روند گام به گام طراحی سایت شرکتی چگونه است؟

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی اساسا با طراحی سایت برای فعالیت های غیر تجاری و یا فعالیت هایی که جنبه تجاری دارند اما در ساختار یک شرکت قرار نمی گیرند، تفاوت های عمده ای دارد. اینکه بخواهیم به این سوال پاسخ بدهیم که چرا طراحی سایت شرکتی مهم است و بخواهیم لزوم داشتن وب سایت را برای شرکت ها توضیح بدهیم، دیگر امری تکراری شده است و دیگر بسیاری از صاحبان شرکت ها این را می دانند که داشتن یک وب سایت برای پیشبرد اهداف کسب و کار آنها ضروری است.

البته ذکر دلایلی که لزوم داشتن یک وب سایت را برای شرکت ها یادآور می شوند، بسیار کاربردی است و در ابتدای مقاله به آن خواهیم پرداخت و ممکن است که نکات بیان شده در این نوشته کوتاه راهگشای بسیاری از خوانندگان باشد. به همین دلیل هم در کنار توضیح روند کاری طراحی سایت شرکتی به نکات کاربردی دیگر هم اشاره خواهد شد. پس همچنان با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همراه باشید تا به پاسخ سوالات خود در زمینه نحوه طراحی سایت شرکتی برسید.

برای آگاهی بیشتر در مورد دیگر خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همین حالا با ما تماس بگیرید .

 

اهمیت طراحی سایت شرکتی

شما چه یک شرکت بزرگ با پرسنل زیاد باشید و چه یک شرکت کوچک، تنها با داشتن یک وب سایت به راحتی می توانید خدماتی که شرکتتان ارائه می دهد را به تمام مردم دنیا معرفی کنید. البته لازم است که در همین ابتدا یادآور شویم که اگر چه داشتن یک وب سایت به شما این امکان را می دهد، اما صرف داشتن یک وب سایت تضمین کننده موفقیت شما در فضای آنلاین و جذب مشتری از اینترنت نمی شود. باید بدانید که طراحی سایت شرکتی تنها گام اول ورود شما به عرصه رقابت برای جذب مشتری از طریق راهکارهای دیجیتال مارکتینگ است. همچنان که بیشتر پیش می رویم با تمامی مراحل کاری و نحوه تعامل با شرکت طراحی سایت بیشتر آشنا می شویم.

پیش از اقدام برای طراحی سایت شرکتی این نکات را در نظر بگیرید

به اندازه کافی جستجو کنید

مسلما وقتی به این نتیجه می رسید که باید برای شرکت خود یک وب سایت طراحی کنید، اولین کاری که انجام میدهید جستجو برای یافتن یک شرکت طراحی سایت خوب و حرفه ای است. پیشنهادی که در این مورد می توانیم به شما بدهیم این است که جستجوی خود را محدود به فضاهای کاری و دوستانه با گرفتن آدرس یک شرکت طراحی سایت از دوستان و همکارانتان نکنید و حتما در اینترنت نیز به جستجوی خود ادامه بدهید، شاید برای طراحی سایت شرکت خود به یک مجموعه حرفه ای تر برسید.

به نمونه کارها دقت کنید

به نمونه کارهای شرکتی که در حال مذاکره برای سپردن کار طراحی وب سایت خود به آن هستید، دقت کنید. مشاهده دقیق نمونه کارهای شرکت ها میزان توانمندی آنها را در زمینه طراحی سایت به شما نشان می دهد. البته گاهی اوقات مشاهده کرده ایم که مشتریانی که به دنبال یک شرکت طراحی سایت برای سپردن کار خود به آنان هستند با دیدن اولین نمونه کارها مجذوب می شوند و گمان می کنند که به بهترین انتخاب رسیده اند، اما نداشتن دانش لازم در زمینه طراحی سایت باعث می شود که به اشتباه بیفتند. سعی کنید در نمونه کارها به میزان دسترس پذیری به مطالب مهم وب سایت بپردازید. آیا سریعا متوجه موضوع فعالیت وب سایت می شوید یا خیر؟ اگر پاسخ آری است، آیا به راحتی به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا می کنید یا نه؟ توجه به نکاتی از این دست باعث می شود که در بررسی نمونه کارهای شرکت ها به بهترین نتیجه برسید و طراحی سایت شرکتی خود را به بهترین ها بسپارید.

طراحی سایت شرکتی

آیا طراحی سایت شرکتی ارزان ، صرفه اقتصادی دارد؟

حتما هنگامی که در کادر جستجوی گوگل مشغول تایپ عبارت طراحی سایت شرکتی بودید به پیشنهادات گوگل همچون طراحی سایت شرکتی ارزان هم بر خورده اید. اول از همه بهتر است بدانید که این پیشنهادات جستجوی گوگل از کجا می آیند. این پیشنهادات از دو عامل عمده ناشی می شوند: یکی میزان دفعاتی که آن عبارتها جستجو شده اند و دیگر اینکه میزان تاکید و فعالیت وب سایتهای مرتبط با موضوع روی این عبارت به خصوص.

پس نتیجه می گیریم که هم افراد زیادی هستند که خواهان طراحی سایت شرکتی ارزان هستند و هم اینکه ارائه دهندگان خدمات طراحی سایت ارزان هم کم نیستند. اما پرسشی که در اینجا ممکن است برای شما مطرح شود این است که آیا این کار اینقدر ساده است که با قیمت های ارزان ارائه می شود؟ در پاسخ باید بگوییم که هم بله و هم خیر. بله برای این است که متاسفانه مشاهده شده که طراحی سایت اعم از سایت شرکتی و غیر شرکتی با قیمت های بسیار پایین نیز ارائه می شود، که البته روش کاری کسانی که اینگونه وب سایت ها را تحویل مشتری می دهند به این شکل است که توجهی به خواسته و نیاز ویژه هر مشتری ندارند و فقط با کپی از روی یک قالب به طراحی سایت ارزان می پردازند. جواب خیر پرسش بالا نیز از این جهت است که باید بدانید که طراحی سایت شرکتی کاری تخصصی و زمان بر است و دارای چندین فاز متفاوت می شود و اصولا آژانس های دیجیتال مارکتینگ تمام توجه خود را روی طراحی سایت شرکتی به صورت اختصاصی در جهت موفقیت مشتری خود می گذارند. دلیل این همه دقت و وسواس هم کاملا واضح و روشن است، چرا که به تجارت خود یک دید بلند مدت دارند و رضایت مشتریان فعلی خود را برای جذب مشتری بیشتر و موفقیت در بازار پر رقابت خدمات دیجیتال مارکتینگ ضرور ی می دانند. پس پیشنهاد می کنیم که حتما در کنار قیمت مناسب (نه ارزان) به کیفیت کار هم توجه فرمایید.

آیا در کنار طراحی سایت باید کار دیگری نیز انجام داد؟

برای پاسخ به این پرسش بهتر است که ابتدا به معرفی آژانس دیجیتال مارکتینگ بپردازیم. همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم تصمیم شما برای طراحی سایت شرکتی ، گام نخست برای ورود به عرصه جذب مشتری از فضای مجازی است. به تمامی فعالیتهایی که برای جذب مشتری از فضای آنلاین اعم از موتورهای جستجو، شبکه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین صورت می گیرد دیجیتال مارکتینگ می گویند. در صورتی که شما قصد گرفتن نتیجه کامل دارید باید در کنار طراحی وب سایت به دیگر امور دیجیتال مارکتینگ همچون سئو سایت ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، ایمیل مارکتینگ ، ویدیو مارکتینگ و …. نیز بپردازید. پس بهتر است که طراحی سایت شرکتی خود را به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ بسپارید که مجموعه کاملی از خدمات دیجیتال مارکتینگ را ارائه می دهد و در واقع با این فعالیت ها شما را به نتیجه دلخواهتان از طراحی سایت شرکتی می رساند.

طراحی سایت شرکتی

روند گام به گام طراحی سایت شرکتی

حال که با همه مقدماتی که برای طراحی وب سایت بایستی لحاظ شوند آشنا شدید، به سراغ مراحل طراحی سایت شرکتی به صورت گام به گام  خواهیم رفت. این گام ها بر اساس مدل کاری آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو معرفی می شوند.

گام اول: بررسی صنعت و شرایط کاری مشتری

کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو پس از دریافت تقاضای خدمات طراحی سایت شرکتی ، ابتدا به بررسی صنعتی که مشتری آنها در آن فعال است می پردازند و همزمان با تعامل با مشتری به وی پیشنها اولیه ای جهت انتخاب نوع وب سایت می دهند. بسته به هدف مشتری از طراحی سایت شرکتی دو گزینه پیش روی وی می باشد. اولین گزینه طراحی سایت اطلاع رسانی جهت معرفی محصولات و خدمات شرکت است و دومین گزینه طراحی سایت فروشگاهی به منظور فروش محصولات و خدمات شرکت در فضای آنلاین است.

گام دوم: طراحی رابط کاربری (UI) و انتخاب قالب صفحات اصلی

با مشاوره و همفکری کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ، و با توجه به نمونه های داخلی و خارجی موجود در صنعت و یا نمونه های نزدیک به کار از دید مشتری یا آژانس دیجیتال مارکتینگ ، کار طراحی سایت شرکتی وارد فاز طراحی و کدنویسی می شود. در این مرحله یا از CMS های آماده مانند WordPress استفاده می شود و یا اگر مشتری نیازهای ویژه ای مانند اتصال به یک بانک اطلاعاتی و یا متصل شدن به سرویس های اپلیکیشن داشته باشد، می بایست برای وی یک CMS اختصاصی کدنویسی شود.

گام سوم: بارگزاری محتوای اولیه و نهایی کردن طراحی ها

جدای از اینکه در گام دوم از چه روشی برای طراحی سایت شرکتی استفاده کرده ایم، در گام سوم محتوای اولیه وب سایت را بارگزاری کرده و شروع به نهایی کردن طراحی سایت می کنیم.

گام چهارم: نهایی کردن کدنویسی و فاز تحویل و آموزش به مشتری

در این گام تمامی کارهای اصلی برای طراحی سایت شرکتی صورت گرفته است و تنها کار اصلی تحویل نهایی وب سایت به مشتری و ارائه آموزش های لازم به وی برای مدیریت وب سایت می باشد. نکته ای که در اینجا باید به آن اشاره شود این است ک بنابر تجربه آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ، نیاز اکثر مشتریان با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا (CMS) آماده برآورده می شود، که در این مورد هم پیشنهاد ما استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. از ویژگی های این سیستم مدیریت محتوا می توان به افزایش سرعت طراحی وب سایت ، کاهش هزینه در پیاده سازی، کاهش هزینه در پشتیبانی و امکان یادگیری آسان و سریع پنل مدیریت وب سایت با توجه به وجود منابع فراوان آموزشی وردپرس در وب فارسی برای مشتریان اشاره نمود.

بهینه سازی و رسپانسیو بودن سایت برای دستگاه های مختلف

اگر شرکت شما رفتار مشتری را با ظهور گوشی های هوشمند و تبلت ها تغییر ندهد، ممکن است وب سایت شرکت شما در معرض خطر قرار گیرد.
به گفته ایالات متحده گزارش نرم افزارهای موبایل ComScore، موبایل به تدریج در حال تبدیل شدن به پلتفرم دیجیتال غالب است، به طوری که تمام اقدامات انجام شده بر روی تلفن های هوشمند و تبلت ها ۶۰ درصد از استفاده از رسانه های دیجیتال ایالات متحده را تشکیل می دهند.
اکثر مشتریان برای بازدید از وب سایت شرکت به جای رایانه های رومیزی از تلفن و تبلت استفاده می کنند.
در گذشته طراحی سایت موبایل بسیار دشوارتر از امروز بود کسب و کارها باید یک صفحه کاملا مجزا ایجاد کنند و در یک زیربخش پست کنند
امروزه با استفاده از فناوری‌های جدید مانند شرکت‌های هاب اسپات، تنها نیاز به ایجاد یک وب‌سایت شرکتی دارید و وب‌سایت شما مستقیماً به هر دستگاهی که از این وب‌سایت استفاده می‌کند پاسخ می‌دهد.
وب سایت جودی اورکوهارت در دستگاه های مختلفی از جمله تلفن های همراه ارائه شده است. خوانایی محتوای این سایت به بازدیدکنندگان کمک می کند تا بدون زحمت اطلاعات را جمع آوری کنند و موضوعات مورد نیاز خود را بیابند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو با داشتن طراحان متخصص در زمینه گررافیک سایت به عنوان تخصصی ترین شرکت طراحی سایت در اصفهان در حال فعالیت است.

در پایان بایستی باز هم به این نکته اشاره شود که طراحی سایت شرکتی اولین گام ورود به فضای آنلاین است. برای موفقیت کسب و کار در فضای آنلاین می بایستی به مجموعه خدمات دیجیتال مارکتینگ که شامل سئو و بهینه سازی وب سایت ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، بازاریابی و تولید محتوا ، ایمیل مارکتینگ ، ویدیو مارکتینگ و …. می شود نیز توجه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو در تماس باشید.

امتیاز دهی شما به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3  +  3  =  

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان