کلمات کلیدی طولانی چیست| چگونه کلمات کلیدی طولانی را پیدا کنیم؟ 

کلمه کلیدی طولانی یا دم دراز چیست؟ بهیدو

اگر شما در مراحل اولیه بهینه سازی سایت خود هستید قطعا شانس زیادی برای رتبه گرفتن در کلمات کلیدی کوتاه ندارید. بهترین متخصصان سئو در اصفهان برای شروع سئو سایت معمولا انتخاب کلمات کلیدی طولانی تر را پیشنهاد می کنند. چرا که هم رقابت کمتری دارند و هم سریع تر شما را به مشتریان هدف می رسانند.

کلمات کلیدی طولانی از سه کلمه بیشتر هستند و توسط برخی از مشتریانی که به دنبال جستجوی محلی هستند یا محصول با یک ویژگی خاص را می خواهند سرچ می شوند. برای مثال طراحی سایت در اصفهان یک نوع کلمه کلیدی طولانی برای جستجوی محلی یا لوکال خدمات طراحی سایت است.

رتبه گرفتن برای کلمات کلیدی طولانی آسان تر بوده و شما را برای شروع یک تجارت آنلاین موفق امیدوارتر می کند. شما می توانید با انتخاب بهترین کلمات کلیدی طولانی در شروع فعالیت های سئو سایت خود، ترافیک ارگانیک قابل توجهی را به سمت وب سایتتان هدایت کنید.

از آن گذشته احتمال خرید چنین مشتریانی بیشتر است چرا که هدفمندتر هستند و به نتایجی منتهی می شوند که با هدف جستجوی آنها بیشترین مطابقت را دارد. بنابراین اگر به‌ طور جدی می‌خواهید ترافیک ارگانیک وب سایت خود را افزایش دهید، می‌توانید از کلمات کلیدی بلند که به طور کامل بر روی هدف جستجو قرار می‌گیرند استفاده کنید.

اما چگونه چنین کلمات کلیدی طولانی را پیدا کنیم؟ بهیدو در ادامه به اهمیت کلمات کلیدی طولانی و نحوه پیدا کردن آنها پرداخته است.

 

کلمات کلیدی طولانی چیست؟

تحقیقات کلمات کلیدی یکی از مهم ترین مراحل سئو سایت است که از اهمیت بالایی برخوردار است. هر کسب وکاری برای اینکه مخاطب هدف خود را بشناسد در وهله اول باید  بفهمد که آنها در اینترنت به دنبال چه چیزی هستند. این برای تعیین کلمات کلیدی و سپس تولید محتوا بر اساس آن بسیار حیاتی است.

هنگامی که چند کلمه کلیدی شناسایی شد، سپس باید دریابید که افرادی که به صورت آنلاین جستجو می کنند از کدام یک بیشتر استفاده می کنند. اگر به دنبال بهینه سازی سایت خود برای یک کلمه کلیدی خاصی هستید، ابتدا باید بدانید که رقابت در آن کلمه کلیدی چقدر است. اگر می خواهید سریع تر به نتیجه برسید باید از کلمات کلیدی طولانی که رقابت کمتری دارند و رتبه گرفتن در آنها آسان تر است شروع کنید.

کلمات کلیدی طولانی یا اصطلاحا دم بلند( دم دراز ) شامل سه کلمه یا بیشتر هستند. آنها در مقایسه با کلمات کلیدی کوتاه که از یک تا دو کلمه تشکیل شده اند، مفاهیم گسترده تر و اهداف کاربر را هدف قرار می دهند. به همین خاطر است که کلمات کلیدی طولانی دارای حجم جستجو و نرخ رقابت پایین تری هستند.

 

چرا استفاده از کلمات کلیدی طولانی مهم است؟

یک وب سایت با چندین تنوع مختلف کلمه کلیدی طولانی مرتبط با صنعت خود بسیار معتبرتر از یک وبلاگ یا وب سایتی است که عبارت کلیدواژه صنعتی عمومی را بارها و بارها تکرار می کند. این نوع کلمات کلیدی همچنین اعتبار و ارتباط بیشتری را به مقاله شما در چشم موتورهای جستجو می بخشد و در نتیجه رتبه بهتری برای کلمات کلیدی دریافت می کنید. به این ترتیب کلمات کلیدی دم بلند باید بخش مهمی از استراتژی نوشتن محتوا برای هر سئوکار باشد.

کلمات کلیدی طولانی اغلب همراه با اصطلاحات دیگر استفاده می شوند که به نیاز کاربر اشاره دارد. درک چگونگی شناسایی کلمات کلیدی دم بلند و عبارات کلیدی هدف به شما کمک می کند تا در نتایج جستجو رتبه بالاتری کسب کنید.

 کلمات کلید طولانی چیست؟ | بهیدو طراحی سایت در اصفهان

مزایای کلیدواژه های طولانی برای سئو سایت چیست؟

هنگامی که کارشناس سئو در اصفهان با نظر مشتری یک استراتژی سئو برای کلمات کلیدی طولانی را انتخاب می کند. این بدان معناست که سئو سایت بر روی هدف قرار دادن کلمات کلیدی طولانی و بهینه سازی سایت شما برای آن کلمات کلیدی تمرکز دارد.

این استراتژی سئو بسیار هوشمندانه است. زیرا شما سایت خود را برای کلمات کلیدی هدف بهینه می کنید که بیشترین ارزش را برای کسب و کار شما دارند.

برای مثال، اگر صاحب یک کسب و کار تهویه مطبوع در اصفهان هستید، ممکن است این کلمات کلیدی را هدف قرار دهید:

  • قطعات تهویه مطبوع در اصفهان
  • دستگاه تهویه مطبوع در اصفهان
  • نمایندگی تهویه مطبوع در اصفهان
  • تعمیر تهویه مطبوع در اصفهان
  • خرید تاسیسات گرمایشی سرمایشی
  • تهویه صنعتی در استان اصفهان
  • استفاده از سیستم تهویه مطبوع و …

همانطور که می بینید، این کلمات کلیدی طولانی چندین هدف مختلف را در بر می گیرند.

اولین مورد که کاملا مشخص است جستجوگرانی که به دنبال خدمات تهویه مطبوع در یک منطقه به خصوص یعنی اصفهان هستند را هدف قرار می دهد. با این حال به کلمات کلیدی دیگر مانند نمایندگی تهویه مطبوع، تعمیر تهویه مطبوع، تهویه صنعتی و غیره نیز اشاره دارد. در عین حال کاربرانی را که به دنبال تحقیق در خصوص نحوه تعمیر، نگهداری و استفاده از سیستم های تهویه مطبوع هستند را نیز به سمت سایت هدایت می کند تا ترافیک ارگانیک بیشتری جذب شود.

به همین دلیل است که استراتژی سئوی کلمات کلیدی طولانی نه تنها بر بهینه سازی صفحات وب اصلی شما تمرکز می کند، بلکه وب سایت شما را با محتوای تازه، مانند پست های وبلاگ و راهنماها، گسترش می دهد.

۴ دلیل قوی برای استفاده از کلیدواژه های طولانی

طبق تجربه تیم سئو در اصفهان اگر در استراتژی سئو سایت خود کلمات کلیدی طولانی را هدف قرار نمی دهید، ترافیک ارزشمندی از مصرف کنندگان واقعی را از دست خواهید داد.

۴ دلیل قانع کننده برای استفاده از کلمات کلیدی طولانی عبارتند از:

۱- در مقایسه با کلمات کلیدی کوتاه، کلمات کلیدی دم بلند بر هدف یا انگیزه خاصی در پشت جستجو تمرکز می کنند.

بنابراین اگر می خواهید سریعتر به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید باید این کلمات را انتخاب کنید.

۲- هنگامی که یک کلمه کلیدی دارای چندین هدف یا معنی مختلف است سطح رقابت بالاتری دارد. این ویژگی رقابت را دشوار می کند.

اما از آنجایی که کلمات کلیدی طولانی دارای جستجوهای کمتر و اهداف محدودتر هستند، رقابت کمتری دارند. بنابراین رتبه‌بندی در آنها چالش کمتری دارد.

۳- با بهینه سازی سایت خود برای عبارات جستجوی مرتبط تر، در واقع در حال رقابت و رتبه بندی برای آن دسته از کلمات کلیدی هستید که بیشترین ارزش را برای کسب و کار شما دارند. این منجر به ترافیک بیشتر و تبدیل بیشتر می شود.

۴- برای رتبه گرفتن در کلمات کلیدی کوتاه مسلما به صرف زمان و پرداخت هزینه های بیشتری برای خدمات سئو سایت نیاز دارید T چرا که حجم جستجو و رقابت بالایی وجود داد.

اما با سئوی کلمات کلیدی طولانی، می توانید هزینه های بازاریابی دیجیتال خود را کاهش دهید زیرا نتایج دلخواه آسانتر به دست می آید.

 

چگونه کلمات کلیدی طولانی پیدا کنیم؟

حالا که متوجه شدید کلمات کلیدی طولانی چیست و مزایای استفاده از کلمات کلیدی طولانی برای بهینه سازی سایت چه هستند آیا برای استفاده از آنها در استراتژی سئو سایت شرکت خود آماده هستید؟

شما با چند روش زیر به راحتی می توانید بهترین کلمات کلیدی طولانی را برای کسب وکار خود پیدا کنید.

 

از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید

بیشتر ابزارهایی که برای تحقیق کلمات کلیدی استفاده می شوند برای یافتن کلمات کلیدی طولانی هم عالی هستند. شما می توانید با کمک این ابزارها به سادگی کلمات کلیدی ساخته شده با بیش از دو کلمه را که مطابق با هدف وب سایت شما هستند انتخاب کنید.

برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی طولانی پیشنهاد می کنیم ابزارهای زیادی را امتحان کنید تا مناسب ترین کلمات کلیدی را پیدا کنید. Google Keyword Tool یک ابزار اساسی عالی برای شروع است، اما اگر به دنبال کلمات کلیدی طولانی تر هستید، این گزینه ها را نیز امتحان کنید:

  • WordStream
  • keyword tool
  • Google Trends
  • Semrush
  • Hubspot’s SEO marketing software

 

ابزار kwfinder یکی از بهترین ابزارهای برای سرچ کلمات کلیدی طولانی

ابزار kwfinder یکی از بهترین ابزارها برای بررسی تعداد سرچ کلمات و انتخاب کلمه کلیدی طولانی

نتایج جستجوی گوگل را بررسی کنید

یکی دیگر از بهترین روش ها جهت پیدا کردن کلمات کلیدی طولانی ، بررسی نتایج جستجوی Google است. شما می توانید به سادگی یک کلمه کلیدی را در موتور جستجو وارد کرده و کلیه پیشنهادات گوگل در نتایج را بررسی نمایید. همچنین سوال هایی که مردم می پرسند و معمولا در بالای صفحه نتایج جستجو نشان داده می شود، یعنی درست قبل از لیست وب سایت ها می تواند راهنمای مناسبی برای انتخاب کلمه کلیدی طولانی باشد.

 

از Related searches استفاده کنید

پیشنهادات گوگل یک منبع عالی دیگر از کلیدواژه های طولانی است. فقط کافی است کلمه کلیدی اصلی خود را در کادر جستجوی گوگل تایپ کنید و ببینید گوگل چه تغییراتی در عبارت جستجو شده را پیشنهاد می کند.

البته این نوع تحقیق کلمات کلیدی طولانی اطلاعات زیادی از نظر حجم جستجو یا رتبه بندی در اختیار شما قرار نمی دهد. با این حال، به بررسی سایر کلمات کلیدی بالقوه که می توانند برای سایت شما کار کنند کمک می کند.

 

استفاده از Related searches برای پیدا کردن کلمات

از تجزیه و تحلیل خودتان استفاده کنید

جالب است بدانید تجزیه و تحلیل شما بعد از فهمیدن این پرسش که کلمات کلیدی طولانی چیست می تواند بسیاری از عبارات کلیدی را که بازدیدکنندگان را به وب سایت شما هدایت می کند، به شما بگوید. حتی ممکن است کلمات کلیدی را پیدا کنید که هم مرتبط با کسب و کار شما است و هم تا به حال از آن استفاده زیادی نشده است.

مشورت با متخصص سئو در اصفهان در شرکت بهیدو به شما کمک می کند تا بهترین و مرتبط ترین کلیدواژه های طولانی مرتبط با کسب وکار خود را پیدا کنید. متخصص سئو همچنین با بررسی Google Analytics می تواند بررسی کند که وب سایت شما روی کدام کلمات کلیدی بیشترین ارجاع دهندگان ارگانیک را داشته است.

همچنین می توانید ببینید کدام کلمات کلیدی باعث ایجاد تبدیل می‌شوند، نه فقط ترافیک. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

26  −    =  20

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان