحی PWA برای دسکتاپ و موبایل تمرکز کنید

از آنجایی که برنامه ‌های وب پیشرو ماهیت چند پلتفرمی دارند، ایجاد رابط کاربری و UX عالی برای آنها که هم برای دستگاه‌ های تلفن همراه و هم برای دسکتاپ به خوبی عمل کند بسیار ضروری است. با این حال، نسخه موبایل آن باید در اولویت شما باقی بماند. هنگام طراحی یک نسخه PWA برای دسکتاپ، بیشتر به گسترش صفحه، اضافه کردن چند فاصله (اختیاری است) و عناصر گرافیکی مانند تصاویر یا عکس ها فکر کنید. اما در مورد نسخه موبایل، باید محبوب ترین ویژگی ها و محتوا را در نظر بگیرید. زیرا بازدیدکنندگان وب سایت شما به سختی از همه قابلیت های موجود استفاده کرده و معمولاً چندین ویژگی کلیدی را انتخاب می کنند. به عنوان مثال، ممکن است بخواهند قبض خود را پرداخت کنند و رسید دریافت کنند یا اتاق های هتل را جستجو کرده و مناسب ترین گزینه را رزرو کنند. بنابراین با توجه به آن، باید بیشترین قابلیت مورد نیاز را به نوار ناوبری وب اپلیکیشن خود اضافه کنید. به این ترتیب کاربران دسترسی آسانی به توابع رایج خواهند داشت.

یک آیکون جذاب برای وب اپلیکیشن خود ایجاد کنید

کاربران برنامه های وب پیشرفته را به صفحه اصلی جایی که برنامه های دیگر موبایل در آن قرار دارد، اضافه می کنند. این بدان معنی است که PWA شما باید یک نماد یا آیکون منحصر به فرد و جذاب داشته باشد تا مورد توجه قرار گیرد.

به صفحه نمایش PWA اسپلش سفارشی اضافه کنید 

قبل از باز شدن یک برنامه، یک اسپلش به مدت ۲ تا ۳ ثانیه نمایش دهید. طراحی وب اپلیکیشن pwa با اسپلش شباهت بیشتر این برنامه به اپلیکیشن های معمولی را فراهم می سازد. کسب و کارها اغلب از اسپلش ها برای نمایش لوگو، نام شرکت یا شعار خود استفاده می کنند. به این ترتیب، این کار فرصت خوبی برای افزایش دیده شدن نام تجاری شما و ایجاد تعامل بیشتر با کاربران است.

در وب اپلیکیشن خود تعامل را نشان دهید

وقتی کاربران روی دکمه، پیوند یا بخش منو ضربه می زنند، به آنها اجازه دهید تا ببینند که ضربه ی آنها روی برنامه شناسایی شده است. به عنوان مثال، ناحیه انتخاب شده را با رنگ دیگری برجسته کنید. در عین حال، هنگام اجرای بازخورد لمسی به عنوان بخشی از طراحی UX، مطمئن شوید که وقتی کاربران فقط یک عنصر را برای پیمایش صفحه لمس می ‌کنند، به اشتباه فعال نشود.

طراحی وب اپلیکیشن pwa در شرکـت نرم افزاری بهیــــــدو

طراحی PWA در صورتی که توسط متخصصان و طراحان وب انجام شود نه تنها بسیار نزدیک به یک اپلیکیشن معمولی اندروید و ios عمل می کند، بلکه نسبت به این اپلیکیشن ها تجربه کاربری بسیار بهتری را برای مخاطبان شما فراهم می سازد. با این حال، مهم است که تمام ویژگی‌های برنامه‌ های وب پیشرو را در نظر بگیرید تا تجربه کاربری عالی را به ارمغان بیاورید و برنامه‌ای ایجاد کنید که مردم به خوبی از آن استفاده کنند. اگر برای طراحی یا ساخت اپلیکیشن وب پیشرو به کمک نیاز دارید، می توانید با شرکت بهیدو ارائه دهنده انواع خدمات طراحی سامانه ها و سیستم های پیشرفته تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

تبلیغات گوگل  google adsچیست؟

تبلیغات گوگل google adsچیست؟

افزایش رقابت مشاغل و کسب و کارهای مختلف در بازار کار و ظهور رقبای مختلف عرصه ی گسترش را برای کسب و کارها محدود کرده است. صاحبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3  +  6  =  

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان