معرفی قالب های چند منظوره وردپرس

انواع قالب های چندمنظوره وردپرس برای طراحی سایت

قالب های چند منظوره وردپرس قالب هایی هستند که مناسب برای هر نوع محتوا می باشند؛ فرقی نمی کند وب سایتتان تجاری باشد یا خبری، می توانید به راحتی با قالب های چند منظوره آن را طراحی کنید.

چیزی که باعث محبوبیت این نوع قالب ها شده، انعطاف پذیری و امکانات متعدد آن است که به راحتی می توان یک سایت با تمام ویژگی های موجود را طراحی کرد. حتی شما می توانید چندین سایت را با یک قالب طراحی و برحسب نیاز های هر سایت از امکانات مربوطه استفاده کنید. قالب های چند منظوره به دو صورت رایگان و پولی موجود هستند که مطمئنا نوع پولی آن ویژگی های برتری نسبت به نوع رایگان دارد.

از مزایای نوع پولی اینکه می توانید قبل از خرید، دمویی از نحوه کار و امکانات را مشاهده و در صورت تمایل نسبت به خریدش اقدام کنید. مزیت دیگر، پشتیبانی قوی قالب های پولی است که می توانید در صورت داشتن مشکل با سازنده تماس حاصل کنید تا راهنمایی های لازم در اختیارتان قرار داده شود.

 

امکانات قالب های چند منظوره وردپرس

اگر در زمینه طراحی سایت فعالیت داشته باشید، برایتان مهم خواهد بود که امکانات متنوعی را به وب سایت اضافه کنید. قالب های چند منظوره ورد پرس این کار را بسیار ساده کرده اند و با قالب های آماده ای که در اختیار برنامه نویس قرار می دهند، می توان یک وب سایت حرفه ای طراحی و به مشتری تحویل داد.

برخی از این امکانات در زیر ذکر شده است:

  • امکان داشتن وبلاگ در کنار وب سایت
  • داشتن رنگ بندی و استایل بندی متنوع
  • داشتن فونت ها و آیکن های گوناگون
  • مجهز به ابزارک های کاربردی
  • چیدمان و طراحی های فوق العاده زیبا
  • مطابق با استاندارد های فارسی زبانان
  • تنظیمات قوی
  • مگامنو
  • امکان ایجاد پنل فروشگاهی
  • کدهای کوتاه و کاربردی

 

قالب های چند منظوره وردپرس | بهیدو

 

کافی است بدانید چگونه از این امکانات در کنار هم استفاده کنید و سایتی بی نظیر طراحی کنید. علاوه می توانید با نصب افزونه های وردپرس، سئو سایتتان را افزایش دهید تا بیشتر دیده شوید. افزونه WordPress Seo Yoast، افزونه All In One Seo Pack و چند نمونه دیگر می توانند به سئو و بهینه سازی سایت کمک شایانی کنند.

 

معرفی پرطرفدارترین قالب های چند منظوره

قالب های چند منظوره وردپرس را می توانیم به دو دسته پولی و رایگان تقسیم کنیم که در زیر هر دو آن ها را به شما معرفی کرده ایم. پس با ما همراه باشید.

 

 قالب های چند‌ منظوره پرطرفدار پولی

  • قالب چند منظوره  (Bridge)

قالب بریج امکان شخصی سازی سایت را فراهم می کند؛ این قالب بیش از ۵۰۰ دموی آماده را در اختیار کاربران قرار می دهد؛ در قالب بریج می توان جزئی ترین المان ها را تغییر داد، همچنین با ماژول های آماده ای که دارد دست برنامه نویس را در طراحی سایت باز می گذارد؛ علاوه، انعطاف پذیری بالای این قالب باعث شده طراحان بسیاری از آن استفاده کنند.

  • قالب چند منظوره  (Enfold)

قالب انفولد از محبوب ترین و پرفروش ترین قالب های چند منظوره وردپرس است که صفحه سازی اختصاصی آن به نام Avia از امکانات بسیار بالایی برخوردار است؛ این قالب دارای بیش از ۴۰ المان و ۳۰ دمو آماده دارد؛ سرعت بالای پردازش قالب انفولد باعث شده خیلی ها از آن در طراحی سایت استفاده کنند؛ از جمله ویژگی های این قالب می توان به پشتیبانی از افزونه رزرو آنلاین، پشتیبانی از افزونه wpml، پشتیبانی از افزونه Mailchimp Newsletter، پشتیبانی از تقویم و رویدادهایwordpress ، راست چین بودن آن برای ساخت سایت های فارسی و غیره اشاره کرد.

  • قالب چند منظوره  (Divi)

دیوی یکی از باکیفیت ترین قالب های چند منظوره است که امکانات بسیار زیادی را نسبت به قالب های دیگر وردپرس دارد؛ در این قالب همه چیز امکان پذیر است؛ به راحتی می توانید هر المانی را ویرایش و تغییر دهید؛ همچنین قالب دیوی از Template ها و دموهای بسیاری تشکیل شده که به برنامه نویس کمک می کند بهترین طراحی را پیاده سازی کند.

  • قالب چند منظوره  (Astra pro)

قالب آسترا در دو ورژن رایگان و پولی موجود است؛ شما می توانید اول از قالب رایگان آن که حکم دِموی نسخه پولی را دارد استفاده کنید، سپس اگر تمایل به طراحی حرفه ای تری داشتید، می توانید نسخه پولی آن را خریداری کنید؛ قالب آسترا از پر سرعت ترین قالب چند منظوره وردپرس است و سازگاری زیادی با افزونه های وردپرس دارد.

  • قالب چند منظوره  (Avada)

در بین تمام قالب های چند منظوره وردپرس آوادا جز زیباترین ها است؛ این قالب از پرفروش ترین قالب ها است که ۱۷۰ دمو  آماده دارد؛ با این قالب هر کاری امکان پذیر است و دست برنامه نویس برای طراحی بسیار باز است؛ از جمله ویژگی های این قالب می توان به سازگاری با تمامی مرورگر های وب، پشتیبانی از فونت های فارسی، پشتیبانی از انیمیشن های CSS3 و سازگاری با افزونه های سئو اشاره کرد.

  • قالب چند منظوره  (BeTheme)

این قالب دارای ۱۰۰ دمو متنوع و کاملا حرفه ای می باشد؛ با قالب بی تم می توان صفحه ساز اختصاصی ایجاد کرد که قابلیت های زیادی را در اختیار طراح قرار می دهد؛ همچنین سازگار با انواع افزونه ها می باشد.

 

قالب چند منظوره  (BeTheme)

 

از جمله ویژگی های این قالب می توان به سازگاری با هر نسخه از وردپرس، کاملاً راست چین شده و مناسب برای سایت های فارسی، سرعت لود بسیار بالا، تغییر رنگ آیتم های وب سایت و غیره می توان اشاره نمود.

  • قالب چند منظوره  (FlatSome)

قالب فلت سام  هم از پرفروش ترین ها در جهان است که رابط کاربری بسیار خوبی دارد؛ سازگاری با افزونه های وردپرس، دمو های متعدد و پنل مدیریت جذاب از ویژگی های بارز این قالب می باشد.

  • قالب چند منظوره (Impreza)

قالب ایمپرزا امکان ساخت سایت برای هر موضوعی را فراهم می کند و با همه افزونه های وردپرس کاملا سازگاری دارد؛ این قالب بیش از ۴۰ فونت فارسی زیبا دارد که بسیاری از طراحان ایرانی را به خود جذب کرده است؛ از جمله ویژگی های این قالب می توان به پنل مدیریت فوق حرفه ای، پشتیبانی کامل از فروشگاه ساز وردپرس، امکان ساخت انواع جدول های ساده و پیشرفته، امکان ساخت سربرگ در سایت، تمرکز ویژه روی سئو سایت، دارا بودن بیش از ۱۳۰۰ آیکن جهت استفاده در سایت و غیره اشاره نمود.

  • قالب چند منظوره (Woodmart)

این قالب نیز جز قالب های محبوب در جهان است؛ قالب وودمارت با یک اپلیکیشن موبایل ارائه شده است که باعث شده کاربران بسیاری به آن جذب شوند؛ این قالب دارای ۱۲ دمو حرفه ای و بیش از ۶۰ دمو جذاب است.

  • قالب چند منظوره (Zephyr)

قالب زفایر، قالبی با طراحی شیک است؛ این قالب الهام گرفته از سایت Google می باشد و متناسب با استاندارد های این سایت طراحی شده است؛ قالب Zephyr دارای سربرگ ساز حرفه ای و فونت های جذاب فارسی است که علاقه مندان بسیاری را جذب کرده است.

 

آشنایی با قالب های چند منظوره وردپرس

 

بیشتر بدانید: بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس کدام اند؟

 

قالب های چند‌ منظوره پرطرفدار رایگان

  • قالب چند منظوره  (Zakra)

از حرفه ای ترین قالب های رایگان می باشد که سازگاری کاملی با افزونه های ووکامرس و EDD دارد.

  • قالب چند منظوره  (Webapp)

از بهترین قالب های چند منظوره وردپرس رایگان است که کاربران بسیاری را به سمت خود کشانده است.

  • قالب چند منظوره  (Futurio)

یک قالب رایگان فوق العاده کم حجم با سرعت بالا و پنل کاربری آسان می باشد.

  • قالب چند منظوره  (OceanWp)

این قالب معروف به سوپر قالب است که بسیار حرفه ای عمل کرده و دارای دموهای متعددی می باشد. اگر چه همه قالب های ذکر شده جز بهترین ها در طراحی سایت هستند، اما در بین آن ها قالب Enfold، Astra، BeTheme، Impreza و Avada از پرطرفدارترین ها محسوب می شوند، چرا که از امکانات بیشتری برخوردارند و همین امر باعث شده کار طراحان وب سایت آسان تر و ساده تر باشد. البته قالب های رایگان هم جایگاه ویژه خود را دارند که می توانند کار راه انداز باشند و برای کسانی که اول کار هستند مفید واقع شوند.

 

سخن آخر

انتخاب یک قالب مناسب وردپرس بسیار مهم است، البته باید دقت کنید که هیچ چیز بدتر از این نیست که سایتی زیبا داشته باشید اما سئو و عملکرد ضعیف باشد.بنابراین هر چند قالب های جذاب زیادی برای وب سایت های وردپرسی وجود دارد ولی با این حال، فقط ظاهر مهم نیست، عملکرد آن ها نیز اهمیت دارد. ممکن است همیشه به دنبال انتخاب قالبی باشیم که سرشار از ویژگی ها و plug in های جذاب باشد اما لازم است بررسی کنیم که آیا به همه ی این ویژگی ها نیاز داریم یا خیر، زیرا همه آن ها بر سرعت بالا آمدن سایت و سئو سایت تاثیر دارد.

پس در طراحی سایت از طراحان و برنامه نویسان خبره استفاده کنید؛ امروزه شرکت های بسیاری در سراسر کشور وجود دارند که کارشان در رابطه با همین موضوع است، از جمله می توان به شرکت طراحی سایت در اصفهان آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو اشاره نمود . بهیدو یک موسسه ی طراحی سایت است با تیمی ماهر در این حوزه. شما می توانید هرگونه سوالی در زابطه با طراحی سایت و سئو سایت را که دارید با کارشناسان بهیدو مطرح کنید.

۴.۵/۵ - (۱۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  27  =  29

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان