۸ ترند جذاب طراحی وب که باید در سال ۲۰۱۹ امتحان کنید!

ترندهای طراحی

یک طراحی خوب می تواند تجربه سایت شما را بسازد و اگر طراحی شما به اندازه کافی خوب نباشد می تواند این تجربه را نابود سازد. سایت، چهره شرکت تان است و به همین خاطر باید طراحی آن بر اساس ترندهای موجود حفظ شود. در دنیایی که هر روز ابداعات و نوآوری های مختلفی ارائه می شود افراد عاشق موارد ترند شده هستند. برای اینکه بتوانید از تلاش های طراحی وب تان بهترین نتیجه را کسب کنید باید از آخرین ترندهای موجود بهره ببرید تا حس تازگی را به سایت تان ببخشید.

طراحی وب بیشتر از چاپ سنتی دستخوش تغییرات ایجاد شده در فناوری می گردد. طراحان وب نیز باید بتوانند خود را با چالش های فنی افزایش یافته همگام سازند و  بتوانند سایت هایی طراحی کنند که ابداعی، زیبا و قابل انطباق با دستگاه های مختلف باشد.

امسال سال بسیار خوبی برای طراحی وب خواهد بود. با وجود فناوری های جدید و ترندهای طراحی وب شاهد تغییرات زیادی در سایت های مختلف خواهیم بود. ترندهای طراحی وب به طور مداوم تغییر می کنند، تکامل می یابند و تازه می شوند. سال گذشته درباره تعاملات میکرو و انیمیشن های وب، ربات های گفتگو  و چاپ طراحی بود این در حالیست که سال ۲۰۱۸  بیشتر بر روی تمرینات، ترندها و استانداردها  تاکید شد. ترندها هنوز هم در حال رشد هستند.

شاید الان بهترین زمان برای طراحی مجدد سایت تان باشد. به عنوان مثال سایت هایی که  واکنشگرا هستند اما موبایل دوست نیستند به احتمال زیاد چند سال عمر دارند و باید به روزرسانی شود. در چنین شرایطی باید اتفاقاتی که در دنیای طراحی وب می افتد به خوبی دنبال شود. باید ببینیم در سال جدید چه اتفاقات جدیدی رخ خواهد داد.

همانطور که کسب وکار شما رشد و تکامل پیدا می کند، ممکن است تصویرسازی و تجسم شما نیز بهتر شود، پیام رسانی تان بهبود یابد و برندتان به طور کلی بهتر شود. در چنین شرایطی باید سایتی داشته باشید که بتواند چنین مواردی را منعکس نماید. زمانی که مشتریان احتمالی تان برای اولین بار از سایت بازدید می کنند دوست دارند بهترین چهره از کسب وکارتان را ببینند. اگر آن ها سایتی را مشاهده کنند که قدیمی است و عناصر شکسته در آن به کار رفته قطعا احساس بدی خواهند داشت. حالا این شما هستید که فرصت کسب مشتری را از دست داده اید. با نزدیک شدن به انتهای سال می توان در عمل، سایت هایی را مشاهده کرد که از طراحی های ترند شده استفاده می کنند. این یک فرصت عالی برای به روزرسانی سایت با ترندهای موجود است.

ترندهای طراحی

 انیمیشن ها و تعاملات:

همانطور که می دانید دنیای وب یک رسانه استاتیک نیست و همین امر به شما اجازه می دهد در صفحات تان چیزی بیشتر از متن را داشته باشید. همچنین پیشرفت فناوری باعث شده سایت های زیادی از تصاویر استاتیک دور شوند و از انیمیشن های متعدد برای ایجاد تعامل با کاربران استفاده نمایند.

افراد برای دریافت اطلاعاتی که بدان نیاز دارند بر روی سرنخ های بصری تکیه می کنند. دوره توجه مخاطبان زیاد طولانی نیست. به همین خاطر برای نگه داشتن کاربران در سایت و ایجاد تعامل با آن ها شما باید اطلاعات تان را به شیوه ابداعانه تری نشان دهید. در این شرایط به چیزی بیشتر از متن و تصویر نیاز خواهید داشت.

انیمیشن ها می توانند درک ایده ها را آسان تر سازند. این روزها همه افراد به خاطر مشغله های کاریشان عجله دارند و زمانشان بسیار محدود است. به همین خاطر استفاده از انیمیشن می تواند ایده های پیچیده را در بازه زمانی کوتاهی منتقل نماید. موقعیت ها و روش های مختلفی برای استفاده از انیمیشن وجود دارد که می تواند محتوای شما را تعاملی تر سازد. به عنوان مثال می توان از این انیمیشن ها در بنر صفحه اصلی استفاده کرد.

 

برای آگاهی بیشتر در مورد دیگر خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همین حالا با ما تماس بگیرید .

 

با اینحال روش های دقیق دیگری هم برای استفاده از انیمیشن ها وجود دارد. مثلا شما می توانید از این گزینه در موقعیت هایی که کاربر مجبور به منتظر ماندن است استفاده کنید.  فرض کنید کاربر می خواهد فرمی را پر کند یا منتظر بارگذاری صفحات است. در این شرایط می توانید از انیمیشن ها برای سرگرمی یا اطلاع رسانی استفاده کنید.  این یک روش عالی برای ایجاد تعامل با کاربر و پیشگیری از ترک سایت توسط اوست.

حجم ابزارهایی که در دسترس طراحان قرار دارد نقش مهمی در ایجاد انیمیشن های محبوب ایفا می کند. به همین خاطر زمانی که ابزارهای موجود را با بهینه سازی های مستمر مرورگر ترکیب می کنید می توانید به دلیل اهمیت انیمیشن ها در سال جدید پی ببرید. از انیمیشن ها به درستی استفاده کنید. باید گزینه ای را انتخاب نمایید که برای سایت تان مناسب است . به عنوان یک طراح باید بدانید چه زمانی از این گزینه بر روی سایت بهره ببرید و چه زمانی از کاربرد آن چشم بپوشید. ببینید ایا استفاده از انیمیشن می تواند پیام تان را بهبود ببخشد و تجربه مثبتی برای کاربران ایجاد کند؟ اگر این گزینه به درستی مورد استفاده قرار گیرد می تواند به راحتی سایت را به یک عنصر جذاب و کاربردی تبدیل کند.

این روزها توجه افراد به سمت انیمیشن های مبتنی بر کاربر که به آن ها تعاملات میکرو گفته می شود جذب شده است. این عناصر از اپلیکیشن های موبایلی نشئت گرفته اند و حالا راهشان را به سمت دنیای وب یافته اند. تعاملات میکرو همانند پاسخ های انیمیشنی برای رفتارهای کاربر عمل می کنند. به عنوان مثال زمانی که فردی بر روی دکمه ای کلیک می کند، انیمیشن بر اساس این فعالیت کاربر، پاسخی ارائه می دهد. این انیمیشن ها به شکل های مختلفی همچون افکت محوشونده، افکت خارج شونده ، تغییر در عمق صفحات و سایر موارد ظاهر می شوند. جاوا اسکریپت و CSS3 می توانند کنترل بیشتری بر روی تعاملات میکرو داشته باشند. پس باید لایبرری مناسب خودتان را بیابید. شما می توانید Anime.js را بررسی کنید که یک لایبرری قدرتمند است و می توان برای توسعه هر نوع تعامل میکرویی از آن بهره برد.

 رنگ های بولد و پر طراوات:

اگر نگاهی به دنیای وب بیندازید متوجه می شوید که طراحان به آرامی از پالت های رنگی امن دور می شوند و حالا تلاش دارند از طرح های رنگی که بولد و جذاب هستند بیشتر استفاده کنند. امسال  قطعا سال استفاده از رنگ های متعدد و جذاب خواهد بود. پیشرفت های فناوری در مانیتورها و صفحات نمایش باعث شده است طراحان بتوانند ازرنگ های غنی استفاده کنند.

ترندهای طراحی

انتخاب هوشمندانه رنگ های جذاب و تُن رنگی متنوع می تواند به ایجاد تُن برند کمک کند. اصلا مهم نیست شما از چه طرح رنگی برای خود استفاده می کنید قانون طلایی که در این شرایط باید به خاطر داشته باشید این است که سایت نباید بیش از سه رنگ اصلی در خود داشته باشد.

گاهی از اوقات شرکت ها این قانون طلایی را نادیده می گیرند و سایتشان را همانند یک رنگین کمان، رنگی می کنند. همین امر تاثیر منفی بر روی درک کاربر از صفحات وب خواهد داشت. زمانی که در حال به روزرسانی های برندینگ مجدد خود هستید ممکن است بخواهید از رنگ های بولد به همراه سایه های پاستلی استفاده کنید. اینکار باعث ایجاد یک ظاهر تر و تمیز می شود و دیدن آن برای چشم افراد ساده تر خواهد بود. فراموش نکنید که باید از رنگ های خنثی در بک گراند هم استفاده کنید تا خوانایی محتوا بهبود یابد.

 استفاده از گایدلاین ها در سال گذشته محبوب بود و این ترند در سال جدید هم ادامه خواهد داشت. طراحان به تدریج در حال دور شدن از طراحی مینیمالیستی هستند و تلاش می کنند از گرادیان های پویا بهره ببرند. اضافه کردن رنگ یک روش ساده برای بهبود طراحی است و امسال شاهد استفاده از کنتراست کمتر و کاربرد گرادیان های طبیعی خواهیم بود. گرادیان های طبیعی بین دو رنگ یک دید اسان فراهم می کنند و می توانند نوعی حرکت بر روی صفحه ایجاد نمایند. همین امر باعث می شود راهنمایی برای چشم کاربر به وجود اید.

فونت ها و تایپوگرافی ابداعی:

تایپوگرافی همیشه یکی از ابزارهای مهم بصری در طراحی وب بوده است. طراحان باید به هنگام انتخاب فونت، اندازه و نوع فونت دقت کنند زیرا این موارد برای طراحی سایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. یک تایپوگرافی دقیق به شما کمک می کند پیامی که می خواهید را به کاربرانتان منتقل نمایید.

اندازه فونت شما باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بهتر بتواند از فضاهای سفید بهره ببرد.

فونت های متغیر یکی از محبوب ترین ترندهای طراحی وب محسوب می شود. اینجا دقیقا همان جایی است که شما از فونت هایی که سبک و عرض و ارتفاع متفاوتی دارند استفاده می کنید. بهتر است در کاربرد انواع مختلف تایپوگرافی دقت کنید زیرا برخی از این فونت ها به راحتی بر روی صفحات وب قابل تشخیص نیستند. زمانی که از عرض و وزن متفاوتی استفاده می کنید اثر خلاقانه تان به مخاطب تجربه گشت و گذار تعاملی تری را هدیه می دهد.

از آنجایی که رزولوشون صفحات نمایش بهتر و شارپ تر شده است طراحان شروع به استفاده از فونت های سفارشی کرده اند. ترند دیگری به نام  typography cutout وجود دارد. این تکنیک از بلوک های رنگی بالای تصویری که از طریق حروف گذاری شفاف ظاهر می شود استفاده می کند.

اگر به دنبال ظاهر سه بعدی هستید باید از تایپوگرافی به هم پیچیده هم استفاده کنید. این ترند عناصر مختلفی از فایل های گرافیکی و متن را کنار هم قرار می دهد تا بتواند جزییات خاصی را به تصویر بکشد و چشم را گول بزند. روش های زیادی برای استفاده از این گزینه در سایت ها وجود دارد و می تواند بُعد دیگری به طراحی تان ببخشد.

فونتی که برای شرکت استفاده می کنید هم می تواند شخصیت واقعی آن را توصیف کند. فونت ها هم مثل سایر عناصر موجود در سایت مهم هستند زیرا به جلب توجه کاربران و ایجاد هویت بصری کمک می کنند. یکی از این ترندها استفاده از تایپوگرافی بولد و بزرگ خواهد بود. خانواده فونت بزرگ می توانند جذاب باشند و بر روی درک متن، سرعت خواندن و درک کاربران تاثیر بگذارند.

فونت هایی که اندازه بزرگ تری دارند امسال مورد استفاده قرار گرفتند و به احتمال زیاد در سال جدید هم  توسعه خواهند یافت. تایپوگرافی بزرگ بهترین روش برای ارائه پیام های مهم  به مخاطبان است و زمانی که به عنوان هدر به کار می رود می تواند ظاهر خوبی داشته باشد. قابلیت استفاده هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. پس سعی کنید تعادلی بین فونت و قابلیت خوانایی ان ایجاد کنید.  اگرچه اهمیت فونت ها چیز جدیدی نیست اما امسال واقعا سال تایپوگرافی خواهد بود. با توسعه تکنیک های طراحی جدید، طراحان در حال حاضر  آزادی بیشتری برای کار با تایپوگرافی ها دارند اما باید تعادل مناسبی بین فونت های بک گراند و فورگراند ایجاد شود.

ترندهای طراحی

 هوش مصنوعی:

هوش مصنوعی در سال ۲۰۱۸ جایگاه خود را در دنیای طراحی وب باز کرد. خیلی ها در حال حاضر از ربات های گفتگو بر روی سایت هایشان استفاده می کنند.  شاید شما هم در حال حاضر از هوش مصنوعی در زندگی روزمره تان استفاده می کنید بدون اینکه خودتان از این موضوع باخبر باشید. هوش مصنوعی قدرت بخش دستیاران مجازی همچون سیری و گوگل هوم، دستگاه های هوشمند خانگی، ماشین های بدون راننده و سایر موارد است. پس نمی توان از کاربرد این گزینه در پروژه های وب تعجب کرد. برای اینکه بتوانید مشتریان را همیشه کنار خود داشته باشید باید در همه بازه های زمانی آنلاین باشید. این موضوع برای بیشتر افراد کمی غیر ممکن به نظر می رسد. به همین خاطر است که استفاده از هوش مصنوعی در میان افراد محبوب شده است. در چنین شرایطی کسب وکارها از ربات های گفتگو به عنوان جایگزینی برای ارتباط لحظه ای استفاده می کنند.

هوش مصنوعی و ربات های گفتگو می توانند مراقبت از مشتریان را به سطح دیگری ببرند. بیشتر ربات های گفتگوی مرسوم  تنها به سوالات  و دستورات خاصی پاسخ می دهند  اما زمانی که با هوش مصنوعی جفت و جور می شوند می توانند شبیه ساز یک مکالمه واقعی باشند. اینکار به کمک یادگیری اطلاعات جدید از هر تعامل انجام می شود و به ربات گفتگو کمک می کند پاسخ ها و فعالیت هایش را بر همین اساس تغییر دهد.

فناوری مرتبط با هوش مصنوعی توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و مفاهیم آن تعاملات دنیای دیجیتال ما را شکل داده است. دستیاران مجازی هوش مصنوعی حالا می توانند توسعه وب را ساده تر سازند. این دستیاران می توانند سوال بپرسند و سپس بر اساس محتوای موجود پاسخ دهند. این دستیاران مجازی می توانند محتوای شخصی سازی شده ای را با ترکیب دقیقی از برند، طرح ها و محتوای مورد نیاز کاربر ایجاد کنند. به عنوان مثال Adobe Sense به طور خودکار ورودی ها را تجزیه و تحلیل می کند و عناصر طراحی را به کاربر پیشنهاد می نماید. این قابلیت ها از ایجاد عناصر در تصاویر یا ویرایش خودکار عکس ها متغیر خواهد بود.

یکی از مشکلاتی که در حوزه طراحی وب به چشم می خورد ناپایداری و بی ثباتی است. گاهی از اوقات چنین مشکلاتی آنقدر کوچک هستند که به چشم طراح نمی آیند اما می توانند تاثیر بدی بر روی تجربه کاربران داشته باشند. از سوی دیگر، ماشین ها در شناسایی این ناپایداری ها عملکرد خوبی دارند و می توانند آن ها را برطرف کنند. به عنوان مثال فرض کنید تصویری بر روی سایت وجود دارد اما موقعیتش به درستی انتخاب نشده است. هوش مصنوعی می تواند بلافاصله چنین مشکلاتی را شناسایی کند ، بر روی آن برچسب بگذارد  و به کمک ترکیبی از  یادگیری ماشینی و درک بافت آن را حل نماید.

هوش مصنوعی همچنین می تواند با شخصی سازی محتوا( وبلاگ، ویدئو یا مقالات) به طراحان سایت کمک کند. با به کارگیری هوش مصنوعی در سایت، شما می توانید محتوای خاصی که تنها برای کاربران تولید شده است را در اختیارشان بگذارید. هوش مصنوعی می تواند وبلاگ ها یا ویدئوهای جدیدی را بر اساس رفتارهای گذشته کاربران ارائه کند.

 طرح غیر معمول گریدها:

در گذشته طراحان وب دوست داشتند از ظاهر ساخت یافته ای از گریدهای متقارن و خطوط صاف تمیز استفاده کنند. در سال ۲۰۱۷ بود که طرح شکسته معرفی گردد اما این ترند طراحی هنوز هم محبوبیت خود را حفظ کرده است. جذابیت اصلی این طرح این است که می تواند منحصر به فرد و متمایزکننده باشد. به کمک این روش می توان به خوبی برند را  متمایز کرد.

طرح شکسته برای طرح هایی که متن زیادی ندارند کارکرد بهتری دارد زیرا متن ها همیشه در طرح های ساخت یافته بهتر دیده می شوند. در این تکنیک تصاویر و متن ها با هم همپوشانی می کنند و ترکیب غیر منتظره زیبایی ایجاد می کنند.

حالا دیگر طرح های وب محدود به طراحی های سفت و سخت نیستند. در حال حاضر از طرح های غیر معمولی هم استفاده می شود. این ها متمایز کننده و منحصر به فرد هستند. با اینحال طراح باید تعادل خوبی بین عناصر طراحی مختلف پیدا کند تا بتواند نظر مخاطبان را به خود جذب نماید.استفاده از عدم تقارن به نظر فریبنده می رسد و به همین خاطر است که برخی از طراحان وب از آن دوری می کنند. زیاد به خودتان سخت نگیرید. هر طراحی می تواند از عدم تقارن در طرح هایش استفاده کند فقط باید کمی برنامه ریزی داشته باشد.

می توانید با هماهنگ سازی عناصری که شبیه هم نیستند تعادل خوبی ایجاد کنید. مثلا متن و تصاویر را کنار هم قرار دهید. عناصری که کنار همدیگر قرار می گیرند  باید به گونه ای به هم مرتبط باشند در غیر اینصورت طرح مصنوعی به نظر می رسد. همچنین باید فضاهای مثبت و منفی را هم مدنظر داشته باشید. این موضوع بدین خاطر است که چنین مواردی در بخش های مختلف صفحه به حفظ حس تعادل کمک می کنند. حتی در طرح های مینیمالیستی هم می توانید از عدم تقارن استفاده کنید. در این شرایط ایجاد تعادل تصاویر ساده یا اشیای دیگر در برابر بک گراند تیره یا روشن ساده تر خواهد بود. تعادل بین عناصر می تواند حس خوبی به کاربر بدهد و فضاهای سفید یا منفی باعث ایجاد کنتراست خواهد شد و چشم کاربر را به طرح جلب خواهد کرد.

منوهای ناوبری شناور:

یکی از پرکاربردترین عناصر طراحی وب، منوی ناوبری است که در بالای سایت قرار می گیرد. با اینحال طراحان وب تلاش می کنند از تکنیک های مختلفی برای طراحی این بخش استفاده کنند. یکی از این تکنیک ها منوی ناوبری شناور است. منوهای ثابت جزو گزینه هایی هستند که در سایت های مختلف برای بهبود نرخ تبدیل به کار می روند. این ها همانند یک call to action عمل می کنند و همراه کاربر به هنگام اسکرول کردن هستند. اما امسال، طراحان این ایده را کمی تغییر داده اند و تلاش می کنند نوار ناوبری را از باقی طرح جدا سازند. برای رسیدن به چنین هدفی باید یک drop shadow به نوار ناوبری اضافه شود و آن را کمی پایین تر از بالای سایت بیاورد.

استفاده حداکثری از قابلیت های موبایل:

همه ما به خوبی می دانیم که جستجوی موبایلی از جستجوی دسکتاپی پیشی گرفته است. بیشتر افراد سفارش ها و خریدهایشان را از طریق گوشی های هوشمندشان انجام می دهند. به نظر می رسد این ترند به این زودی ها ناپدید نخواهد شد. به همین خاطر طراحان سایت باید از چنین ترندی تبعیت کنند و روش جدیدی برای رندر اطلاعات بر روی دستگاه های موبایلی با صفحات نمایش و روزلوشون مختلف بیابند. این موضوع به معنای معرفی طرح های ابداعی، سبک ناوبری هوشمند، طراحی مبتنی بر تجربه کاربری است که بتواند اطلاعات بیشتری بر روی صفحه نمایش کوچک موبایل نشان دهد.

مهم ترین ترند در طراحی موبایل، طراحی صرفه جویی کننده در زمان است. زمانی که افراد از گوشی های هوشمندشان استفاده می کنند دوست دارند همه چیز را در بازه زمانی اندکی به دست آورند. کاربران می خواهند از سایت ها برای رسیدن هر چه سریع تر به اهدافشان بهره ببرند. گوشی های هوشمند سنسورهای درون ساخت زیادی مثل پیگیری موقعیت، سنسور لمسی، شتاب سنج و دوربین دارند و طراحان وب می توانند از همه این ها برای بهبود تجربه کاربری بهره ببرند. یکی از این نمونه ها تایید هویت بیومتریک است که می تواند تعداد مراحل مورد نیاز برای استفاده از اپلیکیشن را کاهش دهد. تحقیقات انجام شده نشان می دهد کاربران ترجیح می دهند از ثبت نام و ورود بیومتریک استفاده کنند.

به طور کلی استفاده حداکثری از قابلیت های موبایل به معنای درک نحوه استفاده کاربرها از اطلاعات موجود در دستگاه های موبایلی شان است.

با تمرکز کردن بر روی این موضوع نه تنها می توانید صفحات واکنشگرای پویایی بسازید بلکه همه چیز را شفاف تر و واضح تر خواهید کرد. انیمیشن ها، افکت hover و سایر موارد زندگی تازه ای به سایت ها می دهند. شما باید برای صفحات و حرکات لمسی هم پشتیبانی خوبی داشته باشید زیرا صفحات استاتیک به اندازه صفحات پویا تعاملی نیست.

اگر می خواهید برای موبایل طرحی بزنید بهتر است استفاده از کاروسل ها را فراموش کنید. داده های حاصل از تحقیقات گوگل نشان می دهد کمتر از یک درصد کاربران موبایلی با کاروسل ارتباط برقرار می کنند. پس این موضوع زیاد اهمیتی ندارد.

تجربه ای که کاربران بر روی موبایل دارند نباید دقیقا با تجربه ای که از دسکتاپ دارند یکی باشد. آزادی عمل داشته باشید و برخی از قابلیت ها را حذف کنید. اینکار به بهبود تجربه کاربری در دستگاه های موبایلی کمک می کند. ثبات و پایداری یکی از بخش های اصلی تجربه کاربری محسوب می شود.

توصیه می کنیم کتابخانه ثابتی از دارایی های تجربه کاربری را در همه دستگاه ها، صفحات نمایش و رزولوشون ها داشته باشید. فراموش نکنید که می توانید از تست کاربران واقعی استفاده کنید و ببینید طرح تان چه عملکردی دارد. این موضوع به شما کمک می کند تصمیمات تان را بر اساس نیاز افراد بگیرید. علاوه بر این داده های کاربران واقعی به هنگام بررسی اولویت های مشتریان ابزار بسیار قدرتمندی برایتان خواهد بود. اصول پایه ای را فراموش نکنید. مطمئن شوید سایت تان دارای گواهینانه SSL به روز است، از SVG سبکی بهره می برد و سرعت بارگذاری بالایی دارد و می تواند تجربه کاربران را بهبود ببخشد.

همچنین باید اطمینان حاصل کنید که کاربران  تجربه خوبی در همه کانال ها دارند. نمی توانید بگویید تجربه استفاده از اپلیکیشن موبایلی از تجربه استفاده از سایت جداست.

ترندهای طراحی

کاربران باید بتوانند بین رسانه های مختلف حرکت کنند و در عین حال تجربه خوبی از همه این ها داشته باشند. ۳۷ درصد از خریداران آنلاین ترجیح می دهند بر روی دستگاه های موبایلی شان تحقیق کنند و سپس از رایانه دسکتاپی شان برای تکمیل خرید بهره ببرند. ورود آیفون ایکس به بازار تغییراتی را در نحوه تعامل افراد با موبایل ایجاد کرد. گوشی که دکمه فیزیکی هوم را ندارد و همه ارتباطات از طریق لمس انجام می شود. برای طراحان این موضوع بدین معناست که کاربر برای استفاده از رابط لمسی  و بدون دکمه آماده است.

دور شدن از صفحه اصلی:

سایت های جدید از برندهای مبتکر، از صفحه اصلی سنتی دور شده اند و حالا به سمت تجربه کاربری پویاتری هستند. کاربران بر اساس موقعیت، سابقه و سایر داده هایشان زمانی که وارد سایت می شوند باید تجربه شخصی سازی شده ای دریافت نمایند. با رشد و تکامل رسانه های اجتماعی، سایتها نیز به عنوان بروشور کسب وکارها در حال تغییر هستند. حالا وب سایت ها مرکزی برای ارائه اطلاعات مختلف محسوب می شوند و باید برای ارائه این اطلاعات ابداعات جدیدی صورت گیرد. حالا سایت تنها یک بخش از نمایش و ارائه پیام شرکت هستند. طراحان وب باید سایت را به عنوان بخشی از یک تجربه هماهنگ بدانند.

 نتیجه گیری:

ترندهای طراحی سایت محبوب دیگری هم وجود دارد که در این مقاله فرصت نکردیم به آن ها اشاره کنیم( طراحی فلت، طراحی مینیمالیستی، طرح با فضاهای منفی، تایید هویت بیومتریک و غیره).

تلاش کردیم در این مقاله برخی از تکنیک های جدیدی که باید مدنظر داشته باشید را پوشش دهیم. به کار بردن این ایده ها حس و حال جدیدی به سایت تان می دهد. طراحان سایت باید تصویر کامل تری از این ترندها را مدنظر داشته باشند و ببینید از چه تکنیک هایی باید استفاده کنند.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7  +  3  =  

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان