مشاوره فن آوری اطلاعات

روند رو به رو رشد دیجیتالی شدن باعث شده است که هر روز بخش های بیشتری توسط فناوری مدیریت شوند. علاوه بر این، حتی اهداف اکثر سازمان ها نیز هم اکنون به شدت به کارایی خدمات فناوری اطلاعات آنها بستگی دارد. با توجه به اینکه در زمان فعلی فناوری هر دقیقه در حال افزایش و پیشرفت است، تعیین استراتژی تحول دیجیتال برای شرکت ها و سازمان های گوناگون چالش برانگیزتر و پیچیده‌تر شده است. به همین خاطر در این زمان، مشاوره فناوری اطلاعات تنها راه نجات دهنده برای هر سازمان کوچک، متوسط تا بزرگ است.
اگر شما هم به خدمات مشاوره فناوری اطلاعات احتیاج دارید همین امروز با متخصصان IT در شرکت بهین مبتکران ایده یک قرار ملاقات رزرو کنید.
اما مشاوره فناوری اطلاعات دقیقا چیست و چه فایده ای برای کسب وکارها دارد؟ در ادامه به این سوال ها پاسخ خواهیم داد.

مشاوره فناوری اطلاعات چیست؟

به طور کلی می توان گفت خدمات مشاوره فناوری اطلاعات یک سرویس مشاوره ای است که استراتژی های فناوری متفاوتی را در راستای اهداف و فرآیندهای تجاری شرکت ها ارائه می دهد. خدمات مشاوره فناوری اطلاعات در مورد هر موضوعی در رابطه با امنیت اطلاعات، توسعه وب و مباحث مربوط به آنها شما را راهنمایی کرده و به شما کمک می کند تا تجارت خود را با یک نقشه راه IT رشد دهید. این سرویس از برنامه ریزی استراتژیک گرفته تا معماری، عملیات و اجرای نهایی را پشتیبانی می کند.
یک مشاور فناوری اطلاعات به فرآیند فناوری موجود در یک شرکت نگاه می کند، نقاط ضعف آن را شناسایی می کند و تغییرات خاصی را پیشنهاد می کند. همچنین اگر می خواهید عملکرد فناوری اطلاعات جدیدی را در کسب و کار خود راه اندازی کنید، آنها به شما کمک می کنند تا این کار را با بیشترین بازده ممکن انجام دهید.
علاوه بر این، خدمات حرفه ای مشاوره فناوری اطلاعات تضمین می‌کند که این فناوری به بهترین وجه به نفع کل کسب‌وکار شما خواهد بود و به رشد شما در بخش فنی مورد استفاده کمک می کند. بنابراین، اگر به فکر تحولات عظیمی در کسب و کار خود هستید و می خواهید در یک بازه زمانی مشخص به اهداف برنامه ریزی شده دست یابید، مشورت با یک متخصص IT را در نظر بگیرید. البته توصیه می کنیم این خدمات را حتما از یک شرکت قابل اعتماد و با تجربه دریافت کنید.

یک مشاور فناوری اطلاعات چگونه به سازمان شما کمک می کند؟

زمانی که می خواهید کسب و کار خود را به محیط دیجیتال تغییر دهید یا می خواهید کیفیت تجربه مشتری دیجیتال خود را بهبود ببخشید باید از خدمات مشاوره فناوری اطلاعات استفاده کنید. دستیابی به خدمات مشاور فناوری اطلاعات به شما کمک می کند تا از بالاترین تجربه افراد متخصص در زمینه خدمات و نیازهای فناوری اطلاعات در تجارت خود استفاده کنید.
مشاوران IT استفاده بهینه از فناوری را برای سازمان شما به ارمغان می آورند که به شما کمک می کند تا به اهداف اولیه کسب و کار خود برسید. علاوه بر این، برخی از مزیت های برجسته در مشاوره فناوری اطلاعات وجود دارد که در اینجا به آنها می پردازیم:

 

• سودآوری بالاتر نسبت به هزینه های آن
وقتی روی مشاوره فناوری اطلاعات سرمایه گذاری می کنید، در واقع روی زیرساخت و امنیت بلندمدت داده های شرکت خود سرمایه گذاری کرده اید. علاوه بر این، شما ممکن است گاهی به حمایت استراتژیک و گاهی به حمایت تاکتیکی نیاز داشته باشید. بنابراین، کارشناسان مشاور فناوری اطلاعات به شما کمک می کنند تا نیازهای کسب و کار خود را درک کرده و استراتژی های مختلف در برآورده کردن نیازها و رشد شرکت خود را بشناسید.

• استفاده از تجربه افراد حرفه ای ، با تجربه و قابل اعتماد
هنگامی که با یک شرکت قابل اعتماد و با تجربه در زمینه خدمات فناوری اطلاعات و مشاوره راهکارهای IT مشورت می کنید، این متخصصان، بر اساس نوع نیاز کسب و کارتان، اطلاعات بسیار ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهند. زیرا آنها قبلا با بسیاری از چالش های بازار برخورد کرده اند و درک می کنند که کسب و کار شما به چه چیزی نیاز دارد. این باعث می شود تا در همان روزهای اولیه به شرکت خود اجازه رشد بدهید و در نتیجه بهترین نتیجه را با کمترین ریسک و سرمایه گذاری پول و زمان بدست آورید. برای دریافت مشاوره راهکارهای IT همین امروز با ما تماس بگیرید.

• دریافت آخرین و بروزترین منابع مورد نیاز
در زمانی که تکنولوژی و جهان به سرعت در حال تغییر هستند و اتفاقات تقریبا غیرقابل پیش بینی شده اند، شما به حمایت و کمک بیشتری نسبت به قبل برای کسب و کار خود نیاز دارید. در چنین شرایطی یک مشاور فناوری اطلاعات می تواند به شما کمک کند تا به منابع مورد نیاز در هر زمان لازم دسترسی داشته باشید. در اصل فناوری اطلاعات پاسخی است به تمامی مشکلات دنیای امروزی که به کمک منابع بروز این فرآیند تسریع می یابد.

• افزایش بهره وری کسب وکارها
مسلما با خدمات مشاوره فناوری اطلاعات، شما کمتر مستعد مرحله آزمون و خطا با کارکنان خود هستید. یک شرکت مشاور IT بهترین تحقیقات را در اختیار شما قرار می دهد و هدف شما را برای رشد و استفاده از روش های جدید جهت بهره وری بیشتر بهبود می بخشد. مشاوران فناوری اطلاعات کمک می کنند تا کارکنان شما وظایف خود را با استفاده از فناوری به بهترین وجه ممکن انجام دهند در نتیجه آنها با بهبود عملکردها موجب افزایش بهره وری شرکت شما می شوند.

چرا مشاوره فناوری اطلاعات برای تجارت شما مهم است؟

به طور خلاصه یک مشاور فناوری اطلاعات در صرفه جویی در هزینه و زمان به شما کمک می کند و می تواند فرآیندهای کسب و کار شما را بهتر و ایمن تر کند. اما آنها چگونه این کار را انجام می دهند؟ برای یافتن این پاسخ این موارد را در نظر بگیرید:
۱. تاخیرهای داخلی را از بین می برند:
در برخی مواقع همه شرکت ها با تاخیر در برخی از مکانیزم های داخلی کسب وکار خود مواجه خواهند شد که این برای هر کسب و کاری طبیعی است. با این حال، بسیاری از تاخیرها یه ضرر سود شرکت ها تمام می شود که خوشبختانه می توان آنها را با کمک یک مشاور فناوری اطلاعات متوقف کرد.
معمولا مدتی طول می کشد تا مشاور بفهمد سیستم و فناوری شما چگونه کار می کند و سپس سعی می کند بفهمد که کارکنان شما چگونه از این فناوری و سیستم ها استفاده می کنند. برای این منظور آنها از دستگاه های فکس و چاپگر گرفته تا نرم افزاری که استفاده می کنید و جریان کاری که شرکت شما به آن متکی است را بررسی می کنند. هنگامی که مشاور بفهمد پروژه شما چیست و سبک کاری شما چیست، به شما کمک می کند تا آن را به بهترین راه حل محدود کنید و در نتیجه می تواند تاخیرها را از بین ببرد. این به شما کمک می کند تا هزینه ها را کاهش دهید، در زمان شما صرفه جویی شود و برخی از مراحل غیر ضروری را در کل فرآیند حذف کنید.
۲. کمک می کنند تا پول بیشتری پس انداز کنید:
دریافت خدمات یک شرکت مشاوره IT مستلزم پرداخت هزینه می باشد. اما آنها می توانند در آینده به صرفه جویی پول زیادی در تجارت شما کمک کنند. از این رو، خدمات مشاوره IT سرمایه گذاری خوبی برای هر کسب وکاری به شمار می رود. زیرا این متخصصان به کاهش تأخیرها و خرابی ها کمک می کنند. علاوه بر این آن‌ها می‌توانند نرم‌افزار و سخت‌افزار شما را در بهترین شکل خود نگه دارند و به شرکت شما کمک می‌کنند تا از هزینه‌های تعمیر و همچنین خرید سخت‌افزار جدید جلوگیری کند.
شما همچنین بینش جدیدی در مورد فناوری به دست خواهید آورد که فرآیندها را خودکار و ساده می کند و در عین حال می تواند ساختار شما را در چارچوب دستورالعمل ها و مقررات صنعت نگه دارد.
۳. آنها دارایی های دیجیتال شما را ایمن نگه می دارند:
به غیر از ماندن در صدر و کسب درآمد بیشتر، امنیت دارایی های دیجیتال شما باید اولویت شماره یک شما باشد. این عمدتاً به این دلیل است که وقتی داده ها از بین می روند، شرکت ها به روش های مختلفی هزینه آن را پرداخت می کنند. در برخی موارد، شرکت‌هایی که داده‌های مشتریان یا کارمندان را از دست داده‌اند، حتی ممکن است تعطیل شوند!
یک مشاور فناوری اطلاعات می‌تواند راه‌حل‌ها، فناوری و فرآیندهای سریعی را به شرکت شما ارائه دهد که به هر قیمتی از داده‌های شما محافظت می‌کند. بنابراین چه برای برنامه ریزی جهت یک بحران داده بالقوه به کمک نیاز داشته باشید، یا به دنبال بهترین راه حل ها برای شرکت خود هستید، قطعا باید به سراغ یک مشاور فناوری اطلاعات بروید.
اگر شما هم به خدمات مشاوره فناوری اطلاعات احتیاج دارید همین امروز با متخصصان شرکت بهین مبتکران ایده یک قرار ملاقات رزرو کنید.

ارتباط با تیم مشاوره و پشتیبانی بهیدو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

79  −    =  74

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان