با این ۱۰ روش از ورد پرس کسب در آمد داشته باشید!

روش های درآمد زایی از ورد پرس در منزل | بهیدو

وردپرس یک پلت فرم متن باز است که استفاده از آن برای همه رایگان است. میلیون ها کاربر روزانه از سایت های ورد پرس بازدید کرده و از محتوای آنها استفاده می کنند. اما فراتر از آن، امکان کسب درآمد از وردپرس است.

برای مثال فروش آنلاین محصولات در سایت های ورد پرس، تولید محتوا برای سایت های وردپرسی، طراحی سایت وردپرس و سئو سایت وردپرس از جمله راه های رایج کسب درآمد از طریق این پلتفرم محبوب است.

تیم طراحی سایت در اصفهان در شرکت بهیدو در صورت سفارش مشتریان اقدام به طراحی سایت ورد پرس می کند. همچنین اگر به خدمات سئو سایت در اصفهان برای ارتقاء رتبه در موتورهای جستجو نیاز دارید با ما تماس بگیرید.

تماس و ارتباط با تیم پشتیبانی و فنی شرکت بهیدو مرکز تخصصی طراحی سایت در اصفهان

امروزه دنیا به طور فزاینده ای به سمت بازاریابی دیجیتال حرکت می کند و این یک فرصت عالی برای کسب درآمدهای جدید ایجاد کرده است. آیا شما هم می خواهید از  ورد پرس کسب در آمد داشته باشید؟ پیشنهاد می کنیم تا آخر این مطلب با بهیدو همراه باشید.

۱۰ ایده برای درآمد زایی از ورد پرس

۱- محتوا نویسی برای سایت های ورد پرسی

میلیون ها وب سایت وجود دارد که همگی آنها روزانه به محتوای تازه نیاز دارند. در اصل محتوا به بخش جدایی ناپذیری از همه ی پلتفرم های آنلاین تبدیل شده است.

با رشد جامعه و بازار، تقاضا برای دانش نیز افزایش می یابد. مردم به منابع رایگان اطلاعات و راهنماهایی نیاز دارند تا به آنها در حل مسائل مختلف کمک کند.

تولید محتوای تخصصی و باکیفیت در زمینه های مختلف یک راه عالی برای جذب ترافیک به وب سایت ها و کسب درآمد بیشتر است.

بنابراین اگر یک کامپیوتر به همراه امکان اتصال به اینترنت داشته باشید، به راحتی می توانید برای وب سایت های وردپرس محتوا ایجاد کنید.

شما در هر حوزه ای که علاقه یا تخصص دارید با نوشتن وبلاگ های جدید و جذاب، می توانید از سایت ها پول دریافت کنید. محتوای شما می تواند منبعی از اطلاعات کاربردی را در اختیار خوانندگان قرار دهد.

به این ترتیب تولید محتوا یکی از کسب وکارهای اینترنتی پر رونق است که تقاضای زیادی دارد. بنابراین اگر در این زمینه استعداد  و مهارت دارید این فرصت را برای کسب درآمد از دست ندهید.

۲- راه اندازی و طراحی سایت ورد پرس

بسیاری از کسب و کارها به انواع مختلف وب سایت نیاز دارند. خوشبختانه وردپرس آنقدر انعطاف پذیر است که امکان ایجاد وب سایت های مختلف را برای مشاغل مختلف فراهم می کند.

شما به راحتی می توانید با ارائه خدمات طراحی سایت وردپرس درآمد کسب کنید. اما تنها در صورتی که در ساخت یک وب سایت ورد پرس به خوبی مهارت داشته باشید. این گزینه برای کسب درآمد قطعاً به دانش بیشتری نیاز دارد، اما ارزش تلاش را دارد زیرا درآمد آن قابل توجه است.

میزان تقاضا برای طراحی سایت در اصفهان و شهرهای دیگر هر روز بیشتر می شود. این یک فرصت عالی برای کسب درآمد از طریق راه اندازی و طراحی سایت ورد پرس است.

بنابراین اگر در زمینه طراحی سایت وردپرس تخصص دارید می توانید از این تخصص برای دریافت سفارش طراحی سایت و کسب درآمد عالی استفاده کنید.

برای طراحی سایت وردپرس لازم نیست یک متخصص برنامه نویسی باشید. امروزه مردم از اینترنت برای یادگیری مهارت های جدید استفاده می کنند. شما هم می توانید به صورت آنلاین نحوه راه اندازی و طراحی سایت وردپرس را آموزش ببینید و برای خود یا دیگران سایت طراحی کنید.

۳- فروش محصولات در بستر سایت ورد پرسی

همانطور که می دانید روند خرید مشتریان در سال های اخیر بسیار تغییر کرده است. در حال حاضر اغلب مردم خرید آنلاین را بیشتر از مراجعه حضوری به یک مغازه ترجیح می دهند. این یک فرصت عالی برای طراحی فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین محصولات است.

اگر از ما بپرسید که کدام نوع وب سایت ها برای کسب درآمد بهتر است؟ اولین پاسخ ما وب سایت های تجارت الکترونیک است.

شما می توانید از طریق افزونه های ورد پرس مانند WooCommerce یک سایت تجارت الکترونیک راه اندازی کنید. سپس محصولات خود را در بستر سایت ورد پرسی به فروش بگذارید.

البته به خاطر داشته باشید که راه اندازی یک وب سایت وردپرس کار یک روزه نیست. بلکه شما باید اصول اولیه طراحی سایت را بدانید.

اگر خودتان در زمینه راه  اندازی سایت وردپرس تخصص ندارید می توانید از خدمات طراحی سایت در اصفهان در شرکت بهیدو استفاده کنید.

بهترین ایده های کسب در آمد از سایت ورد پرسی در منزل | بهیدو

۴- طراحی انواع افزونه و قالب ها برای سایت های ورد پرسی و فروش آن

یک طراح وب یا توسعه دهنده وب متخصص می تواند با فروش قالب های وردپرس درآمد کسب کند. در حال حاضر افزونه ها و قالب های زیادی به صورت رایگان و پریمیوم در بازار برای وردپرس وجود دارد.

با این وجود اگر شما در زمینه برنامه نویسی و توسعه وب تخصص دارید می توانید با طراحی افزونه یا قالب جدید وردپرس کسب درآمد داشته باشید.

کاربران می توانند قالب های موجود را به صورت آنلاین دانلود کنند اما نمی توانند تغییراتی در آن ایجاد کنند. بنابراین این همان جایی است که به تخصص شما نیاز پیدا می کنند.

بسیاری برندهای آنلاین خواستار ایجاد تم های سفارشی هستند تا از رقبای خود متمایز شوند و تأثیری ماندگاری در ذهن مخاطبان خود بگذارند. بنابراین شما به عنوان یک مختصص توسعه وب می توانید با ایجاد تم های سفارشی با وردپرس درآمد زیادی کسب کنید.

حوزه ی برنامه نویسی و توسعه وب سایت در ایران از مزایا و در آمد خوبی برخوردار است.اگر به این حوزه علاقه مند هستید مطلب در آمد برنامه نویسی در ایران را از بهیدو بخوانید.

۵- ارائه خدمات سئو و بهینه سازی برای سایت وردپرس

ارائه خدمات سئو یکی از راه های کسب درآمد از وردپرس است. اگرچه وردپرس بهینه سازی را برای موتورهای جستجو آسان می کند، اما هنوز کارهای زیادی باید انجام شود تا سایت شما در صفحه اول نتایج گوگل مشاهده شود.

در حال حاضر سئو سایت به بخش مهمی از همه ی استراتژی های بازاریابی آنلاین تبدیل شده است. اگرچه سئو بخش مهمی از اجرای یک وب سایت موفق است، اما مسلما همه در آن متخصص نیستند. در واقع انجام سئو برای سایت های وردپرس به متخصصان سئو نیاز دارد.

بنابراین هر روز افراد بیشتری به لزوم دریافت خدمات سئو سایت در اصفهان و شهرهای دیگر پی می برند.

سئو زمانبر و تخصصی است و شامل فعالیت هایی مانند لینک سازی، بهینه سازی محتوا، سرعت سایت و غیره است. اکثر وب سایت ها به خصوص آنهایی که به رتبه بندی در موتورهای جستجو اهمیت می دهند مایل به پرداخت هزینه برای دریافت خدمات سئو سایت هستند.

به این ترتیب اگر شما در زمینه ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو تخصص دارید، نیاز بازار به خدمات سئو یک فرصت شغلی عالی برای شما ایجاد می کند.

سئو سایت یکی از بهترین روش های درآمد از ورد پرس | بهیدو

۶- ارائه خدمات

 هاست اختصاصی وردپرس

با افزایش تعداد وب سایت های وردپرسی، نیاز به وب سرورهای بهینه شده برای رسیدگی به نیازهای میزبانی وردپرس خاص بیشتر شده است.

وب سرورهای مختلفی برای مدیریت میزبانی هر وب سایت وجود دارد. اما محیط وردپرس نیازمند منابع و مهارت های اختصاصی برای ارائه خدمات برتر به کاربران است.

بنابراین یکی از راه های کسب درآمد با وردپرس ، ایجاد یک شرکت میزبان اختصاصی وردپرس است. همانطور که سایت های جدید وردپرس روزانه راه اندازی می شوند، تقاضا برای خدمات هاستینگ شما نیز به طور مداوم افزایش می یابد.

۷- نمایش تبلیغات در سایت وردپرس

یکی دیگر از ساده ترین راه ها برای کسب درآمد از وردپرس ، نمایش تبلیغات در سایت شماست. شما می توانید فعالیت های معمول را در وب سایت خود انجام دهید. در کنار آن با دریافت تبلیغات درآمد بیشتری کسب کنید.

اکثر تبلیغات معمولا بر اساس PPC کار می کنند. این بدان معناست که هر بار که شخصی روی تبلیغ وب سایت شما کلیک می کند، شما پول نقد کسب می کنید.

۸- مدیریت و پشیبانی از وب سایت های وردپرس

بسیاری از صاحبان وب سایت ها زمان کافی برای نگهداری و بروز رسانی وب سایت خود را ندارند. بنابراین شما می توانید مسئولیت مدیریت و پشتیبانی از سایت آنها را بر عهده بگیرید. این یکی دیگر از روش های پرطرفدار برای کسب درآمد از وردپرس است.

علاوه بر این خدمات زیاد دیگر در وردپرس وجود دارد که می توانید به مشتریان ارائه دهید از جمله:

  • طراحی صفحه فرود یا لندینگ وب سایت
  • سفارشی سازی وب سایت وردپرس
  • برطرف کردن مشکلات و ایرادات سایت وردپرس
  • حفظ امنیت وب سایت وردپرس
  • تعمیر و نگهداری از وب سایت
  • نصب افزونه و تم ها

همانطور که می بینید در حال حاضر ده ها روش مختلف برای کسب درآمد از سایت وردپرسی وجود دارد. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین روش ها را مورد بررسی قرار دهیم.

کسب درآمد از سایت وردپرس برای همه کاملا امکان پذیر است. کافی است روش های مختلف را بررسی کنید و ببینید کدام یک برای شما مناسب تر است. برای یادگیری نحوه کسب درآمد موفقیت آمیز  از ورد پرس همین الان اقدام کنید.

شما می توانید برای طراحی سایت در اصفهان و همینطور دریافت خدمات سئو سایت در اصفهان برای شروع یک کسب وکار پر رونق، با شرکت بهیدو تماس بگیرید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  −  4  =  1

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان