بالاخره اینباکس ایمیل ظاهر جدیدی به خود گرفت!

اینباکس ایمیل

اینباکس ایمیل

سال ها بود که ایمیل از ابداعات و فناوری های موجود عقب مانده بود اما بالاخره این نوآوری ها به ایمیل هم رسید. اینباکس در مقایسه با سایر اپلیکیشن های موبایلی ظاهر خسته کننده و خشکی دارد. با اینحال همه چیز در حال تغییر است. قبل از اینکه وارد بحث اصلی خود شویم اجازه دهید فرایندهای تکاملی که ما را به این نقطه رسانده است را با هم مرور کنیم. با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ ، طراحی سایت و سئو سایت همراه شوید.

اینباکس ایمیل در سال ۱۹۹۳ وارد بازار شد. آن سال، کاربران ایمیل های متنی خود را به کمک مواردی که بیشتر شبیه zork بود مورد مطالعه قرار می دادند. بعدها HTML وارد این ایمیل ها شد و چیزی که امروزه شاهد آن هستیم را در اختیار ما قرار داد. تحول موجود از ایمیل های متنی به HTML، به همراه بازار توسعه یافته رایانه های شخصی که در آن ابداعات جدیدی ایجاد شده بود، توانست یک نقطه تکاملی بسیار ارزشمند و قابل توجه باشد.

در حال حاضر بیشتر افراد به دنیای اینترنت پیوسته اند و از طریق ایمیل با سایر افراد به برقراری ارتباط می پردازند. در سال هایی که پشت سر گذاشتیم، همه افرادی که به دنبال ساخت ایمیل بودند دوست داشتند از امنیت اینباکس ایمیل خود مطمئن شوند. با اینکه همه افراد در دنیای پرمشغله آنلاین غرق شده بودند سارقان اینترنتی نیز روش هایی را برای سوء استفاده از این دنیای جدید پیدا کردند. این روش ها با گذشت سال ها تکامل بسیار زیادی داشت.

علی رغم مبارزه مستمری که در برابر بات نت ها، بدافزارها، باج افزارها و تروجان ها و سایر موارد موجود انجام شد، ابداعات و تغییرات اندکی در اینباکس ها صورت گرفت.

 

برای آگاهی بیشتر در مورد دیگر خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همین حالا با ما تماس بگیرید .

 

کاربرد بهبود یافته از اینباکس ایمیل :

افزایش و توسعه استفاده از موبایل به فراهم کنندگان خدمات ایمیلی اجازه داد اپلیکیشنی را با قابلیت های جدید معرفی کنند که به افراد کمک می کند موارد موجود را بر اساس نیاز خود مرتب سازند. این اینباکس ها بسیار هوشمند هستند. آن ها به خوبی آخرین باری که شما ایمیل خود را خوانده اید می دانند و می توانند به طور دقیق فهرست ها و ارسال کننده هایی که برایتان مفید نیست را پیش بینی کنند و شما را از فهرست این ایمیل ها خارج نمایند.

اضافه کردن قابلیت خارج شدن از اشتراک ایمیل ها به گیرنده ها اجازه داده است به یک روش تمیز و کاربرپسند از ایمیل استفاده کنند. این موضوع باعث شده است قدرت بیشتری در اختیار افراد قرار گیرد و ایمیل هایی که نمی خواهند را از اینباکس خارج نماید و جلوی ارسال چنین مواردی را بگیرد. هیچ کدام از این موارد ۱۰ سال قبل وجود نداشت. بعدها به کمک الگوریتم یادگیری ماشینی توانستیم به ایده فیلتر ایمیل ها برسیم/ فیلتر کلمات کلیدی نیز بسیار محبوب بود و مدل Bayesian نیز برای سبک و سنگین کردن عناصر خوب در برابر عناصر بد و زبان به کار رفته در ایمیل استفاده می شد.

پلتفرم هایی همچون جی میل و Outlook، تغییرات زیادی را از اولین روزهای آغازین متحمل شدند. هدر ایمیل های مدرن دربرگیرنده اطلاعاتی در مورد مکان ارسال ایمیل، نوع تایید هویت ایمیل و دامنه ارسال کننده است. این نوع شفافیت باعث شده است ایمیل ها دوام و پایداری خوبی در میان افراد داشته باشند. همچنین وجود چنین شفافیتی برای پلتفرم هایی همچون ایمیل که یک محیط باز است و می تواند دچار سوء استفاده سارقان اینترنتی شود بسیار ضروری است.

 شفافیت و امنیت بهبود یافته اینباکس ایمیل :

مبارزه برای بهبود روح اینباکس همچنان ادامه دارد. تقریبا هر داده ای که می خوانید در قلب و روح خود بخش نفوذ و حمله اولیه را دارد. حملات فیشینگ سال هاست که افراد را درگیر خود کرده است. حالا استانداردهای جدید در حال تست این موارد هستند و به گیرندگان اجازه می دهند با اطمینان بیشتری ایمیل های دریافتی را باز کنند و بدانند که ارسال کننده ایمیل جزو سارقان اینترنتی نیست. نمادهای اعتماد اینباکس های امروزی پرچم قرمز کوچکی هستند که بیشتر کاربران از آن عبور می کنند و توجهی بدان ندارند. به همین خاطر هم روی لینک های موجود در ایمیل کلیک می کنند و به پیام هایی که ممکن است کلاه برداری باشد پاسخ می دهند. حالا جامعه آگاه تر از قبل شده و نشانگرهای امنیت و اعتماد نیز باید تغییر یابد. استاندارد جدید BIMI که از لوگوی ارسال کننده در اینباکس ایمیل استفاده می کند. در این شرایط لوگو باید با SPF، DKIM، رکوردهای DMARC همتراز باشد و لوگو در DNS منتشر شده باشد. این ایده همه ارسال کنندگان را تشویق می کند از همه اشکال تایید هویت ایمیل برای جلوگیری از حملات فیشینگ استفاده نمایند. تصویر زیر نحوه استفاده از این استاندارد را به خوبی نشان می دهد.

اینباکس ایمیل

به کمک اجرای این استاندارد، ارسال کننده می تواند خود را بیشتر از قبل در اینباکس ایمیل نشان دهد. چه کسی دوست ندارد برند خود را در معرض دید افراد قرار دهد؟ در این شرایط برندها هم می توانند به کمک این اعتماد از اینباکس مشتریان خود محافظت کنند.

خرید در اینباکس :

قالب های ایمیلی در طول سال ها پویاتر شده اند و طراحی های منحصر به فردی بر اساس دستگاهی که آن را رندر می کند به کار می رود. نسخه موبایلی ایمیل ها الزاما ظاهر مشابهی با نسخه تبلتی آن ندارد و می تواند ظاهر متفاوتی بر روی دسکتاپ یا لپ تاپ داشته باشد. CSS3  و HTML5 نیز در این شرایط به افراد کمک می کند.  ابداعات و فناوری های جدید به ایجاد اپلیکیشن های میکرویی منجر شده است که به گیرندگان اجازه می دهد از میان آیتم های موجود یکی را انتخاب کنند، آن را در کارت قرار دهند و به طور مستقیم در ایمیل ها بگنجانند. این موضوع کدنویسی و طراحی پیشرفته ای را می طلبد اما می تواند در آینده ای نزدیک استفاده از ایمیل ها را متحول سازد.

نمونه بسیار عالی از کاربرد این تجربه تعاملی ،اعلان جدید گوگل در مورد AMP برای ایمیل است. AMP برای ایمیل، اصطکاک بین ترک اینباکس و بارگذاری اپلیکیشن موبایلی یا سایت را کاهش می دهد. دفعاتی را تصور کنید که فعالیت مدنظر خود را به خاطر لینکی که به درستی تعبیه نشده بود متوقف کرده اید و به بارگذاری اپلیکیشن پرداخته اید. AMP برای ایمیل به کاربران اجازه می دهد فعالیت های مدنظر را در ایمیل بدون ترک اینباکس اجرا کنند( مثلا رویدادی را رزرو نمایند، ملاقاتی را زمانبندی کنند و به سوالات مشتریان پاسخ دهند).

قابلیت جذاب دیگری که برای AMP برای ایمیل وجود دارد توانایی تازه نگه داشتن محتوا و به روز نگه داشتن آن است.

برندها اغلب از پیشنهادات وابسته به یک زمان خاص استفاده می کنند و باز نشدن ایمیل توسط گیرنده و تمام شدن فروش یا در دسترس نبودن آیتم مدنظر می تواند به ناراحتی مشتری منجر شود. شرکت هایی همچون ebay این مشکل را با فناورهای جدید حل کرده اند و سعی می کنند مطمئن شوند پیام و محتوای آن ها به هنگام باز شدن به روز می شود. پروژه AMP برای ایمل به ارسال کنندگان اجازه می دهد محتوای خود را به روز نگه دارند و مطمئن شوند پیشنهاداتشان به هنگام خواندن ایمیل تازه و مرتبط است.

 تکامل و ابداعات ایمیلی به تعامل مربوط است:

ایمیل یکی از فعالیت های برتری است که بر روی گوشی های هوشمند به طور مکرر انجام می شود. قبل از اینکه دستگاه های موبایلی نحوه رندر و طراحی ایمیل را تغییر دهند، برنده ایمیل های بزرگی را برای کاربران خود ارسال می کردند. این طراحی ها بسیار بزرگ بود اما نکته مهمی در مورد آن ها وجود داشت:

اینباکس ایمیل

این ایمیل ها همانند صفحات وب بودند و همه به دیدنشان عادت داشتند. زمانی که دستگاه های موبایلی شروع به رشد و توسعه کردند، طراحی سه ستونی با طراحی تک ستونی جایگزین شد و توانست در صفحه نمایش های کوچک تر ظاهر بهتری داشته باشد. AMP و  کاربردهای مشابه پتانسیل این را دارد که اینباکس موبایلی را شبیه اپلیکیشن های پویا نماید.

به عنوان مثال جی میل مزیت منحصر به فردی در ایجاد تجارب بسیار تعاملی در اینباکس خود دارد. مثلا این گزینه ارتباط طبیعی با یوتیوب دارد و به افراد اجازه می دهد از فایل های ویدئویی در ایمیل های خود استفاده کنند. به همین خاطر در اینده ای نزدیک شاهد تجربه ویدئوهای تعاملی تر در اینباکس ها خواهیم بود و می توانیم از قابلیت های تجاری نیز بهره مند شویم. عمر طولانی ایمیل ها با تغییر در تجربه کاربری بهبود یافته است.

رسیدن به یک تجربه تعاملی جهانی نیازمند فاکتورهای متعددی است. در این میان موانع موجود برای داشتن یک اینباکس تعاملی ، گستره وسیع و کاربردهای موجود در میان وب میل ها، اینباکس های دسکتاپی و موبایلی متعدد و نحوه رندر  و پشتیبانی از HTML و CSS و افزونه های جدید همچون AMP برای ایمیل است. اینباکس ایمیل بسیار از هم گسیخته است و استفاده از قابلیت هایی همچون کوئری رسانه به افراد اجازه می دهد از قالب های انعطاف پذیری که در همه پلتفرم ها و دستگاه ها کار می کند بهره مند شوند. در حال حاضر اختلاف بزرگی بین فراهم کنندگان خدمات ایمیلی که بر روی ایجاد یک اینباکس تعاملی و بهبود یافته سرمایه گذاری می کنند و آن هایی که دوست دارند بر روی خدمات خود تکیه کنند و فرض کنند این خدمات برای راضی نگه داشتن مشتریان کافی است، وجود دارد.

 

امتیاز دهی شما به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1  +  2  =  

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان