سئو سایت فروشگاهی

سئو سایت فروشگاهی

بهینه سازی موتورهای جستجو که در صنعت دیجیتال مارکتینگ با عنوان SEO شناخته می شود، فرآیند رشد کمی و کیفی ترافیک ارگانیک وب سایت ها است. سئو یک استراتژی بسیار مهم برای صاحبان وب سایت ها یا فروشگاه های آنلاین به شمار می رود و  از آن برای جذب بازدید کنندگان بیشتر از صفحات وب استفاده می کنند. افزایش بازدیدکننده های سایت در اغلب موارد معادل جذب مشتری بیشتر بوده و این بدان معناست که درآمد و سود بیشتری از طریق فروش آنلاین کسب خواهد شد. بنابراین توجه به سئو سایت فروشگاهی و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می تواند در افزایش میزان درآمد شما موثر باشد.

با این وجود سئو یک فرآیند زمان بر است که نیاز به تلاش مداوم دارد. بنابراین حتما باید مدت زمان سئو را در نظر بگیرید. اگر می خواهید برای سئو سایت فروشگاهی خود اقدام کنید پیشنهاد می کنیم این مطلب را دنبال نمایید.

چرا سئو مهم است؟

سئو برای هر وب سایتی مهم است، زیرا می تواند تاثیر زیادی بر روی میزان ترافیک و بازدید از آن وب سایت داشته باشد. این بدان معناست که اگر شما صاحب یک وب سایت فروشگاهی هستید، با پیاده سازی تکنیک های سئو می توانید برای ماه ها و حتی سال ها درآمد خوبی از فروش آنلاین خود کسب نمایید. SEO در واقع یکی از عوامل اصلی بازدید از وب سایت است که در نهایت می تواند به یک خرید از فروشگاه آنلاین شما ختم شود.

اگرچه پیاده سازی سئو سایت فروشگاهی نسبت به سایر کانال های بازاریابی دیگر کمی پیچیده تر است و زمان بیشتری نیاز دارد، اما نتایج آن در بیشتر مواقع بهتر و طولانی تر می باشد. به علاوه، اجرای روش های بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو موجب حرفه ای تر شدن ظاهر و عملکرد وب سایت شما می شود. بنابراین پیاده سازی سئو، یک روش دقیق و هوشمندانه برای جذب مخاطب و فروش بیشتر است.

سئو همان قدر برای وب سایت شما مهم است که یک رژیم غذایی و ورزش مناسب برای سلامتی شما؛ ممکن است به نظر نرسد که روزانه کارهای زیادی برای سلامتی خود انجام می دهید، اما در طولانی مدت اثرات مثبت آن را بر روی بدن خود درک خواهید کرد. سئو نیز دقیقا مشابه تاثیر رژیم غذایی و ورزش بر روی بدن، بر روی سازگاری بیشتر وب سایت شما با موتورهای جستجو و سودآوری بهتر آن کار می کند.

SEO می تواند یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در بازدید از وب سایت شما باشد و اگرچه برای راه اندازی آن کار و زمان زیادی لازم است، اما در پایان هنگامی که نتایج آن را در فروش خود حس می کنید متوجه اهمیت بیش از حد آن خواهید شد.

تفاوت سئو سایت فروشگاهی با دیگر سایت ها

به نظر شما مهم ترین تفاوت سئو سایت فروشگاهی با سایر سایت های دیگر چیست؟ سایت فروشگاهی یا فروشگاه آنلاین، نوعی وب سایت است که در آن می توانید محصولات و خدمات خود را برای فروش ارائه دهید. بنابراین از آنجایی که فروشگاه اینترنتی نوع خاصی از وب سایت است، نکات مرتبط با سئوی آن نیز با سایت های دیگر متفاوت است.

اگر صاحب یک وب سایت فروشگاهی بزرگ هستید و در تعیین نوع استراتژی سئو سایت فروشگاهی و صفحات داخلی آن با مشکل مواجه شده اید، حتما باید در مورد تفاوت سئو سایت فروشگاهی با دیگر سایت ها بیشتر بدانید. بهینه سازی وب سایت های تجارت الکترونیک برای موتورهای جستجوی امروزه بسیار متفاوت از بهینه سازی هر نوع دیگری از وب سایت است و گوگل هنگام ارزیابی کیفیت وب سایت های فروشگاهی، از دستورالعمل های خاصی پیروی می کند.

بنابراین وقتی که در مورد تاکتیک های سئو در یک سایت فروشگاهی یا تجارت آنلاین وسیع صحبت می شود، بسیاری از متخصصان سئو عقیده دارند که فقط از روش های سنتی سئو نمی توان در این نوع از وب سایت ها استفاده کرد. در واقع سئو کردن هزاران صفحه محصول با روش های رایج سئو همچون عنوان گذاری، استفاده از متن جایگزین تصویر و متا و یا آنالیز کردن هزاران کلمه کلیدی و ترکیبات آنها برای گرفتن رتبه در گوگل به راحتی قابل انجام نیست و یا زمان بسیار زیادی احتیاج دارد. بنابراین در چنین مواقعی متخصصان سئو، علاوه بر توجه به روش های سنتی سئو از روش ها و تاکتیک های دیگری نیز برای سئو سایت فروشگاهی استفاده می کنند.

در حال کار بر روی سئو

روش های سئو سایت فروشگاهی

در حالی که اصول فنی سئو تقریباً برای همه وب سایت ها یکسان است ، اما سئو سایت فروشگاهی علاوه بر تاکتیک های رایج دارای موضوعات کاملاً منحصر به فردی در زمینه سئو می باشد که معمولاً در انواع دیگر وب سایت ها به آن توجه نخواهد شد. از سوی دیگر موارد فنی سئو برای بررسی در یک فروشگاه اینترنتی بسیار بیشتر از مواردی است که می توان در یک وبلاگ متوسط ​​وردپرس بررسی کرد.

برای مثال یکی از مسائل مهم در تجارت های آنلاین گسترده، اطمینان از ایندکس شدن صفحات است که حتی از بهینه کردن هریک از صفحات برای موتورهای جستجو نیز مهم تر می باشد. به طور کلی در سئو سایت فروشگاهی باید به پنج حوزه مهم از سئو، توجه کرد که عبارتند از:

  1. ایندکس شدن سایت :

همواره به آپدیت کردن نقشه سایت و صحیح بودن آدرس صفحات قدیمی و جدید و همینطور پارامترهای آدرس صفحه محصولات توجه نمایید.

  1. موقعیت منوی اصلی :

به موقعیت منوی اصلی و زیر منوها یا لینک های داخلی آن توجه نمایید. زیرا از احتمال کلیک بیشتر برخوردار است.

  1. نوشتن توضیحات برای صفحات دسته بندی :

به صفحه مربوط به دسته بندی محصولات و قراردادن توضیحات و محتوای مناسب در آن توجه کنید.

  1. استفاده از کد اسکیما (Schema) در صفحه محصولات :

در سایت خود امکان امتیاز دهی به محصولات توسط کاربران را فراهم کنید.

  1. ساختار URL :

به ساختار URL صفحات وب سایت توجه کنید. آدرس هر کدام از صفحات وب باید بهینه سازی شده و طولانی نباشد.

طبق تجربیات متخصصان سئو در آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ، تاکتیک های فوق برای سئو سایت فروشگاهی بسیار مفید بوده و جز بهترین راهکارها برای بهینه سازی این گونه سایت ها به شمار می روند. به این ترتیب با اعمال این راهکار ها، شما می توانید سئو سایت فروشگاه آنلاینتان را به میزان قابل توجهی ارتقا دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

برخی از نکات فنی مهم برای سئو سایت فروشگاهی

– وب سایت خود را با Google Search Console اضافه و تأیید کنید و دامنه مورد نظر خود را مشخص کنید.

– از گزارش COVERAGE برای یافتن و رفع خطاهای خزش استفاده کنید.

– یک نقشه سایت XML ایجاد کرده و به همه موتورهای جستجوی اصلی ارسال کنید.

– از اسکیما (Schema) در صفحه محصولات استفاده کنید.

– ساختار سایت و همینطور ساختار URL خود را بهینه کنید.

– طراحی وب سایت کاربر پسند را دنبال کنید.

– وب سایتی ایجاد کنید که هم در دسکتاپ و هم در موبایل سریع بارگیری می شود.

– برای صفحات دسته بندی محصولات توضیح مناسب بنویسید.

 

* نکته ی طلایی که اکثر سئو کاران به شما نمی گویند: ازمطالب قدیمی خود برای رتبه گرفتن و ایندکس شدن سریع مطالب جدید سایت خود استفاده کنید!!

طبق تحقیقات و تجربیات متخصصان فنی تیم سئو در اصفهان شرکت بهیدو یک روش فوق العاده کاربردی برا رتبه گرفتن صفحات و مطالب جدید شما لینک دادن از مطالب قدیمی و قدرتمند سایت خود به مطلب جدید هست .

مطالب و محتواهای قدیمی که رتبه ی خوبی دارند را با استفاده از سرچ کنسول پیدا کنید. به محتواهای خود تحت عنوان آپدیت محتوا مطلبی متناسب با صفحه ای که قصد لینک دادن به آن را دارید را به محتوای قدیمی اضافه کنید و روی انکر تکست اصلی خود به آن صفححه لینک دهید و تاثیر باورنکردی آن را طی یک الی ۲ روز مشاهده کنید.

خدمات سئو سایت

خدمات سئو سایت فروشگاهی در آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو

سئو برای موفقیت در تجارت الکترونیک بسیار مهم است، زیرا به محبوبیت بیشتر وب سایت شما در بین موتورهای جستجو می انجامد. این شکل از سئو می تواند با گذر زمان و از طریق ایجاد ترافیک ارگانیک، فرصت های بیشتری را برای تجارت آنلاین شما ایجاد کند. بیشتر مشتریان شما فقط وقتی از وب سایت شما دیدن می کنند که در موقعیت بالاتری در موتورهای جستجو قرار گرفته باشد. توجه به تاکتیک های سئو در تجارت الکترونیک به کسب رتبه های بالا در Google SERP کمک می کند.

امروزه روند جهانی بهینه سازی سایت های فروشگاهی برای موتورهای جستجو تکامل یافته و علاوه بر روش های قدیمی سئو شامل نکات فنی جدیدتر نیز می شود. علاوه بر این در حال حاضر تنها کلمات کلیدی برای بالا بردن وب سایت شما کافی نیستند. بلکه شما باید با تحقیق کافی در مورد رقبا و نیازهای مشتری خود ، محتوای معتبری تهیه کنید. سئو در تجارت الکترونیک تماماً به معنای کسب رتبه های برتر موتورهای جستجو نسبت به سایر وب سایت های مشابه در صنعت است.

یک وب سایت فروشگاهی با سئوی حرفه ای به شما این امکان را می دهد تا مطمئن ترین گزینه موجود برای کاربری باشید که به دنبال محصولات و خدمات شما به صورت آنلاین است. یک وب سایت تجارت الکترونیک با رتبه بالاتر همیشه از نظر مشتری اعتبار بیشتری دارد ، به همین دلیل مهم است که خود را از طریق یک استراتژی بدون دردسر به اوج خود برسانید. اگر به خدمات تخصصی در زمینه سئو سایت فروشگاهی نیاز دارید با متخصصان ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو تماس بگیرید.

بهیدو تخصصی ترین مرکز طراحی سایت در اصفهان با داشتن متخصصان فنی و کاربلد در تیم خود از ابتدای طراحی سایت فروشگاهی شما در کنار شما خواهد بود و در تلاش است بهترین خدمات را به شما همراهان همیشگی ارائه دهد.

امتیاز دهی شما به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

29  +    =  37

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان