افزایش فالوور و فالوورهای واقعی اینستاگرام

فالوور واقعی اینستاگرام

اگر شما در حال خواندن این مقاله هستید، پس جزء آن دسته از افرادی هستید که افزایش فالوور اینستاگرام برای شما اهمیت دارد. در این زمینه می توانید مقاله های مختلفی پیدا کنید ولی اکثر آن ها نکات مهم و روش انجام این کار را به درستی و کامل به شما آموزش نمی دهند. در این مقاله همراه آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و سئو باشید، تا همه چیز را در مورد افزایش فالوور واقعی اینستاگرام فرا گیرید.

شبکه اجتماعی اینستاگرام هر چند وقت یک بار آپدیتی ارائه می دهند که در آن الگوریتم هایش را تغییر داده است. به این ترتیب تکنیک هایی که برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام وجود دارد تغییر می کند. خبر خوب این است که مقاله ای که در حال مطالعه آن هستید متناسب با این به روز رسانی ها تغییر می کند.

در این مقاله ما روش گام به گامی را به شما آموزش می دهیم تا با استفاده از آن تعداد فالوور واقعی اینستاگرام خود را به چیزی حدود  ۲۰k برسانید. اما قبل از هر چیزی توجه داشته باشید که این یک روش جادویی نیست که شما با استفاده از آن در مدت زمان کوتاهی به چند k فالوور برسید. زمانی که بحث به افزایش فالوور واقعی اینستاگرام می رسد، زمان بندی از بیشترین اهمیت برخوردار است. قطعا می دانید که برای اثر بخشی هر چیزی که در مبحث دیجیتال مارکتینگ طی کردن گام به گام یک برنامه ریزی دقیق می تواند به شما کمک زیادی بکند.

 

برای آگاهی بیشتر در مورد دیگر خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همین حالا با ما تماس بگیرید .

 

مراحل افزایش فالوور واقعی اینستاگرام :

گام اول : اقزایش فالوور از ۰ به ۱۰۰ :

در حالی که شما یک برند و یا کمپانی هستید، به دست آوردن این تعداد فالوور چالش بزرگی برای شما نخواهد بود. تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که از مشتریان قدیمی خود بخواهید شما را در این شبکه اجتماعی دنبال کنند. برای ترغیب کردن افراد به انجام این کار باید یک طرح ویژه ای در نظر داشته باشید. به عنوان مثال اگر شما از ایده ایمیل مارکتینگ برای ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنید، می توانید از از طریق ارسال ایمیل به مخاطبانتان اعلام کنید که ۱۰۰ نفر اول در فالوور های اینستاگرام ۳۰ درصد تخفیف، ۱۰۰ نفر دوم ۲۰ درصد تخفیف و ۱۰۰ نفر سوم ۱۰ درصد تخفیف دریافت می کنند. البته فراموش نکنید که قبل از ارسال ایمیل، چند محتوا برای صفحه کاربری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته باشید.

درصورتی که شما در ابتدای شروع کار خود هستید و لیستی از اطلاعات مشتریان در دست ندارید می توانید از دوستان، فامیل، هم کلاسی و … خواهش کنید تا شما را دنبال کنند. این کار همیشه یکی از موارد مورد علاقه هر شخصی می توان باشد، چرا که تقریبا نیاز به هیچ گونه زحمتی ندارد! حتی اگر پستی نیز به اشتراک نگذاشته باشید تاثیر منفی زیادی برای شما نخواهد داشت. هرچند که ما هنوز هم می گوییم قبل از جذب فالوور از برنامه ریزی تولید محتوای شبکه اجتماعی اینستاگرام خود مطمئن باشید. بعد از این که شما مرحله اول را طی کردید نوبت به تعیین استرانژی جذب فالوور واقعی اینستاگرام می رسد.

فالوور واقعی اینستاگرام

استراتژی اول :

به زودی خواهیم داشت! ” استفاده از این جمله می تواند در جذب فالوور واقعی اینستاگرام بسیار موثر باشد. به عنوان مثال معرفی محصول یا خدمت جدید و … . در این حالت سعی کنید قسمت بیو یا معرفی صفحه کاربری خود را به گونه ای جذاب طراحی کنید که کاربر با خواندن اطلاعات آن متوجه جدیت شما در کار شود. پس اگر لینک ارتباطی مانند سایت، ایمیل، شماره تماس و … دارید در این قسمت قرار دهید. بعد از آن یک عکس جذاب برای پروفایل خود انتخاب کنید و یک عکس برای محتوای خود به گونه ای به اشتراک بگذارید که معرف برند شما باشد. بعد از این که شما این اقدامات را انجام داید نباید انتظار داشته باشید که فالوور های شما به صورت طبیعی بالا بروند. باید کاربرانی را با تعداد فالوور بالا پیدا کنید که در زمینه کاری شما در حال فعالیت هستند. سپس باید حداقل ۱۰ مورد از آن ها را فالوو کرده و سپس از هر کدام حداقل ۵۰ کاربر را دنبال کنید. البته قبل از دنبال کردن آن ها مطمئن شوید که با ویژگی های مخاطب هدف شما هماهنگی دارند.

بعد از این که این کار را انجام دهید باید سعی کنید با فالووئینگ های خود ارتباط برقرار کنید. پست هایشان را لایک کنید، کامنت بگذارید، استوری هایشان را پاسخ دهید و … . انجام این کارها برای فالوورهای اولیه شما ضروری است.

استراتژی دوم :

ستاره در حال رشد!” اگر شما برند نیستید و تنها به صورت شخصی ، قصد افزایش فالوور واقعی اینستاگرام را دارید، باید از این ایده استفاده کنید. البته در این استراتژی، نکات استراتژی ۱ همچنان مهم هستند و باید آن ها را رعایت کنید. تنها تفاوتی که وجود دارد این است که شما باید از قبل محتوا های خود را آماده کرده باشید. چرا که در این استراتژی افراد را از طریق محتوای فعلی خود جذب می کنید نه چیزی که در آینده قرار است به آن ها ارائه دهید. اولین سوالی که مطرح می شود این است گه چه تعداد پست برای شروع مناسب است؟

بر اساس تجربه شما باید بین ۹ الی ۱۲ پست در صفحه کاربری خود داشته باشید که همگی به صورت منسجم و در ارتباط با یکدیگر باشند. پس سعی کنید که پست های خود را با یک طرح ویژه منش کنید تا در یک نگاه کلی، کاربر متوجه ویژگی خاص شما شود. سوال بعدی در رابطه با زمان انتشار پست ها مطرح می شود. اگر شما قصد دارید که ۱۲ پست در صفحه خود داشته باشید بهتر است که طی ۲ الی ۳ روز آن ها را انتشار دهید البته این مسئله به نحوه زمان بندی پست های شما در آینده نیز بستگی دارد. اما توجه کنید که خیلی جالب به نظر نمی رسد که تمامی پست ها را در ۱ روز منتشر کنید.

فالوور واقعی اینستاگرام

برای اینکه حرفه ای بودن خود را به کاربر نشان دهید بهتر است که از همان ابتدا، برای هر پست از حداکثر ۳۰ هشتگ استفاده کنید تا پست های خود را بیشتر در معرض دید عموم قرار دهید. با این کار شانس جذب فالوور واقعی اینستاگرام شما افزایش پیدا می کند.

 

گام دوم : افزایش فالوور ها تا ۱۰۰۰ عضو :

بعد از این که گام اول را به خوبی طی کردید حال شانس خود را برای جذب بیشتر فالوور واقعی اینستاگرام امتحان کنید. برای این کار باید مراحل زیر را طی کنید :

  • اکانت هایی را پیدا کنید که مشابه با شما کار می کنند و حداقل چیزی حدود ۵۰k یا بیشتر فالوور دارند.
  • چک کنید که آیا فالوورهای آنها واقعی هست یا نه! (برای این کار ابزار های مختلفی وجود دارد اما شما با یک نگاه ساده به تعداد لایک پست ها و مقایسه آن با تعداد فالوور ها می توانید متوجه واقعی یا واقعی نبودن فالوور ها شوید.)
  • اگر فالوور های واقعی دارند، لیست فالوور های آن ها را باز کنید و ترجیحا کسانی را دنبال کیند که مشخص است انسان بوده و در اینستاگرام فعال هستند.
  • بعد از چند روز چک کنید کدام کاربران شما را دنیال نکرده اند و آن ها را ریمو کنید. برای انجام این کار نرم افزار های مختلفی چه برای اندروید و چه برای iOS وجود دارد.

برای شروع نتیجه خوبی خواهد بود اگر به حدود ۲۰ درصد از تقاضا های شما پاسخ داده شود. بعد از آن بهتر است که با مخطابان خود در ارتباط باشید به عنوان مثال متناسب با پست هایی که به اشتراک گذاشته اند، نظر دهید. هر چه که شما بیشتر رفتار طبیعی و انسان واری داشته باشید، بیشتر می توانید مخاطب را به خود جذب کنید. زمانی که تعداد فالوور های شما به ۱۰۰۰ رسید بهتر است که پست های خود را زمان بندی کنید، به این ترتیب زمان بیشتری برای تولید محتوای هدفمند خود خواهید داشت.

گام سوم : افزایش فالوور ها تا ۵۰۰۰ عضو :

حال که مراحل اولیه را به خوبی طی کرده اید، باید به فکر روش های جدید برای جذب فالوور واقعی اینستاگرام باشید. این مسئله به این معنا نیست که باید روش های قبلی را به کل فراموش کنید. شما همچنان هم می توانید از آن ها برای رشد خود تا ۲۰k فالوور استفاده کنید. روش هایی که در این گام می توانید استفاده کنید عبارت هستند از :

  • تشکیل گروه های ارتباطی : استفاده از خود اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی مانند تلگرام این فرصت را به شما می دهد تا بهتر با مخطابان خود در ارتباط باشید.
  • سرمایه گذاری در تبلیغات : اگر شما یگ برند هستید و تنها قصد به اشتراک گذاشتن غذا و خوراکی های خود را ندارید استفاده از تبلیغات اینستاگرام می تواند برای رشد شما بسیار موثر باشد. (برای این که شما بتوانید از کمپین تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنید باید اکانت خود را به بیزینس یا همان تجاری تبدیل کنید.با استفاده از این کار می توانید پست های خود را ارتقا دهید و همچنین آن ها را در فیسبوک نیز به اشتراک بگذارید. )
  • پست های خود را زمان بندی کنید : در یان مرحله هر یک دققیه از سرمایه گذاری شما ارزش مند است. با زمان بندی کردن پست ها، زمان بیشتری برای تولید محتوای مناسب خود بخرید.
  • ارتباط خود را اینفلوئنسر ها بیشتر کنید : اینفلوئنسر مارکتینگ خود مبحثی مفصل است که در معرفی برند و در حالت کلی اکانت شما به دیگران می تواند بسیار موثر باشد. برای استفاده از این روش تنها نیاز است که از اینفلوئنسرهایی استفاده کنید که مرتبط با زمینه کاری شما هستند تا شما و و برندتان را به فالوور های خود معرفی کرده و با استفاده از تاثیر مثبتی که روی آن ها دارد و تایید شما، موجب افزایش فالوور واقعی اینستاگرام و همچنین فروش شما شوند.

 

گام چهارم : افزایش فالوور ها تا ۱۰۰۰۰ عضو :

۱۰۰۰۰ عضو به قدری زیاد است که در کادر اختصاصی اینستاگرام جا نمی شوند و به جای آن از نماد ۱۰k استفاده می کنند J تا کنون هر آنچه که برای اکانت خود انجام داده اید را باز هم انجام دهید. اما استفاده از استوری اینستاگرام و قرار دادن لینک در آن را نیز فراموش نکنید. بعد از آن چون به تعداد مناسبی از فالوور واقعی اینستاگرام رسیده اید، باید کاری کنید که خود فالوور ها موجب افزایش تعداد فالوور های شما شوند. به عنوان مثال از آن ها بخواهید که دوستان خود را در کامنت ها تگ کنند، پست شما را به اشتراک بگذارند و … .

فالوور واقعی اینستاگرام

گام پنجم : افزایش فالوور ها تا ۲۰۰۰۰ و بیشتر :

باز هم می گویم تمام کار هایی که قبلا انجام داده اید را باز هم ادامه دهید تا نوبت به گزینه نهایی برای جذب فالوور واقعی اینستاگرام برسد. زمانی که شما به ۱۰k فالوور رسیددی یعنی با افراد زیادی سر و کار دارید. برای این که شما بتوانید برای همیشه با آن ها در ارتباط باشید باید سعی کنید به اینستاگرام به عنوان یک فرصت تجاری نگاه کنید. یعنی این که نیاز مخاطبان خود را شناخته و سعی کنید به موقع و به بهترین نحو آن را پاسخ دهید.

۱۰ روش ساده برای جذب فالوور در اینستاگرام:

همانطور که می دانید اینستاگرام یکی از رسانه های محبوب اجتماعی است. برای تبلیغ برند در اینستاگرام می توان از تاکتیک های مختلفی استفاده کرد. بر اساس تحقیقات انجام شده، این رسانه اجتماعی به سرعت در حال رشد است، تعامل زیادی دارد و تبدیل فالوور  به خریدار در آن بسیار بالاست.  نتایج این تحقیق نشان می دهد:

  • تعامل بر روی اینستاگرام ۱۵ برابر تعامل در فیس بوک است. کاربران به طور میانگین ۲۵۷ دقیقه از زمانشان را در ماه در این رسانه اجتماعی صرف می کنند.
  • اینستاگرام  ۱۰۰۰ کامنت و ۸۵۰۰ لایک در هر ثانیه دریافت می کند:  این موضوع به معنای دریافت ۱.۲ میلیارد لایک در هر روز است. تعداد کاربران  به ۳۲ میلیون کاربر رسیده و همین امر موجب شده است اینستاگرام در جمع ۱۰ برنامه سریع الرشد قرار گیرد.
  • تبلیغات اینستاگرام به خرده فروشان کمک کرده است تماس با تبلیغ را تا ۳۲ درصد افزایش دهند و پیام تبلیغ را تا ۱۰ درصد موثرتر کنند.

خوب حالا سوال اینجاست که چگونه می توان فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورد؟ نکات زیر به شما کمک می کند بهترین تاکتیک را انتخاب کنید.

فالوور واقعی اینستاگرام

زمانبندی را همیشه به خاطر داشته باشید:

منطقه زمانی مخاطبین خود را در نظر بگیرید و ببینید آن ها چه زمانی به بررسی اکانت اینستاگرامشان می پردازند.

شما چه زمانی اکانت اینستاگرام تان را چک می کنید؟ برای بیشتر افراد این زمان، صبح هنگام و اوایل عصر بعد از کار است. بر اساس تحقیقات انجام شده بهترین زمان برای ارسال پست در روزهای چهارشنبه بین ۵ تا ۶ بعد از ظهر است. شما باید مطالبتان را زمانی به اشتراک بگذارید که افراد زیادی آن را تماشا کنند.

سوال بپرسید:

زمانی که تصویری را به اشتراک می گذارید سوالی از مخاطبان تان بپرسید. اینکار تعامل و مشارکت را بیشتر می کند.

 فالوبک بدهید:

همه دوست دارند وقتی اکانتی را در اینستاگرام دنبال می کنند فالوبک بگیرند. اگر برند هستید کاربر مواردی که توسط برند شما به اشتراک گذاشته شده است را در اختیار دوستانش قرار می دهد.

 پیش نمایشی از محصولاتتان را در اختیارشان بگذارید:

تا به حال فیلم های سینمایی که تازه اکران شده اند را دیده اید؟ معمولا تیزر کوتاهی از این فیلم های سینمایی در اختیار مخاطب قرار می گیرد. شما هم در اکانت اینستاگرام تان می توانید همین کار را بکنید و محصولات و خدمات تان را تبلیغ نمایید. تصویری را آپلود کنید که در برگیرنده جنبه هایی از محصولی است که قرار است به زودی در اختیار افراد قرار گیرد.

 فضای صمیمی شرکتتان را نشان دهید:

اگر برند عالی، محصول یا شرکت بی نظیری دارید، افراد دوست دارند فضای داخلی آن را هم تماشا کنند. همه انسان ها درباره فرهنگ کاری شرکت ها کنجکاو هستند. پس اجازه دهید آن ها نگاهی به فضای داخلی شرکتتان بیندازند و ببینند چه کارهایی را پشت پرده انجام می دهید.

با اینکه اجرای کسب وکار نیازمند یک استراتژی اختصاصی است اما مواقعی هم وجود دارد که بتوان لحظه های شیرین را به مخاطب نشان داد. اینستاگرام یک ابزار عالی برای نمایش لحظات شاد و سرگرم کننده در دفتر یا زمانی است که با کارمندان تان ناهار یا شام جذابی دارید. به اشتراک گذاشتن تصاویر پشت صحنه به فالوورها کمک می کند ارتباط بهتری با شما داشته باشند. این موضوع نشان می دهد افراد در محیط کاری هم باید شاد باشند تا بتوانند به موفقیت هایی که مدنظر دارند برسند.

فالوور واقعی اینستاگرام

 به فالوورهایتان جایزه بدهید:

اگر فالوورهای وفاداری دارید از این وفاداری قدردانی کنید. تخفیف یا کد تبلیغی برایشان در نظر بگیرید.

 موفقیت تان را مانیتور کنید:

همانطور که ترافیک سایت تان را مورد بررسی قرار می دهید باید ببینید چه تصاویر یا استوری هایی در اینستاگرام بیشتر موفق بوده است. از مواردی همچون BlitzMetrics و Curalate استفاده کنید.

 از هشتگ های مناسبی استفاده کنید:

همانطور که می دانید هشتگ ها در رسانه های اجتماعی از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. بسته به صنعتی که در آن فعالیت می کنید، هشتگ های متفاوتی هست که باید از آن بهره ببرید. فقط از به کار بردن هشتگ های طولانی پرهیزکنید.

از اپلیکیشن ها استفاده کنید:

ابزارهای ویرایش عکس متعددی همچون Instaframe, Picfx و Squaready-InstagramLayouter وجود دارد. از این اپلیکیشن ها برای بهتر کردن عکس هایتان استفاده کنید.

 از ویدئوهای اینستاگرام بر روی وبلاگ یا سایتتان استفاده کنید:

برای اینکه قدرت سایتتان را بهبود ببخشید از ویدئوهای اینستاگرام بر روی آن استفاده کنید تا ویدئوهای جذابی برای سایتتان بسازید.

 

در نهایت بهتر است شما را از یک آمار باور نکردنی مطلع کنم. آمار نشان داده اند که در آینده ای نزدیک اینستاگرام روزانه ۱ بیلیون کاربر فعال خواهد داشت. این مقدار افزایش به معنای افزایش فرصت های سرمایه گذاری و اقتصادی برای بسیاری از برند ها، اینفلوئنسرها و … است. اما شما تنها زمانی موفق خواهید بود که با فالوور واقعی اینستاگرام در ارتباط باشید. پس سعی کنید با حوصله و صبر زیاد قدم رد این راه بگذارید و همواره به خاطر داشته باشید که برای رسیده به هر چیز خوبی باید بعضی چیز ها را رها کرد و ناامید نشد!

سرمایه گذاری در این زمینه از نظر مالی و چه زا نظر زمانی ممکن است در ابتدا برای شما زیاد باشد اما در انتها می تواند شما را به هدف نهایی نزدیک و نزدیک تر کند.  در صورتی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ و برندینگ سوالی دارید می توانید از متخصصان شرکت بهین مبتکران ایده استفاده کنید. منتظر تماس شما هستیم.

موفق باشید.

 

امتیاز دهی شما به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  6  =  9

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان