طراحی سایت با ورد پرس یا cms اختصاصی؟ کدام بهتر است ؟

هنگام طراحی سایت تصمیم گیری در خصوص اینکه طراحی سایت را با ورد پرس انجام دهیم یاcms  اختصاصی، اغلب یکی از دغدغه های مهم صاحبان مشاغل است که به دنبال راه اندازی تجارت الکترونیک هستند. بسیاری از مشتریان ما هنگام مشورت با تیم طراحی سایت در اصفهان بر اساس هزینه کم و راحتی پروژه ممکن است در وهله اول طراحی سایت وردپرس را ترجیح دهند.

با این وجود برای پلتفرم های تجاری بزرگ طراحی سایت صرفا با وردپرس پیشنهاد نمی شود چرا که به دلیل محدودیت های موجود، این سایت ها ممکن است قادر به پاسخگویی به تمام نیازهای گسترده این کسب وکارها نباشند. امروزه مقوله طراحی سایت با سئو سایت گره خورده است. طبق تجربه تیم سئو در اصفهان در شرکت بهیدو  طراحی سایتی که از همه لحاظ برای موتورهای جستجو بهینه باشد به یک ضرورت تبدیل شده است.

خوشبختانه وردپرس افزونه های سئو زیادی برای کمک به بهینه سازی محتوا، متا تگ ها، تمرکز بر کلمات کلیدی و موارد دیگر دارد. بنابراین طراحی سایت وردپرس با افزونه های کاربردی سئو مانند Yoast به این معنی است که سایت شما برای بهینه سازی سئو آماده است. از سال ۲۰۰۳ تاکنون سیستم مدیریت محتوای وردپرس پیشرفت های بسیار قابل توجهی داشته است.

با این حال  همانطور که می دانید در حال حاضر وردپرس تنها گزینه برای طراحی سایت نیست. بلکه شما باید ارزیابی کنید که کدام CMS برای شروع یا ارتقاء کسب وکار شما مفیدتر است. برای این منظور می توانید با تیم طراحی سایت در اصفهان در شرکت بهیدو تماس بگیرید.

مشاوره فنی در مورد طراحی سایت در اصفهان و سئو در اصفهان با بهیدو

اگر در مورد انتخاب طراحی سایت با ورد پرس یا cms اختصاصی هنوز تصمیم گیری نکرده اید پیشنهاد می کنیم این مطلب را دنبال کنید.

طراحی وب با وردپرس یا CMS اختصاصی؟

مشتریان حق دارند که در خصوص انتخاب کارآمدترین و در عین حال به صرفه ترین سیستم مدیریت محتوا یا CMS برای طراحی سایت خود سوال کنند.

چرا که در حال حاضر گزینه های بسیار زیادی برای طراحی سایت وجود دارد.

تصمیم گیری برای انتخاب طراحی سایت با ورد پرس یا cms اختصاصی همیشه مشکل بوده است. زیرا بسته به نیاز، هر دو می توانند مناسب باشند.

بنابراین در ابتدا باید مشخص کنیم که چه نوع وب سایتی برای کسب وکار شما مناسب تر است.

برای این منظور ما در ادامه به بررسی مزایای CMS اختصاصی و وردپرس می پردازیم تا شما عزیزان راحت تر بتوانید بهترین CMS برای مدیریت محتوای سایت خود را انتخاب کنید.

CMS اختصاصی چیست؟

به طور کلی وقتی در مورد CMS صحبت می کنیم منظورمان یک سیستم مدیریت محتوا یا پنل مدیریت یک وب سایت است. در سال های اخیر بسیاری از CMS های منبع باز و رایگان یا نسبتا ارزان طراحی شده اند که دسترسی عموم مردم برای راه اندازی وب سایت را آسان تر کرده اند.

محبوب ترین این CMS شامل وردپرس، جوملا و دروپال می شود. اگر شما به یک سایت معمولی با قابلیت های روتین نیاز دارید به احتمال زیاد طراحی سایت ورد پرس برای شما مناسب تر است.

اما این نوع سیستم مدیریت محتوا برای اجرای قابلیت های اختصاصی کسب وکارها و یا ارتقاء این قابلیت ها در آینده چندان پیشنهاد نمی شوند.

برای این منظور باید از یک CMS اختصاصی که مختص به کسب وکار شما طراحی و پیاده سازی شده است استفاده کرد.

در واقع در CMS های اختصاصی، پنل مدیریت و معماری پایگاه داده بر اساس نیازهای وب سایت شما به صورت اختصاصی طراحی می شود.

بنابراین اگر به دنبال برندسازی منحصر به فرد هستید و می خواهید سایت شما شبیه اکثر سایت های موجود  در اینترنت نباشد انتخاب CMS اختصاصی و سپس نیمه اختصاصی باید در اولویت شما باشد.

مزایای استفاده از cmc اختصاصی چیست ؟ | بهیدو

مزایای استفاده از CMS اختصاصی چیست؟

هنگامی که یک CMS اختصاصی را به تیم طراحی سایت در اصفهان سفارش می دهید این مزایا را به دنبال خواهد داشت:

سرعت و انعطاف پذیری بالا

در طراحی CMS اختصاصی همه چیز از همان ابتدا توسط یک طراح وب حرفه ای و متناسب با نیاز شما با پرهیز از هرگونه کدنویسی غیر ضروی پیاده سازی می شود که در نتیجه سرعت سایت شما را افزایش می دهد. این ویژگی از لحاظ سئو سایت بسیار مهم است.

علاوه بر این تسلط طراح بر کد اصلی و ارتباطات درونی کدها باعث می شود تا در آینده به راحتی وب سایت شما را ارتقا دهد و بتواند ویژگی های جدیدی را به آن اضافه کند.

امنیت بالا

یکی از مهم ترین عواملی که باعث انتخاب طراحی CMS اختصاصی می شود امنیت بالای آن است.

این امنیت به دلیل خاص بودن کدها است. به این معنا که دیگران نمی دانند سایت شما چگونه کدگذاری شده است. البته توجه داشته باشید که اگر CMS های اختصاصی توسط یک فرد بی تجربه طراحی شوند حتی ممکن است آسیب پذیرتر از CMS های رایگان باشند. بنابراین امنیت کدها به طور مستقیم به دانش و تجربه توسعه دهندگان بستگی دارد.

معایب CMS اختصاصی در مقایسه با وردپرس چیست؟

همانطور که گفته شد یک CMS اختصاصی از لحاظ سرعت و امنیت حرف اول را می زند. با این وجود عوامل دیگری نیز بر انتخاب نوع طراحی سایت تاثیر می گذارند که باعث می شود گاهی اوقات طراحی سایت وردپرس به CMS اختصاصی ترجیح داده شود.

این عوامل عبارتند از:

۱) هزینه بالا و وقت گیر بودن طراحی CMS اختصاصی

شما با انتخاب سیستم مدیریت محتوای وردپرس، زمان و هزینه زیادی برای طراحی و توسعه پنل های مدیریتی آن صرف نمی کنید.

این درحالی است که در طراحی انواع وب سایت با CMS های اختصاصی، زمان مورد نیاز برای طراحی افزایش یافته و برهمین اساس هزینه های طراحی نیز بیشتر می شود.

۲) پشتیبانی ضعیف یا گران قیمت CMS اختصاصی

هنگامی که از یک سیستم مدیریت محتوای متن باز مانند وردپرس یا جوملا استفاده می کنید، در صورت بروز هر گونه مشکل افراد زیادی هستند که از توانایی و تجربه کافی برای حل مشکل سایت شما برخوردارند. اما در یک سیستم اختصاصی، تنها تیم طراحی سایت شما قادر به حل مشکل است.

بنابراین اگر شرکتی که طراحی CMS اختصاصی سایت شما را برعهده داشته است خدمات پس از فروش و پشتیبانی ضعیفی داشته باشد و درخواست های رسیدگی یا تغییرات مورد نیاز شما را به تعویق بیاندازد یا در قبال انجام آنها هزینه های زیادی دریافت کند. این می تواند به ضرر کسب و کار آنلاین شما تمام شود.

اگر به دنبال یک تیم طراحی سایت در اصفهان با پشتیبانی فروش عالی هستید پیشنهاد می کنیم با شرکت بهیدو تماس بگیرید.

به طور کلی انتخاب سایت با ورد پرس یا cms اختصاصی برای همه مشاغل یکسان نیست و هر دو بسته به مقیاس کسب و کارها می توانند مفید باشند.

طراحی تخصصی انواع سایت فروشگاهی و شرکتی در اصفهان با بهیدو

وردپرس و CMS اختصاصی برای چه نوع سایت هایی مناسب تر هستند؟

طراحی وب سایت های خلاقانه

اگر شما یک گروه استارت آپ هستید که می خواهید یک ایده خلاقانه را برای راه اندازی کسب وکار آنلاین پیاده سازی کنید، قطعا به CMS های اختصاصی یا نیمه اختصاصی  نیاز دارید.

چون مسلما قرار است ویژگی ها و قابلیت هایی را پیاده سازی کنید که شبیه آن در هیچ وب سایت دیگر وجود ندارد.

طراحی فروشگاه اینترنتی

یک مثال بسیار خوب از CMS های اختصاصی طراحی فروشگاه اینترنتی بسیار بزرگ است. چرا که معمولاً وب‌سایت‌هایی که طیف وسیعی از محصولات را به فروش می‌رسانند به یک پلتفرم اختصاصی برای ارتباطات بین بخش‌های مهم نظیر بخش تحویل، بخش اداری، بخش انبار و بخش پشتیبانی نیاز دارند.

تیم طراحی سایت در اصفهان در شرکت بهیدو با استفاده از کدگذاری ویژه ارتباط مناسبی بین این بخش ها ایجاد کرده و شرایط مناسب برای ارتقاء سریع سیستم شما فراهم می کند.

طراحی سایت برای شرکت ها

برای شرکت ها و گروه های تولیدی که به دنبال طراحی سایت برای تبلیغ کسب و کار خود هستند، طراحی وب سایت با استفاده از وردپرس بهترین گزینه است.

چرا که این شرکت ها معمولاً نیاز به ویژگی های پیچیده در پنل مدیریت خود ندارند و توجه بیشتری به طراحی پوسته بیرونی برای جذب مشتری خواهند داشت.

در این صورت وردپرس تمامی نیازهای آن ها را برآورده می کند. طراحی یک قالب نیمه اختصاصی نیز این امکان را به آن ها می دهد تا در آینده راحت تر سایت خود را ارتقاء دهند.

طراحی سایت برای ادارات دولتی

سازمان های دولتی به یک وب سایت نیاز دارند تا اطلاعات خود را ارائه کنند. اما علاوه بر این معمولاً به یک پورتال مرکزی برای مدیریت منابع انسانی و ارتباطات داخلی سازمان هم نیاز دارند. به همین خاطر عموما به سراغ شرکت هایی می روند که همزمان طراحی پورتال های سازمانی و سیستم های ERP را انجام می دهند.

طراحی سایت های خبری

برای وب سایت های خبری سئو سایت بسیار مهم است که این قابلیت در سایت های وردپرس نیز گنجانده شده است. همچنین تمام ویژگی های مورد نیاز دیگر برای یک وب سایت خبری را می توان در بستر وردپرس پیاده سازی کرد.

برخی از افراد فکر می کنند CMS هایی مانند وردپرس توانایی میزبانی وب سایت هایی با محتوا و کاربران زیاد را ندارند که این درست نیست.

استفاده از وردپرس در برترین وب سایت های خبری جهان به این معنی است که وردپرس می تواند یک میزبان خوب برای سایت های بزرگ خبری باشد.

شما با در نظر گرفتن همه این عوامل و همچنین مشورت با یک متخصص طراحی سایت وردپرس و CMS اختصاصی به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که چه وب سایتی با چه قابلیت هایی برای تجارت و اهداف شما مناسب تر است.

اگر هنوز در انتخاب CMS مناسب وب سایت خود تردید دارید همین امروز با یک متخصص طراحی سایت در اصفهان در شرکت بهیدو تماس بگیرید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  −  3  =  1

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان