چگونه از اینستاگرام درآمدزایی کنیم؟

درآمدزایی از اینستاگرام

برای اینکه از اینستاگرام در آمدزایی کنید آماده هستید؟ در این مقاله به شما یاد می دهیم بازی را به نفع خود به پایان ببرید و از اینستاگرام درآمدزایی کنید. همه ما خیلی خوب می دانیم که این شبکه اجتماعی فقط برای ارسال تصاویر جذاب و هشتگ نویسی نیست. شما می توانید از آن پول هم در بیاورید. حتما از خودتان می پرسید چگونه؟ اگر دوست دارید پاسخ این سوالتان را به دست آورید در این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله به شما کمک می کنیم اهداف بازاریابی تان را در اینستاگرام دنبال کنید و شروع به درآمدزایی نمایید.

 چگونه از اینستاگرام درآمدزایی کنیم: نوع اکانت تان را انتخاب کنید

درآمدزایی از اینستاگرام

اکانت شخصی، تجاری یا اینفلوئنسری دارید؟

سه نوع اکانت در اینستاگرام داریم:

اکانت شخصی، اکانت تجاری و اکانت اینفلوئنسرها.

بیشتر افراد یا اکانت شخصی دارند یا اکانت تجاری. اینفلوئنسرها اکانت های شخصی هستند که به فالوورهای زیادی دسترسی دارند و به سلبریتی رسانه های اجتماعی تبدیل شده اند. برندهای بزرگ و افرادی که بیشترین فالوور را دارند را در نظر بگیرید. این ها معمولا جزو افراد تاثیرگذار هستند.

 

صفحه شخصی این ها تبدیل به کسب وکارشان شده است. اگر شما هم اکانت شخصی دارید و می خواهید پول در بیاورید هدف بلند مدتتان ممکن است تبدیل شدن به اینفلوئنسر باشد. در ادامه سعی می کنیم نحوه درآمدزایی در هر اکانت را با هم مرور کنیم.

 

اجازه دهید کار را با اصول پایه شروع کنیم و دستورالعمل های عمومی برای اینستاگرام را بررسی نماییم.

درآمدزایی از اینستاگرام

قبل از اینکه  انواع مختلف اکانت در اینستاگرام را بررسی کنیم یک سری رفتارها هست که همه اکانت ها در آن با هم مشابه اند. ما به این ها دستورالعمل های عمومی می گوییم که باعث جذب فالوور و تعامل آن ها با اکانت می شود.

 هشتگ :

هشتگ زندگی بخش اکانت شماست. این ابزار کمک تان می کند با فالوورها ارتباط درستی برقرار کنید. زمانی که من می خواستم وارد اینستاگرام شوم خیلی ها بر این باور بودند که فیس بوک برای افراد پیر است.  من هم دوست نداشتم در ذهن بقیه فرد پیری به نظر برسم و به همین خاطر وارد دنیای اینستاگرام شدم. وقتی وارد این رسانه اجتماعی شدم هزاران تصویر به همراه هشتگ های مختلف نظرم را به خود جلب کرد. از خودم پرسیدم این ها چه چیزی هستند؟ نگاهی به تصاویر دوستانم انداختم و به جای اینکه توضیح آن ها را درباره تصویر بخوانم با تلی از هشتگ های مرتبط و نامرتبط روبرو شدم. این موضوع همچنان ادامه داشت. هشتگ  همانطور که گل زنبور را به سمت خود جلب می کند، فالوورها را به سمت اکانت تان جلب می کند. اگر نگاهی به اکانت های مختلف بیندازید آن را همه جا خواهید دید.

خیلی ها با همین هشتگ فالوورهای زیادی به سمت خود جذب می کنند و محبوب می شوند. چرا ؟ چون هشتگ های ساده جستجوی خوبی به دست می آورند. همانطور که برای گوگل کلمه کلیدی اهمیت دارد برای اینستاگرام هم هشتگ بسیار مهم است. به عنوان مثال فرض کنید به دنبال واژه ای در اینستاگرام می گردید و می خواهید افرادی که درباره اش مطلبی نوشته اند را پیدا کنید. آن واژه را جستجو می کنید و مطالب مرتبط را می یابید. همه این ها به کمک هشتگ امکان پذیر است. طبیعی ترین و معتبرترین روش برای به دست آوردن فالوورهای تعاملی به سمت اکانت استفاده درست از هشتگ هاست. اگر از این روش به درستی استفاده کنید کارکرد خوبی برایتان خواهد داشت. افرادی که فهرست هشتگ ها را بررسی می کنند ممکن است تصویری را دوست داشته باشند و آن را لایک کنند. اگر اینکار را بکنند ممکن است بر روی اکانت تان کلیک کنند و سپس تصاویر بیشتری را لایک کنند. خود من بیشتر فالوورهایی که به دست آورده ام از طریق هشتگ هایی بوده که استفاده کرده ام. موضوع جالب توجهی که درباره این فالوورها وجود دارد این است که هنوز به من وفادارند. پس باید کاری کنید افراد به راحتی کنارتان بایستند و با شما باشند.

 

برای آگاهی بیشتر در مورد دیگر خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همین حالا با ما تماس بگیرید .

 

بازی اعداد شروع می شود:

متاسفانه باید بگویم هنوز هم بر روی اینستاگرام بازی اعداد وجود دارد. سایت های زیادی هستند که به شما می گویند افراد متعددی را دنبال کنید و وارد این بازی شوید. بعضی از این افراد ممکن است به شما فالوبک بدهند.

به نظر من اینکار تلف کردن وقت است. شما در نهایت فید شلوغی خواهید داشت و افرادی را دنبال خواهید کرد که هیچ ربطی بهتان ندارند.  این یک روش موثر برای تاثیرگذاری نیست. من با بیشتر افرادی که دنبال می کنم تعامل دارم. فالوورهای من هم  چنین رفتاری دارند. این خیلی مهم تر از بازی اعداد و وارد شدن در این بازی است که هیچ ارزشی ندارد. هشتگ ها بازار هدف شما را می سازند. با انتخاب درست هشتگ ها می توانید ترافیک طبیعی به سمت برند و اکانت تان جذب کنید. از این ها به درستی استفاده کنید. این ها همانند یک دارایی عالی هستند چون دقیقا چیزی که می خواهید را نصیبتان می کنند. خودتان را فیلتر کنید اما نه خیلی زیاد. اینستاگرام یک سری ابزار عالی برای ویرایش تصاویر دارد. این ها به شما کمک می کنند تصاویر را ارسال کنید که عالی هستند. می توانید با فیلترها، نورها، شارپ بودن تصویر و اشباع آن کار کنید. این ها باعث می شوند یک تصویر معمولی به یک تصویر غیر عادی تبدیل شود. از این ها به نفع خود استفاده کنید تا جایی که می توانید بهترین نسخه از تصویر را به نمایش بگذارید. شما می توانید از هشتگ ها برای فیلتر کردن استفاده کنید. در حالیکه تصاویر خود را فیلتر می کنید محتوایتان را هم فیلتر نمایید. اگر هدف شما درآمدزایی و به دست آوردن پول است  پس صفحه اینستاگرام تان نباید شبیه آلبوم عکس خانوادگی و شخصی باشد. این روش زیاد موثر نیست. من از اکانت فیس بوکم برای ارسال تصاویر طبیعی و شخصی استفاده می کنم.  اما فید اینستاگرامم ظاهر متفاوتی دارد. بهترین تصاویر را از هر آلبوم بر می دارم، ان ها را ویرایش می کنم و سپس پست می کنم و از هشتگ های مناسب برایشان استفاده می کنم. تا جایی که می توانید بهترین تصاویرتان را برای ارسال کردن انتخاب کنید تا اکانت تان ظاهر حرفه ای به خود بگیرد.

می دانم این موضوع به نظر کلیشه ای می رود اما موضوع خیلی مهمی است و باید محتوایتان را فیلتر کنید و بهترین ها را ارسال نمایید.  مثلا صاحب کسب وکاری را در نظر بگیرید که در حوزه غذا کار می کند. این فرد می تواند عکس هایی جذاب از رستوران و غذاهایش بگیرد و ارسال کند. این ها می توانند بهترین گزینه برای ایجاد تعامل باشند ، متمرکزند، به خوبی متعادل شده اند و جذابند. این گونه تصاویر به خوبی گرفته شده اند و به شما کمک می کنند معنای واقعی غذاها را حس کنید. یک اسپاگتی خوشمزه با سسی که می تواند همه ما را به جو بیاورد. غیر حرفه ای بودنتان را برای سایر شبکه های اجتماعی نگه دارید.

بهترین پست ها را ارسال کنید:

اگر می خواهید از اینستاگرام درآمدزایی کنید باید محتوایی را بفرستید که افراد آرزو کنند کاش کنار شما زندگی می کردند.

 

بیش از حد فیلتر نکنید:

درآمدزایی از اینستاگرام

با اینکه ممکن است بخواهید تصاویرتان را ویرایش کنید اما به هر حال باید تصویری مرتبط داشته باشید. فیلتر کردن بیش از حد هم می تواند تصاویرتان را نابود کند. اگر صفحه ای که بر روی اینستاگرام تان دارید بیش از حد عالی باشد یا مثل کاتالوگ فروش باشد هیچ کدام از فالوورهایتان با شما به تعامل نخواهند پرداخت.

 

تصویر زیبایی از خودتان را با کمی ویرایش در حالیکه دارید کیک فنجانی می خورید نشان دهید. افراد عاشق این واقعیت ها هستند. تصویر خودتان را با نورپردازی طبیعی که بسیار جذاب است منتشر کنید و از هشتگ های مناسب بهره ببرید. اجازه دهید دیگران شما را یک انسان واقعی ببینند. اگر تلاش کنید ایده های زیادی به ذهنتان خطور می کند.

 

ثابت قدم باشید:

ثابت قدم بودن می تواند مزایای زیادی برایتان داشته باشد حتی بر روی شبکه اجتماعی همچون اینستاگرام. برای اینکه بتوانید از حسابتان درآمدزایی کنید باید فالوورهای تعاملی داشته باشید. به همین خاطر فالوورهای شما باید احساس کنند دوستتان هستند یا می خواهند یک دوستی پایدار را شکل دهند. آن ها باید شما را مثل یک خواهر، یک برادر یا مثل دایی ، عمو و عمه و خاله ببینند. وقتی شما به یکباره ناپدید می شوید فالوورهایتان هم ناپدید می شوند.  یکی از سریع ترین روش هایی که باعث از دست رفتن فالوورها می شود ناپدید شدن است. اگر پست منظمی منتشر نکنید آن ها فراموشتان خواهند کرد. این یک واقعیت مهم درباره اینستاگرام و هر رسانه اجتماعی است که می خواهید در آن فعالیت کنید. وقتی چنین شرایطی رخ می دهد و شما بعد از چند وقت دوباره به سراغ حسابتان می روید باید کمی زمان اختصاص دهید تا دوباره با فالوورها ارتباط برقرار کنید. حالا این فالوورهایتان هستند که باید تشخیص دهند شما هنوز اکانت مرتبطی با علایق و خواسته هایشان دارید یا خیر.

اجازه ندهید چنین اتفاقی برایتان بیفتد.  زمانی که برای ارسال محتوا و تعامل با فالوورهایتان  اختصاص می دهید بسیار ارزشمند است. زمانی که به طور منظم با این افراد تعامل می کنید در نگاهشان به یک فرد آشنا تبدیل می شوید. افراد به آن هایی که می شناسند بیشتر اعتماد می کنند. زمانی که ثابت قدم و قابل اعتماد هستید می توانید رابطه پایداری با مخاطبان ایجاد کنید. اینکار تعامل را افزایش می دهد، تعداد فالوورها را بیشتر می کند و در نهایت باعث ایجاد شهرت و اعتبارتان می شود.

 به موضوعات معمول خود پایبند باشید:

اگر همیشه در مورد غذاهای گیاهی مطلب ارسال می کنید به این موضوع پایبند باشید. سعی کنید این موضوع را با تصاویری از یوگا با حیوانات ترکیب نکنید. اگر این تصاویر هیچ ربطی به محتوای فعلی تان ندارند بهتر است ازشان بگذرید و منتشرشان نکنید. محتوای ثابتی داشته باشید. اگر صفحه شخصی دارید  محتوایتان انعطاف پذیری بیشتری خواهد داشت اما کسب وکارها و اینفلوئنسرها باید این قانون را به خاطر داشته باشند و از ارسال موارد نامرتبط خودداری کنند. باید اطمینان حاصل کنید که پیام های بازاریابی تان ثابت هستند.  در صفحات شخصی هم به یک ثبات نیاز دارید اما همانطور که گفتم در این صفحات دستتان باز است و می توانید انعطاف پذیر باشید.

 

فالوورها دوست دارند شما را بشناسند. اگر از همه چیز مطلب بنویسید و منتشر کنید احساس می کنند شما را نمی شناسند و همین امر باعث عدم اعتماد می شود و در نهایت به آنفالو می انجامد.  نمونه ای از ثبات بین صفحات مختلف را مشاهده می کنید:

صفحه شخصی من در اینستاگرام جایی است که با دوستانم ارتباط دارم. درباره موارد مختلفی همچون علایقم مطلب می نویسم. فالوورها می توانند به طور ثابت انتظار دیدن تصاویر مربوط به تعطیلات یا بررسی غذا را داشته باشند. من معمولا سلفی ها و تصاویر زیبا از تعطیلات را ارسال می کنم. به ندرت از طریق این اکانت به ارسال استوری می پردازم. در مقابل صفحه اینفلوئنسری ام ساختارمندتر است.  من یک وبلاگ دارم و این صفحه برای جذب ترافیک به سمت وبلاگ طراحی شده است. تصاویر به محتوای وبلاگی ام مرتبط است.  گاهی درباره رویداردهای بزرگ لایو هم می گذارم. صفحه تجاری من هم بیشتر برای فروش ایجاد شده است.  تصاویری که در این صفحه منتشر می کنم درباره محصولات است و به خوبی به نمایش گذاشته می شود. این صفحه شبیه کاتالوگ دیجیتال از همه آیتم هایی است که دارم. افراد می توانند سفارش های خود را از طریق این صفحه ارسال کنند. با اینحال ترجیح می دهم فالوورها نسخه غیر رسمی از این کاتالوگ ها را ببینند.  گاهی از اوقات تصاویر پشت صحنه را هم ارسال می کنم و نحوه ایجاد یک ایده جدید را نشانشان می دهم.  حتی ویدئوهای آموزشی هم دارم.

 پست هایتان را زمانبندی کنید:

درآمدزایی از اینستاگرام

زمانبندی در اینستاگرام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای اینکه بتوانید فالوورها را به سرعت  به سمت صفحه تان هدایت کنید به زمانبندی نیاز دارید. بدون اینکه فالوورها را اذیت کنید باید به طور منظم پست بگذارید. اگر تعداد پست هایی که در هفته منتشر می کنید زیاد باشد آنفالوتان می کنند. بهتر است هر روز یک پست منتشر کنید. این باعث می شود ثابت قدم باشید و بدون آزار دادن فالوورها رابطه تعاملی با آن ها برقرار کنید.  زمانی را در طول روز انتخاب کنید که فالوورها بیشتر در اینستاگرام هستند و بیشتر می توانند با شما تعامل داشته باشند.  برای اینکار باید مخاطبان هدفتان را به خوبی بشناسید.  افرادی که پشت میز کار می کنند نسبت به کارگران یا دانشجویان زمان متفاوتی را در اینستاگرام حضور دارند. پس باید بدانید مخاطبان شما در چه ساعت هایی فعال هستند.

ارسال ویدئوهای لایو:

سعی کنید از قابلیت لایو در اینستاگرام هم استفاده کنید. صورتتان را نشان دهید و چیز با ارزشی به مخاطبانتان بدهید. اینستاگرام یک رسانه محبوب در اینترنت است. این روزها خیلی ها به دنبال ارسال لایو در پست هایشان هستند. پس شما هم می توانید از این موضوع به نفع خود استفاده کنید. لایوها در بالای فید کاربران نشان داده می شوند و معمولا به طور خودکار به استوری اینستاگرامی که در بالای فیدها پین شده اند اضافه می گردند. برای ترغیب افراد به تعامل بیشتر استفاده از لایو گزینه خوبی است.

افراد را تگ کنید:

اجازه دهید افراد حس کنند کنار شما هستند. برای اینکار می توانید تگشان کنید.  اگر در حال ارسال مطلبی هستید که بهشان مربوط است پس باید تگشان کنید.  اگر می خواهید چیزی بگویید که به کسب وکار دیگری ربط دارد آن ها را تگ کنید. اینکار باعث می شود شما در معرض دید فالوورها قرار بگیرید و توجهشان را جلب کنید. اگر این تگ کردن به درستی انجام شود می تواند مزایای دو طرفه زیادی داشته باشد.  هر دو طرف با تگ کردن ارزشی به دست می آورند و می توانند با هم به تعامل بپردازند. پس سعی کنید در محتواهای با کیفیت افراد را تگ کنید.

چگونه از حساب تجاری اینستاگرام درآمدزیی کنیم؟

درآمدزایی از اینستاگرام

اگر می خواهید  درآمدزایی را از اینستاگرام شروع کنید به یک حساب تجاری نیاز دارید. این بهترین گزینه برای پول در آوردن در این پلتفرم است. اینستاگرام یک روش وِیژه برای ایجاد اکانت های تجاری دارد. اگر یک صفحه تجاری داشته باشید می توانید از فید این رسانه اجتماعی مثل یک کاتالوگ استفاده کنید.

 محصولی به فروش برسانید:

چیزی برای فروش دارید؟ خوب می توانید از این موضوع به نفع خودتان استفاده کنید. خیلی از کسب وکارهای کوچک هستند که این موقعیت را از دست می دهند. حتی اگر شرکت بزرگی ندارید باز هم می توانید یک اکانت تجاری در اینستاگرام داشته باشید. هزاران هزار عکاس از اینستاگرام به عنوان نمونه کار استفاده می کنند تا فروش بیشتری داشته باشند.

خوانندگان نمونه کارها و کلیپ های خود را ارسال می کنند تا افراد بیشتری در کنسرتشان شرکت کنند یا مجموعه هایشان را خریداری کنند. محصول شما هرچه که باشد می توانید از اینستاگرام  برای فروشش استفاده کنید و افراد را به خرید ترغیب نمایید. در مورد خدمات فریلنسری هم چنین موضوعی صادق است. از ویدئوهای آموزشی برای تعامل با فالوورهایتان استفاده کنید. مثلا اگر آرایشگر هستید می توانید مدل مویی که زده اید یا آرایشی که کرده اید را به تصویر بکشید. اینستاگرام گزینه های متعددی برای کسب وکارها دارد. اگر خودتان را یک عکاس نمی دانید به احتمال زیاد ماهرتر از آن چیزی هستید که فکر می کنید. پست های اینستاگرامی تان را به یک بازار آنلاین فروش تبدیل کنید. این تصاویر با کیفیت را می توان به عنوان پوستر یا یک اثر هنری هم چاپ کرد. این ها را در دسترس مخاطبان بگذارید و مطمئن باشید یک نفر پیدا می شود که عاشقش باشد و آن را خرید کند. اگر نویسنده خوبی هستید و می توانید کپشن خوبی برای تصاویر بنویسید پس شک نکنید که می توانید هر چیزی را بفروشید.

پیشرفتتان را بررسی کنید:

یکی از موارد خوبی که درباره اکانت های تجاری وجود دارد این است که ابزارهای زیادی در آن تعبیه شده و شما می توانید از آن ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. اکانت های تجاری به شما اجازه می دهند فالوورهایتان را پیگیری کنید. با کلیک کردن بر روی تب Insights می توانید ایمپرشن، تعداد دسترسی ها و کلیک هایی که به دست آورده اید را مشاهده کنید.

این ها نشان می دهند صفحه تان چند بار بازدید شده اند. بخش Followers هم می تواند بینش عالی در اختیارتان بگذارد.  این بخش نشان می دهد چند فالوور به دست آورده اید و چند نفر را از دست داده اید.  حتی می توانید زمانی که فالوورها فعال هستند و با پروفایلتان تعامل دارند را پیدا کنید.  این ها بر اساس هر پست نشان داده می شوند و به کمک آن می توانید بفهمید چه پستی برایتان کارساز بوده و چه پستی کارساز نبوده است. بر این اساس تعداد لایک هایی که گرفته اید، کامنت هایی که داشته اید و افرادی که پستتان را ذخیره کرده اید و پست هایی که بیشتر دیده شده اند را می توانید بفهمید. همین امر به شما اجازه می دهد پست هایی تولید کنید که تعامل بیشتری دارد. این بینش ها هر هفته به روز می شوند و می توانید بازخورها را به صورت مستمر دریافت کنید.

تبلیغ کنید:

تبلیغ کردن هم می تواند یکی از روش های درآمدزایی باشد. اینستاگرام در بحث تبلیغات و پست ها مثل فیس بوک عمل می کند. به کمک اکانت های تجاری می توانید هزینه پرداخت کنید و پست خاصی را به عنوان تبلیغ نشان دهید.

 مزایای این روش:

مزایای زیادی برای اجرای اکانت تجاری وجود دارد.  علاوه بر بینش هایی که به کمک ابزارهای آنالیتیکی دریافت می کنید، می توانید صفحه پروفایل کاملا متفاوتی داشته باشید.

این صفحه جدید برای جذب ترافیک به سمت سایت طراحی شده است و می تواند شرکت شما را تبلیغ کند و اطلاعات تماس را در اختیار مخاطبان بگذارد. این موضوع باعث می شود در دنیای آنلاین راحت تر پیدا شوید. به جای اینکه در میان خیل عظیمی از جمعیت گم شوید می توانید خودتان را متمایز کنید.  به خاطر داشتن یک صفحه ساختارمند افراد راحت تر اطلاعات تماستان را پیدا می کنند.  تبلیغ کردن را فراموش نکنید. کسب وکارها می توانند پست هایشان را از طریق Boost کردن به صورت طبیعی تبلیغ کنند یا برای کاربران هدفمند تبلیغاتی را اجرا نمایند.  پلتفرم اینستاگرام به شما اجازه می دهد بازار خاصی را هدف قرار دهید و تبلیغتان به دست افرادی برسد که دوست دارند از محصولات و خدماتتان بهره ببرند.

 پروفایل تان را بهینه کنید:

برندسازی کنید و پروفایل تان را بهینه نمایید.  پروفایل های تجاری کمکتان می کنند برند خودتان را بسازید. تصویری را انتخاب کنید که برندتان را به نمایش می گذارد و افراد می توانند به راحتی آن تصویر را به برندتان مرتبط کنند و فورا شناسایی اش کنند. بر روی پروفایل خود به سایتی که دارید لینک بدهید. متن مختصری بنویسید اما مرتبط و تعاملی رفتار کنید. هر وقت برایتان ممکن بود از نام کسب وکار به عنوان نام اینستاگرام استفاده کنید.

 رقابت ها و جوایز:

درآمدزایی از اینستاگرام

افراد را هیجان زده کنید و با آن ها ارتباط داشته باشید.

این روش به کسب وکارتان کمک می کند با فالوورهای قدیمی ارتباط برقرار کند و فالوورهای جدید به دست آورد.  ارائه کوپن یا تخفیف افراد را به تعامل وا می دارد. نمونه ای از این مسابقات  ارائه محصولات رایگان به افرادی است که پست شما را لایک کرده اند، پروفایل تان را فالوو کرده اند و در بخش کامنت ها فردی را تگ کرده اند. شما گزینه های زیادی پیش رو دارید.

 خلاق باشید:

شما حتی می توانید افراد را ترغیب کنید با کمک هشتگ ها صفحه تان را تبلیغ کنند.  این نوع مسابقات افراد را ترغیب می کند برندتان را فالوو و لایک کنند و سپس با ارسال تصویری از فیدشان وارد مسابقه شوند.  یکی از کسب وکارها از همین روش برای ایجاد تعامل در میان مخاطبان خود استفاده کرده است. یکی از برندگان می تواند محصول رایگانی را از فروشگاه انتخاب کند.

 از همکاری اینفلوئنسرها استفاده کنید:

در کسب وکارتان به دنبال افرادی باشید که نام های بزرگی دارند و به عنوان اینفلوئنسر صنعتتان فعالیت می کنند. بعدا درباره اینفلوئنسرها اطلاعات بیشتری ارائه خواهیم کرد اما بهتر است بدانید که این ها فالوورهای زیادی دارند و خیلی ها عقایدشان را قبول می کنند.

 

چنین افرادی تاثیرگذاری زیادی بر روی کاربرانشان خواهند داشت و همین امر باعث می شود همکاری با آن ها بسیار مفید باشد و به تبلیغ محصول در میان طیف عظیمی از افراد منجر شود.  سرمایه گذاری بر روی اینفلوئنسرها اغلب بازگشت سرمایه خوبی دارد. شما می توانید به افراد زیادی دست پیدا کنید. افراد یک چهره آشنا را خواهند دید و به آن اعتماد خواهند کرد. این موضوع باعث می شود محصول شما را هم دوست داشته باشند.

 چگونه در اکانت های شخصی اینستاگرام درآمدزایی کنیم؟

درآمدزایی از اینستاگرام

اکانت تجاری یا اینفلوئنسری ندارید؟ خوب مشکلی نیست. می توانید از اکانت شخصی تان استفاده کنید. خیلی ها هستند که درآمدزایی از اینستاگرام را با اکانت های شخصی شان آغاز کرده اند. اگر از اکانت شخصی تان استفاده می کنید باید فالوور کافی داشته باشید. البته این موضوع بدین معنی نیست که هیچ گزینه ای برای درآمدزایی ندارید.  اغلب روش هایی که به ایجاد پول از اکانت شخصی منجر می شود به افزایش پایه فالوورها کمک می کند.

 همکاری در فروش:

یکی از آسان ترین روش ها برای درآمدزایی این است که با دیگران در فروششان همکاری کنید. همکاری در فروش یکی از مواردی است که حتی با فالوور اندک هم می توانید امتحانش کنید.

 

در این شرایط شما محصولات فرد یا شرکت دیگری را به فالورهای خود معرفی می کنید و در مقابل فروش، درصدی از درآمد حاصل را به دست می آورید. آن ها لینکی بهتان می دهند تا با خریدی که فالوورها از طریق شما انجام می دهند پورسانت بگیرید. شما می توانید از میان شرکت های مختلفی که در بازار هست یکی را انتخاب کنید. به نظر من آمازون یکی از مواردی است که باید کار کردن با آن را شروع کنید. هر چیزی که در آمازون فروخته می شود را می توانید بفروشید و پورسانت بگیرید.  برای بازاریابی این محصولات از کد ارجاعی استفاده کنید تا بیش از ۱۰ درصد از سود فروش به دستتان برسد. اینکار می تواند بسیار سودمند باشد. به عنوان مثال لباسی که خریده اید را بپوشید و عکس بگیرید. مخاطبان را به خرید این لبس تشویق کنید. یا بر روی دوچرخه ای که تازه خریده اید بنشینید و عکس بگیرید. ویدئویی از محصول بگیرید و آن را به سایت لینک بدهید و از افراد بخواهید محصول را بخرند. این شیوه فروش یکی از روش های تعاملی است که مزایای زیادی دارد و حس بدی در مخاطب ایجاد نمی کند. برنامه های همکاری در فروش مربوط به نیچ ها هم می توانند گزینه خوبی برای برندینگ باشند. اگر پیج اینستاگرام دارید و فکر می کنید امکان فروش را در اختیارتان قرار می دهد می توانید از همین امروز دست به کار شوید.

محصول ایجاد کنید:

به کمک پست هایی که قابلیت خرید در آن ها فعال شده است می توانید شروع به درآمدزایی کنید. افراد زمان زیادی را برای تولید عکس های اینستاگرامی صرف می کنند.  حتی اگر کسب وکاری ندارید باز هم می توانید با قرار دادن این تصاویر بر روی محصولاتی همچون تی شرت، لیوان، کیف و غیره درآمدزایی کنید.از خلاقیت خود بهره ببرید.

مرتبط کار کنید:  پست های تازه بنویسید، مرتبط باشید و سعی کنید اطلاعات به روزی در اختیار مخاطبان خود بگذارید. صفحات شخصی که می خواهند اینفلوئنسر شوند باید نیچ مدنظر خود را بیابند و به آن پایبند باشند. مخاطبین خود را بشناسید و به ان ها وفادار باشید. اگر نیچ تان را شناسایی کرده اید به سراغ بررسی رقبا بروید  و ببینید چه فعالیتی دارند.  اگر نیچ شما در حوزه کار دیزنی است سعی کنید اختراعات، توریست های فصلی، رویدادها و سایر موارد را به دقت رصد کنید. اولین کسی باشید که در فستیوال ها حضور می یابد . هر چقدر کارتان مرتبط تر باشد مخاطب هدف بیشتری خواهید داشت و بیشتر می توانید با آن ها ارتباط برقرار کنید. بعد از اینکه جای پایتان را محکم کردید افراد به دنبال توصیه هایتان می آیند.  حالا مخاطبان هر وقت بخواهند درباره ترندهای جدید چیزی یاد بگیرند به سراغتان می آیند. همین امر باعث می شود به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید.

 با مخاطبان تان تعامل داشته باشید:

سوخت اصلی شما برای موفقیت در اینستاگرام، مخاطبان هستند. این موضوع برای همه طبقه بندی ها صدق می کند اما اکانت های شخصی که به دنبال رشد هستند باید توجه ویژه ای به این بخش داشته باشند. هر چقدر تعداد مخاطبانی که با آن ها تعامل دارید بیشتر باشد افراد بیشتری بهتان اعتماد می کنند. داشتن ۴۰۰ هزار فالوور  زیاد مهم نیست اگر فقط ۱۰۰ نفرشان با شما تعامل سازنده داشته باشند. زمانی که اسپانسر یک مسابقه می شوید، تبلیغی می کنید یا جایزه ای می دهید فالوورهای بیشتری به سمت خود جذب می کنید . فالورهای فعلی تان می توانند با تگ کردن دوستانشان وارد فرآیند بازاریابی شما شوند.

 اینفلوئنسر هستید؟  باز هم پیشرفت کنید!

درآمدزایی از اینستاگرام

خوب اینفلوئنسر بودن مزایای زیادی برای شما دارد و می تواند کمکتان کند بهترین نتیجه را از اینستاگرام بگیرید. اگر به این مرحله رسیده اید پس به احتمال زیاد خوب می دانید که چگونه باید درآمدزایی کنید. ما هم سعی می کنیم برای افرادی که می خواهند در این وضعیت هم پیشرفت کنند یک سری نکته و ترفند بگوییم.

 میکرواینفلوئنسرها:

کوچک اما نه خیلی کوچک. زمانی که صدها فالوور دارید به شما میکرواینفلوئنسر می گویند. نکته مهم این است که بعد از رسیدن به این نقطه نا امید نشوید و دست از کار برندارید . اینجاست که کسب وکارها متوجه حضور شما می شوند و برای تبلیغ محصولاتشان به سراغ شما می آیند. باید سخت کار کنید و برای رشد تعداد فالوورهایتان از یک سری نکته و تفرند بهره ببرید. اگر بخواهید صفحه تان را با محصولات مختلف پر کنید فالوورها خسته می شوند و از دورتان پراکنده می گردند به خصوص اگر برای اینکار پول گرفته باشید.  اما  تبلیغ به صورت متعادل مشکلی برایتان ایجاد نمی کند. برنامه های زیادی هست که می توانید در آن ها همکاری کنید. IndaHash بهتان اجازه می دهد در کمپین هایشان شرکت کنید. اینجا نقطه شروع خوبی برایتان است. Grapevine هم گزینه خوبی برای میکرواینفلوئنسرهاست. بعد از اینکه تعداد فالوورهایتان را به  ۵۰۰۰نفر رساندید می توانید  خودتان را نشان دهید و با کسب وکارها به صورت مستقیم کار کنید.

 با سایر اینفلوئنسرها ارتباط داشته باشید:

این افراد بیش از ۱۰۰ هزار فالور دارند. شرکت های بزرگ به دنبال اینفلوئنسرهایی می روند که بیش از ۲۵ هزار فالور دارند.

این افراد از طریق پست هایشان می توانند درآمدزایی کنند. اینفلوئنسرهایی که بیش از ۱۰۰ هزار فالور دارند می توانند به ازای هر پست هزار دلار بگیرند.

 شفاف رفتار کنید:

اعتبار و معتبر بودن در اینستاگرام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر به مخاطبانتان بگویید پستی که ارسال کرده اید تبلیغ است احترامشان را از دست نخواهید داد. اگر بهشان دروغ بگویید یا فریبشان بدهید این احترام را برای همیشه از دست می دهید. مطمئن شوید همیشه پیشنهاد فروش محصولاتی را قبول می کنید که خودتان هم قبولشان دارید.  اجازه دهید بقیه هم بدانند که شما به برندهای معتبر اهمیت می دهید و حاضرید برایشان تبلیغ کنید. به خاطر داشته باشید که شما بابت این محصولات شهرت خود را گرو می گذارید. اگر افراد محصولی که شما تبلیغ کرده اید را بخرند و از آن راضی نباشند قطعا اعتمادشان را از دست می دهند.

افراد دوست دارند خاص باشند و اطلاعات زیادی داشته باشند. پس شما هم می توانید در اینستاگرام وارد این بازی شوید. اینجاست که می توانید از شات اوت استفاده کنید. یک روش طبیعی برای بازاریابی است. به جای ارسال پست های تبلیغاتی می توانید یک برند را شات اوت کنید.

درآمدزایی از اینستاگرام

در این نوع پست ها از برند دیگری بابت چیزی که در اختیارتان گذاشته تشکر می کنید.

به عنوان مثال از برندی که پیراهن های زیبایی دارد تشکر می کنید. اگر عکاس طبیعت هستید می توانید از شرکت تولیدکننده دوربین تشکر کنید. زمانی که صحبت از فالوورها به میان می آید نباید هیچ شانسی را از دست بدهید. این ها دلیل موفقیت شما هستند و می توانند کسب وکارتان را سر پا نگه دارند. پست های اسپانسری هم یکی دیگر از مواردی است که می توانید در اینستاگرام تان ارسال کنید. فقط مطمئن شوید که این پست ها بخش کوچکی از محتوایتان را تشکیل می دهند.  اگر می خواهید همیشه برنده این بازی باشید جایگاه تان را بشناسید و خوب از آن محافظت کنید. اگر می خواهید پست اسپانسری ارسال کید حتما هشتگ اسپانسری را به آن اضافه کنید تا مخاطبان بدانند چه نوع پستی را دنبال می کنند. این موضوع باعث می شود راحت تر بین پست های شما و پست های اسپانسری تمایز ایجاد کنند و بهتان اعتماد نمایند.

 سخن نهایی:

اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای درآمدزایی است. حالا نوبت شماست که سوار این قطار درآمدزایی شوید . چه اکانت شخصی داشته باشید و چه تجاری و اینفلوئنسری، برای نتیجه گرفتن باید موارد زیر را همیشه آویزه گوشتان کنید:

  • مرتبط کار کنید و معتبر باشید.
  • از هشتگ ها به درستی استفاده کنید.
  • ثابت قدم باشید
  • تصاویر با کیفیت ارسال کنید
  • با خرید آنلاین محصولاتتان را بفروشید
  • از همکاری در فروش استفاده کنید.

 

با به کار بردن این توصیه ها رسیدن به موفقیت سخت نخواهد بود. اکانت اینستاگرام تان را ایجاد کنید و برای موفقیتش بجنگید.

 

امتیاز دهی شما به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

55  +    =  64

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان