اینستاگرام برای کسب وکار ، یک پلتفرم قدرتمند

اینستاگرام برای کسب وکار

اینستاگرام برای کسب وکار : نکاتی برای شروع کار

اگر قصد دارید از اینستاگرام برای کسب وکار خود استفاده کنید، ممکن است در مورد مزایای احتمالی آن صحبت هایی شنیده باشید. این رسانه اجتماعی منبع بسیار بزرگی از کاربران را دارد و اگر تلاش کافی بر روی آن انجام شود، می تواند یک کانال عالی برای کسب وکار شما باشد. اینستاگرام می تواند بخش قدرتمندی از استراتژی کلی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما نیز باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد نحوه آغاز کار با اینستاگرام برای کسب وکار را با هم مرور کنیم. شما می توانید به کمک این پلتفرم درآمد برند خود را افزایش دهید. با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ ، طراحی سایت و سئو همراه شوید.

توسعه اهداف برای اینستاگرام:

همانند هر ابزار بازاریابی باید قبل از هر کاری اهداف نهایی مدنظر خود را ترسیم کنید. استفاده از اینستاگرام برای کسب وکارها می تواند بسیار مفید باشد به شرطی که نتایج مدنظر و دلخواه خود را بشناسید و بدانید چه می خواهید و بتوانید آن را به درستی مدیرت کنید. هدف نهایی شما هر چه که باشد( آگاهی از برند، افزایش ترافیک سایت، تعامل با مشتری، دانلود اپلیکیشن یا حتی فروش) اینستاگرام می تواند به یک ابزار عالی برای کسب وکار شما تبدیل گردد.
پس اهدافی که مدنظر دارید را انتخاب کنید( به عنوان مثال افزایش آگاهی از برند و ایجاد فالوورهای بیشتر). بعد از اینکه اکانت خود را ساختید می توانید بر روی اهداف جدید مثل افزایش ترافیک سایت با تبلیغات هدفمند یا تعامل با مشتری تمرکز کنید.

مخاطبین هدف:

شناخت مخاطب هدف به شما کمک می کند استراتژی موثری تدوین کنید. مخاطب هدف شما ممکن است از موارد زیر تشکیل شده باشد:
• جمعیت همچون سن یا جنسیت
• موقعیت
• علایق و تمایلات

به عنوان مثال فرض کنید مخاطب هدف شما خانم هایی هستند که در اواسط بیست سالگی خود قرار دارند و در نیمه غربی کشور زندگی می کنند. حالا شما می دانید چه نوع پست هایی باید ارسال کنید و بسته به زمانبندی معمولی این خریدار بهترین زمان برای ارسال پست را تعیین نمایید. همچنین قادر خواهید بود اکانت این مخاطبین خاص را فالوو کنید و ایده ای در مورد بهترین روش های بازاریابی این افراد در اینستاگرام به دست آورید.

 

برای آگاهی بیشتر در مورد دیگر خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همین حالا با ما تماس بگیرید .

 

ارسال و انتشار پست:

ارسال پست برای مخاطب و جذب و تعامل با او یکی از قابلیت های کلیدی در اینستاگرام محسوب می شود. زمانی که استراتژی محتوایی خود را توسعه می دهید سوالات زیر را بپرسید:
• بهترین محتوا برای مخاطبین من چه نوع پستی است؟
• چه زمان و چند وقت یکبار باید پست ها را ارسال کنم؟
شما می توانید از انواع مختلفی از تصاویر، ویدئوها و آلبوم ها ( تصاویر یا ویدئوهای متعدد در یک پست) استفاده کنید.

استراتژی هایی در مورد استفاده از هشتگ:

هشتگ یک روش عالی برای ساخت آگاهی از هر نوعی پستی است که ارسال می کنید. اضافه کردن هشتگ های مرتبط به انتهای پست می تواند به کاربران اینستاگرام کمک کند از قابلیت جستجو برای یافتن پست های شما استفاده کنند. اینکار باعث افزایش فالور می شود. برنامه هشتگ خود را بر اساس استراتژی کلی محتوا تعیین کنید . اینکار می تواند به تعامل افراد با پست ها و رشد فالورها کمک کند. به عنوان مثال اگر در حال ارسال پست جدید در مورد یک رسپی خاص هستید می توانید از هشتگ هایی همچون # غذا استفاده کنید. داشتن چند هشتگ عمومی ( مثل غذا) و چند هشتگ خاص( مثل اسم غذا) می تواند به تلاش های شما در اینستاگرام کمک کند.

تعامل با فالورها:

زمانی که از اینستاگرام برای کسب وکار خود استفاده می کنید تعامل با فالورها نه تنها به ایجاد شهرت و اعتبار برند کمک می کند بلکه حضور کلی شما را نیز رشد می بخشد. حالا سوال اینجاست که تعامل با فالورها به چه معناست؟ برای افراد مبتدی این موضوع می تواند به معنای :
• ارسال پست هایی باشد که تعاملی است( از لحاظ بصری جذاب است، به مخاطب شما مرتبط است، خلاقانه است و سرگرم کننده است)
• پاسخ به DM ها و کامنت ها باشد
• لایک و ارسال کامنت بر روی پست های مرتبط با صنعت شما باشد.
• برجسته کردن مشتریانی باشد که تصاویر محصولات شما را ارسال می کنند
• برگزاری مسابقه و تخفیف ها باشد.

از این نکته ها برای استفاده حداکثری از اینستاگرام برای کسب وکار و رشد حضور خود در رسانه های اجتماعی می توانید استفاده کنید.

چگونه کسب وکار خود را با طراحی وب و اینستاگرام تقویت کنیم؟

همانطور که متوجه شدید، اینستاگرام نقش مهمی در معرفی محصولات و خدمات یک شرکت به بازدیدکنندگان وب دارد. واقعیت این است که بیشتر کاربرانی که در این رسانه اجتماعی عضو می شوند بیان می کنند که به لطف این پلتفرم توانسته اند اطلاعات زیادی در مورد محصولات و خدمات مورد نیاز خود دریافت کنند. کاربران دوست دارند پروفایل اینستاگرام برای کسب وکار خود را چندین بار در طول روز بررسی کنند و این پلتفرم به تدریج به یکی از پلتفرم های محبوب تبدیل شده است.

اینستاگرام برای کسب وکار

 کسب وکار خود را به مخاطبین هدف نشان دهید:

این روزها اینستاگرام  حدود ۷۰۰ میلیون تا  ۱ میلیارد کاربر فعال دارد. میلیون ها تصویر در روز با سایر افراد به اشتراک گذاشته می شود. اگر شما به سایت های کسب وکارهای مختلف نگاه کنید متوجه می شوید که همه آن ها از دکمه رسانه های اجتماعی برای اعلام حضور خود استفاده می کنند. این سایت ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند دکمه های رسانه های اجتماعی را در صفحات خود داشته باشند. اگر این سایت ها را به دقت بررسی کنید می توانید محبوبیت اینستاگرام را نیز درک نمایید. اینجاست که طراحان و توسعه دهندگان در اینترنت باید بر روی طراحی سایت هایی تمرکز کنند که باعث ترویج و تعامل بیشتر در رسانه های اجتماعی می شود.

یکپارچگی طراحی وب و اینستاگرام:

ارتباط بین اینستاگرام و طراحی وب به یک مفهوم  جدید تبدیل شده است که بیشتر کسب وکارهای امروزی با آن مواجه هستند. دلیل این امر بسیار ساده است. اینستاگرام یک اپلیکیشن موبایلی است که می توان آن را به راحتی دانلود کرد و مورد استفاده قرار داد. رابط آن بسیا ساده است و درک نحوه کارکرد آن تنها چند دقیقه زمان می برد. اینستاگرام بر روی نمایش بصری کسب وکارها تمرکز دارد و به همین خاطر نیز در میان کاربران امروزی محبوب شده است.  اگر شما نیز صاحب کسب وکاری هستید و می خواهید از مزایای اینستاگرام برای کسب وکار سایت خود استفاده کنید می توانید آن را به همراه طراحی سایت به کار ببرید.

محتوای تعاملی برای نیازهای منحصر به فرد شما:

اینستاگرام مزیت منحصر به فردی در نمایش محتوای تعاملی به کاربران آنلاین دارد. شما می توانید این تعامل را به کمک ابزارهای خودکارسازی بهبود ببخشید. این ابزارها به شما کمک می کنند پست های خود را به طور منظم ارسال کنید. این موضوع بدین معنی است که حتی اگر زمانی برای ارسال مکرر پست نداشته باشید باز هم می توانید از ابزارهای خودکارسازی بهره مند شوید.

 از فید هشتگ ها برای کسب وکار خود استفاده کنید:

زمانی که صحبت از فید هشتگ ها به میان می آید ،اینستاگرام را می توان در طراحی وب ادغام کرد. شما می توانید فید اینستاگرام و توییتر را در یک صفحه واحد ترکیب کنید. اینکار به شما کمک می کند تعداد فالوورهای خود را نیز افزایش دهید. این فید بر روی صفحه واحدی نمایش داده می شود و کاربران می توانند از آن استفاده کنند.

 صفحاتی را ایجاد کنید که به صفحه اینستاگرام لینک می شود:

اگر سایت تجارت الکترونیک دارید می توانید صفحه ای را ایجاد کنید که صفحه اینستاگرام را به سایت تجارت الکترونیکی تان پیوند می دهد. می توانید همه محصولاتی که می خواهید مشتری بخرد را در آن بگنجانید. زمانی که چنین صفحه ای را ایجاد می کنید می توانید سرنخ های بیشتری را به فروش تبدیل نمایید. اینکار تجربه کاربر را بهبود می بخشد و فروش را سریع تر می کند.

تصاویر را به صفحه تبدیل کنید:

روش منحصر به فرد دیگری وجود دارد که باعث می شود صفحه اینستاگرام بسیار تعاملی باشد. شما می توانید کاشی هایی از محصولات را برای فروش ایجاد کنید و زمانی که بر روی این کاشی ها کلیک می شود، می توانید بفهمید که صفحه به تبدیل منجر شده است. این موضوع بدین معنی است که کاربر دوست دارد اطلاعات بیشتری از محصولات و خدمات به دست اورد

یک طراح وب با تجربه استخدام کنید:

زمانی که به دنبال ادغام طراحی وب با اینستاگرام برای کسب وکار خود هستید، می توانید از طراحان با تجربه و حرفه ای استفاده کنید که  سال ها در این حوزه کاری تجربه دارند. اینکار به شما کمک می کند در دنیای رقابتی امروز خود را بیشتر نشان دهید زیرا این افراد از تکنیک های ابداعی برای تعاملی کردن صفحه اینستاگرام استفاده می کنند. زمانی که قصد انتخاب طراح وب را دارید مطمئن شوید که فردی را انتخاب می کنید که در این حوزه سال ها تجربه دارد و با چالش های زیادی روبرو بوده است.

روش ابداعی برای بازاریابی کسب وکارها:

اینستاگرام یک روش ابداعی برای بازاریابی سایت کسب وکار شماست و می تواند آن را به مخاطبین نشان دهد. شما می توانید از تمایلات ۷۰۰ میلیون کاربر موجود در این پلتفرم به نفع خود استفاده کنید. در انتشار پست منظم باشید اما محتوای زیادی در یک روز منتشر نکنید. پست های خود را با ابزارهای خودکارسازی ارسال کنید و مطمئن شوید این پست ها به کسب وکار شما مرتبط اند و می توانند به دیده شدن شما در موتورهای جستجو کمک کنند. از طراحانی کمک بگیرید که در حوزه طراحی سایت تجربه دارند و از نوآوری ها و سبک ها و عناصر بصری جدید برای نشان دادن کسب وکار شما استفاده می کنند.

امتیاز دهی شما به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  40  =  49

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان