اهمیت طراحی سایت ( فروش خود را چند برابر کنید)

لزوم سایت برای کسب و کار های| بهیدو

اهمیت طراحی سایت موضوعی است که در ادامه قصد داریم درباره آن صحبت کنیم. انتخاب کردن شغل برای تمام افراد، از مهم ترین تصمیمات در زندگی آن ها به حساب می آید. خیلی مهم است شغلی را انتخاب کنیم که به آن علاقه داشته باشیم و موجب افزایش توانایی های ما باشد.

البته در بسیاری اوقات، شغل مناسب سبب رفع نقاط ضعف ما نیز می شود. شغلی که ما انتخاب می کنیم باید امکان ارتقاء را داشته باشد و از طریق آن توان تامین کردن هزینه های زندگی و رسیدن به اهداف شخصی و اجتماعی خود را داشته باشیم.

طراحی سایت یکی از روش های موثر برای پیشرفت کسب و کارها است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دستیابی پیشرفت های زیاد، بهیدو را در ادامه همراهی کنید.

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت به تولید و راه اندازی صفحات سایت گفته می‌شود که معمولا این کار با کدنویسی به زبان‌ های متنوع برنامه نویسی یا با استفاده از قالب‌های آماده صورت می گیرد.

در ابتدا، وب سایت‌ ها با استفاده از زبان HTML نوشته خواهند شد و پس از آن با رشد وب، طراحی‌ با استفاده از جدول‌های پنهان در صفحه و زبان HTML  صورت می گیرد.

به زبانی ساده‌ تر تعریف طراحی سایت عبارت است از تولید صفحات وب یا بهینه سازی سایت‌ های قدیمی که در بستر اینترنت انجام خواهند شد.

این کار، چندان آسان نیست و باید افراد حرفه ای و با تجربه در این زمینه  اقدام کنند. این کار به دانش و تخصص خاص نیاز دارد و افراد عادی که از اهمیت طراحی سایت بی خبر هستند، قادر نیستند که سایت های مناسب را طراحی کنند.

نکات کلیدی و کاربردی برای طراحی یک سایت

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه اساسی داشته باشید سرعت بارگذری و لود شدن سایت می باشد.

اگر این زمان از یک حد مجاز بیشتر شود باعث خستگی کاربر می شود، حتی اگر سایت شما یکی از بزرگترین سایت ها باشد. امکان دارد سایت مورد نظر شما از طراحی بسیار زیبایی بهره مند باشد، اما به علت سرعت کم بارگذاری آن فقط تعداد کمی از افراد توانایی دیدن و استفاده کردن از سایت را داشته باشند. در این صورت افراد کمتری به آن جذب خواهند شد.

طراحی سایت های فروشگاهی

در همه جای دنیا، مردم با راه اندازی یک فروشگاه یا مغازه و حتی یک شرکت در زمینه های مختلف، اقدام به فروش محصولات خود در سطح منطقه خود می کنند.

در این میان خیلی از افراد هستند که تمایل دارند از محدوده فروش محلی خارج شوند و به قولی به کارشان توسعه بدهند، ولی چون اصول حرفه ای این کار را نمی­دانند و همچنین از اهمیت طراحی سایت برای کسب و کارشان آگاه نیستند، زود منصرف می­ شوند یا با انجام کارهای غیر مناسب، نتایج نامناسب و حتی برعکس نیز می گیرند.

اما طراحی سایت فروشگاهی یکی از گزینه های بسیار مناسب است که افراد را به سودهای بسیار زیادی می رساند.

مزایا و اهمیت طراحی سایت های فروشگاهی

امکان دارد که از خودتان بپرسید مگر با طراحی یک سایت فروشگاهی امکان رونق بخشیدن به کسب و کار وجود دارد؟

البته باید در جواب سوالتان بگویم که بله! ولی بهتر است اول از هر چیزی شما را با مزایا طراحی سایت فروشگاهی آشنا کنیم تا مفهوم برایتان واضح شود و از بلاتکلیفی خارج شوید.

به طور کلی مزایا طراحی یک سایت فروشگاهی بی شمار و متنوع است و شما با ساخت سایت فروشگاهی برای کسب و کارتان فرصت پیشرفت را به خودتان خواهید داد.

برای نمونه: مشتری های شما می توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی از سایت شما سفارش بدهند و یا اینکه شما با تبلیغات سایت خود میتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.

از طرفی راه اندازی یک فروشگاه آنلاین بسیار کم هزینه تر از راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی خواهد بود.

در رابطه با طراحی یک سایت فروشگاهی پیشنهاد داریم که از یک متخصص کمک بگیرید.

چرا که در این زمینه ، به صورت دقیق تر می تواند به شما کمک کند و یا سایت بی نقص و کاربردی را برای شما فراهم سازد.

در مراحل طراحی سایت فروشگاهی، به نکات موجود بسیار توجه کنید، زیرا تاثیر بسیار زیادی بر روی نتیجه کار شما دارد.

اهمیت طراحی سایت برای کسب و کارها | بهیدو

نوع انتخاب اسم فروشگاه بسیار مهم است، در واقع شما با اسم فروشگاه خود یک خلاصه از حیطه کاری را به مشتری که نام را می­بیند ارائه می­ دهید.

نوع دیزاین داخلی سایت نیز بسیار مهم است. طریقه انتخاب رنگ ها، چیدمان آیکون ها و غیره در نمای کلی سایت نیز می ­تواند باعث جذب و دفع مشتری شود.

( پیشنهاد می شود که در انتخاب رنگ های داخل سایت، تا حد امکان از روانشناسی رنگ ها نیز استفاده نمایید تا کسب و کار شما حرفه ای تر دیده شود. )

نکته مهم دیگر از مراحل ایجاد سایت فروشگاهی مطالب و محتواهایی است که در سایت خود از آن ها استفاده می کنید.

سعی کنید از مطالبی استفاده نمایید که کاربردی باشند و باعث جذب مشتری شوند. از به کاربردن محتواها و مطالب طولانی دوری کنید، زیرا باعث خسته شدن خواننده و در نهایت بازخورد کمتر آن ها می­ شود.

بیشتر بدانید: صفحه لندینگ یا صفحه فرود چیست؟

در انتخاب عکس ها و نیز نوشتن ویژگی کالاها هم توجه داشته باشید تا با حقیقت تفاوت نداشته باشد. در غیر این صورت متهم به فروش کالاهای نامرغوب خواهید شد.

در نهایت سعی کنید یک سایت را طراحی کنید که افراد را سردرگم نکند و مشتری هنگام مشاهده کالاها، جستجو کالاها و نیز سفارش کالاها به راحتی به تمام موارد دسترسی داشته باشد.

طراحی سایت در اصفهان

قیمت طراحی سایت اصفهان نیز مانند سایر استان ها بسیار متغیر است و متناسب با اینکه شرکت یا شخص طراح سایت تا چه اندازه رزومه، سابقه یا تجربه در این زمینه دارد این قیمت تغییر می کند.

غیر از این مورد اینکه کدنویسی اختصاصی برای سایت باید انجام شود یا از سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس استفاده گردد، نیز باعث تفاوت در قیمت ها می شود.

البته موارد دیگری مانند نوع سایت که سفارشی یا قالب آماده باشد و قالب وب سایت که سایت شرکتی، شخصی یا پزشکی باشد، هم باعث این تفاوت قیمت ها خواهد شد.

میانگین قیمت های طراحی سایت در اصفهان توسط شرکت های متنوع عبارت است از:

  •     قیمت  با کدنویسی اختصاصی در اصفهان از ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان صورت می گیرد.
  •     قیمت طراحی سایت های شرکتی، شخصی … با وردپرس از ۷ تا ۱۲ میلیون تومان است.
  •     قیمت طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان با ووکامرس از ۹ تا ۱۵ میلیون تومان خواهد بود.

طراحی سایت شرکتی در اصفهان

امروزه مردم نه تنها برای فروشگاه ها بلکه برای تمامی کسب و کارهای خود از خدمات طراحی سایت استفاده کرده اند. طراحی سایت شرکتی یکی از آن خدماتی است که در این میان توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است و روزانه شرکت های زیادی نسبت به طراحی سایت اقدام می کنند. شاید برای شما سوال باشد که طراحی سایت شرکتی چه مزایایی برای یک شرکت به دنبال دارد؟

در این مورد باید بگوییم:

  • به روز رسانی کاتالوگ ها و دسترسی آسان مشتری به آن
  • به روز رسانی قیمت خدمات و محصولات هر شرکت و مطلع شدن مشتری از حدود قیمت
  • معرفی محصولات و خدمات شرکت ها به مردم بدون صرف هزینه و اتلاف وقت
  • و …

با بررسی این موارد متوجه می شویم که طراحی سایت شرکتی نه تنها برای صاحبان کسب و کار بلکه برای مشتریان آن ها نیز سودمند خواهد بود. در نتیجه بهتر است در این بازار پر رقابت هرچه سریع تر نسبت به طراحی سایت خود اقدام کنید. شرکت بهیدو در زمینه طراحی سایت شرکتی در اصفهان و هرکجای دیگر در خدمت شماست.

 

هزینه طراحی و پیاده سازی انواع سایت در اصفهان | بهیدو

اهمیت طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت اصفهان در حقیقت به این معنی است که اولا شرکتی که وظیفه طراحی به عهده آن گذاشته شده است، به صورت تخصصی و حرفه ای کار طراحی وب سایت و نرم افزارهای تحت وب را بررسی نماید. از طرف دیگر یک وب سایت تخصصی، باید با در نظر داشتن نیازهای واقعی هر یک از کسب و کارها، تحقیق در مورد مشتریان آن و به صورت تخصصی بر اساس اهداف باید طراحی و تولید صورت بگیرد.

امروزه حضور در عرصه وب به یک ضرورت تبدیل شده است. اگر کسب و کاری شروع به فعالیت گسترده در اینترنت نکند بدون شک تعدادی از کاربرانش را از دست خواهد داد. در هر کسب و کاری با بررسی شرکت ها متوجه خواهیم شد که شرکت هایی با طراحی سایت تخصصی و فعالیت مداوم در آن شروع به کار کرده اند و به موفقیت های بسیاری می رسند.

به همین دلیل هر کسب و کاری به این بستر  نیاز دارد. فقط راه اندازی یک نشانی اینترنتی باعث موفقیت نمی شود. بلکه ابتدا لازم است از خدمات طراحی سایت تخصصی شرکت هایی در این زمینه مطمئن شوید. سپس رقیبان را بررسی نمایید و به طراحی وب سایت بپردازید.

همچنین بعد از طراحی، فعالیت پیوسته در سایت و برقرار ارتباط با مخاطبان سایت مورد نظر از روش های موثر است. همان طور که می دانید وب سایت های زیادی در سراسر دنیا راه اندازی شده اند اما همه آنها موفق نشده اند. بلکه آنهایی موفق شده اند که اولا در انتخاب شرکت طراح سایت توجه کرده اند و شرکت طراحی سایت تخصصی را انتخاب کرده اند. سپس با فعالیت هدفمندانه و درست راه های موفقیت را طی کرده اند.

مسلما شما با مخاطبان خود در حوزه فعالیت های خود آشنا تر هستید و نیازهای آنها را بهتر از طراح سایت می دانید، به همین سبب بهتر است ابتدا امکانات مورد نظر خود را انتخاب نمایید و شرکتی را انتخاب کنید که معتبر باشد.

 

نحوه طراحی سایت اصفهان

امروزه شرکت ها و مجموعه های بسیار زیادی در اصفهان و سایر نقاط کشور وجود دارند خدمات طراحی سایت را بر عهده می گیرند. تمام این شرکت ها سایت ها را بر اساس  استانداردهای لازم و بر اساس مراحل مختلف انجام می دهند.

در این صورت شما می توانید طراحی وب سایت خود را به شرکت های معتبر واگذار نمایید. بعد از مدت کوتاه، سایت مورد نظر شما طراحی شده و می توانید شاهد پیشرفت های چشمگیر خود باشید.

فقط قبل از اینکه مراحل طراحی سایت خود را به شرکت ها واگذار کنید، باتوجه به اهمیت طراحی سایت لازم است از مجموعه مورد نظر اطمینان داشته باشید. در غیر این صورت بعد از چند وقت سایت شما مخاطبان را به خود جذب نمی کند و نمی توانید در کسب و کار خود موفق باشید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو به عنوان مرکز بهینه سازی و سئو سایت در اصفهان در این مقاله سعی داشت نکات مهمی در مورد اهمیت داشتن سایت برای کسب و کار های مختلف را بررسی کند و در زمینه ی طراحی سایت در اصفهان نکات مهمی را برای شما بازگو کند.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8  +  1  =  

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان