مهم ترین نکات برای طراحی و گرافیک سایت های آژانس هواپیمایی

طراحی سایت آژانس هواپیمایی

این روز ها آژانس های هواپیمایی تمایل دارند پول بیشتری را در توسعه و طراحی سایت برای کسب و کار خود سرمایه‌ گذاری کنند. چرا که می ‌دانند مردم در حال حاضر ترجیح می ‌دهند تور ها، هتل ‌ها و بلیط هواپیمای خود را از طریق اینترنت رزرو کنند.

محبوب ترین انواع وب سایت آژانس های هواپیمایی نه تنها دارای طراحی سایت حرفه ای با زبان های برنامه نویسی قوی همچون طراحی سایت php هستند، بلکه به سئو سایت آن ها نیز توجه ویژه ای شده است.

اگر هنوز نمی دانید طراحی سایت آژانس هواپیمایی را از کجا شروع کنید، یا چگونه به یک بازار منحصر به فرد در صنعت گردشگری دست پیدا کنید، حتماً در این مقاله همراه بهیدو باشید. در ادامه ی این مقاله به نکات مهم برای طراحی سایت و گرافیک سایت آژانس هواپیمایی می پردازیم.

یک وب سایت هواپیمایی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

هرکسی که اغلب با هواپیما سفر می کند، ممکن است با فرآیند دست و پا گیر رزرو آنلاین پرواز در وب سایت ها آشنا باشد. خوشبختانه امروزه بیشتر آژانس های هواپیمایی طراحی سایت خود را به سمتی برده اند که روند خرید بلیط را برای مسافران ساده تر کرده است.

صنعت گردشگری، امروزه راه ‌حل‌ های آنلاین مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهد. تمام این راه حل ها با هدف کمک به گردشگران در نظر گرفته شده اند. به این ترتیب برای هر مرحله از سفر می توانید از خدمات موجود در وب سایت های مسافرتی استفاده کنید.

از خرید بلیط پرواز و جستجوی مکانی برای اقامت و رزرو هتل گرفته تا یک برنامه‌ ریزی سفر برای تور گردشگری یا شرکت در یک فعالیت تجاری بین المللی؛ همگی در خدمات آنلاین این وب سایت ها ارائه می شوند.

آژانس های هواپیمایی نیاز گردشگران را برای یافتن یک هتل یا اقامتگاه خوب درک می کنند. آن ها مسافران و هتل ها را از طریق وب سایت خود گرد هم می آورند و امکان انتخاب محل اقامت را برای هر سلیقه ای فراهم می سازند.

یک راه خوب برای متمایز شدن از رقبا و کسب سهم بیشتر در بازار گردشگری، طراحی سایت php با رویکردی جدید برای جذب مشتریان بیشتر است. در چنین رویکردی توجه به طراحی سایت و گرافیک سایت آژانس هواپیمایی و همینطور سئو سایت نقش مهمی در جذب مخاطبان بیشتر دارد. شما می توانید برای طراحی سایت php شرکت هواپیمایی از تیم متخصص بهیدو کمک بگیرید.

۱۰ نکته مهم برای طراحی سایت آژانس هواپیمایی

امروزه بسیاری از مسافران تمایل دارند اطلاعات و خدمات سفر را از منابع آنلاین دریافت کنند. آن ها معمولاً در وب سایت ها به دنبال مقصد مورد نظر خود، پیشنهادات ویژه، رزرو پرواز، رزرو هتل و بهترین زمان برای سفر هستند.

به این ترتیب دیگر مدل سنتی مراجعه شخصی به آژانس های مسافرتی برای رزرو بلیط هواپیما، کاملاً تغییر کرده است. حدود ۹۰ درصد رزرو ها به صورت آنلاین انجام می شود. از این رو، وب سایت آژانس هواپیمایی شما باید از نظر فناوری پیشرفته باشد تا بتواند جدید ترین نیاز ها و ترجیحات مشتریان را برآورده سازد.

اگر شما هم یک آژانس هواپیمایی هستید و قصد دارید وب سایت جدیدی را برای شرکت خود طراحی کنید، حتماً فاکتور های مهم زیر را در نظر داشته باشید. در اینجا به مهم ترین نکات طراحی سایت و سئو سایت آژانس های هواپیمایی اشاره خواهیم کرد:

۱) طراحی گرافیک ساده و تعاملی

بسیاری از شرکت های هواپیمایی امروزی به این نتیجه رسیده اند که طراحی وب سایت های ساده و مینیمالیستی یک راه حل ضروری و مطلوب برای جذب مشتریان بیشتر است.

ایجاد یک تجربه ی خوشایند در خرید آنلاین بلیط هواپیما منجر به بازگشت دوباره مشتریان برای دریافت خدمات شما می شود. یکی از نکات مهمی که در گرافیک این سایت ها باید لحاظ شود توجه بیشتر به طراحی UX کاربرپسند است. به این معنا که گرافیک این سایت ها باید بدون پیچیدگی باشد و بیشتر روی اساسی ‌ترین محتوایی که کاربران اغلب در وب سایت آژانس های هواپیمایی به دنبال آن هستند، تمرکز کند.

۲) طراحی واکنشگرا

با وجود اینکه امروزه اکثر افراد از تلفن همراه برای دریافت خدمات آنلاین استفاده می کنند، اما هنوز رزرو بلیط در برخی از وب سایت های آژانس های هواپیمایی از طریق موبایل کاری دشوار یا غیر ممکن است!

طراحی سایت php واکنش گرا و موبایل فرندلی بهترین راه حل برای از دست ندادن مخاطبانی است که با موبایل وارد سایت شما می شوند. طراحی ریسپانسیو به سایت شما امکان می دهد تا در دستگاه های مختلف عملکرد خوبی داشته باشد. علاوه بر این امروزه ارائه یک تجربه کاربری موبایل فرندلی برای افزایش دید در نتایج موتور های جستجو، بهبود سئو سایت و جذب ترافیک بیشتر امری ضروی است.

۳) امکان رزرو سریع  و بی دردسر پرواز

یکی از مهم ترین ویژگی ها در سایت آژانس هواپیمایی، رزرو آنلاین پرواز به صورت رفت و برگشت و امکان پرداخت آنلاین است. برای این منظور از ویجتی استفاده می شود که در آن به کاربر اطلاعات لازم همچون تاریخ، مقصد، ساعت پرواز، رزرو صندلی هواپیما، دکمه پرداخت و غیره ارائه شده است.

۴) استفاده از ویژگی جستجوی فوری پرواز

ویژگی جستجوی فوری پرواز از نکات مهم دیگری است که باید حتماً در وب سایت شما تعبیه شود. این ویژگی به بازدید کنندگان کمک می کند تا با وارد کردن فیلد هایی در فرم جستجوی موجود، اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند. به این ترتیب آن ها می توانند بر اساس داده هایی نظیر تاریخ و زمان سفر، بهترین پیشنهادات وب سایت شما را مشاهده نمایند.

۵) یکپارچه سازی خدمات چت و تماس آنلاین

اگر قصد دارید یک وب سایت برای آژانس مسافرتی خود راه اندازی کنید، اول از هرچیز به پشتیبانی مشتری ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته نیاز دارید. همچنین اگر مشتریانی از سراسر جهان دارید، پشتیبانی آنلاین باید بر اساس موقعیت جغرافیایی سازماندهی شود. وب سایت هایی که خدمات چت آنلاین یا تماس آنلاین ارائه می دهند بهتر می توانند رضایت مشتریان را کسب نمایند و کسب وکار خود را ارتقاء دهند.

۶) ارائه چندین خدمات گردشگری به صورت همزمان

از آنجایی که جستجوی پرواز ها، هتل ها و تور های گردشگری در وب سایت های جداگانه زمان زیادی می برد، با ارائه تمام این خدمات در یک وب سایت، مسافران می توانند همه گزینه های ممکن را در یک مکان ببینند و با یکدیگر مقایسه کنند.

مشارکت با دیگر ارائه دهندگان خدمات گردشگری همچون هتل ها و اقامتگاه ها به شما کمک می کند تا طیف وسیعی از خدمات را در وب سایت آژانس هواپیمایی خود ارائه دهید که به جذب مشتریان بیشتر منجر می شود.

در طراحی سایت php امکان تعریف خدمات سفارشی شده بر اساس مقصد مورد نظر مشتریان وجود دارد. این ویژگی یعتی امکان رزرو هتل و غیره بر اساس مقصد، به مسافر کمک می کند تا با خیالی آسوده برای سفر خود برنامه ریزی کند. بنابراین چنین وب سایت هایی نزد مشتریان محبوب ترند.

شرکت های طراحی سایت آژانس هواپیمایی

۷) پیشنهادات ویژه و تخفیف تور های مسافرتی

بسیاری از مردم در صورتی که پیشنهاد های خوبی برای بلیط هواپیما دریافت کنند، برای سفر خود برنامه ریزی می کنند. حتی برخی از مسافران برای صرفه جویی در هزینه های خود ترجیح می دهند در فصل  های غیرفعال سفر کنند. بنابراین حتماً یک بخش برای معرفی تور های لحظه آخری یا تخفیفات ویژه قرار دهید تا علاقه مندان به این تور ها را به وب سایت خود جذب نمایید.

۸) مدیریت محتوا و بازاریابی محتوایی

مدیریت محتوا یکی دیگر از عوامل مهمی است که باید در همه وب سایت ها در نظر گرفته شود. مطالب وب سایت شما باید به صورت کاملاً هدفمند، متناسب با زمینه و در دسته بندی های صحیح قرار بگیرد.

بعلاوه اینفوگرافیک ها و تصاویر جذاب نیز می توانند جلوه و احساس بیشتری به طراحی وب سایت هواپیمایی شما ببخشند. تمامی این ویژگی ها برای سئو سایت و جذب ترافیک بیشتر مهم است. سایر ویژگی ها همچون ارائه نظریات مشتریان و امکان ادغام با رسانه های اجتماعی برای کسب اعتبار بیشتر در این صنعت کمک می کنند.

۹) قرار دادن صحیح دکمه های Call-to-Action

بدون شک هدف وب سایت شما ایجاد سرنخ برای کسب و کار مسافرتی است. در این صورت، بسیار مهم است که دکمه های فراخوان را در فضای مناسبی قرار دهید. برای این منظور عوامل روانی خاصی باید در نظر گرفته شود.

تیم طراحی سایت بهیدو با کمک روانشناسی رفتاری وب سایت، ویژگی های تایپوگرافی، طرح بندی و رنگ های معنی دار را به گونه ای انتخاب می کنند تا مخاطب را برای کلیک بر روی دکمه خرید تشویق کند.

۱۰) طراحی سایت چند زبانه

اگر هدف کسب و کار شما به دست آوردن یک جایگاه بین المللی در صنعت گردشگری است، چند زبانه بودن باید در سایت شما تعبیه شود.

در صورتی که وب سایت شما چند زبانه نباشد خواندن و درک محتوای آن برای مردم کشور های دیگر امکان پذیر نخواهد بود. شما می توانید علاوه بر زبان فارسی از زبان انگلیسی و عربی برای برقراری ارتباط با بسیاری از مردم در نقاط مختلف جهان استفاده کنید.

جمع بندی

به عقیده مردم بهترین وب سایت های آژانس های هواپیمایی آن هایی هستند که علاوه بر امکان رزرو هتل و خرید بلیط هواپیمایی، به مقایسه هزینه بین تورها و همینطور پیشنهادات ویژه و تور های لحظه آخری اختصاص داده شده اند. همچنین حاوی محتوای شناختی و سرگرم کننده در مورد سفر و تصاویر بصری جذاب و تور های مجازی اند.

طراحی سایت آژانس های هواپیمایی باید از لحاظ عملکرد، زیبایی شناسی و تجربه کاربر بهترین باشد. از نقطه نظر طراحی گرافیک و عملکرد، ده ها نکته مهم وجود که باید در سایت شما لحاظ گردد. ما در این مقاله سعی کردیم به مهم ترین نکات طراحی اینگونه سایت ها اشاره کنیم.

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

67  −    =  58

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان