افزونه یواست سئو؛ کاربردی ترین افزونه در وردپرس

افزونه یوست سئو چیست و چه کاربردی دارد؟ | بهیدو


معمولا در طراحی سایت ورد پرس از افزونه یواست سئو به منظور دستیابی به رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو استفاده می شود. این افزونه به طور موثری نرخ تبدیل سایت ها را افزایش می‌دهد. به همین خاطر مدت هاست مورد توجه متخصصان سئو در اصفهان و شهرهای دیگر قرار گرفته است.

از سال ۲۰۰۸، این افزونه به میلیون ها وب سایت در سراسر جهان کمک کرده است تا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند. افزونه یواست سئو  در حال حاضر با ۱۷ زبان مختلف از جمله انگلیسی، اسپانیایی، روسی، فارسی، عربی، ترکی و غیره در دسترس است. این افزونه دائماً در حال گسترش است و هر روز به قابلیت ها و محبوبیت آن در سراسر جهان اضافه می شود.

با توجه به اهمیت این پلاگین برای سایت های وردپرسی در این مطلب به همه چیز در مورد افزونه یواست سئو و کاربرد این افزونه در ورد پرس می پردازیم. برای بهینه سازی سایت در اصفهان با ما همراه باشید.

 

یواست سئو (Yoast SEO) چیست؟

اگر می خواهید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود ایجاد کنید، باید به افزونه های سئو وردپرس نگاهی بیندازید. افزونه یواست سئو برترین پلاگین برای سئو سایت یا بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو است. به عبارت دیگر، این افزونه می تواند بلیط شما برای ورود به صفحه اول گوگل، بینگ، یاهو و هر موتور جستجوی دیگری در اینترنت باشد.

در حال حاضر بسیاری از وب سایت های برتر در جهان از افزونه Yoast SEO استفاده می کنند.

به همین خاطر به عنوان یک متخصص طراحی سایت در اصفهان هنگام طراحی سایت وردپرس نصب این افزونه را به شما توصیه می کنیم.

 

چگونه افزونه یواست به بهبود سئو سایت شما کمک می کند؟

پس از اینکه Yoast SEO را در سایت وردپرس خود نصب کردید، این افزونه در هر صفحه و پستی که ایجاد می کنید ظاهر می شود. این افزونه همه چیز را در صفحات وب شما تجزیه و تحلیل کرده و به سرعت بهترین راه ها را برای بهبود سئو سایت به زبان ساده بیان می کند. این افزونه به خصوص برای افرادی که به تازگی کار سئو سایت در اصفهان و شهرهای دیگر را آغاز کرده اند و تجربه زیادی در رابطه با سئو سایت ندارند بسیار مفید است. زیرا به راحتی کمک می کند تا مطمئن شوید که وب سایت شما در فرم بهینه است.

خوشبختانه کار با Yoast برای مبتدیان ساده است و در عین حال دارای بسیاری از ویژگی های پیشرفته برای کاربرانی است که می خواهند بهینه سازی سایت خود را عمیق تر انجام دهند. تیم بهینه سازی سایت در اصفهان در شرکت بهیدو معمولا در صورت نیاز از تمام قابلیت های پیشرفته این افزونه برای سئو سایت شما استفاده می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تماس و ارتباط با تیم پشتیبانی و فنی شرکت بهیدو مرکز تخصصی طراحی سایت در اصفهان

ویژگی های قدرتمند افزونه یواست سئو چیست؟

در طول این سال ها ویژگی های نوآورانه و قدرتمند زیادی در افزونه یواست سئو توسعه یافته است. شما با استفاده از این پلاگین به راحتی  می توانید عنوان و محتوای هر صفحه از وب سایت خود را برای نتایج بهینه تر ویرایش کنید.

این افزونه مملو از ویژگی هایی است که به بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو کمک می کند تا بیشترین بهره را از وب سایت شما ببرند.

برخی از قابلیت های مهم و رایگان آن عبارتند از:

  • بهبودهای فنی خودکار سئو: مانند URLهای متعارف و متا تگ.
  • ایجاد نقشه سایت XML پیشرفته: درک ساختار سایت شما را برای گوگل آسان می کند.
  • کمک به تنظیم قالب عنوان و توضیحات متا: برای برندسازی بهتر و قطعات منسجم در نتایج جستجو.
  • یک ادغام عمیق Schema.org: این ویژگی با کمک به موتورهای جستجو برای درک محتوای سایت، شانس شما را برای بدست آوردن نتایج غنی تر افزایش می دهد.
  • زمان بارگذاری سریعتر برای کل وب سایت: به دلیل برخورداری از روشی نوآورانه برای مدیریت داده ها در وردپرس.
  • تجزیه و تحلیل محتوای سایت وردپرس با یواست سئو

جدید ترین ویژگی های افزونه یوست سئو | بهیدو

افزونه Yoast قدرتمندترین افزونه موجود برای بهینه سازی محتوا در سایت های ورد پرس است. در واقع با توجه به اهمیت محتوای باکیفیت برای سئو سایت، افزونه یواست سئو قابلیت های مفیدی را برای تجزیه و تحلیل محتوای سایت شما ارائه می دهد. برخی از این قابلیت ها عبارتند از:

  • تجزیه و تحلیل سئو: ابزاری ارزشمند در هنگام نوشتن محتوای مناسب سئو با در نظر گرفتن عبارات کلیدی مناسب (تمرکز).
  • تجزیه و تحلیل خوانایی: تضمین می کند که انسان ها و موتورهای جستجو می توانند محتوای شما را بخوانند و درک کنند.
  • پشتیبانی کامل از زبان های مختلف: انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، هلندی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی، اندونزیایی، لهستانی، پرتغالی، فارسی، عربی، سوئدی و غیره/
  • ایجاد یک پیش‌نمایش گوگل، که نشان می‌دهد محتوای صفحات وب شما در دستگاه های مختلف چگونه در نتایج جستجو نشان داده می شوند.
  • بررسی می کند که آیا شما از عبارت کلیدی در عنوان صفحه، توضیحات متا و alt تصاویر استفاده کرده اید یا خیر.
  • ایجاد اسکیما کد که می تواند مستقیماً در نتایج جستجو نشان داده شود.
  • این اطمینان را حاصل می کند که URL های مشابه یا حداقل موضوعات مشابهی برای محتوای خود ندارید.

این افزونه همچنین از برخی ویژگی های Premium یا پولی ممتاز برخوردار است. برخی از مهم ترین آنها عبارتند از:

  • محتوای خود را برای مترادف ها و عبارات کلیدی مرتبط بهینه کنید.
  • مقاله خود را برای اشکال مختلف فعل، مترادف ها و عبارات کلیدی خود، به صورت مفرد و جمع، بهینه کنید.
  • پیشنهادات پیوند داخلی خودکار: مقاله خود را بنویسید و پست های پیشنهادی خودکار را برای پیوند دریافت کنید.

نصب افزونه Yoast SEO چگونه است؟

شما می توانید از یک متخصص طراحی سایت در اصفهان بخواهید که این افزونه را برایتان نصب کند. یا اینکه خودتان وارد پیشخوان وب سایت وردپرس شوید.

سپس از منوی سمت چپ بر روی Plugins کلیک کنید.

پس از آن، روی افزودن جدید در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و «Yoast SEO» را تایپ کنید. اکنون فقط باید روی دکمه Install Now کلیک کرده و این افزونه ی جذاب را به سادگی فعال کنید.

در ادامه فرض می‌کنیم که شما این افزونه را دانلود و نصب کرده‌اید. بنابراین به بررسی مهم ترین قابلیت ها و جزئیات این افزونه می پردازیم.

نصب افزونه یوست سئو چگونه است؟ | بهیدو

بررسی گزینه های Yoast SEO روی یک صفحه از وب سایت

توجه داشته باشید که Yoast فقط در پس زمینه به بهینه سازی سایت شما کمک نمی کند و سئوی شما را به تنهایی بهبود نمی بخشد. برای اینکه بتوانید از تمام مزایای این افزونه به نفع سئو سایت خود استفاده کنید شما باید با برخی از ویژگی ها و عملکرد آن بیشتر آشنا باشید.

برای بررسی گزینه‌های Yoast SEO به یک پست یا صفحه واقعی در وب سایت می‌رویم. اینجا در واقع همان جایی است که شما به طور منظم از این افزونه استفاده خواهید کرد. کادر Yoast SEO در زیر پنجره محتوای اصلی ظاهر می شود. اگر Yoast SEO را نمی‌بینید، حتماً گزینه‌های صفحه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که قابل مشاهده است. این افزونه از رنگ‌های (قرمز، زرد و سبز) برای برجسته کردن جنبه‌های مختلف سئو و نشان دادن عملکرد محتوای شما استفاده می‌کند.

به طور کلی تنظیمات عمومی این افزونه شامل چند بخش اصلی است:

تجزیه و تحلیل سئو

  • کلید واژه کانونی

اینجا جایی است که یک کلمه کلیدی برای محتوای خود اضافه می کنید. سپس درجه بندی SEO (چراغ قرمز، زرد و سبز) بر اساس آن کلمه کلیدی نشان داده می شود. توجه داشته باشید که اگر کلید واژه کانونی را اضافه نکنید، از مزایای اصلی Yoast SEO بهره نخواهید برد.

  • Edit Snippet

می توانید عنوان SEO، Slug (آنچه URL به نظر می رسد) و توضیحات متا را با پیش نمایشی از نحوه نمایش آن در موتورهای جستجو ویرایش کنید.

– اگر روی “دریافت عبارات کلیدی مرتبط” کلیک کنید این گزینه عبارت کلیدی مرتبط را با روند و حجم ماهانه آنها در ۱۲ ماه گذشته تولید می کند. به این ترتیب شما می توانید کلمات کلیدی مرتبط با محتوای خود را انتخاب کنید.

– توجه داشته باشید قابلیت هایی همچون “Add Synonyms” و “+Add related keyphrase” فقط برای نسخه پولی Yoast SEO در دسترس است.

  • تجزیه و تحلیل خوانایی

وقتی محتوای شما ضریب خوانایی ضعیفی داشته باشد، بازدیدکنندگان سایت را از خود دور می کند. برای کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو، باید خوانندگان شما در صفحه شما بمانند و به خواندن ادامه دهند.

شما باید از جملات و پاراگراف های کوتاه استفاده کنید، کلمات انتقالی را اضافه کنید. از عناوین فرعی برای سازماندهی محتوای خود استفاده کنید.

افزونه Yoast  به شما کمک می کند که مشکلات خوانایی را در محتوای خود شناسایی و برطرف سازید.

  • اسکیما

موتورهای جستجو می توانند محتوای صفحه شما را بخوانند تا ایده ای از آن صفحه پیدا کنند. آنها برای درک واقعی محتوای شما و اطمینان از اینکه محتوا در چه زمینه ای است می توانند از کد اسکیما در سایت شما کمک بگیرند.

به این ترتیب شما با اضافه کردن اسکیما، محتوای خود را به گونه ای توصیف می کنید که برای موتورهای جستجو منطقی تر باشد.

شما می توانید این تنظیمات را در تب Schema که در تصویر پایین مشاهده می کنید، تغییر دهید.

  • شبکه های اجتماعی

به موتورهای جستجو بگویید از کدام نمایه های رسانه های اجتماعی استفاده می کنید. با تنظیمات این قسمت حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما در گوگل در کنار نتایج جستجو نشان داده می‌شوند. همچنین می‌توانید جزئیاتی را برای Facebook، Twitter، Pinterest و Google+ تنظیم کنید تا نحوه نمایش محتوای خود را در آن پلتفرم‌ها کنترل کنید.

برای کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو شما نیاز به یک وب سایت بهتر، سریعتر و قوی تر از رقبایتان دارید. افزونه یواست سئو پرکاربردترین افزونه سئو وردپرس است و تا کنون به میلیون ها نفر مانند شما کمک کرده تا از رقبایشان جلوتر باشند و جلوتر بمانند. خوشبختانه تفاوت زیادی بین نسخه رایگان و پولی این افزونه وجود ندارد. نسخه رایگان آن تمام ویژگی های اساسی مورد نیاز برای سئو سایت را در اختیار شما قرار می دهد.

بنابراین به عنوان متخصص سئو در اصفهان توصیه می کنیم همین امروز نسخه رایگان این افزونه را نصب کنید و بهینه سازی سایت خود را شروع کنید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

1 Comments

  1. محمد گفت:

    افزونه یوست سئو یکی از بهترین افزونه هایی هست که میشه برای سئو استفاده کرد
    مرسی از مطلب جامع و مفیدتون
    خیلی کمکم کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

39  −    =  35

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان