روش های تبلیغات پزشکان (بهترین روش های تبلیغاتی)

تبلیغات در حوزه طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی، خدمات سئو سایت پزشکی و اقدامات ارتقا و بهبود کیفیت سایت‌ های این حوزه از مهم‌ ترین و پرطرفدار ترین حوزه‌ های دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات مدرن مجازی هستند. از آنجایی که امروزه بیش از اینکه مردم در تلویزیون و تراکت‌ های تبلیغاتی به دنبال بهترین پزشک و خدمات درمانی بگردند، به اینترنت مراجعه می‌ کنند، در این مقاله قصد داریم تا مهم ترین روش های تبلیغات پزشکان و مارکتینگ در این حوزه را بررسی کنیم.

 

رویای محال و تحول بزرگ؛ طراحی سایت پزشکی

پیشرفت علم و فناوری در طول دوران‌ ها همواره تغییرات خارق العاده را به ارمغان آورده و در عین سادگی گاهاً تاثیرات شگفت انگیز و جدایی ناپذیری بر زندگی گذاشته‌ اند. شاید اگر سه چهار دهه پیش شخصی می‌ گفت، روزی نه چندان دور اغلب مردم می‌ توانند به کمک فضایی مجازی و در دنیایی غیر واقعی خرید کنند، در حالی که در خانه خود نشسته‌ اند، کسب و کاری بزرگ را پیش ببرند و ضروری‌ ترین و ساده‌ ترین اقدامات روزمره خود را به صورت اینترنتی انجام دهند، همه او را دیوانه خطاب می‌ کردند. اینترنت و دسترسی وسیع به شبکه گسترده ارتباطات و اطلاعات، رویای محالی بود که ممکن شد و حال به طوری با زندگی و تمامی حوزه‌ ها عجین شده که نمی‌ توان آن را نادیده گرفت. گاهی نادیده گرفتن پیشرفت و تغییرات جهان نوعی برنامه ریزی برای شکست به حساب می‌ آید!

امروز در هر شغل و حوزه‌ ای که فعال هستید، حتی حوزه پزشکی و درمان، باید برای اقدامات طراحی سایت پزشکی اهمیت قائل شده و به فکر سئو سایت پزشکی و سلامت و ارتقای آن باشید. چرا که امروزه بیش از اینکه مخاطبان هدف شما در تلویزیون و بیلبورد های شهر به دنبال پزشک بگردند، در فضای مجازی به جستجو و گردش می‌پردازند و آن را به عنوان مرجع اصلی دریایی از اطلاعات و انتخاب‌ های متنوع می‌ بینند.

همه ما با کمی آشنایی از فضای اینترنت باور داریم که اینترنت مرجعی صد ها برابر کامل‌ تر و در دسترس‌ تر از کتاب‌ ها است، اما اگر قصد طراحی سایت پزشکی را دارید، باید بدانید که حق انتخاب و تنوع در فضای اینترنت نیز بسیار است.

 

مهم ترین روش های تبلیغات پزشکان

 

سایت‌ های حوزه سلامت و پزشکی بی شماری در حال فعالیت و طراحی سایت در اینترنت هستند و تنها شرط پیروزی و جلو زدن از آن‌ ها روش‌ های تبلیغ و در صدر آن سئو سایت پزشکی است. یعنی بهینه سازی سایت با الگوریتم‌ های موتور جستجوی گوگل.

 

انواع تبلیغات پر بازده پس از طراحی سایت پزشکی

از دورانی قبل از گسترش اینترنت و فضای مجازی به شکل امروز، روش‌ های تبلیغاتی متنوعی برای سایت‌ های حوزه درمان و سلامت وجود داشته‌ اند و امروزه نیز روش‌ های پر بازده و خاصی آمده‌ اند که می‌ توانند کسب و کار اینترنتی شما در فضای اینترنت را به بازدهی فراتر از آنچه فکرش را می‌ کنید، برسانند.

تبلیغات چه در حوزه پزشکی و اقدامات پس از طراحی سایت پزشکی، و چه در حوزه‌ های دیگر به دو دسته کلی تبلیغات آفلاین و آنلاین دسته بندی می‌ شوند. تبلیغات آفلاین که قدمتشان به دوران ماقبل تاریخ یعنی حدود ۳۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح (تبلیغی چاپی بر دیوار در مصر باستان)  بازمی‌ گردد!، هنوز هم در کنار تبلیغات نو ظهور (نسبتاً نو ظهور!) آنلاین جایگاه خود را حفظ کرده‌ اند و همچنان نقش پررنگی در توسعه کسب و کار دارند.

پر بازده‌ ترین تبلیغات آفلاین که احتمالاً با آن‌ ها آشنایی دارید، بیلبورد های بزرگ شهر، تراکت‌ های تبلیغاتی، چهار راه‌ های تبلیغاتی هستند. تلویزیون و رادیو نیز امروزه از پرطرفدار ترین آیتم‌ های تبلیغات آفلاین در همه حوزه‌ ها از جمله حوزه پزشکی و درمان هستند و تاثیر قابل توجهی بر مشتریان هدف می‌ گذارند. البته تاثیر بیلبورد ها، تبلیغات چاپی، تلویزیون و رادیو تا دو دهه پیش خیلی بیشتر از امروز بود. امروزه اینترنت جای آن‌ ها را گرفته و با محبوبیت و فراگیری بیشتر بین مردم، مهم‌ ترین رسانه هدف تبلیغات است.

بسیاری افراد و کسب و کار ها در هر حوزه علی الخصوص حوزه درمان بر این باور هستند که پیشرفت و جذب مشتری در فضای مجازی تنها همین است که یک طراحی سایت پزشکی انجام دهید و به انتظار کاربران بمانید، در حالی که این تصور کهنه به هیچ عنوان صحیح نیست و نوعی ضرر به حساب می‌ آید، تا سود! برای گرفتن نتیجه از طراحی سایت پزشکی مهم‌ ترین و اساسی‌ترین اقدام، سئو سایت پزشکی و بهینه سازی آن با معیار های گوگل است و در کنار آن روش‌ های خاصی برای تبلیغ وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا به بازده مد نظرتان برسید.

پیش از بررسی روش‌ های خاص و پربازده آنلاین، خوب است اشاره‌ ای به روش‌ های آفلاین پربازده در حوزه پزشکی و درمان داشته باشیم. توجه داشته باشید که روش‌ هایی چون طراحی کارت ویزیت، ست اداری پزشکی، کاتالوگ و بروشور هنوز هم از روش‌های کارآمد تبلیغ پزشکی هستند و به منظور حفظ بیماران و ماندگاری در ذهن مشتریان هدف نقش پررنگی دارند.

 

انواع روش های تبلیغات پزشکان؛ سئو سایت پزشکی نوعی تبلیغ است؟

شاید شما هم از افرادی باشید که تبلیغات مجازی را تنها با پیامک‌ های تبلیغاتی و کلیکی می‌شناسند، اما باید بدانید که تبلیغات مجازی شیوه‌ های خاص خود را دارد و از طرق متنوعی انجام پذیر است. انواع خاص‌ ترین شیوه‌ های تبلیغ آنلاین پس از طراحی سایت پزشکی، به دو دسته تبلیغات زود بازده و دیر بازده تقسیم می‌ شوند.

همانطور که از نام این تبلیغات پیدا است، برخی روش‌ ها مثل تبلیغات گوگل ادز (Google Ads  )، تبلیغات پیامکی و تبلیغات کلیکی روش‌ های پر هزینه‌ای هستند که زود تر (در زمان کمتری) به بازخورد مورد نظر می‌ رسند؛ و تبلیغات دیر بازده، روش‌ هایی هستند چون سئو سایت پزشکی، تولید محتوای ارزشمند، رپورتاژ آگهی و فعالیت حرفه‌ ای در شبکه‌ های اجتماعی مانند اینستاگرام که در پروسه‌ ای طولانی‌ تر نتایج مورد نظر را رقم می‌ زنند. (اعلام تخفیف در فرصت‌ های خاص، ساخت تیزر های تبلیغاتی و لوگو موشن و اقداماتی چنین نیز جزو روش‌ های آنلاین پر بازده تبلیغات هستند.)

انتخاب بین اینکه کدام یک از روش‌ های تبلیغات آنلاین را به کار بگیرید، به عوامل متعددی بستگی دارد. اول اینکه چه انتظاری از تبلیغات دارید، بازخورد زود هنگام و سریع یا بازدهی طولانی مدت و پایدار در طول زمان؟ چقدر می‌ خواهید هزینه صرف کنید و چقدر بودجه برای تبلیغات در نظر گرفته‌ اید؟

 

طراحی سایت یکی از روش های تبلیغات پزشکان

 بهترین روش های تبلیغات پزشکان؛ سئو سایت پزشکی یا تبلیغات کلیکی؟

اگر به دنبال روشی زود بازده و سریع هستید، بی شک روش‌ های زود بازده تبلیغات پیامکی، بنری و کلیکی و گوگل ادز برای شما مناسب‌ تر خواهند بود. اما اگر به دنبال بازدهی بیشتر و طولانی‌ تر هستید، خوب است روی سئو سایت پزشکی، رپورتاژ آگهی و ارتقای پیج اینستاگرام خود سرمایه گذاری کنید.

در مورد هزینه، معمولاً روش‌ های سریع و زود بازده تبلیغات (چون تبلیغات گوگل ادز، تبلیغات پیامکی، بنری و کلیکی که پیش‌تر نیز اشاره کردیم) به بودجه بیشتری نیاز دارند. برای انتخاب روش‌ های با بازدهی سریع باید به هزینه نیز توجه داشته باشید. البته برخی روش‌ های دیر بازده مانند سئو سایت پزشکی نیز هزینه نسبتاً بالایی دارند.

شایان ذکر است که اگر چه روش‌ های دیر بازده در طول زمان به نتایج مورد نظر می‌ رسند، اما بازخورد که از این روش‌ ها حاصل می‌ شود، تا ۵ برابر! بیشتر از روش‌ های زود بازده تبلیغات است. در آخر برای انتخاب بهترین و مناسب‌ ترین روش تبلیغات و همچنین طراحی سایت پزشکی و سئو در اصفهان می‌ توانید از خدمات مجموعه بهره ببرید. در ادامه مطالب مروری بر چند روش خاص و پر بازده تبلیغ زود بازده و دیر بازده آنلاین در حوزه سلامت و پزشکی خواهیم داشت، تا انتخاب بهتری داشته باشید.

مروری بر سئو سایت پزشکی و تبلیغات زود بازده

  • تبلیغات زود بازده کلیکی

تبلیغات کلیکی بسیار متداول و پرطرفدار بوده و در میان روش‌ های زود بازده از به صرفه‌ ترین روش‌ ها محسوب می‌ شوند. در این روش شما تبلیغی از سایت پزشکی خود را در بستری از یک سایت پر بازدید گرفته یا پیج و.‌. قرار می‌ دهید و به ازای تعداد کلیک و بازدیدی که در سایت‌ تان دریافت کرده‌ اید، به سایت تبلیغ کننده پول می‌ دهید.

سئو سایت؛ یکی از روش های تبلیغات پزشکان

  • تبلیغات گوگلی یا گوگل ادز

یکی از زود بازده‌ ترین روش‌های تبلیغ در گوگل است که هزینه بیشتری از سایر روش‌ های زود بازده دارد. در این روش خاص تبلیغ، شما بدون بهینه سازی و سئو سایت پزشکی در اول نتایج جستجوی گوگل قرار می‌ گیرید. (تا به حال شده جستجویی انجام دهید و در بین نتایج لینکی را با AD مشاهده کنید؟ این مربوط به تبلیغات گوگل ادز است!)

 

بهیدو؛ ارائه دهنده خدمات سئو سایت پزشکی

سئو سایت شامل مجموعه اقداماتی است که سایت شما را به صفحه اول نتایج موتور جستجوی گوگل می‌ رسانند. این پروسه طولانی که از تبلیغات دیر بازده است، یکی از بهترین روش های تبلیغات پزشکان است و بهترین بازخورد و نتایج را هم به همراه دارد و در رقابت سنگین وب سایت‌ ها در گوگل، برنده میدان‌ تان می‌ کند! برای سوالات بیشتر در حوزه ی سئو سایت می توانید با مشاوران شرکت بهیدو تماس بگیرید.

این موارد سه تا از پر طرفدار ترین روش‌ های تبلیغات آنلاین هستند، همانطور که در بخش قبل نیز اشاره شد، با توجه به بودجه و وضعیت سایت خود می‌ توانید روش مناسب خود را انتخاب نمایید.

۵/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

54  −  52  =  

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان